Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

4 hours ago, skalaprava said:

Na novem tipu boxerjev tako drastičen poseg pri menjavi menjalnika sploh pa sklopke ni več potreben, ker je koncep popolnoma spremenjen in sta ta dva elementa po novem mnogo dostopnejša. Ne vem pa ali zato, ker jih bo potrebno bolj pogosto menjati, kot pri starem modelu :P

Ko ugotovimo kaj dejansko se je zalomilo v menjalniku, pa objavim.

Lp

Če bo kaj narobe z novimi menjalniki, bodo krivi Japonci, ker so narejeni tam. :)

 

Link to comment
Share on other sites

pred 35 minutami, motolover pravi:

Če bo kaj narobe z novimi menjalniki, bodo krivi Japonci, ker so narejeni tam. :)

 

zaenkrat prebiramo o krpanju starih menjalnikov...mogoč so jih pa zato začel na japonskem delat, da bo manj problemov? :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

zaenkrat prebiramo o krpanju starih menjalnikov...mogoč so jih pa zato začel na japonskem delat, da bo manj problemov? :P

 

naj delajo poševnooki, ko je  material njihov!  :lol1:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, solorider pravi:

naj delajo poševnooki, ko je  material njihov!  :lol1:

vpiš na ebayu.de k1200r....prve rezultate k ti ponudi so..gertribe :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, skalaprava pravi:

Da ne smetimo po temi o R1200RS-u, bomo tu nadaljevali....

Da, sam rihtam v smislu, da sem sam snel menjalnik in vse ostalo, da bom sam zamenjal sklopko in nataknil nazaj popravljen menjalnik in vse povezal nazaj, nastavil in ponovno zagnal. Za sam menjalnik pa se zaenkrat še ne čutim kompetentnega. Zato bo menjalnik razstavil strokovnjak za boxerje, ki je popravil že veliko menjalnikov tako od GS-ov kot RT-jev. Jaz pa bom z zanimanjem zraven assistiral, da se še o dotičnih menjalnikih čim bolj podrobno podučim (za naslednjič, če bo treba :)).

Moram pa reči, da preden dejansko lahko snameš menjalnik dol, sem imel kakih 8 ur raznoraznega vijačenja, označevanja, odklapljanja inštalacije itd.....in na koncu rabiš še pomoč drugega para rok, ko se oddvoji zadnji del motocikla. V glavnem jaz rad "šraufam" in tudi sedaj sem prav užival.

20161001_112452.jpg20161001_122714.jpg

Pri novem tipu boxerjev tako drastičen poseg pri menjavi menjalnika sploh pa sklopke ni več potreben, ker je koncep popolnoma spremenjen in sta ta dva elementa po novem mnogo dostopnejša. Ne vem pa ali zato, ker jih bo potrebno bolj pogosto menjati, kot pri starem modelu :P

Ko ugotovimo kaj dejansko se je zalomilo v menjalniku, pa objavim.

Lp

Lepo, malo še kaj dokumentiraj slikovno :) 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, DAMI34 said:

zaenkrat prebiramo o krpanju starih menjalnikov...mogoč so jih pa zato začel na japonskem delat, da bo manj problemov? :P

 

Podatka o tem ali je zasnova tudi Japonska nimam, vem le, da jih delajo tam. 

Link to comment
Share on other sites

pred 20 urami, skalaprava pravi:

Moram pa reči, da preden dejansko lahko snameš menjalnik dol, sem imel kakih 8 ur raznoraznega vijačenja, označevanja, odklapljanja inštalacije itd.....in na koncu rabiš še pomoč drugega para rok, ko se oddvoji zadnji del motocikla. 

Tole sem se šel jaz predlani na GSA s tem, da sem tudi menjalnik odprl in popravil sam. Sem se pa ves čas spraševal, koliko bi takšen poseg stal na uradnem servisu, kjer so normativi zelo na "kamot".

Resnično ni ravno mehanikom prijazno. Še najbolj pa me je motilo to, da se elektro instalacija, ki vodi v zadek motorja, ne da izklopiti nekje na mestu, kjer gre cel motor na pol ampak je treba odmontirati vse kablovje v celoti, povsem do luči...

