Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

quote:

cajt ki sem ga napisal ga nisem meril, ampak je pobran iz tovarniskih podatkov.

sicer pa tezko s katerimkoli motorjem dosezes tak cajt kot je napisan v specifikacijah.

3.9 s do 100 pise prav povsod kjer bos iskal tehnicne podatke o GPZ 500 S.

Kar se pa tice prakse ti pa lahko povem da tut kak mocnejsi motor na startu iz nule ne more kam predelec spizdit tako da jaz kr verjamem tovarniskim podatkom.

miki,pojma nimam katere tovarniske podatke ti dobivas,samo se nikjer nisem zasledil,da bi GPZ 500 S pospeseval v 3,9 sec od 0-100 km/h - tudi z lawsonom ne za krmilom.dosti debate o tem,saj to so bolj racunski podatki,kot pa realni casi,ki jih lahko povprecnez doseze.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ZAGI

Jaz mam er-5, pa sem bil do konca lanske sezone z njim ful zadovoln. proti koncu sezone, pa mi je začel spuščat neke čudne glasove (mislim, da je auspuf šel po gobe)....Sem pa že pri veliko drugih slišal enak glas.

ima kdo kake izkušnje s tem? A imajo vsi er-5 bolj piskajoč glas v nižjih obrati in sem jaz od začetka mel srečo, da je mel dober glas, al mi je res šel auspuf po gobe?

Če je auspuf kriv, bi vas prosil, če mi lahko kakega priporočate,pa zanima me katere gume bi bile najbolj primerne, zdaj mam gor Dunlop dimenzije 130, rad bi pa dal gor dimezijo 150...je to sploh pametno in ali gre taka guma sploh gor....

milsim, da sem dosti zagnjavo in upam da si bo kdo vzel čas in mi ka odgovoril....

lp,

zagi

ka te zijaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

STROM

Poglej, če maš auspuhe pri glavi dost zategnene (najbrž dva šraufa na vsakem držita objemko). Pa ne preveč zategnit. Glava je iz aluminija pa da ne bo šel kak navoj fqrc.

Brcni v denfr pa če zacingla, se ti je notr losov. Na novo ga zanetaš not.

Gume... dunlop arrowmax so solidne sport-touring gume. Dobro držijo cesto, ne znucajo se prec (15000km pri kolikor toliko normalni vožnji z gpz600r), cena pa ni pretirana. Kupi novo gumo. Tudi če je ležala na lagerju eno leto je ne vzet.

Za 150 pa preveri feltno, če lahko sploh daš gor 150 gumo. Zgledal bo boljš, vozne lastnosti bojo pa verjetno slabše. Malenkost porušena geometrija v ovinkih press.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GREGS

Zagi:

jaz sem imel prej na GPZ 500S gumo zadaj 130, potem sem pa moral gumo menjati in sem dal nazaj originalno velikost 120. Sicer je to moje subjektivno mnenje, ampak se mi zdi, da sem se lepse vozil skozi ovinke. Kot je strom dejal, je ocitno geometrija pac taka, kot je optimalna (kaj pa jaz vem, nisem toliko poucen o teh fiziklnih stvareh). Res pa je, da izgleda kot kak dojencek, ki pa lahko premaga marsikaterega bolje obutega ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YZFgeorge

Zagi, za zvok ne vem, gume pa ti priporocam original dimenzijo. Razen, če se imaš namen vozit samo naravnost.

Kar se tiče geometrije same, širša guma nebi smela povzročiti problema, ker višji zadek pomeni bolj "priročen" motor, ki se lažje pelje čez ovinke. Je pa po drugi strani res, da širša guma povzroči težje rokovanje z motorjem.

Problem pri širši gumi je to, da širina 150 ni delana za tako ozko felno. Ko jo nato zmučkaš gor, dobi guma popolnoma drugo obliko, kot bi jo naj imela normalno, iz tega pa potem rezultira kup težav, ki ti jih ne privoščim.

Sam sem enkrat dal namesto 160, gor 170 gumo in razlika je bila katastrofalna. Obnašanje v ovinkih z večjim nagibom je bilo brez občutka, motor je bil nemiren....skratka bolano!

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MIKI

mislim da ima ER 17 col gume. kar se pa tiče dunlopk je pa tko: dokler ne probas kake druge gume so cist OK, ko pa bos probal recimo gumo Metzeler pa bos videl da si fural eno veliko jajco prej.

Sam imam sicer GPZ-ja (16 col se) in imam sedaj montirane Metzelerke: ME33 Laser (spredaj) in ME99 (nekaj takega) zadaj. Razlika je kot dan in noc v prid Metzelerja!! Arowmax gume enostavno niso hotele v ovinek, ker je geometrija sprednje gume cudna, pri ME33 pa motor enostavno sam pade v ovinek.

