Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

Zoran pozdravljen,

še en član rt-jašev super. Ja, glede te naše mašine ali space shutla..kot mu jst pravim :eek: ..glede alarma. S tem alarmom je tko..levi gumb vklop, desni izklop...ko vtakneš ključ in obrneš, zapiska (žmigavci vklop) in se izključi. Pri vklopu pisk, (žmigavci vklop) pri izklopu pisk (žmigavci vklop). To je vse...res pa je, da včasih se kar noče vklopit, tudi jaz sem probal s kontaktom in potem ponovno..enkrat delovalu drugič ne...druga finta pa je...vzami rezervni ključ z možnostjo, da ima boljšo baterijo..no v teh primerih je bil vedno vklop, brez tajitve...kakorkoli, se mi zdi, da je odvisno od baterije, kolk je še močna.

Glede rezerve in displaya..moram rečt, da se s tem sploh še nisem ubadal, koliko količinsko je še noter ostalo..pa že gori luč...preračun glede na stil vožnje, mi kaže ponavadi okrog sto kilometrov..ko se luč prižge..to je spodnji trikotnik na stolpcu levo - display. Običajno..pa nikoli ne vozim..čisto na koncu s praznim tankom...slabe pretekle izkušnje :yes: .. pa ne pri tem motorju...tu je kar blagodejno pogledat..ko polni tank pokaže..hm..skoraj 600 km dometa...huh.

Glede..tanktorbe...pri teh benfih...je vse drago, kot bi bili ti dodatk narejeni iz zlata..drago da dol padeš. Za rabljeno poglej na ebay..pri nas..boš težko kaj dobil...jst sem se zanimal za 50 litrski originalni zadnji kufer..in me je na rit vrglo...tko da..gledam sedaj model od wunderlichta..ki je skoraj polovico cenejši.

Edited by Gianni
Link to comment
Share on other sites

Alarm je muhast, kot si že povedal, tisti gladek gumb je za utišat alarm, če se sproži, recimo zaradi udara vetra, ali pa nenamerno, je pa hec tudi to, da se alarm ne izključi s ključem v kontaktni ključavnici, če imaš rdeči gumb (emergency shut down) na off!

Količina goriva se meri glede na pretok skozi pumpo in če recimo spumpaš ven bencin skozi cev (na usta), števec ne bo zaznal manjka in bo kazal napačno stanje.stestirano.

post-28887-026890900 1280397611_thumb.jpg

post-28887-041680400 1280397627_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

BMW-eji imajo res par stvari,ki si jih mora vsak od nas naštudirat.Npr:za vključitev alarma imaš časa po izključitvi kontakta samo določen čas,če v tem času alarma ne vključiš moraš ponovno dati kontkt odvzeti in vključiti alarm,seveda pa postoji tudi možnost programiranja alarma tako, da se samodejno vključi, ko odvzameš kontakt in ko kontakt daš se spet samodenjo izključi.Možno je tudi nastavit alarm tako, da ni občutljiv na tresljaje(veter,gibanje)to pa zato, če daš motor na trajekt ali na vlak z vključenim alarmom pa je ševedno zablokiran računalnik in motor nemore vžgat.

Kar setiče goriva nires, da meri pretok čez črpalko to meri samo pri pokazovanju porabe za nivo goriva pa mora imeti plovek, ki na določeno višino goriva v tanku, da računalniku določen upor in na osnovi te upornosti določi nivo-količino goriva-in rezerve.Če pa npr.potegneš s cevjo določeno količino goriva iz tanka ven moraš najprej prevozit najmanj 13 Km nato ti šele pokaže spet pravilno kličino goriva v tanku.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mogoče res, a sem prevozil več kot 13 km, pa mi je kazalo pol tanka, nato pa mi je bencina zmanjkalo in je motor ugasnil.

Link to comment
Share on other sites

...če ta trditev drži, bi lahko takrat, ko mi pokaže npr. da imam še goriva za 0km, potegnil s cevjo skoraj vso gorivo ven, kar bi resetiralo na nek način "plovec", se peljal še najmanj 13 km (z rezervo v nogavici) in bi od takrat naprej načeloma moral merilnik kazati točen približek...