17102014747.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Joker pravi:

Resnično ni ravno mehanikom prijazno. Še najbolj pa me je motilo to, da se elektro instalacija, ki vodi v zadek motorja, ne da izklopiti nekje na mestu, kjer gre cel motor na pol ampak je treba odmontirati vse kablovje v celoti, povsem do luči...

To je pa čista resnica, niti enega konektorja vmes, da bi lahko odklopil zadnji del inštalacije. Ok, manj možnosti, da pride kje kaka voda vmes v kakšen konektor, ampak bog ne daj, da imaš recimo nekje kakšno prekinitev v kablu ali se ti kje kabelski snop pretrga, ker menjava celotnega kabelskega snopa mora biti šele nočna mora :slap:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ob 4. 10. 2016 at 13:13, skalaprava pravi:

Ko ugotovimo kaj dejansko se je zalomilo v menjalniku, pa objavim.

Lp

-in kaj se je dogajalo z menjalnikom.Ali si tudi menjal ležaje?

:kava: :klicaj:  :kava:

Link to comment
Share on other sites

Ob ‎20‎.‎1‎.‎2017 at 19:57, bisson pravi:

-in kaj se je dogajalo z menjalnikom.Ali si tudi menjal ležaje?

:kava: :klicaj:  :kava:

Razpadel se je en od ležajev na eni od gredi z zobniki, posledično je delno odlomilo eno od prestavnih vilic in zvilo avtomat....

20161003_181324_1485166636195.jpg

20161003_180721_1485166636296.jpg

Popravilo z novimi original deli bi prišlo več, kakor pa sem dal potem za drug rabljen menjalnik...

20161012_212257_1485166636008.jpg

No, me pa vseeno mika, da ga ob priliki, ko bom imel kaj več časa, popravim in obnovim z novimi deli in ga nataknem nazaj na svoj motor. Potem bom res vedel, kaj imam vgrajeno. Saj veš, za rabljen menjalnik ti sicer lahko zagotavljajo da je vse tipi top in sedaj tudi deluje bp, ampak nikoli ne veš res natančno, kakšno zgodovino ima za sabo takšen sklop.....bomo videli.

Lp.M

 

Link to comment
Share on other sites

pred 47 minutami, skalaprava pravi:

Razpadel se je en od ležajev na eni od gredi z zobniki, posledično je delno odlomilo eno od prestavnih vilic in zvilo avtomat....

Popravilo bi bilo pa €€€, sploh na uradnem servisu bi ploskali z ušesi!

Smola, imaš pa sedaj pravljično lep in upam tudi dober menjalnik.

Si ga pri nas kupil, sem zasledil da se jih kar nekaj prodaja?

 

Link to comment
Share on other sites

Da, menjalnik sem dobil pri nas v R-Moto Rimske toplice. Sem dobil tudi garancijo 1 leto. No, upam da ne bomo rabili ugotavljati, če to tudi res drži, ker kakšnega papirja za to nisem dobil, zgolj ustni dogovor. Menjalnik me je sicer prišel 400€, kar je vseeno cenejše, kot so recimo na ebay-u. Dobiš sicer morda lahko še kakšen evrič cenejšega iz Poljske ali baltskih republik, samo kako naj se naganjam s poljakom ali litvancem, če bi bilo kaj narobe.....

V tem zimskem času imam v planu obnoviti še zadnje kotno gonilo (zamenjava vseh ležajev in semeringov), ter obnoviti še alternator (zamenjava ležajev, kontrola in po potrebi obnova kolektorja, zamenjava ščetk,...), problem je samo, ker trenutno nimam časa za "šraufanje" motorja.

