Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Jacky

Kawasaki ER5

Recommended Posts

suzuki

quote:

Pa je SV boljš kot naked al kot "ublečena" verzija, mislim predvsem glede vetra

Kar se tice zascite pred vetrom, je "oblecena" S verzija zagotovo boljsa/prijaznejsa (in hkrati dobrih 10 kph hitrejsa) od nakeda, sicer pa je tudi S "oblecen" le okoli luci, spodaj pa ne.

LP suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Šusi

quote:

jest mam ER5 zaenkrat zakon v vseh pogledih...sam gume. Nevem kje bi kešno najdu, bl mehko, da bi lohk orenk bremzou??? A je Dunlop GT 501 uredu??? Kaj pa ce daz uzad 140 namest 130, a se to kej pozna?

levo, desno, PA GAS!!!

Jst sem pred kratkim zamenjal gume na ER5.

Stare Dunlopke sem zamenjal z novimi GT 501.Zaenkrat jih moram kr pohvalit(boš lahk ornk bremzu),res pa je,da jih še nisem urnk preizkusu.

Če pa že misliš mejat,pa daj rajš original širino.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zagi

OK, v dokumentaciji za ER-5 piše, da gre 180 km/h. Meni pa je na originalnem števcu pokazalo največ 165 km/h. Ko sem ga pa razbil, pa dal digitalnega gor (od bicikla!!!), pa mi pokaže največ 170 km/h. Pa sem naredil že kar nekaj kilometrov (15k-20k). Kakšne izkušnje imate kaj ostali s tem motorjem in njegovo končno hitrostjo. Pa malo se mi je povečala mogoče zaradi šipe, ki sem jo dal gor.

Pa kakšna je kaj poraba? Meni pije okrog 5,5 l/100km.

lp,

zagi

Jebi ga....al pa tudi ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza

quote: Meni pa je na originalnem števcu pokazalo največ 165 km/h.

To ni OK. Sem vidu ER-5, ki je šel 200km/h (po števcu). Bil je skor nov, pa čist originalen.

Mislim, da je Avtomagazin ER-u nameril končno hitrost 183 (dejansko). Če računaš, da števci kažejo mal več, bi moral števec kazat vsaj 190km/h.

Kolk je pa star ta tvoj ER, kolk ma prevoženih, a vleče gladko do teh 165 al ga kaj serje. Vidu sem, podobno stvar (sicer na SUZUKIJU), je mel strgano membrano v enem vplinjaču (manjhna luknjica, komaj vidna) pa je delal lepo gladko sam moči ni blo dovolj.

LP premza

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zagi

Moj motor je star tri leta. Prevoženih pa ima okoli 15k. Do njegove končne vleče lepo, brez problema. Še pospeški se čutijo, če pri 150 pohodim gas..Pri, recimo okoli 170, pa se vse neha, pa imam občutek, kot da bi lahko šel še več.

Sicer ga do končne skoraj nikoli ne teram, ampak, bi pa blo vseeno fajn,če bi šel malo več (sploh na AC, da me ne povozi kak yugo)...

lp,

zagi

Jebi ga....al pa tudi ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Šusi

Dejansko gre motor tam okol 180kmh in sicer brez sprednje šipe,sem ga tud sam tulk nažgal.S šipo bi mogel iti še mal več.

Motor ima samo drug zračni filter, drugač je pa vse orginal.

Sam motorček je majka,pa to tak sam veš.

Poraba je tam okol 5,5l,pač odvisno kako se voziš.

Bova mogla enkrat na eno skupno furco okol Maribora?!

PS:Povej mi kje si kupu sprednjo šipo?

lp, Šusi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zagi

Za turico sploh ni problema..ti samo reči..šipo sem pa kupil pri hein-gericeke, stala pa je 440 ATS (lani). Jaz prej sicer nisem bil pristaš takšnih šip, ampak, ko sem jo pa gor dal pa je ne dam več dol..pri vetru ti ful pomaga..bomba je..

lp,

zagi

Jebi ga....al pa tudi ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Šusi

Za turco se bova zmenla....Pridem enkrat na kafe ko boš delal.

