Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Priporočene objave

  • 3 mesecev pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...

Ne vem, kje so lastniki teh modelov...ker sam razmišljam o nakupu..ja ja, vsega se človek enkrat naveliča, tudi športnih mašin, me zanimajo izkušnje lastnikov s tem modelom - BMW R 1200 RT. Po testih skor ne najdem nobene kritike, razen pohval, da je to vrhunska potovalna mašina, brez prave konkurence. Testiral sem že starega BMW R 1150 RT in nisem mogel verjet zavoram - tako dobrih zavor še nisem srečal na nobeni mašini, ne športni, ne potovalni, nikjer, to je kako bi človek rekel, ko jih "pohodiš", je tako kot bi te nekdo "zabil" v asfalt super zadeva...adijo pamet. Tako da njihova pogruntavščina "povezave" prve in zadnje odlično deluje, mašina ravno prav moči, dovolj odzivna, skratka..kako je z 1200 RT?

Torej lastniki R1200 RT, razpišite se, čakam na čim več informacij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kje so lastniki teh modelov...ker sam razmišljam o nakupu..ja ja, vsega se človek enkrat naveliča, tudi športnih mašin, me zanimajo izkušnje lastnikov s tem modelom - BMW R 1200 RT. Po testih skor ne najdem nobene kritike, razen pohval, da je to vrhunska potovalna mašina, brez prave konkurence. Testiral sem že starega BMW R 1150 RT in nisem mogel verjet zavoram - tako dobrih zavor še nisem srečal na nobeni mašini, ne športni, ne potovalni, nikjer, to je kako bi človek rekel, ko jih "pohodiš", je tako kot bi te nekdo "zabil" v asfalt super zadeva...adijo pamet. Tako da njihova pogruntavščina "povezave" prve in zadnje odlično deluje, mašina ravno prav moči, dovolj odzivna, skratka..kako je z 1200 RT?

Torej lastniki R1200 RT, razpišite se, čakam na čim več informacij.

Vse še dosti bolje :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse še dosti bolje :yea1:

So kakšni problemi, karkoli kar bi bilo za grajat, oz. kar bi imela konkurenca boljše, npr. kaj vam je najbolj všeč, kako deluje ESA, je to standardna oprema ali doplačilo?

Mašino sem videl v živo in je..kako bi rekel, 1200 RT je edini BMW, ki mi je dosedaj všeč, lepa agresivna oblika in svoj karakter. Zanimivo je ko sem bral razne komentarje, kako ima box efekt, kako je menjalnik zanič, kako se slabo pelje po ovinkih :whistle: ....eno samo veliko nakladanje :krneki: . Ne vem kateri ljudje so to pisali in testirali, saj se je moj testni 1150 RT (2004) peljal odlično :worship: , očitno je 1200-tka še boljša. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Evo...novi lastnik RT-ja 1200.

Naredil cca 1100 km. Zaenkrat dobre izkušnje. Mašina se pelje res fantastično, boxer, klasika, na mestu, ob privijanju plina se čuti malo box efekta, vendar mašina tako ali tako ni namenjena teranju in postavljanju "zvočnih" dosežkov, med vožnjo se ne čuti ničesar, desni in levi ovinki popolnoma enakomerno, navora ogromno, pospeševanje iz nižjih obratov odločno. :rolleyes:.. kombinacija 110 konjev in 1200 kubikov..res prava. Ciklistika...kot vlak na tirnicah. Zavore pa..ne vem kaj naj rečem, japonci se bodo morali še kaj naučiti...dobesedno te vkopljejo v asfalt. Drugače pa je to križarka, ladja, ki ima le cca 260 kil, tako da se enostavno z sopotnikom in prtljago premikaš, tudi s pomočjo nog. Med vožnjo mi je dejansko vroče, ker je veterna zaščita fenomenalna, zato bom moral zamenjati čelado, ker ne zdržim več v športni čeladi za vetrobranom.

Še izkušnje drugih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No končno da se je spet oživila tema 1200rt. Vse kar si napisal, je res, odkril boš še dosti +izkušenj. Na njem sem prevozil 20.000.

Če ti je vroče, spusti vizir. Jaz sem se v začetku vozil z dvignjenim, ker sem bil navajen na takega iz štroma, na katerem je bil montiran povišan vizir. Sedaj se vozim s spuščenim. Vendar, pozor: če si sam na motorju, je vse OK, če imaš zadaj sopotnico(ka), ti bo zračni tok prestavljal glavo pri brzini >130. Takrat moraš malo dvigniti vizir.