Pa nekaj mi roji po glavi - da bi dal na krivine črno mat keramično prevleko (ceramic coating), ker se mi jih ne da več vsako zimo polirati na visoki sijaj, motor je pa že itak ves v črni barvi.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, skalaprava said:

Da, menjalnik sem dobil pri nas v R-Moto Rimske toplice. Sem dobil tudi garancijo 1 leto. No, upam da ne bomo rabili ugotavljati, če to tudi res drži, ker kakšnega papirja za to nisem dobil, zgolj ustni dogovor. Menjalnik me je sicer prišel 400€, kar je vseeno cenejše, kot so recimo na ebay-u. Dobiš sicer morda lahko še kakšen evrič cenejšega iz Poljske ali baltskih republik, samo kako naj se naganjam s poljakom ali litvancem, če bi bilo kaj narobe.....

V tem zimskem času imam v planu obnoviti še zadnje kotno gonilo (zamenjava vseh ležajev in semeringov), ter obnoviti še alternator (zamenjava ležajev, kontrola in po potrebi obnova kolektorja, zamenjava ščetk,...), problem je samo, ker trenutno nimam časa za "šraufanje" motorja.

Pa nekaj mi roji po glavi - da bi dal na krivine črno mat keramično prevleko (ceramic coating), ker se mi jih ne da več vsako zimo polirati na visoki sijaj, motor je pa že itak ves v črni barvi.

lahko mal več poveš?

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Cartman pravi:

lahko mal več poveš?

To je v bistvu zelo tanek nanos v obliki praha, podobno kot pri prašnem lakiranju, le da je zadeva zelo zelo temperaturno odporna. Tudi mehanska obstojnost tega nanosa je zelo visoka (recimo kot prevleke na svedrih). Po takšnem posegu se moje krivine nebi več barvale v modre in rjave odtenke.

Lahko se izbira celo med večimi barvami, vendar prevladujejo predvsem črne in sive nianse.

Za lažjo predstavo, za kaj se sploh gre, pa še en video avtomobilskega zaključnega rora, polovico prevlečenega s keramičnim nanosom, polovica pa brez....

https://youtu.be/0hvvoLzMR5o

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 23. 1. 2017 at 19:01, skalaprava pravi:

To je v bistvu zelo tanek nanos v obliki praha, podobno kot pri prašnem lakiranju, le da je zadeva zelo zelo temperaturno odporna. Tudi mehanska obstojnost tega nanosa je zelo visoka (recimo kot prevleke na svedrih). Po takšnem posegu se moje krivine nebi več barvale v modre in rjave odtenke.

Lahko se izbira celo med večimi barvami, vendar prevladujejo predvsem črne in sive nianse.

Za lažjo predstavo, za kaj se sploh gre, pa še en video avtomobilskega zaključnega rora, polovico prevlečenega s keramičnim nanosom, polovica pa brez....

https://youtu.be/0hvvoLzMR5o

 

Če ni skrivnost - kdo ti bo pa to delal ? Jaz v Sloveniji še nisem zasledil.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Zdravo,

imam bmw R 1200 RT letnik 2010 in v navodilih o vzdrževanju akumulatorja  piše, da se lahko poškoduje elektronika motorja, če ga polniš ali priklopiš na vzdrževalec, ki ni odobren s strani Bmw-ja.

Zato sem akumolator odklopil in ga dal na vzdrževanje ločeno, ali preveč kompliciram?

Na Yamahi tega nisem počel in sem jo priklopil na polnilec direkt brez odklaplanja.

Kako pa to počnete ostali?

Lp,n

 

Edited by notranc
Link to comment
Share on other sites

Zdravo,

 

sosed je nabavil BMW r1200rt letnik 2007 in nima slovenskih navodil. Ker je možakar starejši in so mu tuji jeziki nepoznani bi prosil če ima kdo od vas slo navodila, da mi jih posreduje.

 

Lp,n

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, notranc said:

Zdravo,

 

sosed je nabavil BMW r1200rt letnik 2007 in nima slovenskih navodil. Ker je možakar starejši in so mu tuji jeziki nepoznani bi prosil če ima kdo od vas slo navodila, da mi jih posreduje.

 

Lp,n

http://www.avtoval.si/avtoval-bmw/navodila-za-uporabo-vozil-bmw

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!