Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

Na kakšen način se lahko pregreje, če pa ima zaščito pred tem, kaj se takrat zgodi in kako se to opazi?

Zračno hlajen se pregreva najbolj poleti na mestu in v hrib,če voziš z previsoko prestavo tako se mašina matra in se veliko bolj segreva zato vedno v hrib raje z nižjo prestavo in z malo več obrati tako, da je za mašino lažje se manj segreva in dodatno(z višjimi obrati) še pospešena cirkulacija olja kolikor toliko hladi.Največji problem je, ko se s tako segretim motorjem spustiš v dolino z mašino zaviraš posledično zelo visoki obrati, cilinder se hitro hladi se dokaj skrči bat in obročki so ševedno raztegnjeni kar povzroča obrabo in posledično porabo olja.Ni nujno, da si ga ti pregrl lahko so ti tako mašino fabriško vgradili po kakem fabriškem testiranju.Zato moraš vedno pri novem motorju porabo natančno kontrolirat in če je prevelika naj se sami z tem ukvarjajo dokler je motor še v garanciji,če si nesiguren v porabo olja zahrevaš podaljšano garancijo pri BMW-ejih je to izvedljivo !

Ps: staro šofersko pravilo pravi v hrib z ennako prestavo kot v dolino!

Link to comment
Share on other sites

...ko vse tole berem... mogoče v kaj tudi malo podvomim... a vseeno, sicer malo :topic:, a vprašal bom... glede na to, a je toliko govora o pregrevanju in to že pri enostavnih razmerah, kot je vožnja v hrib in navzdol... Pri boxerju se mi vendarle zdi, da s hlajenjem ne bi smelo bit težav, saj cilindra izrazito in fajn štrlita "na luft"...

Kako je potem pri konkretno XJR in podobnih zračno hlajenih vrstnih 4 to rešeno glede na to da še posebej srednja dva cilindra luft praktično ne obliva?... Ventilatorja ni. Oljni hladilnik in rušt praktično zakrivata vse... je sicer en plastični kanal za luft a to je tudi vse... Servise in olje delam na 10.000 in vmes ga še nisem dolil... Bi si upal trdit,da je ravno hlajenje boxerja njegova prednost pred vrstnimi zračno hlajenimi, a nekako ne zgleda da je tako?

Ne želim se delat pametnega ali trdit, da je XJR nek OH in SPLOH moped, osebno mi je RT celo zelo všeč in vsaj o tazadnjem modelu bom ko bo interesantna menjava morda resno razmišljal, me pa takele malenkosti malo motijo, morda koga tudi odvrnejo od eventuelnega nakupa sploh rabljenih strojev.

Link to comment
Share on other sites

Zračno hlajen se pregreva najbolj poleti na mestu in v hrib,če voziš z previsoko prestavo tako se mašina matra in se veliko bolj segreva zato vedno v hrib raje z nižjo prestavo in z malo več obrati tako, da je za mašino lažje se manj segreva in dodatno(z višjimi obrati) še pospešena cirkulacija olja kolikor toliko hladi.Največji problem je, ko se s tako segretim motorjem spustiš v dolino z mašino zaviraš posledično zelo visoki obrati, cilinder se hitro hladi se dokaj skrči bat in obročki so ševedno raztegnjeni kar povzroča obrabo in posledično porabo olja.Ni nujno, da si ga ti pregrl lahko so ti tako mašino fabriško vgradili po kakem fabriškem testiranju.Zato moraš vedno pri novem motorju porabo natančno kontrolirat in če je prevelika naj se sami z tem ukvarjajo dokler je motor še v garanciji,če si nesiguren v porabo olja zahrevaš podaljšano garancijo pri BMW-ejih je to izvedljivo !

Ps: staro šofersko pravilo pravi v hrib z ennako prestavo kot v dolino!

Reklamacijo sprejmejo samo če poraba presega 1liter/1000km kot je napisano v navodilih.

