Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

Na podobnem motorju imam boljši občutek od Metzeler Z 6, ki jih imam sedaj originalne montirane le z Michelin Pilot Road 2. Zanimivo bo poiskusiti Bridgeston B 021 ali pa nove Dunlop Roadsmart.

Srečno

Tonček

Tonček lahko mi verjameš (sprobano)še na V-maksu.Dunlop,Michelin,Bridgestone in Metzetler pa tudi na mojem K-ju 1200 R,prve gume Michelin Pilot Road 2,se niso tako dobro obnesle kot Metzeler Z6.Katere koli boš probal boš spet prišel nazaj na METZELER. :worship:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

še malo o vzdrževanju akumulatorja, ker je ravno zima:

kupil sem polnilec CTEK, dela dobro, priklopil sem ga direktno na akumulator (R1200RT). Če se prav spomnim, je že bilo govora, da je možno polnenje tudi preko doze za napajanje raznih porabnikov, vendar ne najdem opisa. Moje vprašanje:

- polnenje preko doze (da ali ne)

- ali mora biti ključ v ključavnici?

- še kakšen nasvet

hvala in zimski pozdrav iz BG.

Link to comment
Share on other sites

še malo o vzdrževanju akumulatorja, ker je ravno zima:

kupil sem polnilec CTEK, dela dobro, priklopil sem ga direktno na akumulator (R1200RT). Če se prav spomnim, je že bilo govora, da je možno polnenje tudi preko doze za napajanje raznih porabnikov, vendar ne najdem opisa. Moje vprašanje:

- polnenje preko doze (da ali ne)

- ali mora biti ključ v ključavnici?

- še kakšen nasvet

hvala in zimski pozdrav iz BG.

Preko doze je najbolj enostavno. Ustrezen vtikač dobiš v Baumaxu ali kaki avto trgovini. Tapravo spoznaš po tem, da ima na koncu rdeč distančni obroček, ki ga za potrebe vtičnice na BMW-ju snameš.

Ključa v ključavnici ne potrebuješ . Jaz imam (z drugim polnilcem) že kar nekaj let pozitivnih izkušenj :OK: , CTEK je pa itak prva liga po moje :worship:

P.S.

A mate v BG tudi kaj snega ??

Link to comment
Share on other sites

Preko doze je najbolj enostavno. Ustrezen vtikač dobiš v Baumaxu ali kaki avto trgovini. Tapravo spoznaš po tem, da ima na koncu rdeč distančni obroček, ki ga za potrebe vtičnice na BMW-ju snameš.

Ključa v ključavnici ne potrebuješ . Jaz imam (z drugim polnilcem) že kar nekaj let pozitivnih izkušenj :OK: , CTEK je pa itak prva liga po moje :worship:

P.S.

A mate v BG tudi kaj snega ??

Hvala za odgovor, bom poskusil naslednji vikend. Vtikač sem že kupil, le zmontirati ga moram. Za ključ sem pa spraševal zato, ker se napajanje prekine po nekaj minutah, ko ugasneš motor in sem mislil, da je prekinjena tudi zveza z akumulatorjem v smeri polnenja.

Snega je tu kakšnih 7 cm, po cesti pa nič, ravno sem prispel in ni bilo problemov. lp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Polnenje preko doze deluje kakšnih 10 minut, potem pa kot sem rekel, prekinitev. Sem priklopil direktno na accu, je pa OK. Saj ne gre za to, da je to velik problem, le črv radovednosti vrta...zakaj...? :?

Link to comment
Share on other sites

Polnenje preko doze deluje kakšnih 10 minut, potem pa kot sem rekel, prekinitev. Sem priklopil direktno na accu, je pa OK. Saj ne gre za to, da je to velik problem, le črv radovednosti vrta...zakaj...? :?

:eek: Pri mojem (1150) se to ne zgodi. Verjetno je to zaščita akumulatorja, da ga kak priključen uporabnik nebi izpraznil. :krneki:

Link to comment
Share on other sites

:eek: Pri mojem (1150) se to ne zgodi. Verjetno je to zaščita akumulatorja, da ga kak priključen uporabnik nebi izpraznil. :krneki:

Prav verjetno je to, tudi prav!

Link to comment
Share on other sites

Polnenje preko doze deluje kakšnih 10 minut, potem pa kot sem rekel, prekinitev. Sem priklopil direktno na accu, je pa OK. Saj ne gre za to, da je to velik problem, le črv radovednosti vrta...zakaj...? :?

