Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

Ob ‎9‎.‎12‎.‎2017 ob 22:00, notranc pravi:

Zdravo,

 

sosed je nabavil BMW r1200rt letnik 2007 in nima slovenskih navodil. Ker je možakar starejši in so mu tuji jeziki nepoznani bi prosil če ima kdo od vas slo navodila, da mi jih posreduje.

 

Lp,n

Poskusi tukaj, Navodila,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zdravo,

čestitke ob nakupu

Za novo sezono nabavil Dunlop Roadsmart3 GT, sem  pa zvozil že 4 komplete RS3 na prejšnjem motorju in bil zadovoljen.

Srečno in uživaj

Edited by notranc
Link to comment
Share on other sites

Pred dnevi so zaokrožile po spletu in motostraneh v tujini slike prototipnih RT-jev. Po slikah sodeč  imajo v okvir vpet novi (prenovljen) boxer agregat. Špekulira se o povečanju prostornine na 1250ccm in variabilnen krmiljenju ventilov. Končni izplen naj bi bila konjenica, ki jo dosega konkurenca, torej nekje okoli 150KM.

Poleg tega se opazi še velik TFT ekran namesto klasične armature.

BMW-R-1250-RT-3-von-9~5a9edb67b0d93.jpg

BMW-R-1250-RT-6-von-9~5a9edecb05703.jpg

Nekaj na to temo so se razpisali tudi pri nas:

https://www.avto-magazin.si/moto/novice/bmw-jev-boxer-na-pragu-velike-revolucije/?utm_source=www.avto-magazin.si&utm_medium=email&utm_campaign=2018-03-15

Skratka.......to mi deli :OK:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zanimivo. Kubature osebnih avtomobilov so postale manjše kot motornih koles...

Drugač pa maska teh RT_jev je čit nagravžna. če bi gor pisalo kaj drugega kot BMW bi bil to pokop od motorja.

Edited by Kawl
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pošlušte ...

Moja žena je porajtala, da če hoče bit več z mano, mora sedet za mano :D
Pravi, da se na Transalpu zadaj ne da dobro sedet. Pa ne bi zdej o tem, prosim.
Zdej bi o tem -> klik

Če bi si omislil tak stroj, bi rabil top kovček z naslonjali. Obvezno z naslonjali. Nekaj takšnega. Vi, k te reči že imate ... se to dobi, da vizualno paše? Za normalen dnar?

 

Capture.JPG

Link to comment
Share on other sites

RT nikoli ni imel takšnih naslonjal za roke na kovčku. To dobiš lahko samo na modelu K1600GTL Exclusive. Je pa res, da bi tak kovček verjetno mehansko pasal na prtljažnik od RT-ja, saj sta prtljažnika identična (govorimo za RT od 2005 do 2013).

Ampak dobiti kovček od K1600GTL Exclusive nekje na netu bo verjetno zelo težko, kaj šele za normalen denar. Pri uradnem prodajalcu boš pa odkartal premoženje za njega. Kako bi to sploh vizualno izgledalo na RT-ju....po mojem ne najbolje :SS

Zakaj pa morajo biti nasloni za roke? Iz prve roke ti povem, da je sedenje na RT zadaj čisto ok in naslon za hrbet na originalnem kovčku tudi ni slab.... nabavi original rabljen kovček od RT-ja, ga štrihneš v barvo motorja in gotova maša :winkiss:

815338343_BMWR1200RTpopravljen.thumb.jpg.4542b1cbaa8ab65d872c36905608cef3.jpg

20180425_170145_1524726526561.thumb.jpg.85dd1df109b4971c9acabbb5d1a7ef45.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 5/10/2018 at 10:16 AM, skalaprava said:

Zakaj pa morajo biti nasloni za roke?

Zato, ker govorimo o moji ženi. Jebi ga ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zdravo,

kolegu je crknil ESA na Rt-ju letnik 2007.

Strošek popravila je baje cca 1500 eur, ali  je kdo sam odpravil napako za kakšno bolj žepu prijazno cifro?

Lp, n

Link to comment
Share on other sites

Ob 20. 5. 2018 ob 9:00, notranc pravi:

Zdravo,

kolegu je crknil ESA na Rt-ju letnik 2007.

Strošek popravila je baje cca 1500 eur, ali  je kdo sam odpravil napako za kakšno bolj žepu prijazno cifro?

Lp, n

Kaj točno je crknilo? Zategovanje zadnje vzmeti (ena čelada, dve čeladi) ali nastavitve dušenja (Sport, normal, comfort)?

Eno in drugo ima svoje hibe. Pri dušenju je problem vdor vode in posledično odpoved servomotorčka, pri zategovanju vzmeti je problem bolj specifičen.

