Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

:SS :SS :SS :SS se mi zdi,da so iz leta v leto grši

pa tale RT je od BMW značke navzgor kopija honde :BUA:

v glavnem BMW še ni naredil motorja,ki bi mi bil všeč, no ja mogoče edino 1100S boxer cup :)

Link to comment
Share on other sites

:SS :SS :SS :SS se mi zdi,da so iz leta v leto grši

pa tale RT je od BMW značke navzgor kopija honde :BUA:

Zdaj mi je jasno zakaj so Honde tako grde :devil:

Link to comment
Share on other sites

Še BMW ni več to kar je bil.  :BUA:  :BUA:

Kako pronicljiva ugotovitev. Seveda ni, saj je nov model... :grim

P.S. Mi je všeč, je pa res da spominja na Pan European, prednji del pa na Z750 (tistega z oklepom).

Link to comment
Share on other sites

:SS :SS :SS :SS se mi zdi,da so iz leta v leto grši

pa tale RT je od BMW značke navzgor kopija honde :BUA:

Zdaj mi je jasno zakaj so Honde tako grde :devil:

sej mi tud tista honda ni prov hudo všeč (pan european je ane :doze: :hmm: ) .)

Link to comment
Share on other sites

Ka vam nej rečem, hja če hočte met vzdržliv pa grd motor si kupite bmw, ko zgleda tk ko abuh :), no če pa hočte met lep motor pa kokr tolk tut vzdržliv si pa kupte vse drugo, mislim da je že tomos začel neki lepšga delat.

Link to comment
Share on other sites

kak ste mi vedno vi vsi skupaj fajni, ko pridemo na temo BMWja :lol1:

Link to comment
Share on other sites

Ma sej men je tud hud. Sam kaj k**** ko pa je kopija PAN EUROPEAN HONDE.

Ma tu mač.

Ful sem čakal na novega RT.ja.

A ni bilo včasih tako, da so Japonci kopiral?

Link to comment
Share on other sites

če vas prou razumem, bi vi kle radi, da bmw toplo vodo odkrije

počakte, uživo poglejte, pol pa govorte,.....

pol so tud vsi novi cestaki podobni dukatiju, k majo auspuh pod zicem

Zadeva mi je všeč, je zelo modernega izgleda. Ponavadi je BMW dražji od konkurence, no v tem primeru je Honda še vedno dražja.

Link to comment
Share on other sites

Verjamem, da bosta obadva luštna za pelat samo oblika pa :SS , cena pa itak še bolj :SS :SS :SS ( škoda, da ni še bolj nagravžnega smeška).

Link to comment
Share on other sites

... no v tem primeru je Honda še vedno dražja.

In najbrž tudi boljša in zaneslivejša. Roko na srce je pa tudi Honda PanEvropean grda (vsaj tista zadnja luč je jak, kot avto ).

Link to comment
Share on other sites

:blink: Matr ste se vsi spravli na to obliko. :huh:

Tudi meni na začetku ni bil prav všeč. Ma sem se ga že navadil in mi je zdaj kar vredu. V živo pa bo verjetno kar vredu mrcina.

Ta teden v Bologni pa je tudi že predstavljen...

Link to comment
Share on other sites

Verjamem, da bosta obadva luštna za pelat samo oblika pa  :SS  , cena pa itak še bolj  :SS  :SS  :SS  ( škoda, da ni še bolj nagravžnega smeška).

fovšija? :BUA: :BUA:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!