Skoči na vsebino

smrtno nevarne odbojne ograje


nedotakljivi

Priporočene objave

Itak smo z eno nogo skoz v prkršku B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je pomemben vzrok padca in hitrost??? :trance_33_sleep:

fant se je poškodoval samo zaradi ograje... če ne bi bilo železja tam bi se odpeljal naprej

ma je žal, ma po tistih ovinkih vsaj 30 posto motoristov prebija zvočni zid z ušesi drsajoč potleh.

podpiram gradnjo varnih ograj, sem pa proti neumnostim ki se jih počenja po cestah. ko pa kej poči, so vsi krivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh podrocjih je sel razvoj naprej, ograje pa postavljajo se vedno take kot pred 50 leti. Ce imas firmo, kjer se uporabljajo kakrsnikoli stroji, moras prestati cel kup nekih pregledov, meritev, ocene varnosti, vse mora biti zasciteno, da se zmanjsa moznost poskodb pri delu na minimum. Ne vem zakaj nebi veljala taka merila tudi za postavljalca ograj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno danes berem v casopisu, da se je na odseku ceste Bovec-N.Gorica, ki je poskusno opremljen z "motoristicnimi" odbojnimi ograjami, hudo ponesrecil avstrijski motorist. Nesreca se je zgodila pri kraju Volce na ovinku, ki ni bil opremljen z dodatnim varovanjem. Zakaj to sploh omenjam? Na tem ovinku je bilo ze kar nekaj nesrec, nazadnje (?) lani, ko je bil italijanski motorist ob trku v stebricek odpeljan v bolnico v kriticnem stanju. Ta ovinek je pravzaprav vzorcni primer, kje mora stati dodatno varovanje ( dolga ravnina, nato klanec navzdol in takoj oster zavoj ) in je nerazumljivo, da je ob opremljanju tega odseka ostal izpuscen. Saj je jasno, da takoj ne morejo biti opremljeni vsi ovinki, ampak tale je pa prav kricec primer.

Tukaj verjetno lahko urgira Hotschko s svojimi motoparlamentarci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žal je zmanjkalo denarja, da bi naredili čisto vse na tem odseku ... res pa nam je tale ovinek ušel iz prvotnega popisa ... žal ... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

žal je zmanjkalo denarja, da bi naredili čisto vse na tem odseku ... res pa nam je tale ovinek ušel iz prvotnega popisa ... žal ... :(

Izgleda, da se je nakapalo nekaj denarja in sedaj je tudi ta ovinek opremljen kot je treba :OK: Ali ze obstaja kaka statistika o morebitnih trkih v take ograje in njih posledice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en znanec v Avstriji nekje priletel v tako ograjo, posledica pa je le zlomljena ključnica, drugače bi se pa verjetno bolj tragično končalo :BUA:

Tele ograje opravljajo svoj namen :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žal je zmanjkalo denarja, da bi naredili čisto vse na tem odseku ... res pa nam je tale ovinek ušel iz prvotnega popisa ... žal ... :(

upam da se bo tist ovink čim prej porihtal ker zna bit zlo zahrbten (zajeb**) se posebej za tiste ki te ceste ne poznajo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da se je nakapalo nekaj denarja in sedaj je tudi ta ovinek opremljen kot je treba :OK: Ali ze obstaja kaka statistika o morebitnih trkih v take ograje in njih posledice?

upam da se bo tist ovink čim prej porihtal ker zna bit zlo zahrbten (zajeb**) se posebej za tiste ki te ceste ne poznajo.....

poglej zgornji post... verjetno mislta isti ovinek :) (ker sta citirala isti post)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ali ima sedaj, ko je konec sezone, kdo podatke o morebitnih nesrecah na tem zascitenem odseku (N.Gorica-Bovec) in njihovih posledicah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pred časom videl zanimivo reportažo nekje na nemškogovorečem TV kanalu, kjer so predstavili izsledke neke študije (ne vem točno katere institucije).

Predstavili so zanimivo idejo o ograjah iz "žive meje".

Primerjali so klasične kovinske "lajtplanke" in gostoporaščeno živo mejo.

Zanimivo je bilo to, da se pri ostrih kotih trka obnese veliko bolje kot kovinska ograja!!

