Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Ne vem, kje so lastniki teh modelov...ker sam razmišljam o nakupu..ja ja, vsega se človek enkrat naveliča, tudi športnih mašin, me zanimajo izkušnje lastnikov s tem modelom - BMW R 1200 RT. Po testih skor ne najdem nobene kritike, razen pohval, da je to vrhunska potovalna mašina, brez prave konkurence. Testiral sem že starega BMW R 1150 RT in nisem mogel verjet zavoram - tako dobrih zavor še nisem srečal na nobeni mašini, ne športni, ne potovalni, nikjer, to je kako bi človek rekel, ko jih "pohodiš", je tako kot bi te nekdo "zabil" v asfalt super zadeva...adijo pamet. Tako da njihova pogruntavščina "povezave" prve in zadnje odlično deluje, mašina ravno prav moči, dovolj odzivna, skratka..kako je z 1200 RT?

Torej lastniki R1200 RT, razpišite se, čakam na čim več informacij.

Link to comment
Share on other sites

Ne vem, kje so lastniki teh modelov...ker sam razmišljam o nakupu..ja ja, vsega se človek enkrat naveliča, tudi športnih mašin, me zanimajo izkušnje lastnikov s tem modelom - BMW R 1200 RT. Po testih skor ne najdem nobene kritike, razen pohval, da je to vrhunska potovalna mašina, brez prave konkurence. Testiral sem že starega BMW R 1150 RT in nisem mogel verjet zavoram - tako dobrih zavor še nisem srečal na nobeni mašini, ne športni, ne potovalni, nikjer, to je kako bi človek rekel, ko jih "pohodiš", je tako kot bi te nekdo "zabil" v asfalt super zadeva...adijo pamet. Tako da njihova pogruntavščina "povezave" prve in zadnje odlično deluje, mašina ravno prav moči, dovolj odzivna, skratka..kako je z 1200 RT?

Torej lastniki R1200 RT, razpišite se, čakam na čim več informacij.

Vse še dosti bolje :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Vse še dosti bolje :yea1:

So kakšni problemi, karkoli kar bi bilo za grajat, oz. kar bi imela konkurenca boljše, npr. kaj vam je najbolj všeč, kako deluje ESA, je to standardna oprema ali doplačilo?

Mašino sem videl v živo in je..kako bi rekel, 1200 RT je edini BMW, ki mi je dosedaj všeč, lepa agresivna oblika in svoj karakter. Zanimivo je ko sem bral razne komentarje, kako ima box efekt, kako je menjalnik zanič, kako se slabo pelje po ovinkih :whistle: ....eno samo veliko nakladanje :krneki: . Ne vem kateri ljudje so to pisali in testirali, saj se je moj testni 1150 RT (2004) peljal odlično :worship: , očitno je 1200-tka še boljša. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Evo...novi lastnik RT-ja 1200.

Naredil cca 1100 km. Zaenkrat dobre izkušnje. Mašina se pelje res fantastično, boxer, klasika, na mestu, ob privijanju plina se čuti malo box efekta, vendar mašina tako ali tako ni namenjena teranju in postavljanju "zvočnih" dosežkov, med vožnjo se ne čuti ničesar, desni in levi ovinki popolnoma enakomerno, navora ogromno, pospeševanje iz nižjih obratov odločno. :rolleyes:.. kombinacija 110 konjev in 1200 kubikov..res prava. Ciklistika...kot vlak na tirnicah. Zavore pa..ne vem kaj naj rečem, japonci se bodo morali še kaj naučiti...dobesedno te vkopljejo v asfalt. Drugače pa je to križarka, ladja, ki ima le cca 260 kil, tako da se enostavno z sopotnikom in prtljago premikaš, tudi s pomočjo nog. Med vožnjo mi je dejansko vroče, ker je veterna zaščita fenomenalna, zato bom moral zamenjati čelado, ker ne zdržim več v športni čeladi za vetrobranom.

Še izkušnje drugih?

Link to comment
Share on other sites

No končno da se je spet oživila tema 1200rt. Vse kar si napisal, je res, odkril boš še dosti +izkušenj. Na njem sem prevozil 20.000.

Če ti je vroče, spusti vizir. Jaz sem se v začetku vozil z dvignjenim, ker sem bil navajen na takega iz štroma, na katerem je bil montiran povišan vizir. Sedaj se vozim s spuščenim. Vendar, pozor: če si sam na motorju, je vse OK, če imaš zadaj sopotnico(ka), ti bo zračni tok prestavljal glavo pri brzini >130. Takrat moraš malo dvigniti vizir.

