Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Priporočene objave

cene se mi zdi da ne varirajo več tako močno glede na to ali je sezona ali ne,...bolj se mi zdi da se motor lažje spomladi proda pa čeprav je enaka cena kot je bila (prejšnjo) jesen, tako da s tega stališča je že sedaj skoraj pravi čas za nakupi:)

 

STji so res redkejši in grši, ravno to jim je zbijalo ceno, samo sedaj se mi zdi da so že RTji na ceni STjev. Mogoče bi mi bil ST trenutno malo bolj pisan na kožo, samo za podoben denar raje RTja vzamem.

pa še ponavadi so pri RTjih kovčki poleg pri STjih redkeje, kar je kar nekaj dodatnega stroška.

Drugače bi bil pa hvaležen če mi kdo oriše razlike v zavorah pri teh motorjih pred letnikom 07 pa po 07:)

Popravljeno . Popravil Motocaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Električne servo-zavore, ki jih je BMW imel na RT-jih letnika 05 in 06 so bile predmet precejšnjih kritik in so jih zato tudi opustili. Tako so od letnika 2007 dalje na RT-je vgrajevali t.i. Integral-ABS II proizvajalca Continental.

Kaj je največja razlika med njima? Prvi sistem je imel električno gnano hidravlično črpalko za celoten zavorni sistem in tako je bila potrebna moč na ročiči prednje zavore za cca. 50% manjša, kot na običajnih zavornih sistemih. Največji problem teh zavor pa je bil, da si v primeru izpada sistema ostal tako rekoč brez zavor. No, imel si zavore, samo potreben pritisk na ročico je bil enormno večji (podobno kot če zaviraš avto, ki mu ugasneš motor). To je bil kar resen problem, saj je bilo zabeleženih kar nekaj takšnih izpadov sistema. Integral-ABS II tako nimam več na sprednjih zavorah servo ojačanja ter delujejo kot običajne zavore. Ima pa zato še vedno električno servo črpalko za zadnjo zavoro, ki pa v primeru okvare ne vpliva na prve zavore.

Druga največja razlika med sistemoma je cena. Če ti crkne prvi sistem, si ga najebal, saj je bil nov nadomestni modul preko 1600€. Verjetno se ga da popraviti, ampak da bi človek tvegal in dajal takšen sistem v popravilo enemu garažnemu mojstru in tvegal da nestrokovno popravilo privede do popolne odpovedi zavor....I don`t think so! V primerjavi s temi zavorami, je kasnejši Integral ABS II mnogo cenejši in manj kompliciran (in tudi precej lažji, po kilah mislim!)

Tretja največja razlika pa je vdrževanje. Redna menjava zavornega olja in odzračevanje na prvem električnem servo sistemu je komplicirano in ga je malo težje doma izvajati. Pri Integral-ABS II je menjava zavornega olja in odzračevanje praktično enako, kot na vseh drugih motociklih.

Jaz imam RT-ja letnika 2007 z Integral-ABS II in 180K km prevoženih, pa zaenkrat težav z zavorami še nisem imel, delam pa vse servise doma sam!

Moja sklepna misel: Lahko da so vozniki letnikov 2005 - 2006 zelo zadovoljni in brez okvar na zavorah, ampak jaz osebno bi se vseeno izognil tem modelom......moje mnenje pač. 

Lp.

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skalaprava res hvala za izčrpno razlago! :worship:

Ker praviš, da je na zadnjem kolesu še vedno ta sistem me zanima, koliko je drugačen filing pri bremzanju z zadnjo zavoro glede na ostale motorje. Osebno mi je zadnja zavora res pomembna, saj brezam skoraj izključno samo z zadnjo (če ni nepredvidenih situacij).

Letnik 07 in naprej nima več teh kombinacij če zaviraš z sprednjo da zavira še zadnja itd,…?