Sicer pa dvomim da se tako hitro pregreje ko gre v hrib s previsoko prestavo. Vedno vozim med 2500 in 3500 obrati, pa v koloni na mejah, poleti po mestu (semaforji) pa se segreje do max 6 črtice.

Če bi tako bilo, kako bi pa po svetu hodili z njim po bolj vročih krajih?

Link to comment
Share on other sites

Lahko si zakompliciraš zadevo kolikor želiš, lahko pa samo Motul not naliješ in boš videl kako in kaj. BMW-jevi motorji so tako vzdržljivi, da moraš met že mal smole da kaj zaj**** . Ne obremenjuj se s pregrevanjem i.p.d.p. in se furaj naprej kot si se do sedaj.

Uživaj in previdno seveda, pa poročaj če je kaj razlike pri porabi z Motulom, če se odločiš zanj. :beer2:

Link to comment
Share on other sites

Eh Ferek ne se sekirat. V vinorodnih krajih ga že od malega spijejo več kot tam kjer trte ni pa so tam tud fejst ljudje.

Benko je pač od "malega" navajen pit whistle.gif naliješ mu pa je zadovoljen - pravzaprav drinka.gif.

Link to comment
Share on other sites

Mina, zgleda, da si kar načitan kar se tiče BMW-jev. Grema enkrat na kafe in rečema kako čez tote naše tresoče krave. :beer1:

Rad bi enkrat pobližje pogledal še kakšnega drugega gs-a.

Link to comment
Share on other sites

Čisto tako v info, dragi BMW-jaši. :yea1: Pred tednom dni v Mariboru kupil pol sintetiko Motul 5100 Ester 15W-50 za mojega Triumpha. Cena za 4 litre, 36 Eur. V 10.000 km od menjave do menjave dolitje ni potrebno.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mene pa neki drugega zanima. Ce odmislimo znamko olja, me zanima, ali ne bi bilo bolje naliti notri motorno olje brez aditivov. Neki sem o tem slišal, tukaj pa ni nič zapisanega o tem. Če se ne motim, imajo Motul 5100, ali castrol power1 gps olja aditive za motorje z mokro sklopko, ki zavira zdrsavanje? Glede na to, da ima tale bmw ločen menjalnik in suho sklopko, ali ne bi bilo bolje uporabiti olje za avto, ki je brez aditivov, in tako bolje podmazuje bate? Pač ne vem, postal sem novi lastnik boxerja, pa mal sprašujem naokoli.

Hvala za mnenje.

Link to comment
Share on other sites

Mene pa neki drugega zanima. Ce odmislimo znamko olja, me zanima, ali ne bi bilo bolje naliti notri motorno olje brez aditivov. Neki sem o tem slišal, tukaj pa ni nič zapisanega o tem. Če se ne motim, imajo Motul 5100, ali castrol power1 gps olja aditive za motorje z mokro sklopko, ki zavira zdrsavanje? Glede na to, da ima tale bmw ločen menjalnik in suho sklopko, ali ne bi bilo bolje uporabiti olje za avto, ki je brez aditivov, in tako bolje podmazuje bate? Pač ne vem, postal sem novi lastnik boxerja, pa mal sprašujem naokoli.

Hvala za mnenje.

Po mojem...

Za v motor niso toliko pomembni aditivi (mokra sklopka,...), brez njih je olje cenješe.

Za v menjalnik pa brez vsakršnih aditivov. Meni je neko Shell olje z aditivi (za manjšo obrabo???) povzročilo metanje iz brzin.

lp

Link to comment
Share on other sites

Po mojem...

Za v motor niso toliko pomembni aditivi (mokra sklopka,...), brez njih je olje cenješe.