Dodatna oprema:

- zelo praktična je tank torba, le da je malo nerodna za nositi zaradi čvrstega pritrdilnega mehanizma

- nosilec za GPS (s ključavnico), vendar ga je potrebno modificirati, ker ti sicer zastira pogled na instrumente

- pokrov za dolivanje olja s ključavnico (zaščita pred škodoželjneži)

- če si 190+, spuščene stopalke (nisem preizkusil). Jaz si, kadar se vozim sam po nezahtevni cesti, občasno spočijem noge na sopotnikovih stopalkah

- montiral sem še žično komunikacijo s sopotnico, da skupaj poslušava muziko (vedno tematsko obarvano, glede na lokacijo)

- itd.

Srečno vožnjo! Se vidimo na kakšni skupni furi.

Link to comment
Share on other sites

No, me veseli... :yea1: :yea1: :yea1:

Nisem visoke rasti, tako, da noge spočijem kar s tem ko jih spustim, rahlo nazaj in naslonim zgornji del škornjev na stopalke. Zanima me kako je z radijem, jaz ga namreč nimam, si ga ti kupil z njim, ali si ga dal naknadno vgraditi? Razmišljal sem o naknadni vgradnji, vendar ima to nenormalno ceno :blink: , če bi človek dobil kakšnega rabljenega :blush:? Sicer pa prvo pridejo na vrsto kromani cevni okvirji :photo: in pokrivalo.

Aja, pa še to, ima izredno močne kratke luči :ninja: , nisem navajen takšne razsvetljave, ko pa prižgem dolge, je pa noro, kot avtobus, kar je super, sam folk popizdeva, ker misli, da se jim zadaj vozi NLP, sploh pa ponoči. :photo: . Heheh, aja pa še moder je, tak da podnevi vsi mislijo, da je policija :devil: , tko da mam vedno fraj za mimo :fredy:

Link to comment
Share on other sites

Original radio je nenormalno drag, še posebej zato, ker vsej ostali elektroniki cene padajo. Originalnega nisem kupi in ga tudi ne nameravam. Naj kdo napiše, kako se originalni radio obnese. Tudi ne vidim posebne prednosti v zvočnikih. Ne predstavljam si poslušanja s čelado, ob vseh šumih in zvokih hitrosti. Prav tako mi je malo mimo, da bi navijal muziko za okolico, se mi zdi da bi izpadel navaden važič. Kot sem napisal, sem si namotiral žično komunikacijo, na katero lahko priklopiš nekaj komponent. Jaz sem priklopil MP3 in žepni radio, izhod radia za slušalke je input za ojačevalec komunikacije. V čelado sem montiral slušalke.

Glede luči: res so močne, pazi, da bodo pravilno nastavljene po višini, ker ti bo sicer vsak nasproti vozeči blendal, misleč, da voziš z dolgimi. Poleg nastavitve obremenitve motorja, ki preprečuje, da se motor posede in posledično slepi z lučmi, imaš možnost ročne nastavitve višine snopa. Je nekoliko neroden dostop z roko, a ko se navadiš, ni problema. Oglej si navodila, kako spustiš žaromet z eno potezo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Moj stric se pa odloča med varaderotom 1000 xl in tem bmw-jem je malo višje rasti in bi se rad vozil z ženo.

Kaj menite ?? :naughty:

Oba dva potovalnika z nekoliko drugačnimi referencami in drugačno ceno. Oba dobra motorja!

Osebno mi je BMW RT nekoliko bližji.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Link to comment
Share on other sites

Oba dva potovalnika z nekoliko drugačnimi referencami in drugačno ceno. Oba dobra motorja!

Osebno mi je BMW RT nekoliko bližji.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Evo...za Rocky-jem še moja malenkost...prvo en knapovski pozdrav iz rudnikov :ninja:

Oba dobra motorja, Varadero je primer endure, ki je bolj kot ne za potovalno rabo, skratka ni skoraj nič od prave hard endure in niti ni pravi potovalnik. Vzmetenje je mehko, enduro vzmetenje, sedi se višje in bolj pokončno in se z njo lahko zapodiš po kakšnem pesku in kamenju brez problema. Tudi kakšne večje luknje niso problem. BMW R 1200 RT je bolj uglajen in namenjen cesti, višina sedeža je nastavljiva in je bolj kot ne pri "višjih" in ravno tako tudi Varadero. Pri BMW-ju se da nastavljati višino sedeža in seže visoko, zelo podobno kot Varadero. Glede cene, ja, BMW je drag, cenovno kotira ob bok ducatiju in drugim eksotom, Varadero je dosti cenejši in glede cene boljši nakup.