 

Še enkrat hvala za prejšnji odgovor!;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima, saj zato je naziv Integralni-ABS II. Torej stisk prve zavore aktivira tudi 40% moči zadnje zavore (se mi zdi da je toliko), če hočeš več jo pa še z nogo pohodiš. Stisk zadnje zavore pa ne aktivira prvih zavor. Občutek na zadnji zavori je povsem naraven in v kombinaciji z ABS zelo lepo nadzorljiv. Tudi jaz namreč ogromno uporabljam zadnjo zavoro, ki pa je na RT-ju precej obremenjena in se kar segreje po kakem klancu navzdol, tako da pri novih zadnjih ploščicah (Brembo recimo), rdeča barva vedno zogleni po nekaj zaviranjih. Ampak prijemljejo pa suvereno, obraba diska zadaj zelo majhna. Skratka, meni se zdi zadnja zavora na RT-ju super uporabna.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Za tiste, ki jih zanima cena "pogonske gredi" iz tele objave. Cena je sicer preko luže, ampak po mojih izkušnjah (ne sprašujte zakaj), vem, da so cene pri nas takšne seveda po preračunu razmerja $/€.

PogonskaGred.thumb.jpg.3f2d56528e7dcca4db25b2c0b491ae53.jpg

Pogonska gred R1200RT 05-09 (K26) 11/03-09/09  USA

Problem takega "strojeloma" je, da se pojavi ob najbolj neprimernem trenutku in brez kakega pravega predhodnega opozorila. Cenovno pa na koncu znese, kot ste že nekateri ugotovili v primerjavi z verigo, približno enako na prevožene kilometre.

Veriga je "boljša" mogoče zato, ker imaš obrabljenost stalno "na očeh", ima pa zato druge pomankljivosti v primerjavi s kardanom.

Cena?, hm tam nekje 5-7% novega motorja, brez dela (lahko tudi ceneje), če se znajdeš in dobiš še mogoče kak popust.

 

Dovolj ugodno v primerjavi z verižnim setom. Pri 42Kkm sem ga menjal na mojem "kozličku" in je bil 159€ s poštnino (Kettenmax). Cena bo pri enaki kilometraži potem res enaka vendar bom jaz "šraufal" 4x.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj, brezveze bojo kardanarji tulil, da je bolj ugodno pa ne vem kaj....ketnarji pa isto. Tm-tm si. Pol pa kakor komu pase. Loh bi ga pa prodal pri 170k, pa bi mel plus! Medtem ko ketnarji ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, kdo pa pravi, da pri vsakem kardan zdrži 180k... :)

Meni veriga zdrži 25k, medtem ko komu drugemu 15k ali 50k. Je tudi odvisno od verige in moči motorja. 

7 x 150€ plus zobniki, hmm ni poceni.

Skala, koliko km od teh 182k si naredil ti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Skalaprava / KARDAN

-Predno ti je polomilo kardan, si v vsej kilometrini kdaj namazal križa in ripne?

-Jaz po vsaki furi zavrtim zadnje kolo, predvidevam da bi se lahko čutilo luft, ne vem če kar odpade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Danes naredim en kratek krog, sprobam malo bremze in mi zacne svetiti luc za ABS...motor je stal nekaj mesecev..zadnja zavora blokira...ABS ne popusca....sranje.....kaj hudica je crknilo?..crknil ABS?..menda ja ne....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prenizka napetost akumulatorja ob zagonu (slab akumulator)? To je bil zelo pogost vzrok za "nedelovanje" ABS na 1150 modelih.

S polnilcem napolni akumulator in ponovno preizkusi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Gianni pravi:

Danes naredim en kratek krog, sprobam malo bremze in mi zacne svetiti luc za ABS...motor je stal nekaj mesecev..zadnja zavora blokira...ABS ne popusca....sranje.....kaj hudica je crknilo?..crknil ABS?..menda ja ne....

Mogoče ti je zmrznil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Taki prelivajoči rdeče-črni so bili že pred skoraj štiridesetimi leti. Verjetno so zdaj naredili zaradi nostalgije.

