Skoči na vsebino

Triumph Rocket III


vrho1679

Priporočene objave

Idealen motor za pozerje.

Iz leve strani se kr zgleda, ampak iz desne pa mislim, da disijo auspuhi po pecenem mesku. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole bo pomoje čist nevodljiv motor, sicer že sama mašina V6 men lepo zgleda,.....Nevem bi se pa pustu prepričat u testno vožnjo kaj več pa ne,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marem - če prav vem, tole ni V6 ampak trivaljnik.

Tako je, vzdolžo postavljen trivalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marem - če prav vem, tole ni V6 ampak trivaljnik.

se opravičujem.....po cca 800ccm na cilinder ????? :blink: :blink: :blink: SVAŠTA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, to ni nič čudnega. Honda VTX ima recimo 0,9 litrske cilindre... pa se noben ne sekira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se opravičujem.....po cca 800ccm na cilinder ????? :blink: :blink: :blink: SVAŠTA

Se boš še enkrat. VTX 1800 ima dva cilindra po rahlo manj kot 900 ccm na cilindr in stvar deluje zelo spodobno. Poskusil, vozil in imel v rokah bat. Kot steklenica za pivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkat sori, bati takih velikosti pri motorjih so mi nekaj čisto novega....vem da so bati kamionov kot manjši lonci,celo videl sem jih nekaj ,....a motor :unsure: :blink: :blink: :blink: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkat sori, bati takih velikosti pri motorjih so mi nekaj čisto novega....vem da so bati kamionov kot manjši lonci,celo videl sem jih nekaj ,....a motor :unsure: :blink: :blink: :blink: :unsure:

suzuki DR BIG ......single 800 ccm ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje kako se pa to obnese? te mašine niso visoko turažne (ne delajo na visokih obratih) torej je obraba materialov manjša,..kako je pa s porabo ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The name of the game je NAVOR. Popivanje takih motorjev je več ali manj odvisno od seštevka ccm. Te moraš nafutrat in ne konje. Kako se obnese? Traktorji so preživeli in ni hudič, da ne bi tudi tile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......NAVOR. ........... Kako se obnese? Traktorji so preživeli in ni hudič, da ne bi tudi tile....

jap tule je navor naravnost NOR, z vso to močjo lahko hišo vlečečeš za sabo,....A so kje kaki podatki(sam jih še nisem zasledil), koliko konjev naj bi tale mrcina imela ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@marem:

PERFORMANCE (MEASURED AT CRANKSHAFT TO DIN 70020)

Maximum Power 142PS (140bhp) at 5,750rpm

Maximum Torque 200Nm (147ft.lbf) at 2,500rpm

COLORS Jet Black, Cardinal Red

PRICE To be confirmed

AVAILABILITY Spring 2004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mater, še mene je v Milanu impresionirala tale zadeva...

Navor 200Nm, pospešek 1,2G, kar rezultira v naslednjih časih:

0-50km/h --- 1 sekunda

0-100km/h -- 2,8 sekunde

0-160km/h -- 7,2 sekunde

post-4-1063884234.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bate ima enako velike kot DODGE VIPER!

Aja, še to... he he he...

Tim Skilton, novinar angleškega Ride-a, je na lastne oči videl, kako je na Brunthingthorpe Proving Ground v Lincoshireu (UK) "Rocket bliskovito ugnal Yamahinega Fazerja 1000 in Hondo SP-2". :yea2:

post-4-1063884405.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali imaš še kakšno fotografijo z levega boka. Že z desnega manjka idej o designu okoli agregata.

Tako-tako...

post-4-1063889099.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta tekma, kdo bo naredil večjega in močnejšega nima več nobenega smisla. Pa kaj za boga kdo rabi tak motor. Saj vem da imajo vsake oči svojega malarja ampak, kje so meje?

Saj ne pravim, da ni zanimiv. Ampak ta Triumph, VN 2000, BOSS HOSS in še kakšen bi se našel - to se mi enostavno ne zdi racionalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje so meje?- to se mi enostavno ne zdi racionalno.

Meje poznamo samo pri "nacionalnih državah". V času sodobnega kapitalizma in presežnikov vseh vrst pa meje seveda ne obstajajo. Edino, kar je, je tista meja med dejstvo, da si nekaj lahko privoščiš in onim nasprotnim, da si tega ne moreš privoščiti. V finančnem smislu seveda...

Racionalno pa - heh, najbolj racionalno bi blo, če bi vsi z mestnimi avtobusi hodili v službo, še raje tramvaji... Vsaj z vidika okoljevarstva...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!