Teste so delali z osebnimi avtomobili. Mislim da bi tudi pri motoristih bili rezultati ugodnejši.

Trpela bi barva, obleka in koža, kosti bi pa ostale cele (tisti ki smo že kdaj leteli v grmovje to vemo).

Taka ograja ima kup dobrih lastnosti:

- sama se popravi (zaraste)

- je ekološka

- vzdrževanje (obrezovanje) po moje ni problematično

- je protihrupna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pred časom videl zanimivo reportažo nekje na nemškogovorečem TV kanalu, kjer so predstavili izsledke neke študije (ne vem točno katere institucije).

Predstavili so zanimivo idejo o ograjah iz "žive meje".

Primerjali so klasične kovinske "lajtplanke" in gostoporaščeno živo mejo.

Zanimivo je bilo to, da se pri ostrih kotih trka obnese veliko bolje kot kovinska ograja!!

Teste so delali z osebnimi avtomobili. Mislim da bi tudi pri motoristih bili rezultati ugodnejši.

Trpela bi barva, obleka in koža, kosti bi pa ostale cele (tisti ki smo že kdaj leteli v grmovje to vemo).

Taka ograja ima kup dobrih lastnosti:

- sama se popravi (zaraste)

- je ekološka

- vzdrževanje (obrezovanje) po moje ni problematično

- je protihrupna

Zanimiva zadeva, ki pa ni povsod izvedljiva. Poglej cesto Idrija-Tolmin, stoji ograja najveckrat na skarpi, zadaj pa odsekano. Drugace pa dobrodosla novost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena kost za glodanje... :P

Kk za vraga ni problem z vzdrževanjem/obrezovanjem, če pa že tk vozniki vsako pomlad jamrajo/mo, de se okrog rek, grap in grapc zaraščajo bregovi in noben nikamor ne vidi... Rad bi vidu prispevek :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh podrocjih je sel razvoj naprej, ograje pa postavljajo se vedno take kot pred 50 leti. Ce imas firmo, kjer se uporabljajo kakrsnikoli stroji, moras prestati cel kup nekih pregledov, meritev, ocene varnosti, vse mora biti zasciteno, da se zmanjsa moznost poskodb pri delu na minimum. Ne vem zakaj nebi veljala taka merila tudi za postavljalca ograj?

Verjetno zato ker je postavljalec država in lažje pogreši določeno število motoristov vsako leto, kot pa da porabi cekine za razvoj in postavitev sodobnejših-učinkovitejših-varnejših ograj. :angry:

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno zato ker je postavljalec država in lažje pogreši določeno število motoristov vsako leto, kot pa da porabi cekine za razvoj in postavitev sodobnejših-učinkovitejših-varnejših ograj. :angry:

Če še upoštevamo dejstvo, da je % motoristov glede na število vseh udeležencev v prometu zelo majhen, je jasno, da država in postavljalci JVO še lep čas ne bodo ugodili vsem potrebam motoristov. :? Potreb po postavitvi dvojnih varovalnih ograj za motoriste pa je preveč, da bi se dalo v kratkem roku vse naredit. Zato - PREVIDNO!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še upoštevamo dejstvo, da je % motoristov glede na število vseh udeležencev v prometu zelo majhen, je jasno, da država in postavljalci JVO še lep čas ne bodo ugodili vsem potrebam motoristov. :? Potreb po postavitvi dvojnih varovalnih ograj za motoriste pa je preveč, da bi se dalo v kratkem roku vse naredit. Zato - PREVIDNO!!!

Je pa stevilo mrtvih motoristov med vsemi zrtvami nesrec veliko - letos mislim da kar cez 20%. In ce nakladajo, kake silne milione stane drzavo vsaka zrtev v prometu, bi bil smiselen tudi vlozek v varovalne ograje. Je pa tako kot na vseh podrocjih danes. Ce bomo tezili, se morda kaj dosezeze, ce bomo tiho, ne bo nic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabi iskalnik... forum je poln idej in akcij. Išči gesla, kot so MAKSI, Motoristi pred parlament, nevarne odbojne ograje, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam! Ne smemo biti tiho! A ima kdo kako idejo kaj naj naredimo v tej smeri?