Razlika je ta, da BMW drži ceno neprimerno boljše kot Varadero. O znamki in tehnološki dovršenosti, je BMW v veliki prednosti, poleg tega gre za pridih klasike in tehnike obenem, boxer agregat in npr. elektronsko nastavljivo vzmetenje, prednost Varadera pa je predvsem v enduro izgledu in nižji ceni. Torej, odvisno kaj si človek želi in kaj mu je všeč. Kar se tiče višine, pa nima veze, ker sta oba lahko visoka. BMW je potovalnik št.1, po vseh izkušnjah drugih, po izkušnjah testov in po duši, ker je BMW in nič drugega. Skratka vse je odvisno od preferenc posameznika in tega kar rabi in kar mu je všeč.

Lp, iz revirskih krajev, Gianni. :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Evo...za Rocky-jem še moja malenkost...prvo en knapovski pozdrav iz rudnikov :ninja:

Oba dobra motorja, Varadero je primer endure, ki je bolj kot ne za potovalno rabo, skratka ni skoraj nič od prave hard endure in niti ni pravi potovalnik. Vzmetenje je mehko, enduro vzmetenje, sedi se višje in bolj pokončno in se z njo lahko zapodiš po kakšnem pesku in kamenju brez problema. Tudi kakšne večje luknje niso problem. BMW R 1200 RT je bolj uglajen in namenjen cesti, višina sedeža je nastavljiva in je bolj kot ne pri "višjih" in ravno tako tudi Varadero. Pri BMW-ju se da nastavljati višino sedeža in seže visoko, zelo podobno kot Varadero. Glede cene, ja, BMW je drag, cenovno kotira ob bok ducatiju in drugim eksotom, Varadero je dosti cenejši in glede cene boljši nakup.

Razlika je ta, da BMW drži ceno neprimerno boljše kot Varadero. O znamki in tehnološki dovršenosti, je BMW v veliki prednosti, poleg tega gre za pridih klasike in tehnike obenem, boxer agregat in npr. elektronsko nastavljivo vzmetenje, prednost Varadera pa je predvsem v enduro izgledu in nižji ceni. Torej, odvisno kaj si človek želi in kaj mu je všeč. Kar se tiče višine, pa nima veze, ker sta oba lahko visoka. BMW je potovalnik št.1, po vseh izkušnjah drugih, po izkušnjah testov in po duši, ker je BMW in nič drugega. Skratka vse je odvisno od preferenc posameznika in tega kar rabi in kar mu je všeč.

Lp, iz revirskih krajev, Gianni. :yea1:

Lahko govoriš samo in samo o BMW-ju prosim :topic:

Edited by royal
Link to comment
Share on other sites

Evo...novi lastnik RT-ja 1200.

Naredil cca 1100 km. Zaenkrat dobre izkušnje. Mašina se pelje res fantastično, boxer, klasika, na mestu, ob privijanju plina se čuti malo box efekta, vendar mašina tako ali tako ni namenjena teranju in postavljanju "zvočnih" dosežkov, med vožnjo se ne čuti ničesar, desni in levi ovinki popolnoma enakomerno, navora ogromno, pospeševanje iz nižjih obratov odločno. :rolleyes: .. kombinacija 110 konjev in 1200 kubikov..res prava. Ciklistika...kot vlak na tirnicah. Zavore pa..ne vem kaj naj rečem, japonci se bodo morali še kaj naučiti...dobesedno te vkopljejo v asfalt. Drugače pa je to križarka, ladja, ki ima le cca 260 kil, tako da se enostavno z sopotnikom in prtljago premikaš, tudi s pomočjo nog. Med vožnjo mi je dejansko vroče, ker je veterna zaščita fenomenalna, zato bom moral zamenjati čelado, ker ne zdržim več v športni čeladi za vetrobranom.

Še izkušnje drugih?

Daj no, to ti je verjetno pobegnilo, da se morajo Japonci naučiti delati zavore. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Iz lastnih nekaj letnih izkušenj vam povem sledeče - BMW še zdaleč ni takšen motor kot ga nekateri opevate. Vem da me boste zaradi tega nekateri hoteli linčat - ampak to je dejstvo. Crkuje tako kot vsak drug, določeni modeli še precej bolj kot drugi v istem segmentu. Za primer K200GT je motor z največ napakami in to v nemški reviji Motorad. Do 3800 km je zdržal brez napake, felerjev malo morje. K1200s in r motorja katera se nekaj časa sploh nista smela dati v prodajo zaradi tega ker so agregati crkovali eden za drugim,...Napaka na glavni gredi - ne da se mi bolj obširno pisat. Kvaliteta izdelave je ponavadi odlična, se pa najde biser za katerega ne moreš verjet, da je prišel iz BMW tovarne.

Res je da sem rad vozil R1200 GS - ampak me moti da moraš non stop kontrolirati nivo olja, ker ga kar pridno papa - ampak to so že druge zgodbe.