R100RT:

R100RT%20-%20Hillier.jpg

 

Takega R100CS bi imel z veseljem. Ta in srebrna sta bili pravi barvi zanj:

bmw__r100cs_1982_1_lgw.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Težko ti bo tole pasalo gor, zaradi specifičnih vodil, ki so namenjeni pritrjevanju originalne tank torbe. Ta vodila ti bodo onemogočala uporabo tega easylock systema. Pravzaprav je pri vseh modelih od 2005 do 2013 problem pritrditi bilo kakšno pametno tanktorbo, brez da bi moral zadevo dodatno modoficirati.

Sam uporabljam razvno zato originalno torbo. Vem da ni najcenejša, lahko pa povem da je odlična, dovolj velika (da se jo tudi še povečati), ter oblikovana tako, da ne zakriva pogleda na števce, ne moti telesa, rok ali ročič niti ko je balanca do konca obrnjena, ker ima na teh mestih namenske vdolbine. Prav tako je odlična po kvaliteti izdelave. Najboljši pa je način pritrjevanja in snemanja (v sekundi je gor ali dol) saj se zatakne v za to namenjena vodila na tanku. V torbi je integrirano tudi notranje dežno pregrinjalo, ki je tudi po celodnevnem nalivanju vsebino pri meni pustilo suho.

Včasih se na ebay-ju najde kakšna dobra rabljena za ne velik denar. Kolikor vidim, so trenutno dve torbi na licitaciji......

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej ravno zato sprašujem k se mi je zdel da kr tako enostavno ne bo šlo. Originalna se mi zdi mal velika bi mel notri samo fotkota in kakšno drobnarijo, ki mora biti pri roki.  Sem pa razmišljal, da bi za pod podkvico porezkal še en distančnik, da pride višje nad vodila.

 

lp

Aleš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to imaš prav, res je malenkost večja, je pač bolj potovalno usmerjena. Kaj pa če bi si omislil torbico za na prtljažnik? Tam je bistveno manj težav z pritrditvijo in je praktično enako pri roki, kot tank torba.

Jaz sem si omislil eno Hepco&Becker torbico ravno iz razloga, ko nočem voziti velikega originalnega zadnjega kovčka, ter tanktorbe. Je pa pritrjena preko priročnega magnetnega nosilca in jo isto snemeš in natakneš v sekundi. Pač samo v razmislek...

Še slikica, da boš videl kako to izgleda pri meni:

20160213_165410.thumb.jpg.638e4f7b8e9d9d

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 3. 2016 at 11:48, skalaprava pravi:

Ja to imaš prav, res je malenkost večja, je pač bolj potovalno usmerjena. Kaj pa če bi si omislil torbico za na prtljažnik? Tam je bistveno manj težav z pritrditvijo in je praktično enako pri roki, kot tank torba.

Jaz sem si omislil eno Hepco&Becker torbico ravno iz razloga, ko nočem voziti velikega originalnega zadnjega kovčka, ter tanktorbe. Je pa pritrjena preko priročnega magnetnega nosilca in jo isto snemeš in natakneš v sekundi. Pač samo v razmislek...

Še slikica, da boš videl kako to izgleda pri meni:

20160213_165410.thumb.jpg.638e4f7b8e9d9d

 

Gledam sliko pa me zanima znižan sedež, ali je to v lastni režiji narejeno, ali je delo mojstra. Zgleda zelo lepo, tudi meni bi pasal ravno tak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni nizki sedež je bil potem še dodatno pobran pri enem tapetniku. Se strinjam, dobro je obavil posel in odlično se sedi v njemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Prodam Held slide rapid tank torbo z adapterjem za BMW motorje. Odlično ohranjena. Cena in info na osebno sporočilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ja kak lastnik R1200ST aktiven??

Iščem koga ki ma kake rezervne plastike oz mogoče celo razbite plastike. Hvala za pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!