Da se pa zrihtati eno in drugo za bistveno manjši strošek. 1500€ je zgolj zato, ker BMW to ne popravlja, ampak menja komplet vzmetno nogo, mamicu jim nabijem :ras: 

Link to comment
Share on other sites

Crknilo je zategovanje zadnje vzmeti. Na ekranu je simbol za voznika s prtljago in če pritiska gum nič ne reagira in vedno ostaja enak simbol.

Premišljujem, če je možno, da je crknu šalter.

 

Lp, n

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, notranc pravi:

Crknilo je zategovanje zadnje vzmeti. Na ekranu je simbol za voznika s prtljago in če pritiska gum nič ne reagira in vedno ostaja enak simbol.

Premišljujem, če je možno, da je crknu šalter.

 

Lp, n

Ni crknil šalter, sem skoraj prepričan, ker z istim stikalom upravljaš tudi dušenje in če to dela....

To zategovanje je imelo pri teh letnikih en "bug" v programu in so potem nov program naložili. Problem je, ker ti to zaračunajo, čeprav se mi zdi da bi moral biti tak "upgrade" brezplačen! Torej če se motorček za zategovanje vzmeti vrti, potem je "bug" kar velika verjetnost. Potem obisk pooblaščenega servisa ne bo mogoče zaobiti. Motorček lahko pa komot sam sprobaš. Odklopi pod sedežem modri konektor in pelji gor direkt iz AKU napetost +/- in če je motorček dober oziroma mehanizem ni zaribal, se bo začel vrteti in zategovati / odtegovati vzmet, odvisno kako je priklopljena polariteta. 

Še ena pomembna zadeva: Pri tem modelu K26 (letnik 2005 - 2013) spreminjaje prednapetosti vzmeti ni predvideno in priporočeno delati med vožnjo, temveč se to opravi, ko je motocikel na centralnem stojalu in je zadnje kolo razbremenjeno. Dušenje pa se seveda lahko med vožnjo spreminja.

Lp.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozna kdo koga,ki je na RT-ju spustil nižje ali pa bolj nazaj voznikovi tački.Namreč sta v taki višini,da onemogočata nam visokim,da damo nogi ob motor in da bi lahko normalno prestavljali ali zavirali.

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 20. 5. 2018 ob 9:00, notranc pravi:

Zdravo,

kolegu je crknil ESA na Rt-ju letnik 2007.

Strošek popravila je baje cca 1500 eur, ali  je kdo sam odpravil napako za kakšno bolj žepu prijazno cifro?

Lp, n

K čarmanu naj pelje, wilbers ima repair kit

Link to comment
Share on other sites

pred 20 urami, poggy pravi:

K čarmanu naj pelje, wilbers ima repair kit

Če je crknil samo srvomotorček, ki regulira dušenje, potem ja....če je crknil del, ki zateguje vzmet, potem pa Wilber nima nobenega kita. 

Sem imel sam to težavo, imam gor Wilbersa, redno servisiram vzmetenje pri Čarmanu.... 

Lahko mu pa Čarman pomaga rešiti problem, kot ga je meni ;)

Edited by skalaprava
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni

 

Evo ga, pa sem tudi jaz presedlal iz varadera na r1200rt.

Eno klasicno vprasanje - kje dobiti slov. navodila _ seveda RT je italijanski - leta 2013 kupljen od R-Moto,

je letnik 2006 in hvalabogu brez ESA.

Za odgovore se zahvaljujem.

  

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, skalaprava pravi:

Če je crknil samo srvomotorček, ki regulira dušenje, potem ja....če je crknil del, ki zateguje vzmet, potem pa Wilber nima nobenega kita. 

Sem imel sam to težavo, imam gor Wilbersa, redno servisiram vzmetenje pri Čarmanu.... 

Lahko mu pa Čarman pomaga rešiti problem, kot ga je meni ;)

najbolj čudno pri vsem se mi zdi, da gumb za izbiro trdote amortizerja (obremenitve) in dušenja ne reagira in je vedno na simbolu ene čelade s prtljago. Ker je motor vozen in se možakar vozi sam, bo okvara počakala do zime.

 

lp, notranc

 

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, notranc pravi:

najbolj čudno pri vsem se mi zdi, da gumb za izbiro trdote amortizerja (obremenitve) in dušenja ne reagira in je vedno na simbolu ene čelade s prtljago. Ker je motor vozen in se možakar vozi sam, bo okvara počakala do zime.

 

lp, notranc

 

Pa saj to sem že napisal da to če se ne spreminja število čelad, da je zelo verjetno "hrošč" in servis to rešuje tako, da naloži posodobljen software in zadeva rešena. Za to ne rabi čakat zime, to se lahko zapelje na Avtoval kadarkoli.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!