Temu bi lahko rekli "mehansko programiranje" in tega nam zadnjih 15 let manjka, možnosti, da sami kaj ukrenemo, če se dovolj potrudimo...

No, bom poskusil ob priliki.

Kar se tiče alarma, sem dobil navodila preko PM in zadevo doma preprogramiral in nazaj ponastavil, deluje, tudi zvok lahko spremeniš in signal ob vklopu in izklopu alarma (ampak je preglasen, da bi bil dobrodošel med sosedi );

Hvala za odgovor vsem skupaj

Edited by zoranv12
Link to comment
Share on other sites

Še okrog programiranja . Nedolgo tega sem zasledil na drugem forumu, da so možakarji (več njih) dali preprogramirat prikazovalnik goriva, ko so "povečali" rezervar in to pri Fiatu. Če se da tam, sem prepričan da bi se dalo tudi pri BMW-ju. Povprašaj pri Valentinčiču v Grosuplju.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kakšna je kaj razlika med modeli in sicer 2005 in 2010 ? Vem da so nekaj spremenili na mašinah..kaj pa vizualno?

Kakšna se vam zdi realna cena letnika 2005 - 06 ?

Realna cena letnika 2005 = takratna nova cena z dodatno opremo leta 2005 seveda po računu, minus 45-50%,motor nesme biti paden in redno vzdrževan z potrjeno servisno knjugo in vsaj 50%-mi pnevmatikami in max 50-60 K Kil. !

Za razlike v mašinah pa ti nebi znal točno svetovati vendar se med sebo razlikujejo poglej koliko Ps ima eden in drug,ali ima Twin-cam vžig (2 svečke po cilindru), koliko ventilov je po cilindru 2 ali 4 in izgorevanje Evro norme tu naj bi bila razlika!!

Ps: sam vozim K-aja 1200R-a kuplljen v SLO 2006 prevoženih 32K kil. nikoli paden redno servisiran z vso opremo in bi ga prodal prvemu kupcu za -40% takratne cene.Sicer ga še nemislim prodat to sezono samo v vednost,kupil bi si novega K-1300-R z ca 8K € doplačila!! :hmm:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Lastnike 1200 RTja prosim za nasvet. Jutri greva s kolegom v Krško v Moto Hit na ogled omenjenih RTjev. Prosim za nasvat na kaj je treba biti pozoren pri omenjenm motorju, razne začetne težave, ki bi naj bile odpravljene itd... Hvala za pomoč.

Lep pozdrav,

PURPLE

Link to comment
Share on other sites

Lastnike 1200 RTja prosim za nasvet. Jutri greva s kolegom v Krško v Moto Hit na ogled omenjenih RTjev. Prosim za nasvat na kaj je treba biti pozoren pri omenjenm motorju, razne začetne težave, ki bi naj bile odpravljene itd... Hvala za pomoč.

Lep pozdrav,

PURPLE

glede na moje izkušnje s to trgovino, in na izkušnje znancev ki so bili tam, odsvetujem ogled.

samo en primer (da ne bom na dolgo in široko pisal) - na vprašanje ali je motor res v odličnem stanju, nepoškodovan in z vso potrebno dokumentacijo, sem ob ogledu ugotovil, da je motor brez dokumentov, "šlampasto" popravljena sprednja luč, pogonski agregat poškodovan (ki je spuščal nenavadne zvoke), brez fusrasterjev na eni strani ...

skratka glede na to da cene sicer na prvi pogled izgledajo zelo dobre, na drugi pogled (če imaš le malce poznavalsko oko) pa ugotoviš da so ZELO pretirane.

in ker sem bil večkrat tam - na željo kolegov, ki so potrebovali malce pomoči ob nakupu rabljenega motorja - lahko le rečem, da se enaka zgodba ponavlja pri skoraj vseh motorjih v njihovi ponudbi.

takšno je pač moje mnenje

Link to comment
Share on other sites

glede na moje izkušnje s to trgovino, in na izkušnje znancev ki so bili tam, odsvetujem ogled.