Se mi zdi da sma v isti firmi...

lp,Šusi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Besni

Oj, jest mam tud sipo gor, sicer eni pravjo da je prevelika, sam oni nevejo kako je, k se pr 150 zad skrijes...k dan pa noc. Za hitrost pa...na ravnini cca 500m dobim 170km/h komot, ce bi mel mal bols gume, da bi lazi bremzu, bi blo pa se mal vec, sam na avtocesto pa se nism sou probat. Pravjo da tam okol 190, bi kr mogu letet. ER5 rulz

človk brez motorja je kt Bin Laden brez brade

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Sem mel tudi jaz er-a pa mislim da mi je le s težko muko pokzal po števcu 180km/h!Drugače je bilo 170km/h kar realnio res pa je da gor nisem mel šipe!Mogoče bi mogla zadeva mal več letet če bi kak 98 oktanski benz not natočil!No res pa je da glede na to da ma motor 500ccm olično!!!! vleče in tudi redko kdaj potrebujemo več kot 160km/h, torej z njim zavijte na kako ovinkasto cestico in konjev bo več kot dovolj!Pa srečno vožnjo z vašimi petkami!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza

quote:Kako je pa kaj z bremzami na er-5

Bolj slabo

LP premza

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Kako je pa kaj z bremzami na er-5, ma spred disk, zadi pa še boben?

A dobro dela to?

Visit >>> http://www.3delavnica.com

zacni pri strani 1; kolikor se spomnem,so o tem v tej temi ze modrovali.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zagi

Pri ER-5 zadnja premza splih ni tak sporna, čeprav je boben. Kriminalno slaba je sprednja. Jaz bom zdaj poskusil nove zavorne ploščice (LUCAS), mogoče bo kaj pomagalo. Če pa še to ne bo pomagalo, potem pa bom še napeljavo, ker se mi zdi ta gumijasta precej slaba. mogoče bo kovinsko prepletena prinešla še malo bolj močne zavore.

lp,

zagi

Jebi ga....al pa tudi ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jrk0

v iskalniku nisem nic pametnega naso o tem motorju. Me pa zanima predvsem zato, ker bom letos verjetno ob izpitu za avto nardil se za A in je pol seveda 2 leti omejitve na 35KM.

In ta motor je zablokiran, torej v skladu z zakonom, pa se vsec mi je, ker je naked. To bi bil verjetno tudi moj prvi motor po skuterju:>

Pa me zanima kolko kaj stanejo rabljeni kaki pa kako se sploh obnese, izdelava, se ga da hitro odblokirat, pa koliko to stane?

ce ga odblokiras na 50KM, pol v prometnem se vedno pise 35 in ne delam nic proti zakonu, ane?:)

za prvi motor pa so mi svetovali da si naj kupim nekaj bolj neznega da se privadim:D in v tem rangu so mi drugi motorji osebno grdi, rs250 pa tudi ne bom mel ker je 2T, ceprav je zelo lepa:>

tnx.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebre

To nej bi bil super motor za začetnike, ne preveč močan, ne preveč težek, lepo vodljiv...prej si neki rs 250 tlaču zravn, ta stvar ma k jo odblokiraš okol 70hp (in je čisti sportak) to je pa pomoje mal preveč za začetnika, hmau bom mu tud jest podobno dilemo k jo maš ti.

LP by gebre

Share this post


Link to post
Share on other sites
zrime

Tenutno se vozim z gpz 500s in sem zelo zadovoljen. Gpz ima ravno dovolj oklepa da te pri hitrejši (ko se podiš za kakšnimi športaki) vožni veter ne matra preveč. PS ima 60 in za začetnika ravno dovolj. Zato se mi zdi malce boljši kot er5. V enem letu pa ti bosta tako ali tako oba prešvoh. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

ER5 je idealen motor za začetnika,poleg dobrih voznih lastnosti ima tudi poceni vzdrževanje in majhno porabo.Rabljeni so l-98-99 okoli 800,000sit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denny
ER5 je idealen motor za začetnika,poleg dobrih voznih lastnosti ima tudi poceni vzdrževanje in majhno porabo.Rabljeni so l-98-99 okoli 800,000sit

MA daj, s temi cenami so pa res.....

