Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

Daj nekompliciraj vedno daj predpisano olje in svečke samo navadne(poceni) svečke se menja na 10K kil. dobre drage(platinaste ali iridium) pa se menja na 20K Kil.In to je to pa ne čakat,da začne cukat in da pade porcelan v cilinder ga po vsej verjetnosti poškoduje in imaš takoj porabo olja,potem pa sprašujete "ZAKAJ" poraba olja ! :headbang:

Ps: će ti bo po zamenjavi svečk še cukal ti bo najbolje pomagal servis in ne INTERNET !:hmm:

no te pa vredi,pa ne se takoj razburjat :rolleyes:

bdw. motor sem pa kupil prejšnji mesec, zato bi mu pa rad privoščil vredu in pošten servis B)

lp

Link to comment
Share on other sites

Ja, malo sem pogledal po spletu(louis.de)in koliko sem ugotovil oz.razumel je- NGK DCPR8EIX-za TWIN SPARK motorje(dve svečki na cilinder)tega

pa moj nima (menda imajo po letniku 2004).za mojga mora biti oznaka BKR.

Če ima še kdo kake izkušnje-olje,svečke... ???

lp

Ja, za R1100RT je drugacen tip in sicer BKR7EKC je navadna ter BKR7EIX je iridium.

Bremzer, zakaj menjat na 10kkm? V navodilih je predpisano menjat svecke na 40kkm (navadne). Nimam se izkusenj s tem motorjem R1200ST, koliko se svecke obrabljajo, ker nisem siguren ce je kupljen imel realne kilometre ali ne. Zato me zanima, ce se svecke dejansko prej obrabijo in jih tudi na uradnih servisih prej menjajo, pred predpisanim intervalom?

Link to comment
Share on other sites

Svečke NOVE in zamenjane,BENCIN nalil 100 okt. mašina pa še kar TROKIRA ko se pelješ,na štenderju ko ga vžgeš

pa ko laufa tudi malo zatrokira pa POČI iz auspuha,ne dela glih lepo,zanimivo pa, da vžge pa normalno. :cry::cry:

mislim da me malo :pos::l_01:

lp

Edited by gogi5
Link to comment
Share on other sites

Svečke NOVE in zamenjane,BENCIN nalil 100 okt. mašina pa še kar TROKIRA ko se pelješ,na štenderju ko ga vžgeš

pa ko laufa tudi malo zatrokira pa POČI iz auspuha,ne dela glih lepo,zanimivo pa, da vžge pa normalno. :cry::cry:

mislim da me malo :pos::l_01:

lp

PELI NA SERVIS!!!!

noben soud ni vredn živcev ko ti zadeva najeda, in motorju ne zaupaš, oziroma je nepremičnina.

Link to comment
Share on other sites

Vragec, R1150 od letnika 2003 dalje ima tudi 2 svečki na valj .

Gogi5, kot si napisal 100 ljudi, 100 čudi, vendar so meni na BMW servisu "of the record" povedali, naj dam not Motul, ker BMW-castrol olja bokserji preveč požrejo.

Link to comment
Share on other sites

Vragec, R1150 od letnika 2003 dalje ima tudi 2 svečki na valj .

Gogi5, kot si napisal 100 ljudi, 100 čudi, vendar so meni na BMW servisu "of the record" povedali, naj dam not Motul, ker BMW-castrol olja bokserji preveč požrejo.

"of the record" ti povem da zamenjaj servis ce so ti to res svetovali, saj bumbarji nimajo pojma ce dajejo taksne nasvete.......

Link to comment
Share on other sites

Jst sem narocu iz amerike prek ebaya NGK DCPR8EIX, pa bom vidu ce bo kaka razlika. Na CBF je bla razlika ocitna, najvec pri samem zagonu motorja. Na R1200, kolikor sem bral naj bi delalo malce bolj gladko, vsaj na italjanskih forumih vsi priporocajo tele svecke. Mogoce pa bi bla razlika se vecja pri R1100 in R1150, kjer je ena svecka na cilinder. Namrec iridium svecka, ima elektrodo iz iridiuma ki je bolj trpezna kovina, zato je premer elektrode precej manjsi (0,8mm) s tem pa je manjsa moznost, da do iskre ne pride, ker je manjsa povrsina med elektrodo in maso, hkrati pa, ker je bolj naspiceno pride do preskoka ze pri manjsi napetosti, kar je zelo dobrodoslo pri zagonu. Obenem naj bi trajale precej dlje. En primer sem prebral, da je imel tip iste svecke notri 100.000km, in so se vedno dobre, in je spremljal, ali bi zdrzale 200.000km :D No v take ekstreme jst glih ne bi sel, ampak tudi ce jih menjam na 40.000km, kolikor je sicer predpisamo v prirocniku, bo ok. Cena bo prisla verjetno okrog 12€ (s postnino, carino in ddv vracunano) , sem jih pa narocu 12kom , tako da bom ostalih 8 prodal da porazdelim malo postnino. Ce me ne obdavcijo pa ocarinijo prevec, pa mozno da bo cena se nizja ;) Zagotovo pa je ze kdo med nami, ki jih je poskusu? Dobavljive so tudi v sloveniji, po 16€.