samo en primer (da ne bom na dolgo in široko pisal) - na vprašanje ali je motor res v odličnem stanju, nepoškodovan in z vso potrebno dokumentacijo, sem ob ogledu ugotovil, da je motor brez dokumentov, "šlampasto" popravljena sprednja luč, pogonski agregat poškodovan (ki je spuščal nenavadne zvoke), brez fusrasterjev na eni strani ...

skratka glede na to da cene sicer na prvi pogled izgledajo zelo dobre, na drugi pogled (če imaš le malce poznavalsko oko) pa ugotoviš da so ZELO pretirane.

in ker sem bil večkrat tam - na željo kolegov, ki so potrebovali malce pomoči ob nakupu rabljenega motorja - lahko le rečem, da se enaka zgodba ponavlja pri skoraj vseh motorjih v njihovi ponudbi.

takšno je pač moje mnenje

Tole kar trosiš nebo držalo jaz sam sem bil že velikokrat tam, dobil sem dober vtis tako o cenah,prodajalcih kot tudi o kvaliteti.Par kolegov je tam kupilo motor vsi dobili dokumente,izpravne motorje in so ZELO zadovoljni.Mislim,da je tam res velika izbira (ca.100 motorjev), je pa ta Avtohit pravi trn v peti vsem Slovenskim (pre)-prodajalcem saj so cene do ca 10-20%-tov nižje!!! Netrdim, da neki "poceni"(pod ceno) motor je popolnoma izpraven,vedno se najde kak slab je pa večina odličnih in ceni primirnh motorjev.

Ps: malo gnarja malo muzike ! bi me pa zanimalo kaj si po poklicu ali kaj si doštudiral,saj je že Prešeren rekel "čevlje sodi naj kopitar" :hmm:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tole kar trosiš nebo držalo jaz sam sem bil že velikokrat tam, dobil sem dober vtis tako o cenah,prodajalcih kot tudi o kvaliteti.Par kolegov je tam kupilo motor vsi dobili dokumente,izpravne motorje in so ZELO zadovoljni.Mislim,da je tam res velika izbira (ca.100 motorjev), je pa ta Avtohit pravi trn v peti vsem Slovenskim (pre)-prodajalcem saj so cene do ca 10-20%-tov nižje!!! Netrdim, da neki "poceni"(pod ceno) motor je popolnoma izpraven,vedno se najde kak slab je pa večina odličnih in ceni primirnh motorjev.

Ps: malo gnarja malo muzike ! bi me pa zanimalo kaj si po poklicu ali kaj si doštudiral,saj je že Prešeren rekel "čevlje sodi naj kopitar" :hmm:

1. to so moje izkušnje in nič ne "trosim"

2. govora je o trgovini MOTOhit in ne AVTOhit

3. točno tako kot si rekel - "malo gnarja malo muzike" - torej MOTOhit ni nič boljši ponudnik kot ostali (pre)prodajalci, oz. je po mojih izkušnjah kvečjemu slabši

4. doštudiral sem že pred več kot 10 leti in doslej že "zamenjal kak vijak ali dva", torej nekaj malega o teh stvareh tudi vem. ker pa se ne bom spuščal na tvoj nivo, te ne bom spraševal o tvoji izobrazbi

5. da pa ne bo ostalo le pri mojem mnenju - moj dober prijatelj, ki je mimogrede pooblaščen serviser za japonske dvokolesnike (namenoma ne bom omenjal konkretne znamke), se je ob obisku te trgovine samo "držal za glavo", tak da očitno le nisem edini z ne najboljšim mnenjem o tej trgovini

6. kar se tiče te teme, sem z replikami zaključil. jaz sem povedal svoje izkušnje in trgovine nimam v dobrem spominu - menim da s tem ni nič narobe. ne spuščam pa se na osebno raven (tako kot ti), in zato tebi ne bom namenil nobenega žaljivega citata, tako kot si ga ti meni

morebitnim kupcem v tej trgovini pa želim obilo sreče pri nakupu in veliko varno prevoženih kilometrov

Link to comment
Share on other sites

Sam se zanimam za ta motor...in sem ga imel pred par dnevi tudi možnost sprobat..sedaj se mi še tolk bolj dopade :whistle:

Me pa zanima kaj pomeni rumena lučka ( klicaj ) ki je utripala na aramturki ? Takrat se v detajle nisem spuščal s prodajalcem, ker me je motor zanimal bolj v grobem...tolk da sem dobil nek občutek,sedaj pa intenzivno iščem kakšen 05 , 06 letnik :blush:

Link to comment
Share on other sites

Sam se zanimam za ta motor...in sem ga imel pred par dnevi tudi možnost sprobat..sedaj se mi še tolk bolj dopade :whistle:

Me pa zanima kaj pomeni rumena lučka ( klicaj ) ki je utripala na aramturki ? Takrat se v detajle nisem spuščal s prodajalcem, ker me je motor zanimal bolj v grobem...tolk da sem dobil nek občutek,sedaj pa intenzivno iščem kakšen 05 , 06 letnik :blush:

Klicaj (rumen) vedno gori dokler z motorjem ne spelješ in po parih metrih mora ugasniti, kajti dokler gori klicaj računalnik prečeka senzorje ali vsi normalno delujejo in ko dobi povratni infirmacijo od vseh treh senzorjev takrat lučka vgasne v slučaju,da ne vgasne se prižge rudeča za ABS in takrat moraš z motorjem v delavnico na računalnik:defekten senzor,prenizek nivo zavorne tekočine ali črpalka defektna.Nemorem ti povsem točno odgovoriti kajti postojijo različni sistemi npr.z dodatno servo črpalko,delno integrirane zavore itd.

Link to comment
Share on other sites

Najprej lep pozdrav vsem motoristom !

Občasno prihajam na forum, predvsem če je beseda o bavariše kolesih.

Rad preberm kakšen pameten nasvet in tudi kakšen komentar,toda zadnje čase opažam, da smo čedale bolj nestrpni,kar pa ni,ali pa vsaj ni nikoli bil koncep motorizma.

Kar naprej se obmetavam z raznimi opazkami, mislim,da to ni dobro.

Kar se tiče R 1200 RT- odličen potovalnik, preizkušeno, ker je v moji štali,moramo pa si biti na jasnem,da ta motor dela kilometre in da noben handler ga iz tujune ne more dobit, malo rabljenega za male pare....., ker nov ni prav poceni.

V Konkretni trgovin,se pač borijo po svoje in niso posebno vsiljivi pri prodaji, dopuščajo možnost svobodne odločitve,moram pa poudariti iz lastnih izkušenj, da so samo trgovci in ne posebi poznavalci, kajti če na RT-ju gori rumena lučka moraš obvezno v nakrajšem času obiskati bencinsko črpalko...

LP Martin

Link to comment
Share on other sites

:worship:

Še nekaj iz moje strani,...malo v pomoč in informacije za vse zainteresirane...v moji garaži je tudi eden, letnik 2007..dosedaj naredil 11.000km...skupaj vsega, kar jih ima 31...skratka, mašina za bmw boxerja..se še niti ni dobro zavrtela :rolleyes:

Če bereš nazaj (schani in ostali)..sem imel takoj na začetku probleme z ESA..sistem ni deloval, kar je bilo eno veliko sranje...ok..zamenjali amortizer, hvala bogu pod garancijo..in zdej dela BP. Kar nekaj lastnikov je imelo s tem probleme, tako da PREVERI 100 KRAT..predno kupiš motor..pelji se z njim..ali nekdo drug, ki ve kaj to je..in stestiraj...če dela tako kot treba...drugače te bo olajšalo za vsaj 1700 evrov samo material...skratka skupaj z delom za slabe 2. jurja..si lahko lažji, če ti sistem ne dela..in če imaš vsaj malo občutka za vožnjo in neaktivni ESA, boš preklel vse kar leze in gre. Ko pa to dela...je pa to luksuz brez primere..., sicer pa so sedaj to izboljšali, lahko pa še vedno naletiš..na mino.