Za v menjalnik pa brez vsakršnih aditivov. Meni je neko Shell olje z aditivi (za manjšo obrabo???) povzročilo metanje iz brzin.

lp

Mislu sem na motorno olje. Za menjalnik je itak posebno olje za menjalnik. Motorno olje, glede na to, da maze samo gibljive dele, bi bilo morda boljse brez aditivov? To je blo moje vprasanje. Tudi na drugih forumih nisem kaj dosti zasledil, bom pa brskal se naprej.

Link to comment
Share on other sites

Mislu sem na motorno olje. Za menjalnik je itak posebno olje za menjalnik. Motorno olje, glede na to, da maze samo gibljive dele, bi bilo morda boljse brez aditivov? To je blo moje vprasanje. Tudi na drugih forumih nisem kaj dosti zasledil, bom pa brskal se naprej.

Daj noter BMW-jevo olje pa še samo 10€ stane in je kar dobro (eni pravijo, da je Castrol brez rdeče barve) Meni BMW-jevo ali Castrol skoraj nič ne pije. Lp

Link to comment
Share on other sites

Mene pa neki drugega zanima. Ce odmislimo znamko olja, me zanima, ali ne bi bilo bolje naliti notri motorno olje brez aditivov.

po mojem skromnem mnenju so avtomobilska olja povprečnega cenovnega razreda manj kvalitetna od namenskih moto olj podobne cene. polno sintetična, kvalitetna olja so pa lahko še dražja od primerljivih moto olj kar pa potem postane neracionalen nakup.

jaz bi se lepo držal preverjenih in kvalitetnih moto olj :)

Link to comment
Share on other sites

Mogoče malo o motorističnih oljih....

KLIK TUKAJ

Mimogrede, po nasvetu tega človeka sem zamenjal originalno olje bmw za Bardahl XTM Syntronic 15W50 in motorja ne spoznam več.Razlika je DRASTIČNA......mene oriđiđi olje ne vidi več.

Tudi na Hondi prehajam na Bardahl oziroma Castrol....bom še videl.

Link to comment
Share on other sites

Mogoče malo o motorističnih oljih....

KLIK TUKAJ

Mimogrede, po nasvetu tega človeka sem zamenjal originalno olje bmw za Bardahl XTM Syntronic 15W50 in motorja ne spoznam več.Razlika je DRASTIČNA......mene oriđiđi olje ne vidi več.

Tudi na Hondi prehajam na Bardahl oziroma Castrol....bom še videl.

Hvala za nasvet. Cena bardahlovega olja je tudi ugodna trance_19_hmm.gif Glede bmw olja: a ni to v bistvu castrolovo olje?

Link to comment
Share on other sites

Mogoče malo o motorističnih oljih....

KLIK TUKAJ

Mimogrede, po nasvetu tega človeka sem zamenjal originalno olje bmw za Bardahl XTM Syntronic 15W50 in motorja ne spoznam več.Razlika je DRASTIČNA......mene oriđiđi olje ne vidi več.

Tudi na Hondi prehajam na Bardahl oziroma Castrol....bom še videl.

Kakšna pa je ta razlika? Kako pa je s porabo tega olja (rabi več, manj)?

Link to comment
Share on other sites

Ce je olje sintetika,kot prejsnje,ki si ga uporabljal ni takorekoc nobene razlike v kvaliteti olja razen"cena"in ko je motor izven garancije je vseno kaksne znamke sinteticno olje kupis-vozis!In ne tu po forumu govorit kaksno razliko cutite v delovanju masine :headbang: vsi ti ki to cutite tudi :hmm: vidite kako trava raste!!!!

Edited by Bremzer
Link to comment
Share on other sites

Ce je olje sintetika,kot prejsnje,ki si ga uporabljal ni takorekoc nobene razlike v kvaliteti olja razen"cena"in ko je motor izven garancije je vseno kaksne znamke sinteticno olje kupis-vozis!In ne tu po forumu govorit kaksno razliko cutite v delovanju masine :headbang: vsi ti ki to cutite tudi :hmm: vidite kako trava raste!!!!