Aja pa se okol obrabe: Arowmaxa sem moral menjati komplet na sezono (7000 km), ker je bila sprednja guma tko cudno obrabljena da je bila voznja nevarna (naredil se je rob). ME33 je po eni sezoni vizuelno se kot nova (6000 km prevozenih), tako da nimam niti pomisleka o kaki menjavi. Zadnjo pa bom menjal, ceprav se ni zanic, ampak bom dal nek drug (novejsi) model od Metzelerja gor (tipa se ne spomnem)

Kar se pa cene tice: Metzeler je drazji. Komplet gum je bil lani mal pod 50 k SIT (ne vem tocne cene vec), kar je bilo priblizno 15 jurjev vec od Arowmaxa, sam razlika v voznih lastnostih je tako velika, da niti ne pomislim vec na Dunlop-Arowmax!

Kar se pa tice sirine gume: lazje se boz cez ovinke peljal z ozjo gumo. Ostani na original dimenziji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZAGI

...ok. očitno iz širše gume ne bo nič, ker se vseeno raje dobro vozim, kot pa da dobro zgleda ko stoji pri miru..pa hvala za nasvet glede znamke. En kolega je lansko sezono na svojem motorju tudi zamenjal gume in šel na Metzeler in je ful zadovoljen in ravno glede vožnje v ovinkih...

A bi bilo pametno zamenjat obe gumi hkrati? Ker mislim, da bom sprednjo moral letos zamenjat, zadnja pa je še kar Ok, ker ima šele kakih 3000 km za sabo.

lp,

zagi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MIKI

okol te menjave ti ne vem povedati kaj pametnega. Jaz osebno bi menjal obe (da imas isto firmo), zadnjo pa shranis za case ko bos rabil kako hitro rezervo (za kaj drugega tako ne bo vec vredu ker bo stara guma)

Ni slabo imeti obeh gum enakega proizvajalca!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

STARI FAKER

NE komplicirj...Kupi prvo vgradnjo Dunlop GT 401 ali novo GT 501...

stvar se solidno obnaša pa še solidna cena je (18k sit)

Jebeš mir bez rata!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ALES

Jaz mam na GPZ-ju gor Brigdestone BT45 in sem zelo zadovoljen z njimi,nikoli mi ni zmanjkalo oprijema tudi pri malo bolj agresivni voznji.

Obraba je tudi zelo ugodna po 8000Km, je sprednja malo obrabljena,tko da bi morala zdrzat se kakih 10000Km, zadnja pa mislim da enih 5000Km.

Cena pa lani sem dal z montazo malo manj kot 40000SIT v Avstriji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianni

Puzdraulen !

Jst bi ti svetoval, da ne dajaš širše gume od originala na motor.Res je, da pol dost bolj "nabito" zgleda, sam problem je, ker se geometrija poruši in po ovinkih ga je težje vlečt in ponavadi ga morš dost bolj dol tiščat kot z original gumami. Motor je dosti bolj okoren. Na motorju imam original zadaj 160, ampak sem dal raje gor 170, ker bolj zgleda, napaka. Vozne lastnosti pri gumi 160 dosti boljše!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se tiče neumnosti o 6000km pa guma kot nova... jah, če se guma ne nuca, je ziher trda in je oprijem fqrcu.

Prej sem imel na GPZju spredaj michelin, pa je bila fqrcu totalno. Za točen model moram pogledat v garažo.

Razlike nisem opazil med vožnjo skozi ovinke dokler nisem pogledal na števec (zamenjal gumo z arrowmax). Skozi ovinke sem šel cca 20km/h hitreje. Tudi na mrzli cesti se dobro obnese.

Laser33 je mislim da najstarejša guma ki jo lahko še dobiš. Nikoli do zdaj nisem slišal nič dobrega o njej. Ampak raje povprašaj koga ki je že več gum menjal kot jaz. Na guzziju v35 so se obnesle OK. Niso bile pa laser33.

Gume je brezveze menjat istočasno ker se zadnja praviloma prej znuca.

Kar se pa tiče usklajenosti glede firme pa ne verjamem da igra kakšno vlogo. Kakšni se obnašajo še bolje če imaš različne spredaj in zadaj (firmo gum to seveda).

Tudi če se ne voziš, se guma stara in otrdi. Potem imaš načeloma lahko eno gumo 20 let pa 80000km, pa bo kot nova. Ampak to pride v poštev če imaš samomorilska nagnenja. Ko kupuješ novo preveri letnico in teden izdelave. Zdajle pride v poštev konec lanskega leta in pa 2002 letnik. Lahko da dobiš kak skonto za gumo 00 ali pa zaćetek 01, ampak se ti ne splača. Mogoče če jo boš sigurno znucal do konca sezone, sicer pa raje ne.

Glej tudi na višino gume. Predlagam da najdeš od proizvajalca motorja priporočene gume oz. dimenzije in se jih držiš.

Poglej tudi na www.umgweb.com in najdi svoj motor pa ponavadi napiše folk, katere gume so mel pa kakšne iskušnje imajo z njimi. Zakaj bi se učil iz svojih (dragih) napak?

Širšo gumo se ti mogoče splača dat edino na kakšnega čoperja, kjer je geometrija motorja pogojena v glavnem z ravnim geštelom. Sicer je pa pri njih velikost gum odvisna samo od obročev. Vozne lastnosti so pa proti naked/sport(tourer) motorjem itak nikakve. (OK, povsem se da uničit z avto gumo, tako da slabše je vedno lahko).