te iste svecke se dajo dobiti za dosti nizjo ceno na klik tukaj in se cudi....bom pa porocal ko se vrnem iz dopusta saj me ze cakajo doma

Edited by bmw
Link to comment
Share on other sites

Svečke NOVE in zamenjane,BENCIN nalil 100 okt. mašina pa še kar TROKIRA ko se pelješ,na štenderju ko ga vžgeš

pa ko laufa tudi malo zatrokira pa POČI iz auspuha,ne dela glih lepo,zanimivo pa, da vžge pa normalno. :cry::cry:

mislim da me malo :pos::l_01:

lp

Če si menjal svečke pa ni nič bolje, poglej kakšne so svečice, če jih odstraniš. Tista, ki ne deluje pravilno bo imela črno "sajasto" barvo. Naslednje kar poizkusiš, bodo poten nabrž kabli. Podoben problem, je bil opisan v temi ??? samo da najdem.

Link to comment
Share on other sites

bil na servisu,pa še kar veselo cuka :devil::whistle::whistle::wallbash::headbang::eek:

nekaj sem slišal da tile letniki in tipi vsi po malem nekaj trokirajo(da ne bo tresu samo sem pa tja-bo še malo naprej nazaj) :,

drugač pa tak ne veš da mašina dela ko je tako tiha .) :P:D

ajd

lp

ps. če pa se kdo še kaj spomne glede trokiranja,pa naj prosim napiše

Link to comment
Share on other sites

V grobem je tako, če pri trokiranju poka iz auspuha je problem v elektriki, če ne poka, pa v dovodu goriva.

Načeloma ti motorji ne trokirajo, lahko pa klenkajo, kar pa se dobro sliši.

Link to comment
Share on other sites

Glede pokanja lahko komentiram svoj primer. Poka mi občasno ob nenadnem popolnem zaprtju plina - gasa; seveda ob predhodnem pospeševanju, to pa zato ker imam drug ispuh in nimam priklopljene lambda sonde. Trokira oz "cuka" pa meni samo ko je hladen motor in se peljem po naselju oz mestu v 1. ali 2. prestavi - vendar menim, da je to čisto normalno.

To, da ti pa na servisu rečejo da grejo ti motorji tudi malo "naprej in nazaj" oz kako si že napisal se mi zdi pa malo bosa oz za ušesa privlečena.

Lp

Edited by PURPLE
Link to comment
Share on other sites

Sveče si torej zamenjal. Preden se vtakneš v elektriko, preveri, če so preperele gumijaste cevke : odzračevalnik karter-zračni filter in filter-injektorji. Če vlečejo zrak, dobi senzor napačne podatke (falšluft). Poceni.

Pokanje ob zapiranju plina : na levi pri cilindru je TPS (senzor pozicije plina), ki ga malo odpri, osuši, kontaktsprayaj in po potrebi nastavi (slišen klik tik nad prostim tekom). Poceni.

Elektrika : sam si lahko privoščiš potegniti narazen vsak konektor in ga očistiti s kontakt sprayem. Našpricaj tudi vsa stikala na krmilu in kontaktno ključavnico, kolikor se da. Poceni.

Za vse ostalo poišči strokovno pomoč (ne nujno pri prodajalcih).

Srečno.

Link to comment
Share on other sites

Sveče si torej zamenjal. Preden se vtakneš v elektriko, preveri, če so preperele gumijaste cevke : odzračevalnik karter-zračni filter in filter-injektorji. Če vlečejo zrak, dobi senzor napačne podatke (falšluft). Poceni.

Pokanje ob zapiranju plina : na levi pri cilindru je TPS (senzor pozicije plina), ki ga malo odpri, osuši, kontaktsprayaj in po potrebi nastavi (slišen klik tik nad prostim tekom). Poceni.

Elektrika : sam si lahko privoščiš potegniti narazen vsak konektor in ga očistiti s kontakt sprayem. Našpricaj tudi vsa stikala na krmilu in kontaktno ključavnico, kolikor se da. Poceni.

Za vse ostalo poišči strokovno pomoč (ne nujno pri prodajalcih).

