Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Priporočene objave

ENO VPRAŠANJE ZA VSE RT-jaše (R1200RT)

koliko litrov goriva gre natanko v tank? 27 ali 25? Oba podatka sta namreč uradna podatka na različnih straneh BMW, razen če je razlika med modeloma 2010 naprej in '05 do '09???

Lp, Zoran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ENO VPRAŠANJE ZA VSE RT-jaše (R1200RT)

koliko litrov goriva gre natanko v tank? 27 ali 25? Oba podatka sta namreč uradna podatka na različnih straneh BMW, razen če je razlika med modeloma 2010 naprej in '05 do '09???

Lp, Zoran

Preveč se kujnštvaš, kot se temu reče.Lepo izprazni tank in sam izmeri koliko drži, ta podatek bo sigurno najbolj merodajen !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče malce pozno, ampak upam da ne prepozno:

Za konec še bizarna misel: "Kaj se šele potem takem dogaja pri vseh ostalih znamkah potem takem..."

VELIKO motorjev sploh nima prikazovalnika goriva,ampak ima lučko za rezervo ali pipico in ko se nažge lučka ali ko prešaltaš na pipici na rezervo imaš benzina še za ca 50-60 Km.

Na tvojem motorju ti morajo to urediti pod reklamacijo (malo jim zagrozi) reci,da boš peljal k Valentinčiču njim pa izstavil račun!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi pa njim izstavil račun ??? Saj lahko pelješ motor na katerkoli pooblaščen servis in morajo priznati garancijo. Oni pa izstavijo račun firmi ali pa zastopniku (pač odvisno od politike znamke)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi pa njim izstavil račun ??? Saj lahko pelješ motor na katerkoli pooblaščen servis in morajo priznati garancijo. Oni pa izstavijo račun firmi ali pa zastopniku (pač odvisno od politike znamke)

Verjetno te nisem dobro razumel! ko vse cene omenjaš sem bil prepričan,da so ti to že popravljali.Kajti če si motor kupil pri njih ti ga morajo zrihtat, če že ne prvič pa vsaj drugič sicer pa bi bilo logično,da ZAMENJAŠ servis !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno te nisem dobro razumel! ko vse cene omenjaš sem bil prepričan,da so ti to že popravljali.Kajti če si motor kupil pri njih ti ga morajo zrihtat, če že ne prvič pa vsaj drugič sicer pa bi bilo logično,da ZAMENJAŠ servis !!

Hvala za vse odgovore in razmišljanja. Kot sem en krat že povedal, ne gre za muhavost, ampak za dejstvo, da motor stane precej več kot tisti s pipico in brez prikazovalnika. To se enostavno naj ne bi dogajalo. Druga težava je ta, da v Mariboru ni drugega servisa kot Selmar. Najbližji temu servisu je Selmar v Celju. Beseda Selamar se ponavalja...Da bi pa se vozil 300km na servis, za vsako malenkost....ne vem no. Če kdo pozna kje blizu MB koga, ki obvlada zadeve, se priporočam za kontakt.

Sem pa motor doslej 1x servisiral pri Selmarju v , dobil tisto butasto štempiljko v knjižico in to sedaj s tem prikazovalnikom za gorivo. Do sedaj pustil pri njih cca 600€ in še nekaj 100€ za tank torbo, pa rack za zadnji kovček, ki ga čakam že 4 tedne iz Wunderlicha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse odgovore in razmišljanja. Kot sem en krat že povedal, ne gre za muhavost, ampak za dejstvo, da motor stane precej več kot tisti s pipico in brez prikazovalnika. To se enostavno naj ne bi dogajalo. Druga težava je ta, da v Mariboru ni drugega servisa kot Selmar. Najbližji temu servisu je Selmar v Celju. Beseda Selamar se ponavalja...Da bi pa se vozil 300km na servis, za vsako malenkost....ne vem no. Če kdo pozna kje blizu MB koga, ki obvlada zadeve, se priporočam za kontakt.

Sem pa motor doslej 1x servisiral pri Selmarju v , dobil tisto butasto štempiljko v knjižico in to sedaj s tem prikazovalnikom za gorivo. Do sedaj pustil pri njih cca 600€ in še nekaj 100€ za tank torbo, pa rack za zadnji kovček, ki ga čakam že 4 tedne iz Wunderlicha...

