Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Priporočene objave

Na podobnem motorju imam boljši občutek od Metzeler Z 6, ki jih imam sedaj originalne montirane le z Michelin Pilot Road 2. Zanimivo bo poiskusiti Bridgeston B 021 ali pa nove Dunlop Roadsmart.

Srečno

Tonček

Tonček lahko mi verjameš (sprobano)še na V-maksu.Dunlop,Michelin,Bridgestone in Metzetler pa tudi na mojem K-ju 1200 R,prve gume Michelin Pilot Road 2,se niso tako dobro obnesle kot Metzeler Z6.Katere koli boš probal boš spet prišel nazaj na METZELER. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

še malo o vzdrževanju akumulatorja, ker je ravno zima:

kupil sem polnilec CTEK, dela dobro, priklopil sem ga direktno na akumulator (R1200RT). Če se prav spomnim, je že bilo govora, da je možno polnenje tudi preko doze za napajanje raznih porabnikov, vendar ne najdem opisa. Moje vprašanje:

- polnenje preko doze (da ali ne)

- ali mora biti ključ v ključavnici?

- še kakšen nasvet

hvala in zimski pozdrav iz BG.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še malo o vzdrževanju akumulatorja, ker je ravno zima:

kupil sem polnilec CTEK, dela dobro, priklopil sem ga direktno na akumulator (R1200RT). Če se prav spomnim, je že bilo govora, da je možno polnenje tudi preko doze za napajanje raznih porabnikov, vendar ne najdem opisa. Moje vprašanje:

- polnenje preko doze (da ali ne)

- ali mora biti ključ v ključavnici?

- še kakšen nasvet

hvala in zimski pozdrav iz BG.

Preko doze je najbolj enostavno. Ustrezen vtikač dobiš v Baumaxu ali kaki avto trgovini. Tapravo spoznaš po tem, da ima na koncu rdeč distančni obroček, ki ga za potrebe vtičnice na BMW-ju snameš.

Ključa v ključavnici ne potrebuješ . Jaz imam (z drugim polnilcem) že kar nekaj let pozitivnih izkušenj :OK: , CTEK je pa itak prva liga po moje :worship:

P.S.

A mate v BG tudi kaj snega ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preko doze je najbolj enostavno. Ustrezen vtikač dobiš v Baumaxu ali kaki avto trgovini. Tapravo spoznaš po tem, da ima na koncu rdeč distančni obroček, ki ga za potrebe vtičnice na BMW-ju snameš.

Ključa v ključavnici ne potrebuješ . Jaz imam (z drugim polnilcem) že kar nekaj let pozitivnih izkušenj :OK: , CTEK je pa itak prva liga po moje :worship:

P.S.

A mate v BG tudi kaj snega ??

Hvala za odgovor, bom poskusil naslednji vikend. Vtikač sem že kupil, le zmontirati ga moram. Za ključ sem pa spraševal zato, ker se napajanje prekine po nekaj minutah, ko ugasneš motor in sem mislil, da je prekinjena tudi zveza z akumulatorjem v smeri polnenja.

Snega je tu kakšnih 7 cm, po cesti pa nič, ravno sem prispel in ni bilo problemov. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Polnenje preko doze deluje kakšnih 10 minut, potem pa kot sem rekel, prekinitev. Sem priklopil direktno na accu, je pa OK. Saj ne gre za to, da je to velik problem, le črv radovednosti vrta...zakaj...? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polnenje preko doze deluje kakšnih 10 minut, potem pa kot sem rekel, prekinitev. Sem priklopil direktno na accu, je pa OK. Saj ne gre za to, da je to velik problem, le črv radovednosti vrta...zakaj...? :?

:eek: Pri mojem (1150) se to ne zgodi. Verjetno je to zaščita akumulatorja, da ga kak priključen uporabnik nebi izpraznil. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: Pri mojem (1150) se to ne zgodi. Verjetno je to zaščita akumulatorja, da ga kak priključen uporabnik nebi izpraznil. :krneki:

Prav verjetno je to, tudi prav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polnenje preko doze deluje kakšnih 10 minut, potem pa kot sem rekel, prekinitev. Sem priklopil direktno na accu, je pa OK. Saj ne gre za to, da je to velik problem, le črv radovednosti vrta...zakaj...? :?