Srečno.

Hvala

bom začel po tem vrstnem redu :)

lp

Link to comment
Share on other sites

V grobem je tako, če pri trokiranju poka iz auspuha je problem v elektriki, če ne poka, pa v dovodu goriva.

Načeloma ti motorji ne trokirajo, lahko pa klenkajo, kar pa se dobro sliši.

zdravo

ja ,pri dodajanju plina,na polovici gasa- cca.3000-4000 obratov motor pocuka(zatrokira -zaklenka),ko daš pa gas

do konca,(do fula) pa dobro vleče

-v leru pa tega ni in mašina dela normalno-dodajaš gas brez trokiranja

-problem je samo pri omenjenih obratih ko se voziš(maš recimo v 3.brzini daš gas ko prehitevaš ali pa pelješ

v hrib pa začne pospeševati in ko pride do teh obratov pocukne-zatrokira,potem pa normalno vleče naprej,ko daš gas)

-včasih ko pa gas spustiš pa še pokne iz izpuha(pa ne stalno)

e to je to in ni nič kaj prijetno

lp

Link to comment
Share on other sites

zdravo

ali je možno da cuka zaradi TPS (senzor pozicije plina),?

lp

Je možno samo to NI SENZOR ampak potenciometer položaja lopute gasa, za to loputo nastavit je poseben postopek in nikakor ne sam nastavljat bo problem s cukanjen še večji ! Po vsej verjetnosti je to že nekdo premikal in to samo eno stran. Določene stvari se NESME počenjat ampak vam kaj govorit je kot bi bob ob steno metal ! ! Namreč večinoma ni dovolj samo manual potrebno je tudi določeno znanje ne trdin,da ga imajo v vseh delavnicah ! ! vem pa da se ga zelo potrebuje ! Kot je nekdo napisal,da se vozi BREZ lambda sonde, saj motor laufa ima pa sigurno dosti večjo porabo.Prvo kar je, če je lambda nekje ven sistrema priključena na kable(ni pa v izpušni cevi), da računalniku podatek PREVEČ kisika in računalnik povečuje količino goriva ,če pa je odključena(lambda demontirana)in in priključena na kable potem računalnik (ker ne dobi podatka od lambda sonde)preklopi na pomožni tek in tu je spet prevelika poraba goriva ! ! Vsekakor je izgorevanje slabše in samo krmiljenje tako goriva kot tudi predvžiga !

Link to comment
Share on other sites

Se strinjam s predhodno napisanim, da najverjetneje ni pametno, da nimam priklopljene lambda sande... Glede porabe goriva pa nebom pametoval ampak mislim, da pove slika več kot "1000" besed. "Helgo" GSa vozim 5. leto in imam za vseh 5 let narejeno tabelo porabe goriva (tu pa tam manjka kakšno polnjenje, ampak ne vpliva na celotno sliko) - sem pač prometnik in me to zanima. V kolikor komu nebo štimal izračun, od kilometrov, ki so vnešeni je odštetih 6% km, torej 6 manj na 100, ki jih pokaže števec - vsak malo laže.

PURPLE

post-12240-0-46801000-1314907653_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

TPS je senzor ampak to je že stvar gramatike

BMW na veliko srečo pač ni Spaceshuttel, tako da se lahko tudi doma nastavi: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/tps3.1.pdf

Se pa strinjam, da splača pogledat vse drugo, da se ga ne razštela po nepotrebnem.

BTW Poleg cevke za prezračevanje karterja, filtrov in kablov svečk preglej še throttle body. Na mestu, kjer se izvaja sinhronizacija poglej stanje/prisotnost črnih čepkov.

Veliko sreče pri odpravljanju težavice

Link to comment
Share on other sites

Menjaj vžigalni tuljavi! Prosi kakšnega, ki ima identičen moped, da ti jih posodi.

V motor toči obvezno mineralno olje 20W-50! Znamka ni važna, dobro je vsako, samo da je mastno :) .

Link to comment
Share on other sites

TPS je senzor ampak to je že stvar gramatike

BMW na veliko srečo pač ni Spaceshuttel, tako da se lahko tudi doma nastavi: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/tps3.1.pdf

Se pa strinjam, da splača pogledat vse drugo, da se ga ne razštela po nepotrebnem.

BTW Poleg cevke za prezračevanje karterja, filtrov in kablov svečk preglej še throttle body. Na mestu, kjer se izvaja sinhronizacija poglej stanje/prisotnost črnih čepkov.

Veliko sreče pri odpravljanju težavice

zdravo

lepo prosim,če mi lahko poveš kje je ta cevka za prezračevanje karterja:::

lp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!