Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

Edini stisnu na Wingsa! :OK:

Ne sej, moj glas je ful... ne vem kako bi reku... sem slišal premalo auspuhov (ajde, Akrapovičev), da bi se me resno upoštevalo. Edini auspuh, ki sem ga mel poslušat mnogo dosti cajta je moj Wings :wub: ki je moj najboljši nakup glede motorja. Motor mi je, glede na originalen auspuh, malo utišal, dodal base, skratka kar sem si od začetka želel. :D Da mi je pa povečalo kej moči si ne upam rečt, ker itak je "samo" lonec. :xx:

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Curi Baronu, ki si lasti prvi javni primerek v SLO bo na Ptuju napravil Wingsa. Po njegovem motorju bo vzel mero tako, da bo takoj naslednje leto ko pride večja pošiljka na voljo. Izdelal mu ga bo iz titana, za več informacij pa se obrni na njega!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

Yamaha Virago :rolleyes: XV250S: Je kdo poskusil zamenjati, je zamenjal, izpušne cevi in če se je pri celi zadevi razen cene še kaj drugega pokazalo?? Morda miciceno večja moč :naughty: . Hotel sem sneti lonce, da bi jih očistil in spoliral in videl da je zadnja cev od cilindra do lonca čisti blef !!??? Izpušne cevke bi bile dobre le za vodo pri bojlerju!! Kaj pa zvok po zamenjavi? Nekje sem prebral, da so pri Yamahi za Virago 250 razvili izpušni sistem, ki zveni bolj "moško" :unsure: . Saj originali so mi všeč, le prejšnji lastnik (eden izmed!!) je z njim padel in so lonci in krom spraskani in obtolčeni :huh:. Če ima kdo lepe originale za prodat naj mi pološči ponudbo!!

A ja, tudi tank za bencin je udarjen blizu napajalnega cuclja. Je kje kakšen dober klepar? Saj motor mislim itak dati prebarvati.

Kaj pa naparjanje kroma na plastiko??? A kdo pri nas to dela??

PHUUUU, mislim da je dovolj! Pa ne moji ženi govort :fight2:

CYA ICY :yea1:

Tale Virago ima kr vredu stimo, ce ga totalno prevrtas. Podobno kot vsi viragoti.. na dalec ga ne mors zamenjat z nobenim kar se tice glasu. Sam se na 125 in 250-ki od zadaj prevrtal VSE! Pa tisti dve cevki ven potegnes pa je. To bi te moglo zadovoljit! Kar se pa tice moci: 250-ka se kar solidno potegne... do 90km/h al pa se mal cez.. Za cez 120 rabis pa ze ugoden veter :BUA: Res bi lahko sov mal vec. Jaz sem ga mev manj kt 2 leti.. sem se navelicav lahkih mopijev.

Noj nasvet: pust tega, pa spomladi nabavi nek mocnejsga.. ce se vozita 2 na njem, naj bo nad 1000ccm in ne bo ti zal denarja! PA tud Virago 750 gre prekleto fajn za svoje kubike!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,mene pa zanima kakšna je razlika med original auspuhom in da mi naredi iz rosfraj materjala dobil sem ugodno ponudbo LP Curi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Virago ima kr vredu stimo, ce ga totalno prevrtas. Kar se pa tice moci: 250-ka se kar solidno potegne... do 90km/h al pa se mal cez.. Za cez 120 rabis pa ze ugoden veter :BUA:  Res bi lahko sov mal vec. ...

Hi,

Saj pravim, da v rorih tisteh cevk ni več. Za vse ki imajo Virago 250 pa še skica izpušnega sistema. Kar se moči tiče imaš seveda prav, mali sine se rad vozi z mano in ... Malo premišljujem o 535 za kaj več bi rabil več ... :cry: Samo meni ne gre toliko za hitrost kot za ugodno in udobno potovanje in že nad 250 sem navdušen. 535 pa je proti njemu (njej ??) pravo razkošje.

CYA ICY :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejj fantje a se kdo ukvarja z izdelavo izpuhov za 2 taktne motorje. Za 4 takterja je vse simpl k sam nardite na konc drug lonc medtem ko pa je za 2t motor zadeva mal drugacna in ce zadevo napacno nardis se ti lohk zgodi da motor nebo cist vec nikamor sel al pa ful bols k prej. Mam yamaho tdr in ima katlizator v zadnjem delu izpuha pa bi rad mel brez pa mal bl odprtga da bi bl ropotal (pa ne prevec). Pa ne bi rad odpiral pa zagal original izpuha k ga bom se vseen rabu za tehnicnega.