Problem je,če imaš cam-bus instalacijo potem z navadnim polnilcem sploh NESMEŠ polnit preko vtikača lahko pa direkt polniš akumulator pred polnenjem pa OBVEZNO odklopit minus pol OK.Vprašaj na servis kakšno instalacijo imaš namreč če je cam-bus potem bodi samo srečen,če je računalnik izklopil polnilec in ni utrpel poškodb. :headbang:

Link to comment
Share on other sites

Problem je,če imaš cam-bus instalacijo potem z navadnim polnilcem sploh NESMEŠ polnit preko vtikača lahko pa direkt polniš akumulator pred polnenjem pa OBVEZNO odklopit minus pol OK.Vprašaj na servis kakšno instalacijo imaš namreč če je cam-bus potem bodi samo srečen,če je računalnik izklopil polnilec in ni utrpel poškodb. :headbang:

Hvala za odgovor, upam da nisem kaj skuril. Kako stestiram?

Link to comment
Share on other sites

Problem je,če imaš cam-bus instalacijo potem z navadnim polnilcem sploh NESMEŠ polnit preko vtikača lahko pa direkt polniš akumulator pred polnenjem pa OBVEZNO odklopit minus pol OK.Vprašaj na servis kakšno instalacijo imaš namreč če je cam-bus potem bodi samo srečen,če je računalnik izklopil polnilec in ni utrpel poškodb. :headbang:

Ali lahko razložiš, kaj pomeni cam-bus? Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Problem je,če imaš cam-bus instalacijo potem z navadnim polnilcem sploh NESMEŠ polnit preko vtikača lahko pa direkt polniš akumulator pred polnenjem pa OBVEZNO odklopit minus pol OK.Vprašaj na servis kakšno instalacijo imaš namreč če je cam-bus potem bodi samo srečen,če je računalnik izklopil polnilec in ni utrpel poškodb. :headbang:

Oprosti, prosim popravi me, če narobe razmišljam, mislim, da so polnilci CTEK, avtomatski in ne navadni, ki samo polnijo. Ta polnilec vzdržuje akumulator na pravilni napolnjenosti in napetosti. Sam ga imam priključenega direktno preko doze več kot dva meseca in nisem imel nobenih problemov z vžigom ali drugimi elektronskimi zadevami na motorju.

Srečno

Tonček

Link to comment
Share on other sites

Oprosti, prosim popravi me, če narobe razmišljam, mislim, da so polnilci CTEK, avtomatski in ne navadni, ki samo polnijo. Ta polnilec vzdržuje akumulator na pravilni napolnjenosti in napetosti. Sam ga imam priključenega direktno preko doze več kot dva meseca in nisem imel nobenih problemov z vžigom ali drugimi elektronskimi zadevami na motorju.

Srečno

Tonček

Jaz imam tudi tak CTEK polnilec im ima možnost preklopa za navadno ali cam-bus instalacijo OK.

Link to comment
Share on other sites

Ali lahko razložiš, kaj pomeni cam-bus? Hvala.

Stestiral boš tako,da boš videl,če še vse funkcionira sicer pa je poškodovana ta enota (računalnik)za cam-bus.

Namreč kolikor je meni znano je pri cam-bus instalaciji vse preko računalnika in ko ta zazna napako izpiše na displeju iztočasno pa preusmeri ta tok preko drugega vodnika in ta sistem sploh nima varovalk(jih nepotrebuje).

CAN_bus_transceiver_for_multiplex_communication_over_battery_power_line_in_automotive_multiplex_bus__vehicle_network.htm

Link to comment
Share on other sites

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

Link to comment
Share on other sites

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

bmwslo...ne sekiraj se. Nič nisi skuril.Ti na svojem nimaš CAN-BUS sistema, to imajo R1200......Sej je Brumer lepo povedal, da motocikli s to instalacijo nimajo varovalk, na R1150 imaš pa varovalke pod sedežem. LP

Link to comment
Share on other sites

Polnenje preko doze deluje kakšnih 10 minut, potem pa kot sem rekel, prekinitev. Sem priklopil direktno na accu, je pa OK. Saj ne gre za to, da je to velik problem, le črv radovednosti vrta...zakaj...? :?

Živjo!

Tud jest imam tak polnilec in tud men ne gre čez nobeno vtičnico! Je pa zraven polnilca kabel, katerga na eni strani priklučiš direkt na ACU, na drugi strani pa je konektor za polnilec, tko da ti niti sedeža ni treba zmerej dvigovat. Ta stvar pa deluje!

(po odvzemu kontakta se po nekaj minutah prekine dovod elektrike v vtičnico - prepreči se izpraznitev ACU. Če tega ne bi bilo, bi se ti lahko, npr. na parkplacu, kdo prikluču na tvojo elektriko!?... :naughty: )

Link to comment
Share on other sites

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

Bom, v soboto, ko se vrnem v Ljubljano.

Link to comment
Share on other sites

Živjo!

Tud jest imam tak polnilec in tud men ne gre čez nobeno vtičnico! Je pa zraven polnilca kabel, katerga na eni strani priklučiš direkt na ACU, na drugi strani pa je konektor za polnilec, tko da ti niti sedeža ni treba zmerej dvigovat. Ta stvar pa deluje!

