Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
nedotakljivi

smrtno nevarne odbojne ograje

Recommended Posts

nedotakljivi

Lani sem v Franciji v Provansi na vseh ovinkih videl zelo dobro rešitev za zapolnitev ubijalske vrzrli v odbojni ograji. V vrzel so pritrdili alkaten cevi premera cca 25 ccm. Pa še lepo se ukrivi po ovinku!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc

Ne predstavljam si lih kk to zgleda. Kkšna slikca mogoče? (Em, oprostite moji nevednosti, samo kva so to alkaten cevi? :oops: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
SHARKi

nevem ča se to dobr obnese,......alkaten je za v zemlo (cca8 stopinj), od zunej pr takšnih zimah k jih mamo bi to vse razpadlo....,

verjeten so cevi v Franciji iz česa druzga :hmm: :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaraudeR

a misliš nekaj takega...

img33.jpg

Mototub - Adopting a similar approach as the above «Plastrail», but comprising 70% recycled material, Mototub is presumably also adaptable to a cable barrier. The company selling this product is Sodirel.

nekaj podobnega:

img31.gif

The plastic «Plastrail» - A new device has been recently developped by French «Sodilor» company in the context of the French competition for innovative design of motorcycle friendly crash barriers. Its aims to combine the energy absorption property of the CBP with the impact spreading property of the metal sheet. It consists of soft plastic fence covering barrier posts. It is adaptable to existing crash barrier system.

pa še ena rešitev:

img66.jpg

Motorail-An integrated solution with a built in secondary rail, and minimal agressive shapes, turned in edges, etc... This device has been designed and is sold by the company Solosar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc

Ta srednja varjanta se mi zdi še najbolša! (Je narejena kot "satje" od čebel. "Satje" ima sposobnost absorbirat energijo, pri tem pa se deformira.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

alkaten :hmm:

se mi zdi, da kaj takšnega na kakšnih tapravih ridah nebi izgledalo glih najbolš, tista črna barva se z kakšnim zelenim okoljem zihr nebi stapljala...

tista možnost s " satjem " bi bla pa sigurno zlo zanimiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Katerakoli izmed treh omenjenih možnosti bi bila na naših cestah nadve dobrodošla! Se pa tudi meni zdi najbolj primerna srednja varianta, kajti če le malce absorbira udarec, lahko to veliko pomeni ob nesreči..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc

sam je pa pomoje srednja varjanta tud najdražja... tk d bi bla kterakol sprejemljiva! .)

...tista črna barva se z kakšnim zelenim okoljem zihr nebi staplala...

A železna ograja pa dobr gre z zeleno :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enzo

A zdej je že bolj važno kako se ograja barvno ujema z okolico kot pa kako je varna :slap: :nono:

Bi blo pa res dobro met kaj takega pr nas...sam predn se bo naša država zbudila :zzz: :glare:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
...

Bi blo pa res dobro met kaj takega pr nas...sam predn se bo naša država zbudila  :zzz:  :glare:

Al pa preden se boste vi... danes na okrogli mizi v Medvodah ni, razen Bladzota, prav veliko ljudi govorilo. Lahko je modrovat na forumu, kje pa ste, ko je treba zares zacet tezit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr
Al pa preden se boste vi... danes na okrogli mizi v Medvodah ni, razen Bladzota, prav veliko ljudi govorilo. Lahko je modrovat na forumu, kje pa ste, ko je treba zares zacet tezit?

Sem 3x roko dvignil pa mi niso dali besede ker sta vidva z Bladzo-tom preveč cajta pokurla :OK: (sej mogoče je tako še boljš ker bi drugač sigurno kaj zabluzil :P )

No ampak sedaj vsaj vemo kako razmišljajo "tisti zgoraj" :BUA: , najbolj mi gre na živce "zeko" in njegova predstava, da motoristi itak padamo zaradi neprilagojene vožnje in da če bi "normalno" vozili se ne bi zaletavali v ograje...no in kar sem že tam želel povedati je sledeče: je že res da motoristi velikokrat vozimo neprilagojeno in da je to vzrok za veliko padcev, ampak tukaj govorimo o ograjah, ki jih tudi avtomobilisti ne bi potrebovali, če bi vozili po predpisih (ograje naj bi preprečevale zdrs vozila s cestišča in katero vozilo, ki vozi prilagojeno kar tako zdrsi s cestišča????) pa jih je vseeno polna Slovenija....torej če si avtomobilisti, ki divjajo zaslužijo nekaj, da jih ščiti, če jim njihovo divjanje v ovinku "ne znese", potem si zaščito zaslužimo tudi motoristi (kar pa obstoječe ograje niso)!!!