Dodatna oprema:

- zelo praktična je tank torba, le da je malo nerodna za nositi zaradi čvrstega pritrdilnega mehanizma

- nosilec za GPS (s ključavnico), vendar ga je potrebno modificirati, ker ti sicer zastira pogled na instrumente

- pokrov za dolivanje olja s ključavnico (zaščita pred škodoželjneži)

- če si 190+, spuščene stopalke (nisem preizkusil). Jaz si, kadar se vozim sam po nezahtevni cesti, občasno spočijem noge na sopotnikovih stopalkah

- montiral sem še žično komunikacijo s sopotnico, da skupaj poslušava muziko (vedno tematsko obarvano, glede na lokacijo)

- itd.

Srečno vožnjo! Se vidimo na kakšni skupni furi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, me veseli... :yea1: :yea1: :yea1:

Nisem visoke rasti, tako, da noge spočijem kar s tem ko jih spustim, rahlo nazaj in naslonim zgornji del škornjev na stopalke. Zanima me kako je z radijem, jaz ga namreč nimam, si ga ti kupil z njim, ali si ga dal naknadno vgraditi? Razmišljal sem o naknadni vgradnji, vendar ima to nenormalno ceno :blink: , če bi človek dobil kakšnega rabljenega :blush:? Sicer pa prvo pridejo na vrsto kromani cevni okvirji :photo: in pokrivalo.

Aja, pa še to, ima izredno močne kratke luči :ninja: , nisem navajen takšne razsvetljave, ko pa prižgem dolge, je pa noro, kot avtobus, kar je super, sam folk popizdeva, ker misli, da se jim zadaj vozi NLP, sploh pa ponoči. :photo: . Heheh, aja pa še moder je, tak da podnevi vsi mislijo, da je policija :devil: , tko da mam vedno fraj za mimo :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original radio je nenormalno drag, še posebej zato, ker vsej ostali elektroniki cene padajo. Originalnega nisem kupi in ga tudi ne nameravam. Naj kdo napiše, kako se originalni radio obnese. Tudi ne vidim posebne prednosti v zvočnikih. Ne predstavljam si poslušanja s čelado, ob vseh šumih in zvokih hitrosti. Prav tako mi je malo mimo, da bi navijal muziko za okolico, se mi zdi da bi izpadel navaden važič. Kot sem napisal, sem si namotiral žično komunikacijo, na katero lahko priklopiš nekaj komponent. Jaz sem priklopil MP3 in žepni radio, izhod radia za slušalke je input za ojačevalec komunikacije. V čelado sem montiral slušalke.

Glede luči: res so močne, pazi, da bodo pravilno nastavljene po višini, ker ti bo sicer vsak nasproti vozeči blendal, misleč, da voziš z dolgimi. Poleg nastavitve obremenitve motorja, ki preprečuje, da se motor posede in posledično slepi z lučmi, imaš možnost ročne nastavitve višine snopa. Je nekoliko neroden dostop z roko, a ko se navadiš, ni problema. Oglej si navodila, kako spustiš žaromet z eno potezo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Moj stric se pa odloča med varaderotom 1000 xl in tem bmw-jem je malo višje rasti in bi se rad vozil z ženo.

Kaj menite ?? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj stric se pa odloča med varaderotom 1000 xl in tem bmw-jem je malo višje rasti in bi se rad vozil z ženo.

Kaj menite ?? :naughty:

Oba dva potovalnika z nekoliko drugačnimi referencami in drugačno ceno. Oba dobra motorja!

Osebno mi je BMW RT nekoliko bližji.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba dva potovalnika z nekoliko drugačnimi referencami in drugačno ceno. Oba dobra motorja!

Osebno mi je BMW RT nekoliko bližji.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Evo...za Rocky-jem še moja malenkost...prvo en knapovski pozdrav iz rudnikov :ninja:

Oba dobra motorja, Varadero je primer endure, ki je bolj kot ne za potovalno rabo, skratka ni skoraj nič od prave hard endure in niti ni pravi potovalnik. Vzmetenje je mehko, enduro vzmetenje, sedi se višje in bolj pokončno in se z njo lahko zapodiš po kakšnem pesku in kamenju brez problema. Tudi kakšne večje luknje niso problem. BMW R 1200 RT je bolj uglajen in namenjen cesti, višina sedeža je nastavljiva in je bolj kot ne pri "višjih" in ravno tako tudi Varadero. Pri BMW-ju se da nastavljati višino sedeža in seže visoko, zelo podobno kot Varadero. Glede cene, ja, BMW je drag, cenovno kotira ob bok ducatiju in drugim eksotom, Varadero je dosti cenejši in glede cene boljši nakup.