JAz sem ga imel eno sezono in sem ga prodal pred 1.5 leta za 640.000 SIT. Motor je bil kot nov z 15.000 km, l. 98. Edino, kar je bilo da ni bil registriran (ker sem ga odjavil pozimi) in slaba guma zadaj (prva).

Edited by Denny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo
ER5 je idealen motor za začetnika,poleg dobrih voznih lastnosti ima tudi poceni vzdrževanje in majhno porabo.Rabljeni so l-98-99 okoli 800,000sit

MA daj, s temi cenami so pa res.....

JAz sem ga imel eno sezono in sem ga prodal pred 1.5 leta za 640.000 SIT. Motor je bil kot nov z 15.000 km, l. 98. Edino, kar je bilo da ni bil registriran (ker sem ga odjavil pozimi) in slaba guma zadaj (prva).

Hmm tvoji ceni dodaj 150k SIT, Sandini odbij 50k SIT, pa dobiš nekje realno cifro.

Lani sva z Mašo nabavla ERa z novim gumam servisiranega in v top kondiciji s plato za kufer za 750k SIT. ob cca 20k km in letnik 99.

Hmm ne vem zakaj bi kupoval novega ko je to dejansko prehodni motor, na rabljenem zgubiš cca 50-100k SIT pa je , če novega voziš 1,5-2 sezone pa heh 300k?

No ja je pa res sposobnosti prodajalcev in kupcev so različne, ampak to je pa že lepota trga in ....

Ehh kosilo! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
urbi

Tudi lastnik l. 2000 ER5 in me zanima, če ga tudi vam narahlo na desno vleče (če spustiš belanco)?

Meni je včeraj že tretji mehanik zatrdil, da je to pri vseh ER5????!!!! :blink: Slaba tolažba!

Urbi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ciciban
      Trenutno so vsi kazalci, da bo nafta poceni, seveda bo država pristavila svoj piskerček z trošarinami. Že pred korono je bil ves svet pred vrati nove krize. Kitajsko gospodarstvo se ohlaja. Letalska industrija je v popolnem razsulu in praktično ne porabi skoraj nič. Greje se le še malo ljudi na olje in pa industrija se že nekaj časa izogiba nafti. Razlog tiči v emisijskih kuponih, ki so praktično 3x dražji kot pred leti. Energetski sektor zaradi milih zim porabi bistveno manj in tudi cena obnovljivih virov močno vpliva na cene na trgu. V ozadju potekajo še boji v stilu "how low can you go" in pa tržne špekulacije, ki izkrivljajo realno stanje.  Uglavnem... Nafta bo kratkoročno poceni. Srednjeročno bo sledil odboj in dvig cen. Višek porabe nafte bo okoli leta 30 sledil bo nenaden upad in zaton velikih naftnih velikanov. Veliko jih bo propadlo. Tisti preživeli se bodo preusmerili v druge posle in bodo tam mešali drek še naprej (voda, smeti in elektrika).
    • amateur
      Robi kaj če bi na nastavitvi namesto sonca izbral umetno osvetlitev, mogoče pa ne bi bilo treba popravljat. Popravljena varianta ima najmanj skurjeno belo barvo.
    • marincspeedshop
      Lahko ti ga jaz posodim.
    • Tex
      A midva sva zgledala da nimava časa???  Glej, se zmenimo, @tomash bo vsega kriv, ti pa le za rundo daj ..   Drugače pa tako to zgleda, ko se baba sprosti. V desni roki ima kavico (se ne vidi), v levi se setta muzika, .... let's goooooo! Edit: seveda je prvih nekaj voženj v sezoni čist drugačnih, pol poka po čeladi "kaaaaaaj delaš divjak", "saaaamo probaj prehitevat", itd itd .. 3 jadranke kasneje pa poči po čeladi "kolko ovinkov se bova še vozila za totimi ćehi!!!" 
    • ChuckNorris
      Zadje čase sem zelo zadovoljen z avtokozmetiko Gyeon. Je zadeva malo dražja ampak dobra. Motor perem z istimi čistili kot avto. Meglio ali pa kaj podobnega mam pa samo za zadnjo felgo kadar je fejst mastna. Drugače pa splaknem z visokotlačnim, žužke pošpricam s čistilom za predpranje, operem s šamponom, splaknem s šlaufom, zbrišem in pošpricam z detailing sprejom
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!