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
veveritos

no moj oče dela na cestnem podjetju MS pri signalizaciji, pa sem ga vprašal, zakaj tega ni, pa mi je odgovori, da pol ne bi imel sneg, kateri se spluži kam it. Pa sem mu mal reku, o teh stvareh, pa je re reku, da bo mal pogledal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
Sem 3x roko dvignil pa mi niso dali besede ker sta vidva z Bladzo-tom preveč cajta pokurla  :OK:  (sej mogoče je tako še boljš ker bi drugač sigurno kaj zabluzil :P )

No ampak sedaj vsaj vemo kako razmišljajo "tisti zgoraj"  :BUA: , najbolj mi gre na živce "zeko" in njegova predstava, da motoristi itak padamo zaradi neprilagojene vožnje in da če bi "normalno" vozili se ne bi zaletavali v ograje...no in kar sem že tam želel povedati je sledeče: je že res da motoristi velikokrat vozimo neprilagojeno in da je to vzrok za veliko padcev, ampak tukaj govorimo o ograjah, ki jih tudi avtomobilisti ne bi potrebovali, če bi vozili po predpisih (ograje naj bi preprečevale zdrs vozila s cestišča in katero vozilo, ki vozi prilagojeno kar tako zdrsi s cestišča????) pa jih je vseeno polna Slovenija....torej če si avtomobilisti, ki divjajo zaslužijo nekaj, da jih ščiti, če jim njihovo divjanje v ovinku "ne znese", potem si zaščito zaslužimo tudi motoristi (kar pa obstoječe ograje niso)!!!

Meni je sicer Zajec zelo kul. Kar sem povedal tudi tam. Edina zabloda, ki bi se je morali resiti pa je, da mislimo da obstajajo neke strani - kot npr. "On je na moji strani." ali "On ni na nasi strani" Clovek je na svoji strani, tako kot npr. jaz. Meni bi seveda sedlo, ce bi se vsi strinjal z mano, ampak sumim, da tudi ce bi se npr. Zajec strinjal z mano (kar itak se), to ne bi pomenilo nicesar, razen tega, da bi lahko jaz kot malo dete skupaj z njim jokal kako naju nihce ne razume.

Zelo se strinjam z njim, da policija ne pise zakonov, ampak jih izvaja. Torej ce politika zahteva gluposti, jih clovek po sluzbeni dolznosti izvaja. To, da imajo avtomobilisti neke prednosti je posledica tega, da je avtomobilov na cestah vec. To, kar si zasluzimo, pa po mojih izkusnjah ponavadi ni pogojeno s tem, kaj imajo drugi. Torej logika v smislu: "Ce imajo oni, hocem se jaz" po mojem ne bo obrodila sadov.

Ne vem ce si opazil, ampak Zajec ni bil nikoli glup ali :topic: kot npr. direktor Vranskega, ki je nabijal o starodobnikih in svetovni popotnik, ki nam je prodajal svojo knjigo. Ironicno je to, da ljudje ponavadi besnimo na tiste, ki imajo dovolj jajc, da se nekje sploh pojavijo, po drugi strani pa je sel minister raje v soping v Italijo, ampak to nobenega ne moti.

Zakaj ne stopis zraven in reces jest sem XY, ce ves kdo sem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Jaz sem zadnjič pri grabeni tehniki vprašal profesorja, zakaj ne delajo takih ograj pri nas. Pa je reko, da ponekod jih, povsod pa ne morejo bit, ker so predrage. Kakšna je pa cena teh v primerjavi s tem, koliko življenj lahko reši? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

Seveda besnimo na tiste ki imajo jajca (saj bi tudi na ostale pa jih ni bilo tam .) ).

Kar se pa "zekota" tiče me pa moti to, da nas (motoriste) je kar takoj marginaliziral in razpravo obrnil v smer našega načina vožnja, kar pa sploh ni poanta celotne pobude okoli ograj, gre za pravno vprašanje, saj v zakonu piše, da morajo ograje ščititi VSE udeležence v prometu, ne le tiste ki vozijo po predpisih (pa saj to verjetno sam veš bolje od mene, saj sem jaz to pobral iz tvojih in postov drugih tule na MS-ju).

Skratka debata je kar naenkrat tekla v smeri, da če ne bi noreli ne bi padali pod ograje, pa kako morjo obstajat omejitve tudi na dirkališču, kaj šele na cesti, bla bla bla.

Po taki logiki, bi lahko tudi rekli, da se lahko čez naselje peljemo 80 namesto 50, saj tisti pešec, ki ga bomo zbili ker bo nenadoma skočil na cesto, si bo pač sam kriv - kaj pa skače po cesti :grrr . Če moramo zakon spoštovati in smo v nasprotnem primeru sankcionirani, naj potem tudi vlečemo pravice iz njega!

Kar se pa tiče ostalih gostov pa jim ne smeš zameriti :topic: , saj namen srečanja ni bilo zgolj debatiranje o ograjah in tudi oni sami so bili povabljeni iz različnih vzrokov, gospod iz Vranskega je pač prišel predstaviti starodobnike (in vedi da se tudi vsem poslušalcem ni poslušalo debate o ograjah, v tretji vrsti, kjer sem sedel so trije možakarji starejšega letnika razpravljali, kako mora Bladzo biti nek mamin sine, ki mu je ata kupil motor in sedaj tule teži in se šopiri).

Do naslednjič LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
Seveda besnimo na tiste ki imajo jajca (saj bi tudi na ostale pa jih ni bilo tam .) ).

....