Razlika je ta, da BMW drži ceno neprimerno boljše kot Varadero. O znamki in tehnološki dovršenosti, je BMW v veliki prednosti, poleg tega gre za pridih klasike in tehnike obenem, boxer agregat in npr. elektronsko nastavljivo vzmetenje, prednost Varadera pa je predvsem v enduro izgledu in nižji ceni. Torej, odvisno kaj si človek želi in kaj mu je všeč. Kar se tiče višine, pa nima veze, ker sta oba lahko visoka. BMW je potovalnik št.1, po vseh izkušnjah drugih, po izkušnjah testov in po duši, ker je BMW in nič drugega. Skratka vse je odvisno od preferenc posameznika in tega kar rabi in kar mu je všeč.

Lp, iz revirskih krajev, Gianni. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo...za Rocky-jem še moja malenkost...prvo en knapovski pozdrav iz rudnikov :ninja:

Oba dobra motorja, Varadero je primer endure, ki je bolj kot ne za potovalno rabo, skratka ni skoraj nič od prave hard endure in niti ni pravi potovalnik. Vzmetenje je mehko, enduro vzmetenje, sedi se višje in bolj pokončno in se z njo lahko zapodiš po kakšnem pesku in kamenju brez problema. Tudi kakšne večje luknje niso problem. BMW R 1200 RT je bolj uglajen in namenjen cesti, višina sedeža je nastavljiva in je bolj kot ne pri "višjih" in ravno tako tudi Varadero. Pri BMW-ju se da nastavljati višino sedeža in seže visoko, zelo podobno kot Varadero. Glede cene, ja, BMW je drag, cenovno kotira ob bok ducatiju in drugim eksotom, Varadero je dosti cenejši in glede cene boljši nakup.

Razlika je ta, da BMW drži ceno neprimerno boljše kot Varadero. O znamki in tehnološki dovršenosti, je BMW v veliki prednosti, poleg tega gre za pridih klasike in tehnike obenem, boxer agregat in npr. elektronsko nastavljivo vzmetenje, prednost Varadera pa je predvsem v enduro izgledu in nižji ceni. Torej, odvisno kaj si človek želi in kaj mu je všeč. Kar se tiče višine, pa nima veze, ker sta oba lahko visoka. BMW je potovalnik št.1, po vseh izkušnjah drugih, po izkušnjah testov in po duši, ker je BMW in nič drugega. Skratka vse je odvisno od preferenc posameznika in tega kar rabi in kar mu je všeč.

Lp, iz revirskih krajev, Gianni. :yea1:

Lahko govoriš samo in samo o BMW-ju prosim :topic:

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo...novi lastnik RT-ja 1200.

Naredil cca 1100 km. Zaenkrat dobre izkušnje. Mašina se pelje res fantastično, boxer, klasika, na mestu, ob privijanju plina se čuti malo box efekta, vendar mašina tako ali tako ni namenjena teranju in postavljanju "zvočnih" dosežkov, med vožnjo se ne čuti ničesar, desni in levi ovinki popolnoma enakomerno, navora ogromno, pospeševanje iz nižjih obratov odločno. :rolleyes: .. kombinacija 110 konjev in 1200 kubikov..res prava. Ciklistika...kot vlak na tirnicah. Zavore pa..ne vem kaj naj rečem, japonci se bodo morali še kaj naučiti...dobesedno te vkopljejo v asfalt. Drugače pa je to križarka, ladja, ki ima le cca 260 kil, tako da se enostavno z sopotnikom in prtljago premikaš, tudi s pomočjo nog. Med vožnjo mi je dejansko vroče, ker je veterna zaščita fenomenalna, zato bom moral zamenjati čelado, ker ne zdržim več v športni čeladi za vetrobranom.

Še izkušnje drugih?

Daj no, to ti je verjetno pobegnilo, da se morajo Japonci naučiti delati zavore. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastnih nekaj letnih izkušenj vam povem sledeče - BMW še zdaleč ni takšen motor kot ga nekateri opevate. Vem da me boste zaradi tega nekateri hoteli linčat - ampak to je dejstvo. Crkuje tako kot vsak drug, določeni modeli še precej bolj kot drugi v istem segmentu. Za primer K200GT je motor z največ napakami in to v nemški reviji Motorad. Do 3800 km je zdržal brez napake, felerjev malo morje. K1200s in r motorja katera se nekaj časa sploh nista smela dati v prodajo zaradi tega ker so agregati crkovali eden za drugim,...Napaka na glavni gredi - ne da se mi bolj obširno pisat. Kvaliteta izdelave je ponavadi odlična, se pa najde biser za katerega ne moreš verjet, da je prišel iz BMW tovarne.