Govora je o prehodu iz original BMW mineralnega olja na sintetično.

Link to comment
Share on other sites

Govora je o prehodu iz original BMW mineralnega olja na sintetično.

Na mojem BMW-eju je original sintetika.Sicer pa je vedno bolje ze od zacetka vozit z sintetiko.Zakaj zato ker ce vozis z mineralcem ali pol sint.se nabere garez se posebno izpod in iza oljnih obrockov in ko das v staro masino dobro sint. olje izpere vsedline in nato ti zacne masina rabit vec olja kot z npr.mineralnim in potem se zacne kritizirat dobra in drazja sint olja ! :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Na mojem BMW-eju je original sintetika.Sicer pa je vedno bolje ze od zacetka vozit z sintetiko.Zakaj zato ker ce vozis z mineralcem ali pol sint.se nabere garez se posebno izpod in iza oljnih obrockov in ko das v staro masino dobro sint. olje izpere vsedline in nato ti zacne masina rabit vec olja kot z npr.mineralnim in potem se zacne kritizirat dobra in drazja sint olja ! :hmm:

Vidiš, za moj BMW (R1200GS) tovarna predpisuje mineralno olje 20W50....in ko sem prešel na sintetiko je razlika drastična...

Link to comment
Share on other sites

Kje na obali pa dobiš omenjeno Bardahl olje in kakšna je cena?

še bolje od XTM je bardahl xtc c60, ker ima polar plus formulo - zaščitni sloj, ki se veže na kovino in C60 - za motor neuničljiva molekula, ki je v zaščitnem sloju in omogoča boljše zmogljivosti in zaščito.

Tega prodaja na obali Motosprint, cca 18€/L, na bolha.com cca 13€/L, če ne je v Trstu vsepovsod..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

BMW-eji imajo res par stvari,ki si jih mora vsak od nas naštudirat.Npr:za vključitev alarma imaš časa po izključitvi kontakta samo določen čas,če v tem času alarma ne vključiš moraš ponovno dati kontkt odvzeti in vključiti alarm,seveda pa postoji tudi možnost programiranja alarma tako, da se samodejno vključi, ko odvzameš kontakt in ko kontakt daš se spet samodenjo izključi.Možno je tudi nastavit alarm tako, da ni občutljiv na tresljaje(veter,gibanje)to pa zato, če daš motor na trajekt ali na vlak z vključenim alarmom pa je ševedno zablokiran računalnik in motor nemore vžgat.

Kar setiče goriva nires, da meri pretok čez črpalko to meri samo pri pokazovanju porabe za nivo goriva pa mora imeti plovek, ki na določeno višino goriva v tanku, da računalniku določen upor in na osnovi te upornosti določi nivo-količino goriva-in rezerve.Če pa npr.potegneš s cevjo določeno količino goriva iz tanka ven moraš najprej prevozit najmanj 13 Km nato ti šele pokaže spet pravilno kličino goriva v tanku.

Mogoče malce pozno, ampak upam da ne prepozno:

rešitev problema: Avtohiša Selmar, reset prikazovalnika goriva. Nakar vse skupaj lepo crkne in sicer tako, da prikazovalnik "zamrzne" na točno polovici tanka in večno kaže isto količino, torej polovico kesla. Smrt Selmarju. Potem, ker sem si sam to zaželel, ne priznajo reklamacije. Odprava napake stane 2 in pol meseca čakanja na rezervni del in 223€ za premontažo vsega potrebnega (senzor na črpalki ali nekaj takega) in testiranje. Seveda zadeva kaže popolnoma isto kot prej, torej ko pride na 0 km, je v keslu še vsaj 5 litrov, torej za cca 100km moje vožnje. Bravo Selmar, bravo BMW. in za konec še bizarna misel: "Kaj se šele potem takem dogaja pri vseh ostalih znamkah potem takem..."

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!