(po odvzemu kontakta se po nekaj minutah prekine dovod elektrike v vtičnico - prepreči se izpraznitev ACU. Če tega ne bi bilo, bi se ti lahko, npr. na parkplacu, kdo prikluču na tvojo elektriko!?... :naughty: )

Kabel za prikluček direktno na akumulator imam, na žalost ga bom moral vrniti v prejšnje stanje (predelal sem ga na vtičnico :headbang: ). Razčistimo samo Brumerjevo zapoved, da je potrebno pred polnenjem sneti minus klemo, ker se mi zdi tvoja ideja stalne pritrditve kabla na akumulator zelo domiselna. :worship:

lp

Link to comment
Share on other sites

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

Poišči v navodilih- piše koliko močan porabnik lahko priključiš v to vtičnico mislim pa da je(pri navadni napeljavi) varovalka 15A.Lahko pa da je vtičnica tako vezana,da se po določenem času izklopi,da nebi ispraznilo akumulatorja, npr. pri K-ajih izključi po treh dneh varnostno napravo,za vtičnico pa nebi vedel še nisem nikjer zasledil in tudi izprobal nisem. :OK:

Link to comment
Share on other sites

Kabel za prikluček direktno na akumulator imam, na žalost ga bom moral vrniti v prejšnje stanje (predelal sem ga na vtičnico :headbang: ). Razčistimo samo Brumerjevo zapoved, da je potrebno pred polnenjem sneti minus klemo, ker se mi zdi tvoja ideja stalne pritrditve kabla na akumulator zelo domiselna. :worship:

lp

Saj ima Brumer čist prav - kadar polniš akumulator z običnim polnilcem. Če pa uporabljaš tega, ki ti v bistvu samo vzdržuje acu v kondiciji, pa mislim, da ni potrebno snemanje kleme - drugač verjetno ne bi priložil kabla s takim konektorjem.

Link to comment
Share on other sites

Saj ima Brumer čist prav - kadar polniš akumulator z običnim polnilcem. Če pa uporabljaš tega, ki ti v bistvu samo vzdržuje acu v kondiciji, pa mislim, da ni potrebno snemanje kleme - drugač verjetno ne bi priložil kabla s takim konektorjem.

Če uporabljaš ta polnilec za vzdrževanje in imaš pravilnega (original BMW ali identičen) za določeno instalacijo (cam-bus ali za navadno),potem seveda lahko polniš-imaš celo zimo priključenega,kajti ti polnilci polnijo zelo počasi z nizkin tokom (malo Amp.).Kajti v nasprotnem primeru,če se akumulator polne z močnejšim polnilcem (z velko Am.) se vsmernik greje in lahko pride do poškodbe dijod. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Če uporabljaš ta polnilec za vzdrževanje in imaš pravilnega (original BMW ali identičen) za določeno instalacijo (cam-bus ali za navadno),potem seveda lahko polniš-imaš celo zimo priključenega,kajti ti polnilci polnijo zelo počasi z nizkin tokom (malo Amp.).Kajti v nasprotnem primeru,če se akumulator polne z močnejšim polnilcem (z velko Am.) se vsmernik greje in lahko pride do poškodbe dijod. :whistle:

Če prav razumem, torej ni potrebno snemti minus kleme. Meni deluje ta zapoved bolj kot preventiva, da po nerodnosti ne pride do kratkega stika. Se motim? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Če prav razumem, torej ni potrebno snemti minus kleme. Meni deluje ta zapoved bolj kot preventiva, da po nerodnosti ne pride do kratkega stika. Se motim? :unsure:

Ne nemotiš se - točno tako vedno najprej minus demontiraš nato pa plus in obratno.Pri BMW-ejih altenator precej zdrži,ker je ca 500W-atni in dijode so 50 Amperske.Pri večini ostalih motorjev,pa je stator v olju magnet je obenem vztrajnik,regler pa je vsmernik,zato je veliko švohnejši in bolj občutljiv pri polnenju baterije,če je neodklopiš. :OK:

Link to comment
Share on other sites

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

Ne skrbi, vse je OK. V soboto sem ga prvič letos vžgal (brez problemov, v prvo je kresnil) in odpeljal kakšnih 100 km. Mogoče le opomnik v zvezi z oljem: Predno sm ga vžgal, je bil nivo olja na polovici okenčka. Med vožnjo mi je signaliziral, da je malo olja. V navodilih sem kasneje prebral, da se rado zgodi, da je pri hladnem motorju nivo olja lahko varljiv. kontrola nivoja olja se mora opraviti pri toplem motorju!

lp

Link to comment
Share on other sites

Če bo vreme še naprej tako, je sezona polnilcev za nami. Jaz sem danes polnil accu po kočevski cesti in po Bloški planoti. Kar nekaj zgodnjih ptičic nas je bilo. Temperatura pa med 8 in 17.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!