Čakal 4 tedne na nosilec za GPS :eek: ...wunderlicht :cry: :zzz: :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni

Moj bmw r1100rt je začel cukat (trokirat) tam okoli pol gasa,kar me res zelo moti(koga pa ne bi).Enkrat mi je celo ornk počilo iz izpuha,da se je moja tabolš

polovica prestrašla in to ornk.Ko pa daš gas do konca pa tega cukanja ni,pa tudi pri malem gasu se mi zdi da ne cuka-ali pa se to toliko ne opazi.

Zdaj me pa zanima,če je to komu kaj znano,kaj bi to bilo krivo in kako bi se dalo to stvar urediti oz.popraviti.Je res nerodno in nevarno, sploh ko se spraviš recimo

prehitevat ali pa voziš v hrib, pa ko daš gas motor kar zatrokira,počepne in ne potegne(Počasi že potegne, samo vmes pa trokira ko hudič)

Prosim če mi lahko kdorkoli kaj pove glede tega problema.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Moj bmw r1100rt je začel cukat (trokirat) tam okoli pol gasa,kar me res zelo moti(koga pa ne bi).Enkrat mi je celo ornk počilo iz izpuha,da se je moja tabolš

polovica prestrašla in to ornk.Ko pa daš gas do konca pa tega cukanja ni,pa tudi pri malem gasu se mi zdi da ne cuka-ali pa se to toliko ne opazi.

Zdaj me pa zanima,če je to komu kaj znano,kaj bi to bilo krivo in kako bi se dalo to stvar urediti oz.popraviti.Je res nerodno in nevarno, sploh ko se spraviš recimo

prehitevat ali pa voziš v hrib, pa ko daš gas motor kar zatrokira,počepne in ne potegne(Počasi že potegne, samo vmes pa trokira ko hudič)

Prosim če mi lahko kdorkoli kaj pove glede tega problema.

lp

??????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začni pri svečkah. potem poglej kable.....

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Moj bmw r1100rt je začel cukat (trokirat) tam okoli pol gasa,kar me res zelo moti(koga pa ne bi).Enkrat mi je celo ornk počilo iz izpuha,da se je moja tabolš

polovica prestrašla in to ornk.Ko pa daš gas do konca pa tega cukanja ni,pa tudi pri malem gasu se mi zdi da ne cuka-ali pa se to toliko ne opazi.

Zdaj me pa zanima,če je to komu kaj znano,kaj bi to bilo krivo in kako bi se dalo to stvar urediti oz.popraviti.Je res nerodno in nevarno, sploh ko se spraviš recimo

prehitevat ali pa voziš v hrib, pa ko daš gas motor kar zatrokira,počepne in ne potegne(Počasi že potegne, samo vmes pa trokira ko hudič)

Prosim če mi lahko kdorkoli kaj pove glede tega problema.

lp

Meni se je identicno dogajalo, sicer na R1200, mislu sem na vsemogoče napake, tudi eno svecko sem dol snel, pa je zgledala vredu pa nisem pomislu na svecke. Vseeno sem kupu 4 nove svecke (ceprav niso original z dvemi "rogi" na alektrodo, ampak navadne, ker tistih nisem dobil v trgovini) in med menjavo ugotovu, da so obe "notranji" ble zelo zdelane, ena je imela celo poceno keramiko. Po menjavi je motor delal kot nov. Morda, kot ti je MINA svetoval, je tudi pri tebi potrebno samo svecke menjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok ,bom začel pri svečkah in kablih.Ali ima pa to še mogoče kako zvezo z ventili(da niso naštelani)?