100 ludi 100 čudi

Tako da nima smisla povzdigovat nekaterih znamk in pljuvati po drugih. Če je BMW še ni nujno, da je dober. Ko sem si kupil letos nov motor so me vsi spraševali zakaj ne BMW? Zakaj ne K1300R? Pač ne :xx: . Ziher pa ne zaradi cene ker ni igrala vloge.

Edited by dukemb
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

na RT1200 mi je crknil sistem ESA, pravzaprav samo senzor, ki pa je vgrajen (zalit) v amortizer in se kot tak v kompletu prodaja za cca 1350€. Serviser mi je s pomočjo testerja nastavil prednapetost na srednjo stopnjo (voznik s prtljago). Pri solo vožnji je malo pretrdo, pri polni obremenitvi pa premehko. Ali je že kdo imel težave s tem?

Link to comment
Share on other sites

Res je da sem rad vozil R1200 GS - ampak me moti da moraš non stop kontrolirati nivo olja, ker ga kar pridno papa - ampak to so že druge zgodbe.

zanimivo....meni pa nič ne papa olja.....

Link to comment
Share on other sites

zanimivo....meni pa nič ne papa olja.....

Res ga ne more papat če ga voziš na easy, oz.če stoji v garaži - malo ga teraj v malo višjih obratih in ga bo tudi tebi.

Link to comment
Share on other sites

Res ga ne more papat če ga voziš na easy, oz.če stoji v garaži - malo ga teraj v malo višjih obratih in ga bo tudi tebi.

42.000 v sezoni in pol verjetno res pomeni, da stoji v garaži.......je pa res, da bokser mašina ni za vsakogar... :evilgrin:

Link to comment
Share on other sites

42.000 v sezoni in pol verjetno res pomeni, da stoji v garaži.......je pa res, da bokser mašina ni za vsakogar... :evilgrin:

Vsaka ti čast. :worship:

Od kod ti toliko časa?

Ampak še vedno ostajam pri svojem - žrejo olje in pika. Kaj pa si mislil s tem da boxer ni za vsakega? Verjetno to da moraš bit nežen z njim - to ti dam pa prav.

LP

In varne km :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Vsaka ti čast. :worship:

Od kod ti toliko časa?

Recesija,jebiga....ni dela se pa zato vozimo.... :evilgrin:

Ampak še vedno ostajam pri svojem - žrejo olje in pika. Kaj pa si mislil s tem da boxer ni za vsakega? Verjetno to da moraš bit nežen z njim - to ti dam pa prav.

LP

In varne km :yea1:

Lepo,ostani pri svojem.....meni ne žrejo in pika.....

Kdor me pozna ve, da z motorjem delam kot z žensko....na "hard" in do konca....in noben do sedaj ni izdihnil...le sklopka na GS-u mi občasno aromatično signalizira, da le pretiravam....

Se pa vedno držim dveh pravil.....ne tiščim dokler ni segret na delovno temperaturo in motorja po tiščanju ne ugašam takoj, temveč se še nekaj časa vozim, da se relativno ohladi oziroma prej neham tiščati preden pridem na cilj. Pa na pisto ne hodim (mogoče bi pa tam začel žreti olje, ne vem....)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

zanimivo...o tem žrtju olja sem se tudi že sam spraševal....nisem še opazil, da bi mi papal olje, res pa je da ga v rdeče ne gonim, ker ni potrebno :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

V zvezi s porabo olja mi je mehanik svetoval, da naj motor postavljam na centralno stojalo, ne na bočno tačko. To menda zmanjšuje porabo olja. Na servisni interval sicer dolijem 1-2 decilitra olja, kar se mi zdi povsem primerno.

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam sicer "tašfohnega" RT-ja, pa mi po letošnjih 10.000 ni požrl niti za deci olja. Verjetno res odvisno od stila vožnje.

Zdaj imam pa jaz eno kratko vprašanje.

Že dalj časa me mika GS 1150 ali 1200. Malo izkušenj sicer imam z 650 GS, pa vendar ta ni pravi za primerjavo.

Torej, če je kdo dalj časa presedel na obeh, bi ga prosil za kratek odgovor.

LP / Bojan

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam sicer "tašfohnega" RT-ja, pa mi po letošnjih 10.000 ni požrl niti za deci olja. Verjetno res odvisno od stila vožnje.

Zdaj imam pa jaz eno kratko vprašanje.

Že dalj časa me mika GS 1150 ali 1200. Malo izkušenj sicer imam z 650 GS, pa vendar ta ni pravi za primerjavo.

Torej, če je kdo dalj časa presedel na obeh, bi ga prosil za kratek odgovor.

LP / Bojan

Iskalnik. Podatkov okoli obeh kot trave.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!