Skoči na vsebino

Royal Enfield


ui

Priporočene objave

Se ena slika enfilda..

Kje...? Aja, pa res je na sliki. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Letos poleti sem si v Indiji za nekaj dni sposodil Enfielda (model Thunderbird).

post-15332-1221129060_thumb.jpg

Čudovit motor. Sicer ni delal kazalec prevoženih kilometrov, kazalec bencina, olje je kar špricalo, odpadel je kurbl , ... , pa je brez težav zmogel 5600m visok prelaz!

S tem motorjem je bilo res krasno občudovat lepote Ladakha.

---

Lastniki Enfieldov, res vam zavidam!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je bla mogoče sobota?Moj je srebrn Bullet 500 ( zgoraj na sliki )letnik 2006.Veteran ja ali ne,ne vem.Vem samo,da v EU državah ki imajo bogato veteransko tradicijo veja,da je vsako vozilo,ki ga izdelujejo več kot 30 let in je v osnovi ( okvir motorja,agregat,vzmeteje,kolesa) ne spremenjen = VETERAN.Na mojega sem dal Lucas zadjo luč in če bi pobral dol še žmigavce je model 60.

Drugače je pa R.Enfield pogost pojav na Celovški,v Šentvidu so štirje in dva v Savljah

Verjetno je bil eden od telih na sliki.

V telem kmečkem turizmu (Fortuna -Govejk, na sliki)majo pa najboljšo svinsko pečenko v vesolju, pa tud v tenstanem krompirju je več prašiča kot krompirja. Priporočam. NI ZA VEGIJE!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 2 let pozneje...

od sobote imamo pri hiši še tole lepoto...

20121224090810_2012-12-20-0028.jpg

letnik 2007, s prevoženimi zgolj 315km.

kaj naj rečem, navdušen sem!

ko sem videl , da si napisal nekaj v to temo se mi je kar zdelo kaj si ušpičil ! bravo !!!! kdaj kava ? pa tko da se nek na sredi dobimo z motorčki ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thumper, lahko že danes na trojanah, čas imam nekje okoli 14 ure... :)

druge dni pa po dogovoru!

aja, včeraj smo imeli prenatrpan dan, zato z malce zamude... VSE NAJBOLJŠE!!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, res je.

vmax napram temu deluje čisto preveč sterilen...

danes sem naročil oljni filter, in par malenkosti. bom preventivno menjal tekočine in nekatere gumice.

čisto fascinantno je, v agregatu so kar 3 ločena olja. motorno olje, menjalniško olje in olje sklopke. komaj čakam, da bom zopet masten do komolcev!

bolj kot berem originalna navodila bolj se mi smeji. že vidim, kako se bova z enfijem povsem zbondala!

imam že kup linkov na temo royala, od workshop manuala do trgovine v angliji (hvala leko!!!), kjer dobiš vse dele. cena? hmmm, spet nekaj, kar zvabi nasmeh na obraz!!!

se vidimo!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

hehe, tole shake-that-ass-anje moram vsekakor probati... :)

je pa vseeno royal enfield neprimerljivo bolj čvrst kot recimo kawasaki el252, katerega sem imel pred royalom.

pri kawasakiju je na kakih razpokah ali luknjah kar konkretno spodvilo prednje kolo, pri enfieldu pa tega nisem opazil niti v najmajši možni meri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je naredu choperja z mašino od Enfilda. Po dveh mukotrpnih sezonah in ogromno vrženega denarja za izdelavo rezervnih delov je šla mašina dol.

Za Urale je pa tako, da so v Italiji cene novih cca 7000 evrov.V Rusiji je cca 1500 evrov. Dva Urala imajo na Tomosu že dve leti, pa ne uspeta naredit homologacije. Je tako, da smo bolj zahtevni od celega sveta!

1500?sranje jes sn v moskvi plačao za njo 2300€ pa bla najcenejša tak de nevem ke si jo ti dobo za tak gnar..ne zavajaj tu neka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, tole shake-that-ass-anje moram vsekakor probati... :)

je pa vseeno royal enfield neprimerljivo bolj čvrst kot recimo kawasaki el252, katerega sem imel pred royalom.

pri kawasakiju je na kakih razpokah ali luknjah kar konkretno spodvilo prednje kolo, pri enfieldu pa tega nisem opazil niti v najmajši možni meri.

ti bizgec pa nisi normaln kaovo sliko maš te tao?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvok k od BČSke

Bolj mogoče zvok dveh BCS (BCS je SINGLE).

ps, Elo tvoj ENFI je res :notworthy: le izpuh bi mu bolj pristajal kot vsem klasikom lepo vodoravno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj ko to berem, bolj sem navdušen nad njim (royalom) !

si predstavljate da bi se omenjena tura odpeljala s povsem sterilnim in brezhibno servisiranim sodobnim endurom? živi dolgčas bi bil...

ja, s slabo vzrževanim royalom, kateri ima namesto tesnil neke izrezke iz pločevink, servisiranim v prašnih delavnicah vprašljivega ugleda... hja, avantura, kot se šika!!!

iz vsake žlice ali vilice lahko narediš nadomestni del in nadaljuješ pot...

se bojim, da če ti na novodobni enduri nekje v indiji crkne ECU enota boš na istem kot ta avanturist... sploh če hočeš končati avanturo. na enfieldu torej, hehehehe

lajkam big time!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prvi delavnici je največkrat uporabljeno orodje KLADIVO tako je opisal vpleteni v svojem potopisu, v drugi pa najbrž RAČUNALNIK saj orodja razen krp v rokah mehanikov ne vidim ničesar.

ps, tudi žeja jih v drugi delavnici očitno :ninja: , nikjer nobenega PIRA :kva2: .

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, tale zgodba z royalom se mi čedalje bolj dopade.

te stvari gredo prav z roko v roki, kajne?

kakorkoli že, že dolgo časa nisem tako užival kot sedaj, ko imam royala. vam ob priliki pošljem še sliko moje garaže... je nekje vmes... :)

royal enfield ; preživeta tehnika, čudne tolerance obdelave, primitivne tehnične rešitve, obdelave s kotno brusilko, takšne in drugačne čudne ergonomske rešitve,...

tako zelo je nepopoln in nerazumljen, da se kar nekako poistoveti z menoj... pa rec'te če nisva simpatična :) :) :)

ajd, gremo delat. se nadaljujemo...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!