Ali pa sinhronizacijo cilindrov?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost je tako tudi pri olju-eni bmw original,drugi castrol,tretji motul,četrti pa -ni važna firma sam da je- 15 ali pa 20w50.

pa bodi pameten!!!!

rad bi pa res dal tisto najboljše, saj se konec koncev jaz vozim z njim,cene so pa tako pr eni glihi :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost je tako tudi pri olju-eni bmw original,drugi castrol,tretji motul,četrti pa -ni važna firma sam da je- 15 ali pa 20w50.

pa bodi pameten!!!!

rad bi pa res dal tisto najboljše, saj se konec koncev jaz vozim z njim,cene so pa tako pr eni glihi :D

lp

olje daj notri original (ne vem zakaj bi bilo slabo) eni pravijo, da je Castrol samo v drugi barvi. Ventile ti pa lahko naštelajo. Lp

Popravljeno . Popravil njofra
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupil "Helgo" je imela notr Boschove svečke - po dobrih 20kkm sem jih zamnejal. Eni so govorili, da kao niso vredu čeprav so bile tovarniške ravno Boschove oz. tudi v manualu piše tako. Sedaj imam notri že drugi komplet Denso, menjal isto po dobrih 20kkm in motor laufa kot mora. Cena dveh svečk po mojem mnenju ugoda - 12 evrov.

Lp

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap .... meni takole občasno ( ne zmerej ) cuka in trese pri "štand gasu". Med samo vožnjo pa ne.

Bo zgleda treba svečke zamenat - pa še kaj.

No ja saj bo itak ravn kar 60.000 km pa servis po koncu sezone.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem narocu iz amerike prek ebaya NGK DCPR8EIX, pa bom vidu ce bo kaka razlika. Na CBF je bla razlika ocitna, najvec pri samem zagonu motorja. Na R1200, kolikor sem bral naj bi delalo malce bolj gladko, vsaj na italjanskih forumih vsi priporocajo tele svecke. Mogoce pa bi bla razlika se vecja pri R1100 in R1150, kjer je ena svecka na cilinder. Namrec iridium svecka, ima elektrodo iz iridiuma ki je bolj trpezna kovina, zato je premer elektrode precej manjsi (0,8mm) s tem pa je manjsa moznost, da do iskre ne pride, ker je manjsa povrsina med elektrodo in maso, hkrati pa, ker je bolj naspiceno pride do preskoka ze pri manjsi napetosti, kar je zelo dobrodoslo pri zagonu. Obenem naj bi trajale precej dlje. En primer sem prebral, da je imel tip iste svecke notri 100.000km, in so se vedno dobre, in je spremljal, ali bi zdrzale 200.000km :D No v take ekstreme jst glih ne bi sel, ampak tudi ce jih menjam na 40.000km, kolikor je sicer predpisamo v prirocniku, bo ok. Cena bo prisla verjetno okrog 12€ (s postnino, carino in ddv vracunano) , sem jih pa narocu 12kom , tako da bom ostalih 8 prodal da porazdelim malo postnino. Ce me ne obdavcijo pa ocarinijo prevec, pa mozno da bo cena se nizja ;) Zagotovo pa je ze kdo med nami, ki jih je poskusu? Dobavljive so tudi v sloveniji, po 16€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala

Zaenkrat sem naročil- NGK BKR7EKC -okli 8€ komad,pa bomo vidli kaj bo.

Kaj pa pravite na olje MOTUL 5100 20W50,bi to bilo vredu za mojo mašinco?

Original olje pa ima SELMAR Celje pa je menda okoli 11€.

Še kakšen nasvet!!??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, malo sem pogledal po spletu(louis.de)in koliko sem ugotovil oz.razumel je- NGK DCPR8EIX-za TWIN SPARK motorje(dve svečki na cilinder)tega

pa moj nima (menda imajo po letniku 2004).za mojga mora biti oznaka BKR.

Če ima še kdo kake izkušnje-olje,svečke... ???

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, malo sem pogledal po spletu(louis.de)in koliko sem ugotovil oz.razumel je- NGK DCPR8EIX-za TWIN SPARK motorje(dve svečki na cilinder)tega

pa moj nima (menda imajo po letniku 2004).za mojga mora biti oznaka BKR.

Če ima še kdo kake izkušnje-olje,svečke... ???

lp

Daj nekompliciraj vedno daj predpisano olje in svečke samo navadne(poceni) svečke se menja na 10K kil. dobre drage(platinaste ali iridium) pa se menja na 20K Kil.In to je to pa ne čakat,da začne cukat in da pade porcelan v cilinder ga po vsej verjetnosti poškoduje in imaš takoj porabo olja,potem pa sprašujete "ZAKAJ" poraba olja ! :headbang:

Ps: će ti bo po zamenjavi svečk še cukal ti bo najbolje pomagal servis in ne INTERNET !:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!