V bistvu je na formalni ravni že vse urejeno ... Tehnična specifikacija za pogoje in način postavitev varnoatnih ograj je popravljena in dopolnjena tudi z dodatno zaščito za motoriste. Dokument čaka le še na podpise treh pristojnih ministrstev in pregled v Bruslju.

Trenutno in konkretno pa potrebujemo nekoga, ki bi šel po stari cesti od LJ do KP in popisal in fotografiral točne lokacije vseh ograj primernih za dopolnitev ali menjavo, če je obstoječa ograja v slabem stanju. No potem pridejo na vrsto še ostale ceste ... recimo na štajerskem Dravograd - MB .... itd

Več info na www.MotoristiPredParlament.com.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Kaksni so cilji za letos...se morda ze ve katera trasa bo dodatno zascitena? (ce se ne motim je zadnji projekt Ljubljana – Kočevje – Brod na Kolpi in Kočevje – Dvor) Bi planinske ride lahko prisle v postev kar se tice kriterijev? Nekako je zamrla tale tema pa jo mormo mal obudit pred sezono.... .)

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu bi bila naslednja logična izbira cela trasa LJ - KP ... do postojne imam popisano, a so podatki že stari ... če je kakšen prostovoljec ali več bi bilo zelo fino, če se javi, da mu dam navodila kako je najbolje popisovati, da za letos popišemo tole traso ... od ZMKS pa v kratkem pričakujem seznam kritičnih točk v Celjsko-Štajerski regiji, ki so jih skupaj s policijo zbrali tamkajšnji klubi.

h.

Prostovoljci za popisovanje varnostnih ograj javite se.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

nič kaj posebno zanimiva tema .... dokler se to ne zgodi nekomu ki ga poznaš ... :(

in o tem začneš bolj razmišljat....

danes .. spodnji črnokalski ovinek ....

prijatelju je zdrsnila prva guma .. motor oddrsel po cesti .. on pa po ograji do polovice ovinka .... zlomljena roka ker je zadel v stebriček ograje...

hvala država .. hvala cestarji .... :angry2:

ne vem komu služi na tem ovinku ograja ... pred leti je ni bilo tam če se prav spomnim ...

lani sem opozarjal, dva znanca sta že končala v ograji na tem ovinku...

včeraj pa spet, žal najhujše,

Umrl mlajši motorist

Nekaj minut po 18. uri je 24-letni motorist iz Dekanov vozil po stari cesti iz ljubljanske smeri proti Kopru. Na Črnem Kalu je v ovinku v bližini okrepčevalnice Viki Burger padel, nato pa drsel po cesti in trčil v stebriček obcestne ograje. Trčenje je bilo tako silovito, da je umrl na kraju nesreče. Zaradi nesreče je bila cesta poldrugo uro povsem zaprta, podrobnosti pa sinoči še niso bile znane. ...

ograja tu ni potrebna !!!!!!!!!!!!!!!! naj se odstrani, bo najmanj stroškov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem, da me boste sqrcali, vem, da dvojna ograja reši marsikatero življenje ampak, v soboto sem vozil po avstriji oktog dachstein-a, po vseh tistih lepih ovinkih, ogromno motoristov.... v uč so se mi zataknile ograje... take kot večina pri nas, enojne s stebrički.... :? le na poti na obertauren sem :eek: :eek: , ko je bil en ovinek obložen z gumami, kot na dirkališču

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem, da me boste sqrcali, vem, da dvojna ograja reši marsikatero življenje ampak, v soboto sem vozil po avstriji oktog dachstein-a, po vseh tistih lepih ovinkih, ogromno motoristov.... v uč so se mi zataknile ograje... take kot večina pri nas, enojne s stebrički.... :? le na poti na obertauren sem :eek: :eek: , ko je bil en ovinek obložen z gumami, kot na dirkališču

Tam niso potrebne,ker njihova vozniška kultura je mal drgačna kot naša balkanska.Sej če se bomo pa več pojavljal na njihovih cestah,bodo pa specjalno za nas postavl dvojne ograje,da jim bomo pokazal kaki racerji smo. :devil: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!