Do naslednjič LP

Razumem.

Vseeno se lahko drugic prides pokazat, da bom vsaj vedel s kom si dopisujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV
Meni je sicer Zajec zelo kul...

... Ne vem ce si opazil, ampak Zajec ni bil nikoli glup ...

Dave, z vso pravico imaš svoje mnenje o nekom. Pa saj ne govorimo o tem.

Upam pa si reči, da je Zajc že večkrat s svojimi izjavami dokazal, da mu ni kaj dosti za varnost udeležencev v prometu. Le za statistične številke in za njegov položaj in še kakšno stopničko višje, da to verjamem, da mu je za to. Za varnost udeležencev pa ne, sploh ne za vse enakopravno. In isto velja za Žlendra in podobne tiče! So že sami večkrat z lastnimi javnimi izjavami to dokazali.

In meni niso prav nič cool. Nasprotno! :angry2: Zato in zaradi takih me je tudi minilo se zaletavati z glavo skozi zid. Globoko pa spoštujem vse vas, ki to z upanjem na izboljšanje razmer še kar počnete. Hvala vam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
marijan

inšp. zajec je še vedno represiven organ in okoli ograj ne more kaj dosti povedati, kot to kar pač je. zahtevek za dvojne ograje pa je potrebno dati na prometno ministrstvo in na dars, ti so pristojni za te zadeve. ampak še vedno je njihov odgovor, da ni denarja in da nehajmo divjati (pesek bo pa s ceste sčistil BOG) in da podajmo konkretne ovinke, na katerih je potrebno narediti dvojno ograjo, seveda zraven želijo tudi črno statistiko, kajti na besede, un se je pa tam sesu, ne slišijo.

lpmarijan

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Ja, Marijan, res maš. A je tu en hakelc. Ministrstvo, dars in podobne cvetke za vsako malenkost na cesti sprašujejo policaje. Tako kot nam je Polž lepo napisal v četrtek na tretji strani Dela. In dokler ima policija kakršnokoli besedo pri teh stvareh in je ta več vredna kot beseda uporabnikov, bo ostalo le pri pobožnih željah. Predvsem ker je in bo njihovo razmišljanje policijsko!

Ko se bodo zavedali, da imajo licenco za represalije le v okviru službe in zaščite drugim državljanom, ne pa politični vrhuški ali samo po sebi, bo mogoče malo bolje. A mislim, da tega filma mi videli bomo NE!

In ker smo motoristi v manjšini pred bogovi avtomobilisti, bomo še dolgo evidentirani pod kolateralno žrtve! Tudi, ko nas bo mnogo več, bo še en čas trajalo preden se bo spreobrnila miselnost.

Seveda to ne pomeni, da je brez veze in da je treba opustiti vsa prizadevanja za enakopravno obravnavanje motoristov. Le zavedati se je treba teh neugodnih dejstev in jih jemati v obzir.

Pa malo se moram vsake toliko razpizdakati in popustiti ventilčke. Paše in pomaga. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladzo

Vsekakor ima g. Zajec še kako velik pomen in vpliv v slovenskem prostoru, kadar se govori o varnosti v cestnem prometu. Njegovo mnenje imajo skoraj za sveto. Ni mi prav, da govori najprej, kako nam želi pomagati, v drugem stavku pa že pljuva po nas mladih, drznih, prehitrih voznikih, ki smo si itaq sami krivi, če nas zaščitna ograja poškoduje ali ubije.

Govorniki so navajali tudi neresnične statistične podatke, ko so govorili, da je med najstniki in dvajsetletniki največ smrtnih primerov. Pri nas je povprečna starost motorista, ki umre, preko 30 let.

Vsako stvar se da prikazati v dobri ali slabi luči. Torej, če g. Zajec pravi, da je na naši strani, naj nam ne ustvarja slabega javnega mnenja (ki je že itaq na psu), in naj ne izspostavlja tistih primerov, ki na nas mečejo slabo luč.

Če bi skočil v vodo iz 10m, bi preživel, če bi skočil v vodo iz 10000m sigurno ne bi. Borimo se za tiste, ki skačejo iz 10m in za te želimo, da je spodaj voda in ne beton.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ixs
Jaz sem zadnjič pri grabeni tehniki vprašal profesorja, zakaj ne delajo takih ograj pri nas. Pa je reko, da ponekod jih, povsod pa ne morejo bit, ker so predrage. Kakšna je pa cena teh v primerjavi s tem, koliko življenj lahko reši?  :hmm:

zanemarljiva!

Človeško življenje v Sloveniji : 2 MIO EUR

1 tekoči meter ograje(za dopolnitev obstoječe) 12 EUR

Pa si izračunaj!

V letu 2004 4 mrtvi na račun zaščitnih ograj! Torej 1000 km dodatnih bi lahko že stalo....bi lahko kar trojne delal......

Share this post


Link to post
Share on other sites
c0Li

Me malo daje obcutek kot, da bi trli orehe, (zaradi jedrc, ce se kdo ne ve!) vendar v peharju ni moc najti razen lupin nicesar... :cry:

Kako priti do jedrc? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!