Problem je,če imaš cam-bus instalacijo potem z navadnim polnilcem sploh NESMEŠ polnit preko vtikača lahko pa direkt polniš akumulator pred polnenjem pa OBVEZNO odklopit minus pol OK.Vprašaj na servis kakšno instalacijo imaš namreč če je cam-bus potem bodi samo srečen,če je računalnik izklopil polnilec in ni utrpel poškodb. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je,če imaš cam-bus instalacijo potem z navadnim polnilcem sploh NESMEŠ polnit preko vtikača lahko pa direkt polniš akumulator pred polnenjem pa OBVEZNO odklopit minus pol OK.Vprašaj na servis kakšno instalacijo imaš namreč če je cam-bus potem bodi samo srečen,če je računalnik izklopil polnilec in ni utrpel poškodb. :headbang:

Hvala za odgovor, upam da nisem kaj skuril. Kako stestiram?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je,če imaš cam-bus instalacijo potem z navadnim polnilcem sploh NESMEŠ polnit preko vtikača lahko pa direkt polniš akumulator pred polnenjem pa OBVEZNO odklopit minus pol OK.Vprašaj na servis kakšno instalacijo imaš namreč če je cam-bus potem bodi samo srečen,če je računalnik izklopil polnilec in ni utrpel poškodb. :headbang:

Ali lahko razložiš, kaj pomeni cam-bus? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je,če imaš cam-bus instalacijo potem z navadnim polnilcem sploh NESMEŠ polnit preko vtikača lahko pa direkt polniš akumulator pred polnenjem pa OBVEZNO odklopit minus pol OK.Vprašaj na servis kakšno instalacijo imaš namreč če je cam-bus potem bodi samo srečen,če je računalnik izklopil polnilec in ni utrpel poškodb. :headbang:

Oprosti, prosim popravi me, če narobe razmišljam, mislim, da so polnilci CTEK, avtomatski in ne navadni, ki samo polnijo. Ta polnilec vzdržuje akumulator na pravilni napolnjenosti in napetosti. Sam ga imam priključenega direktno preko doze več kot dva meseca in nisem imel nobenih problemov z vžigom ali drugimi elektronskimi zadevami na motorju.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti, prosim popravi me, če narobe razmišljam, mislim, da so polnilci CTEK, avtomatski in ne navadni, ki samo polnijo. Ta polnilec vzdržuje akumulator na pravilni napolnjenosti in napetosti. Sam ga imam priključenega direktno preko doze več kot dva meseca in nisem imel nobenih problemov z vžigom ali drugimi elektronskimi zadevami na motorju.

Srečno

Tonček

Jaz imam tudi tak CTEK polnilec im ima možnost preklopa za navadno ali cam-bus instalacijo OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko razložiš, kaj pomeni cam-bus? Hvala.

Stestiral boš tako,da boš videl,če še vse funkcionira sicer pa je poškodovana ta enota (računalnik)za cam-bus.

Namreč kolikor je meni znano je pri cam-bus instalaciji vse preko računalnika in ko ta zazna napako izpiše na displeju iztočasno pa preusmeri ta tok preko drugega vodnika in ta sistem sploh nima varovalk(jih nepotrebuje).

CAN_bus_transceiver_for_multiplex_communication_over_battery_power_line_in_automotive_multiplex_bus__vehicle_network.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

bmwslo...ne sekiraj se. Nič nisi skuril.Ti na svojem nimaš CAN-BUS sistema, to imajo R1200......Sej je Brumer lepo povedal, da motocikli s to instalacijo nimajo varovalk, na R1150 imaš pa varovalke pod sedežem. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polnenje preko doze deluje kakšnih 10 minut, potem pa kot sem rekel, prekinitev. Sem priklopil direktno na accu, je pa OK. Saj ne gre za to, da je to velik problem, le črv radovednosti vrta...zakaj...? :?

Živjo!

Tud jest imam tak polnilec in tud men ne gre čez nobeno vtičnico! Je pa zraven polnilca kabel, katerga na eni strani priklučiš direkt na ACU, na drugi strani pa je konektor za polnilec, tko da ti niti sedeža ni treba zmerej dvigovat. Ta stvar pa deluje!

(po odvzemu kontakta se po nekaj minutah prekine dovod elektrike v vtičnico - prepreči se izpraznitev ACU. Če tega ne bi bilo, bi se ti lahko, npr. na parkplacu, kdo prikluču na tvojo elektriko!?... :naughty: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

Bom, v soboto, ko se vrnem v Ljubljano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Tud jest imam tak polnilec in tud men ne gre čez nobeno vtičnico! Je pa zraven polnilca kabel, katerga na eni strani priklučiš direkt na ACU, na drugi strani pa je konektor za polnilec, tko da ti niti sedeža ni treba zmerej dvigovat. Ta stvar pa deluje!

