Skoči na vsebino

Yamaha XT 125 X


veveritos

Priporočene objave

ja pr tomosu po dougi vožni postane premehek.. tak da te že kr fain boli vse.. mene tam nad 100km začne mal.. da morm počakat mal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah sej tud pri tomosu ni take krize, sam js sm vedno mel take bl tsne kavbojke, pa pol vse tišči skupej :rolleyes: Je pa vseen yamaha enkrat bl udobna...vsaj kolikor berem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klele mal tele komentarje berem v tej temi pa sm zasledu tut dva svoja na 2. strani, ki sem jih napisal v temi tomos samo sem jih pa nisem dau. Je to možno da administratorji delajo??

Aja pa še ena zadevca... sej vem da smo o tem že razglablal pa useeno. Tomos je men zelo fin motor. Naredil sem z njim približno 4k km in nisem imel popolnoma nobenih tehničnih težav z njim. Meni osebno se zdi super zadeva. Položaj sedenja je odličen, saj je balanca zelo široka in pa tudi visoka. Zic je zelo udoben in me začne rit boleti šele po 150km. Sem sedel na xt in mi položaj ni preveč ušeč, saj je balanca precej nižja in sediš kot na mini motu (sem kar visok). In zelo pripomorejo k dodatnemu plusu tudi boljše komponente in pa seveda akrapovič izpuh. Newem zakaj nekateri mislite da akrapovič nima kaj delati na 125 :whistle: sami se ga pomoje nebi branili. Pa tudi lepši mi je motor nasploh (seveda kakor komu). No tok z moje strani.

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že že akrapovič sam kaj ko se ga na yamaho ne da kao dat.

Ja lahk daš sam lonc gor ne sam nwm no :whistle: k en je pa prej napisu da se sam mal cevi prilagodi in je to to. Sam če pogledaš kako mata oba motorja speljan izpuh boš vidu da je kr ogromna razlika... Pa tut modificiranje krivine izpuha pomoje vpliva na samo zmogljivost le tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vpliva. Ni to 2takt :whistle:

ja zakwa pa pol pri akrapoviču pride največ moči iz krivin in le lonca??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Finfi je eno neumesno vn butno... se nardi. :rolleyes: Je pa res, da pri teh 125cc prdalicaHHHHH brum brum, čiha čiha, brum, se nebo toliko poznalo kot pri močnejših motorjih, normalno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zakwa pa pol pri akrapoviču pride največ moči iz krivin in le lonca??

Oh, pr tej 125 cc 4t prduli se ti ne bo čist nč poznal al boš kej krivil al nč.

Pr motorjih, k majo 170, 180 konjev!!! dobiš nekje max 8 konjev s komplet sistemom. Se prav je to okol 4.5% izboljšanje. Dej poglej kok je 5% pr 10ih konjih?

Vsega skup pol konja mogoče.

Uglavnm, ja sej, razlika je, ampak toooook minimalna da je brezveze govort o razliki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, vi na tomosih mate komplet akrapote an? al mate sam dušilc? komplet kukr jest vem?

Pa vm da 0.7kw. Ne morte pol prčakvt da bi samo z ''moduficiranjem'' original cevi pridobil tok, kukr pa komplet akrapo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oh, pr tej 125 cc 4t prduli se ti ne bo čist nč poznal al boš kej krivil al nč.

Pr motorjih, k majo 170, 180 konjev!!! dobiš nekje max 8 konjev s komplet sistemom. Se prav je to okol 4.5% izboljšanje. Dej poglej kok je 5% pr 10ih konjih?

Vsega skup pol konja mogoče.

Uglavnm, ja sej, razlika je, ampak toooook minimalna da je brezveze govort o razliki.

Dobiš 1,xx konja na tomosu :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobiš 1,xx konja na tomosu :o

jap, 0,5 kW ... in se kr pozna a ma akrapota al pa ne ... z enmo ko ma xt (07) sma veckrat ''tekmovala'' in ga na ravninah pustim zadi, prav tak ce je on spreda, pa grema prehitevat, nima tolk moci, tak da tisti kujn se kar pozna :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ravninah ga zadi pustiš? Pol maš pa ti tomos raketo hehe :)

Še men se je čudno zdelo, prav po 5 min vožne po ravnini ga ni blo več niker :krneki:

1x sma se po enmo klancu navzdol pelala in sm ga prehitevo je rek da je on 115 pelu, kolk sm tej js? :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka pa vem, 115? Tolko sm js dobil samo na avtocesti, za kombijem :whistle: Po ravnem brez sklanjanja, verjetno so bli več kot ugodni pogoji. Spet drugič je bil pa hudič, k ni šol več k 85 zarad vetra, me je šol pa tovrnjak prehitevat :headbang: :closedeyes: Pa sm ga motu naprej spustit hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap, 0,5 kW ... in se kr pozna a ma akrapota al pa ne ... z enmo ko ma xt (07) sma veckrat ''tekmovala'' in ga na ravninah pustim zadi, prav tak ce je on spreda, pa grema prehitevat, nima tolk moci, tak da tisti kujn se kar pozna :winkiss:

Torej da akrapovič tomosu 10% več moči. Torej SE pozna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka pa vem, 115? Tolko sm js dobil samo na avtocesti, za kombijem :whistle: Po ravnem brez sklanjanja, verjetno so bli več kot ugodni pogoji. Spet drugič je bil pa hudič, k ni šol več k 85 zarad vetra, me je šol pa tovrnjak prehitevat :headbang: :closedeyes: Pa sm ga motu naprej spustit hehe

Prit poleti enkrat sm na Golico, grema po tistmu klancui navzdol, bos vido kk lepo zgleda ko gre kazalc z tja cez stevilke :whistle:

Torej da akrapovič tomosu 10% več moči. Torej SE pozna!

Da da, se pozna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da da, se pozna

Komplet akrapo ja. A sm kje rekel da se ne?

Začelo se je s tem, da se samo modifikacija cevi pozna. Tm pa še vedno trdm da je sprememba neopazna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet akrapo ja. A sm kje rekel da se ne?

Začelo se je s tem, da se samo modifikacija cevi pozna. Tm pa še vedno trdm da je sprememba neopazna.

sploh nevem kaj si ti rekel :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!