Vse ostalo..brez problemov...ciklistika..poezija za takšno mašino..eden najlažjih potovalnikov, mislim, da celo najlažji..okreten..in...nimam kaj dodat, poraba smešna...konjev ravno prav..ne rabim niti konja več..navora dovolj..in oblika-edina, ki mi je pri bmw-ju poleg rr-ja všeč...seveda vsake oči imajo svojeg malarja..kritika...kar se še vedno nisem navadil..menjalnik...glasen...aleluja...ne vem a K-ji so tudi tako glasni?..aja.kritika...še vedno so dragi ko pes...da ne omenjam kakšne dodatne opreme...zato kupi motor, če se le da z maksimalno opremo..ker v paketu nima nobene cene,..če boš kaj dokupoval...boš imel glavobol..ali..drugače..mislil boš, da kupuješ zlato. :headbang:

In..mašina je bila kupljena preko MOTO HIT-a...imela, 20 tisoč km., servisna, potrjena, servisi pri uradnem serviserju...razen ESA..drugih problemov zaenkrat ni bilo.

Glede lučke...se pridružujem komentarju..predhodnika..NIVO BENCINA..NA REZERVI...ta luč gori....lučka, ki pa utripa, pa kot je že eden predhodnikov napisal, tista, ki preveri sisteme, in se nato izklopi.

Če te še kaj zanima..vprašaj.

Edited by Gianni
Link to comment
Share on other sites

Če utripa rumena lučka se vedno na displayu prikaže opis napake, če je napaka "bolj kritična" pa ista lučka gori rdeče. Možno je, kot so že napisali, da je bil motor na rezervi in je utripala rumena lučka, moral bi samo pogledati, kaj je pisalo na displayu ;).

ABS check lučka pa tudi utripa rdeče (A) in ugasne po parih metrih vožje, ko sistem uspe preveriti ABS senzorje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo neki sem našo..zaj smo v fazi dogovarjanja in, če bo vse po sreči bo ta teden motor doma...

Gre za 2006 letnik, SE verzija..skratka vsa oprema (in še neke dodatne stvari , tank torba , dodatne luči, ščitniki motorja... )prevoženih cca 20.000 km...cena 9.000 € + ostali stroski uvoza ker nebo iz slo. pa tud ne iz Italije..je blo malo sreče na ebayu :)

zaj zanima me, če kdo ve kakšen DMV se plača..iz razpredelnice na dursu je razvidno, da je to 5% , so pa potem neke dodatne alineje , v primeru da gre za 2taktne motorje se le ta poveča,,spet drugačna tarifa je za motorje z EU 3, 4, 5 motorji itd. Me zanima, če je kdo uvozil kaj podobnega in koliko je plačal dmv-ja..torej nad 81 kw, EU 3 motor...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ali je možno z kakšno kombinacijo tipk preklopit iz mph na km na števcu ? In, če pozna kdo ta postopek...iščem po googlu pa nekak ne najdem...v knjigi pa tud ni omenjeno ali pa ne vidim :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Ali je možno z kakšno kombinacijo tipk preklopit iz mph na km na števcu ? In, če pozna kdo ta postopek...iščem po googlu pa nekak ne najdem...v knjigi pa tud ni omenjeno ali pa ne vidim :whistle:

Nevem,če ti bo kdo lahko pomagal, jaz bi poklical na BMW servis (Valentinčič)in boš dobil sigurno pravi odgovor ! Če boš dobil odgovor,da se to da potem mora motor na delavniški računalnik in ti to naredijo !:hmm:

Link to comment
Share on other sites

Zgleda se bo treba res na servisu ustavit..hec je, da nekateri motorji imajo možnost preklopa z določeno kombinacijo tipk...zato sem upal da bo tud tukaj šlo ...

Link to comment
Share on other sites

Ali imate na tretjem top kovčku kdaj pritrjeno dodatno prtljago (šotor, spalne vreče..itd)? Sam imam namreč velik original 49l kovček in zaenkrat še nimam gor nosilca, vendar razmišljam da bi ga kupil in ga namestil tako da se kovček prevrta, vendar sem malo skeptičen da ne bo na koncu ko bo polno prtljage in gor še vreča spodnji nosilec počil? Nekako mi že prazen ne deluje prav stabilen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!