A ker kj ve kdo to kej dela pa za kok. Pa se to po izgledu je izpuh podoben od tistega na cross motorjih a kdo ve ce pase to gor.

THanks za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

...Samo meni ne gre toliko za hitrost kot za ugodno in udobno potovanje in že nad 250 sem navdušen. 535 pa je proti njemu (njej ??) pravo razkošje.

CYA ICY :yea1:

Po moje bos pa z drzo na 545-ki razocaran. Predvsem nog nimas kam dat. Na 250-ki se je dalo nekak nastimat da si dokaj udobno sedel (vsaj jaz z 186 cm visine). Kar se tice cenovne razlike med 535 in 750: ni tolk drazji, zavarovanje je v isti kategoriji, poraba je zanemarljivo visja. Ponuja pa 750-ka veliiiiko vec uzitka v primerjavi z 535. Pa se zgleda kot motor. Pa dost vecji je. Rabljen pa ni vec kt 150 jurjov drazji; pac, fajn ponudbo je treba najt. Jaz iz 250 nikoli nebi sov na 535. Nima smisla. Tud 750 je otrocje lahko vodljiv itd itd.. :D Premisli!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz iz 250 nikoli nebi sov na 535. Nima smisla. Tud 750 je otrocje lahko vodljiv itd itd.. :D Premisli!

sam kot jst vem 750 ne delajo več...ali pač?

kaj ni okrog 98 letnika zadnja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje bos pa z drzo na 545-ki razocaran. Predvsem nog nimas kam dat. Na 250-ki se je dalo nekak nastimat ....

Hi,

Za noge delajo razne firme stopalke, ki so potegnjene precej naprej ob motorju z vsemi podaljški za zavoro in prestavno ročico. Cena .. sitnica :cry: .

Izgleda da imam ugodno ponudbo za 535 in ravno tolk ksitov. Seveda bi raje kaj močnejšega, pa tudi letnica me ne zanima preveč, saj pravijo da motorji za Viragote veliko izdržijo. Edino kar je pri 535 nerodno so izpušne cevi. Ko odstraniš originale in dodaš nove ostane za agregatom orgomna luknja :? (slikca), ki bi jo bilo treba zapolniti. Mogoče bi tja stisnil akumulator in električne komponente pa sedež znižal :hmm:

Kakorkoli končna faza mojih sanj in moje :wub: je bike Nemesis z 1638 ccm V2 RevTech motorjem in dodatno povečanim na nekaj več kot 2000 ccm. Cena kita brez povečave v USA je cca 12 kUSD. Mislim da bi se ga dalo tudi pri CustomChrome Europe naročiti). Slikco pa kdaj drugič (ko bom ugotovil kako in če sploh lahko več slik v eno pošto stisnem).

CYA ICY :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali prodajalci športnih izpuhov zraven izpuha dajejo tudi potrebni "kit komplet" za predelavo motorja z navodili ali ti prodajo samo izpuh?? :?

Pri montaži Termignoni izpuha na Ducati dobiš zraven izpuha nov čip za CPU, ki regulira vbrizg goriva+večji pokrov Airbox-a ter komplet navodil za uporabo.

BTW, izpuh je zelo priporočljivo menjati šele po dobi "einfaranja"!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FOLK!

Kwa je pa zdej s tistimi omejitvami glasnosti zvoka k so jih čez poletje vsi tok omenjal???

A kdo mogoče ve

- kolk bo dovoljena jakost?

- kje ti bodo to zmerl?

- a boš loh sploh registreru motor s preglasnim izpuhom?

- a bo to sploh zakonska omejitev?

LPB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali prodajalci športnih izpuhov zraven izpuha dajejo tudi potrebni "kit komplet" za predelavo motorja z navodili ali ti prodajo samo izpuh?? :?

Prodajo ti samo izpuh in še pozabijo omenit, da je treba vplinjače nastavit. Zato večina motorjev z novim (bolj odprtimi) izpuhom dela slabše. Motorji že z originalnim izpuhom laufajo bolj na suho (revno mešanico), da je izpuh čistejši. Odprt izpuh, pa zadevo še poslabša. Je treba malo igle dvignit, pa dize zamenjat, pa...