Res je da sem rad vozil R1200 GS - ampak me moti da moraš non stop kontrolirati nivo olja, ker ga kar pridno papa - ampak to so že druge zgodbe.

100 ludi 100 čudi

Tako da nima smisla povzdigovat nekaterih znamk in pljuvati po drugih. Če je BMW še ni nujno, da je dober. Ko sem si kupil letos nov motor so me vsi spraševali zakaj ne BMW? Zakaj ne K1300R? Pač ne :xx: . Ziher pa ne zaradi cene ker ni igrala vloge.

Popravljeno . Popravil dukemb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

na RT1200 mi je crknil sistem ESA, pravzaprav samo senzor, ki pa je vgrajen (zalit) v amortizer in se kot tak v kompletu prodaja za cca 1350€. Serviser mi je s pomočjo testerja nastavil prednapetost na srednjo stopnjo (voznik s prtljago). Pri solo vožnji je malo pretrdo, pri polni obremenitvi pa premehko. Ali je že kdo imel težave s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je da sem rad vozil R1200 GS - ampak me moti da moraš non stop kontrolirati nivo olja, ker ga kar pridno papa - ampak to so že druge zgodbe.

zanimivo....meni pa nič ne papa olja.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo....meni pa nič ne papa olja.....

Res ga ne more papat če ga voziš na easy, oz.če stoji v garaži - malo ga teraj v malo višjih obratih in ga bo tudi tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ga ne more papat če ga voziš na easy, oz.če stoji v garaži - malo ga teraj v malo višjih obratih in ga bo tudi tebi.

42.000 v sezoni in pol verjetno res pomeni, da stoji v garaži.......je pa res, da bokser mašina ni za vsakogar... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

42.000 v sezoni in pol verjetno res pomeni, da stoji v garaži.......je pa res, da bokser mašina ni za vsakogar... :evilgrin:

Vsaka ti čast. :worship:

Od kod ti toliko časa?

Ampak še vedno ostajam pri svojem - žrejo olje in pika. Kaj pa si mislil s tem da boxer ni za vsakega? Verjetno to da moraš bit nežen z njim - to ti dam pa prav.

LP

In varne km :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka ti čast. :worship:

Od kod ti toliko časa?

Recesija,jebiga....ni dela se pa zato vozimo.... :evilgrin:

Ampak še vedno ostajam pri svojem - žrejo olje in pika. Kaj pa si mislil s tem da boxer ni za vsakega? Verjetno to da moraš bit nežen z njim - to ti dam pa prav.

LP

In varne km :yea1:

Lepo,ostani pri svojem.....meni ne žrejo in pika.....

Kdor me pozna ve, da z motorjem delam kot z žensko....na "hard" in do konca....in noben do sedaj ni izdihnil...le sklopka na GS-u mi občasno aromatično signalizira, da le pretiravam....

Se pa vedno držim dveh pravil.....ne tiščim dokler ni segret na delovno temperaturo in motorja po tiščanju ne ugašam takoj, temveč se še nekaj časa vozim, da se relativno ohladi oziroma prej neham tiščati preden pridem na cilj. Pa na pisto ne hodim (mogoče bi pa tam začel žreti olje, ne vem....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

zanimivo...o tem žrtju olja sem se tudi že sam spraševal....nisem še opazil, da bi mi papal olje, res pa je da ga v rdeče ne gonim, ker ni potrebno :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zvezi s porabo olja mi je mehanik svetoval, da naj motor postavljam na centralno stojalo, ne na bočno tačko. To menda zmanjšuje porabo olja. Na servisni interval sicer dolijem 1-2 decilitra olja, kar se mi zdi povsem primerno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sicer "tašfohnega" RT-ja, pa mi po letošnjih 10.000 ni požrl niti za deci olja. Verjetno res odvisno od stila vožnje.

Zdaj imam pa jaz eno kratko vprašanje.

Že dalj časa me mika GS 1150 ali 1200. Malo izkušenj sicer imam z 650 GS, pa vendar ta ni pravi za primerjavo.

Torej, če je kdo dalj časa presedel na obeh, bi ga prosil za kratek odgovor.

LP / Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sicer "tašfohnega" RT-ja, pa mi po letošnjih 10.000 ni požrl niti za deci olja. Verjetno res odvisno od stila vožnje.

Zdaj imam pa jaz eno kratko vprašanje.

Že dalj časa me mika GS 1150 ali 1200. Malo izkušenj sicer imam z 650 GS, pa vendar ta ni pravi za primerjavo.

Torej, če je kdo dalj časa presedel na obeh, bi ga prosil za kratek odgovor.

LP / Bojan

Iskalnik. Podatkov okoli obeh kot trave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!