(po odvzemu kontakta se po nekaj minutah prekine dovod elektrike v vtičnico - prepreči se izpraznitev ACU. Če tega ne bi bilo, bi se ti lahko, npr. na parkplacu, kdo prikluču na tvojo elektriko!?... :naughty: )

Kabel za prikluček direktno na akumulator imam, na žalost ga bom moral vrniti v prejšnje stanje (predelal sem ga na vtičnico :headbang: ). Razčistimo samo Brumerjevo zapoved, da je potrebno pred polnenjem sneti minus klemo, ker se mi zdi tvoja ideja stalne pritrditve kabla na akumulator zelo domiselna. :worship:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

Poišči v navodilih- piše koliko močan porabnik lahko priključiš v to vtičnico mislim pa da je(pri navadni napeljavi) varovalka 15A.Lahko pa da je vtičnica tako vezana,da se po določenem času izklopi,da nebi ispraznilo akumulatorja, npr. pri K-ajih izključi po treh dneh varnostno napravo,za vtičnico pa nebi vedel še nisem nikjer zasledil in tudi izprobal nisem. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kabel za prikluček direktno na akumulator imam, na žalost ga bom moral vrniti v prejšnje stanje (predelal sem ga na vtičnico :headbang: ). Razčistimo samo Brumerjevo zapoved, da je potrebno pred polnenjem sneti minus klemo, ker se mi zdi tvoja ideja stalne pritrditve kabla na akumulator zelo domiselna. :worship:

lp

Saj ima Brumer čist prav - kadar polniš akumulator z običnim polnilcem. Če pa uporabljaš tega, ki ti v bistvu samo vzdržuje acu v kondiciji, pa mislim, da ni potrebno snemanje kleme - drugač verjetno ne bi priložil kabla s takim konektorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ima Brumer čist prav - kadar polniš akumulator z običnim polnilcem. Če pa uporabljaš tega, ki ti v bistvu samo vzdržuje acu v kondiciji, pa mislim, da ni potrebno snemanje kleme - drugač verjetno ne bi priložil kabla s takim konektorjem.

Če uporabljaš ta polnilec za vzdrževanje in imaš pravilnega (original BMW ali identičen) za določeno instalacijo (cam-bus ali za navadno),potem seveda lahko polniš-imaš celo zimo priključenega,kajti ti polnilci polnijo zelo počasi z nizkin tokom (malo Amp.).Kajti v nasprotnem primeru,če se akumulator polne z močnejšim polnilcem (z velko Am.) se vsmernik greje in lahko pride do poškodbe dijod. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če uporabljaš ta polnilec za vzdrževanje in imaš pravilnega (original BMW ali identičen) za določeno instalacijo (cam-bus ali za navadno),potem seveda lahko polniš-imaš celo zimo priključenega,kajti ti polnilci polnijo zelo počasi z nizkin tokom (malo Amp.).Kajti v nasprotnem primeru,če se akumulator polne z močnejšim polnilcem (z velko Am.) se vsmernik greje in lahko pride do poškodbe dijod. :whistle:

Če prav razumem, torej ni potrebno snemti minus kleme. Meni deluje ta zapoved bolj kot preventiva, da po nerodnosti ne pride do kratkega stika. Se motim? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem, torej ni potrebno snemti minus kleme. Meni deluje ta zapoved bolj kot preventiva, da po nerodnosti ne pride do kratkega stika. Se motim? :unsure:

Ne nemotiš se - točno tako vedno najprej minus demontiraš nato pa plus in obratno.Pri BMW-ejih altenator precej zdrži,ker je ca 500W-atni in dijode so 50 Amperske.Pri večini ostalih motorjev,pa je stator v olju magnet je obenem vztrajnik,regler pa je vsmernik,zato je veliko švohnejši in bolj občutljiv pri polnenju baterije,če je neodklopiš. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sranje. Na morebitne težave zaradi CAN BUS-a sploh nisem poštudiral, a mislim, da vseeno ne bo nič narobe zaradi polnjenja. :headbang:

Vem da so fantje tudi na kable teh vtičnic montirali napajanje za navigacijo in tudi ni bilo težav, čeprav se to naj nebi dalo.

Nemo, poročaj če je vse OK :krneki:

Ne skrbi, vse je OK. V soboto sem ga prvič letos vžgal (brez problemov, v prvo je kresnil) in odpeljal kakšnih 100 km. Mogoče le opomnik v zvezi z oljem: Predno sm ga vžgal, je bil nivo olja na polovici okenčka. Med vožnjo mi je signaliziral, da je malo olja. V navodilih sem kasneje prebral, da se rado zgodi, da je pri hladnem motorju nivo olja lahko varljiv. kontrola nivoja olja se mora opraviti pri toplem motorju!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo vreme še naprej tako, je sezona polnilcev za nami. Jaz sem danes polnil accu po kočevski cesti in po Bloški planoti. Kar nekaj zgodnjih ptičic nas je bilo. Temperatura pa med 8 in 17.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!