Skratka, poišči mnenja in gumo primerno svoji denarnici, motorju itd, pa izberi varno, da boš lahko še kdaj gume menjal.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Laser33 je mislim da najstarejša guma ki jo lahko še dobiš. Nikoli do zdaj nisem slišal nič dobrega o njej. Ampak raje povprašaj koga ki je že več gum menjal kot jaz. Na guzziju v35 so se obnesle OK. Niso bile pa laser33.

to je tvoje subjektivno mnenje, za katerega men vse dol visi. Jaz pa imam neposredno primerjavo iz ceste na moji lastni kozi. Iz ME33 je nastala naslednjica Z1, ki pa je ne dobis v 16".

Za ME33 so se vcasih tipi (tudi moj mehanik) vozili v Avstrijo in jo placevali drago (okoli 2300ATS je bila sprednja), ker jo pri nas nisi dobil. Sicer pa je na trgu tudi naslednjica tega modela (poglej na stran uradnega zastopnika za Metzeler).

Jaz osebno na ta motor ne montiram vec Arowmaxa, ker je podn od podna za moj stil voznje!

umikam se iz te debate

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

re ME 33 laser (in moj nacin voznje):

s to gumo sem prevozil kaksnih 100k km na razlicnih motorjih (VF750C,FJ1200,GSF1200) in sem bil z njo na vseh treh zelo zadovoljen.drzi sorazmerno zelo dobro v suhem in mokrem za touring gumo,tudi obraba je mala (ca.10k km z eno gumo) in feedback je zelo transparenten.zgodaj nakaze kdaj se bliza meji oprijema in ko zacne drseti se z lahkoto "ujame".

z ME Z1 ni velike razlike,obraba malenkostno vecja zato pa oprijem veliko boljsi,podobna ME Z4.razlike med Z1 in Z4 se nisem cisto dojel,bo pa najbrz v obrabi,kaksnih 1-2k km vec bi zdrzala Z4.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ME33 je zakon! Sam sem jo imel na VF750F (mi prstov zamanjka, ko štejem kolk let nazaj).

Zdaj jo je menda zamenjala ME330.

LP premza

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hola!

SV 650 je odlicen motorcek, zaradi lahkosti (tudi med voznjo, ne samo gola teza) je ZELO primeren tudi za zacetnike - pa se motorcka ne bo treba zamenjati, ko se bos hotel bolj hitro peljati, ker SV zmore tudi to. Zlasti se model 2002, ki ima sedaj tudi nastavitev trdote vzmeti prednje vilic.

Ce imas moznost, ga preizkusi tako kot vse ostale modele, ki te zanimajo, potem se bos najlazje odlocil.

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ja, medtem kot te v kaksni resni drzavi malodane prosijo, da gres na poskusno voznjo, je to na soncni strani Alp neresljiv problem... No, skoraj - le pri BMWju enkrat letno povabijo na nekaksen dan odprtih vrat, ko lahko preizkusis nekaj modelov.

Najmanj, kar lahko naredis, pa ze delas - poskusi od lastnikov modelov, ki te zanimajo, izvedeti cim vec, pred nakupom pa se pozorno preberi Navodila pri nakupu rabljenega motorja med Nasveti (http://www.motosvet.com/motoart.asp?View=18&Page=0003).

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda jaz bi ti ga dala za probat pa sem ga v soboto prodala,sicer pa menim da sv ni dober za začetnike,jaz bi ti vseno priporočala er5,potem pa lahko še zmeraj kupiš sv-ja,in med tem časom ko se navadiš,pa našparaš tolarčke,sv-ja itak ne boš dobil pod miljonček.

sanda LIVE TO RIDE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Monster... nebi ga priporočil začetniku...

er5. Luškana zadeva, poceni deli in potrošni material, dober za naučit se peljat pa dost močen tud za kam dalj it. Če seveda nista dva gor. Pol se pač odrečeš dirkanju oz. bolj previdno prehitevaš (vsaj napram ostalim močnejšim zverinam).

Za ta denar dobiš zelo ohranjeno zadevo pa se navadiš vozit, medtem pa našparaš za kej večjega.

BTW: Ne zapravi vsega denarja za nakup motorja... ne pozabi na registracijo, gume, zavore, kakšen semering (so poceni pa niti nebi smeli biti že fuč). Pa olje seveda.

Ko boš šel gledat kak motor, imej s seboj koga, ki se kej bolj spozna na šraufanje pa to.

Hornet... raje ne (še). Sicer so pa deli dost dragi.

Si pomislil na Suzukija SV650?

LP

Tle bi te mogu samo na brzino popravt. Jest sm mel monstra 600 za pru motor. Izjemno dober motor za zacetnika, ravno prov mocn 51 km, in odpusca napake. Zelo okreten. Res je ER5 malenkost primernejsi ampak se ga navelicas u dveh mesecih.

LP,

Racer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!