Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ponosen lastnik Bmw ja... Zdej pa lepotičko mal upedenat. Prosim za pomoč.

Za stopalke spustit nižje... (je dokaj drago - kak predlog kje se dobi ugodno distančnik)

Je kak mojster tapetnik ki tapicira sedalni del motocikla - tudi iz esteckega vidika.

Pa še ukvarjam se katero pokrivalo - prevleko ker nihe ne ve mer od prodajalcev oz je vse premajhno... :/

 

Hvala kolegi, in da se vidimo kej... ;)

LPJ

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Pozdravljeni. Potrebujem zadnji original BMW kovcek za r1200rt 2010. Za vsako informacijo in priporocilo bom zelo hvalezen. Lp Aleksander

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, Hlooodek pravi:

Pozdravljeni. Potrebujem zadnji original BMW kovcek za r1200rt 2010. Za vsako informacijo in priporocilo bom zelo hvalezen. Lp Aleksander

Če bi v pravi temi vprašal, bi prej dobil odgovor.

 

Link to comment
Share on other sites

Dami ne "Hlooodeka" kregat. Je moj tamlad in prvi post sem tudi jaz v napacno rubriko postavil.😉

Sandi napiši tvoj post v: Motoristična oprema - Kovči, Torbe...

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Pozdravljeni,

Nagibam se za nakup BMW R1200RT  letnik 2007 z 100000km iz tujine in me zanima na kaj moram biti pri nakupu motorja s tolkimi km pozoren in ali je sploh pametno kupovati motor z tolikimi km.

Motor je na videz kot nov, koliko km pa sploh zdržijo te masine?

Hvala za odgovore, pa lep pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam RT 2007 letnik, trenutno ima okoli 285.000km pa samega boxer agregata še nisem pipal :smoke:, tak da ta s 100.000km in če je bil kolikor toliko redno servisiran, ni noben problem. 

Seveda pa se lahko pojavijo druge težave. Recimo sklopka je ena taka stvar, ki je zelo odvisna od prejšnjega lastnika. Menjava le te pa pri tem motorju ni poceni, ker gre motor na pol in nanese delo skoraj toliko kot material. Potem je tu ESA vzmetenje, ki je pri tem letniku imelo nekaj težav (vdor vode v servomotorčke,...), potem stanje zanjega kotnega prenosa, ali ima glavni kežaj že kaj zračnosti, čeprav zamenjava le tega ni tako velik in drag poseg. Pa stanje kardana (meni se je križni zglob zlomil pri 185.000km, če se prav spomnim). 

Ampak na splošno je to zelo trpežen motor ki nudi obilo užitka, dobre vozne lastnosti in odlično vetrno zaščito. Da se tudi zelo dinamično voziti, čeprav ni temu namenjen.

Jaz recimo bi takoj ponovno kupil oljno zračnega RT s 100.000km, nisem pa prepričan, ali bi kupil tudi vodno hlajenega z enako kilometrino :kva2:

Če te še kaj zanima, pa vpraš. 

Lp. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Na rezervoarju na enem od priključkov(oznaka priključka 17875) pušča bencin,vendar samo takrat ko prižgem motor.

Motor je BMW R1200RT ....Mi zna kdo svetovati kaj je narobe(ali kako tesnilo ali kompleten del).

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

pred 18 urami, motoristbmw pravi:

Na rezervoarju na enem od priključkov(oznaka priključka 17875) pušča bencin,vendar samo takrat ko prižgem motor.

Motor je BMW R1200RT ....Mi zna kdo svetovati kaj je narobe(ali kako tesnilo ali kompleten del).

Hvala!

Bi lahko bilo na pumpi?

Link to comment
Share on other sites

pred 18 urami, motoristbmw pravi:

Na rezervoarju na enem od priključkov(oznaka priključka 17875) pušča bencin

Podoben problem?

"bmw r1200gs fuel supply leaking " takšen zapis v Google vrne kar nekaj zapisov o tem kako to odpraviš... Mislim, da je bil zaradi puščanja bencina na "flančni" modula črpalke celo vpoklic za nekatere modele iz tega obdobja.

Preveri na uradnem servisu BMW.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!