Aja, pa ne nastavljat zdaj, ko je zunaj 0'C, ker temperatura in vlaga precej spremenita zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodajo ti samo izpuh in še pozabijo omenit, da je treba vplinjače nastavit.

odvisno kje kupuješ...vplinjače pa ni potrebno nastavljat če kupuješ samo lonc...če celotni sistem ti pa zihr povedo da je treba vse nastavt...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ce mas vbrizg goriva, ma verjetno tud Lambda sondo v izpuhu, ne?? a pol ce menjas komplet sistem, ni treba nic nastavljat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ce mas vbrizg goriva, ma verjetno tud Lambda sondo v izpuhu, ne?? a pol ce menjas komplet sistem, ni treba nic nastavljat?

Gre za več stvari, vbrizg goriva in lambda sonda nista nujno povezana, odvisno od tipa izpuha oz. z ali brez katalizatorja. Ponavadi pa je sonda montirana na cevi "zelo blizu" motorja, tako da pri menjavi lonca s tem ni problemov. Kako pa je pri menjavi vseh "rorov" oz. kompletnega izpuha pa ne vem?? Morda je zavarjena mufa z navojem za sondo ali???? :hmm: :hmm:

Dejstvo pa je da je v vsakem primeru menjave izpuha potrebno spremeniti nastavitve motorja, ne pa samo menjati lonec in "kako se dere :yea2: ".

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre za več stvari, vbrizg goriva in lambda sonda nista nujno povezana, odvisno od tipa izpuha oz. z ali brez katalizatorja. Ponavadi pa je sonda montirana na cevi "zelo blizu" motorja, tako da pri menjavi lonca s tem ni problemov. Kako pa je pri menjavi vseh "rorov" oz. kompletnega izpuha pa ne vem?? Morda je zavarjena mufa z navojem za sondo ali???? :hmm: :hmm:

Dejstvo pa je da je v vsakem primeru menjave izpuha potrebno spremeniti nastavitve motorja, ne pa samo menjati lonec in "kako se dere :yea2: ".

LP Bobo B)

ne vem...jst ko sem menjal za Wingsa sem majstra vprašal če je treba kaj posegat v nastavitve vplinjačev pa so rekli da ne....dopuščam pa možnost da lažejo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cvajtaktarji so za spremembe na uplinjacu, filtru in izpuhu se dosti bolj obcutljivi kot 4T, pa ko sem originalen izpuh na APNu menjal za MF3, nisem nic stelal, slo je pa ko praseetza... :devil: :yea2: (seveda za 50 ccm :lol1: ) tudi do spiranja karterja ni prihajalo, ker je masina delala skoz BP, vzigala normalno vlekla normalno, dokler mi ni motorna gred sla ker sem aceton zraven kuril, in mi je mesanico razmastilo... :lol1: :lol1: :lol1: pa se pol z novo gredjo je laufal tak ko je blo treba... ...zej pa ne vem al je ze prej bil uplinjac na tako bogato zmes nastavljen (BING 12 mm), al pa je to zato ker je to Tomos (kuris 50% dizla, 50% 95ke, pa se peles cist normalno, seveda z dimno zaveso zadaj -to dela en frend ze nekaj mescev :lol1: )...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem...jst ko sem menjal za Wingsa sem majstra vprašal če je treba kaj posegat v nastavitve vplinjačev pa so rekli da ne....dopuščam pa možnost da lažejo....

jez sem se pa znebil arrowa in dal nazaj originala gor, in ker sem to delal prvic sam se za vsak slucaj uprasal na servis ce je treba se kaj drugega zraven posraufat/nastavit kot sam auspof zamenat, pa je rekel da ne, da tisti ki to pocnejo so ali dirkaci ali pa pojma nimajo in mislijo da bodo s tem ne vem kaj dosegli, saj naj bi le tekmovalci res potrebovali take posege.......

......po eni strani se mi zdi nekako logicno, saj je izpuh za masino (odvod iz nje) in zatorej nima veze kaj se noter dogaja, sam da ima kje ven pridet :? .........po drugi strani pa itak nimam pojma kar se masinerije tice ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......po eni strani se mi zdi nekako logicno, saj je izpuh za masino (odvod iz nje) in zatorej nima veze kaj se noter dogaja, sam da ima kje ven pridet  :?

Bolj odprt izpuh povzroči manjši tlak v izpuhu, ta povzroči manjši tlak v valjih po praznjenju, ki povzroči večji podtlak pri sesanju, kar pomeni večji podtlak v vplinjaču, kar povzroči ... :hmm:

Aja, pa če mašina laufa bolj na suho (z več zraka in manj bencina) se bolj greje in prej crkne. :(

Da pa ti lahko kak "strokovnjak" tudi kaj drugega pove ne dvomim. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!