Skoči na vsebino

smrtno nevarne odbojne ograje


nedotakljivi

Priporočene objave

Tam niso potrebne,ker njihova vozniška kultura je mal drgačna kot naša balkanska.

točno tako!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lani sem opozarjal, dva znanca sta že končala v ograji na tem ovinku...

včeraj pa spet, žal najhujše,

Umrl mlajši motorist

Nekaj minut po 18. uri je 24-letni motorist iz Dekanov vozil po stari cesti iz ljubljanske smeri proti Kopru. Na Črnem Kalu je v ovinku v bližini okrepčevalnice Viki Burger padel, nato pa drsel po cesti in trčil v stebriček obcestne ograje. Trčenje je bilo tako silovito, da je umrl na kraju nesreče. Zaradi nesreče je bila cesta poldrugo uro povsem zaprta, podrobnosti pa sinoči še niso bile znane. ...

ograja tu ni potrebna !!!!!!!!!!!!!!!! naj se odstrani, bo najmanj stroškov

Ne bi rad bil pameten v taki situaciji, ampak to ni isti ovinek. Lani je bila nesreča na spodnjem ovinku pri spomeniku, kjer ograja res ni potrebna, niti najmanj. Včeraj pa je bila nesreča en ovinek više, pred Viki Burgerjem. Tam pa je ograja potrebna, ker bi v nasprotnem primeru zgrmel par metrov niže pod cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam niso potrebne,ker njihova vozniška kultura je mal drgačna kot naša ...

Saj vem, da bo spet vse narobe, a vseeno bom ponovil svoje mnenje:

niso nevarne ograje ali motor, nevarno je precenjevanje lastnih sposobnosti in sposobnosti motorja, pa neizkušenost in (večinoma) mladostna zaletavost.

Treba je ločiti vzrok od posledice: VZROK padca v ovinku je praviloma previsoka hitrost, zlomljena roka ali noga ali glava pa je POSLEDICA. In če odstranimo prvega, bo izginilo tudi vse drugo.

Na misel mi ne pride, da bi šel skakat z Nebotičnika, potem pa bi ves polomljen pizdil na državo, zakaj na pločnik ni postavila varnostnih blazin, ki bi omilile moj padec. In jamranje zaradi pomanjkanja dvojnih ograj je zelo podobna reč.

A dokler imajo nekateri v glavi le toliko pameti, da mislijo, da lahko divjajo in dirkajo povsod, da je to njihova skoraj z ustavo zajamčena pravica, toliko časa se bodo dogajale nesreče.

In kdor gre na vožnjo z mislijo, da je pot npr. na morje in nazaj ena MotoGP dirka, naj se zaradi mene kar ubije. Žal je na cestah toliko mrtvih, da mi je za enega gor ali dol čisto vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Andy, tu se pa ne bi strinjal s teboj. Seveda ne v povezavi z nedavnim dogodkom, temveč na splošno.

Pod prvo, imamo pravico do enakopravne obravnave. To pomeni, da morajo ograje ščititi vse udeležence v prometu in ne ogrožati nekaterih. O tem nekako celo ustava.

Torej so določene ograje lahko potrebne ali pa celo nepotrebne. Kjer se bi ocenilo, da nevarnost, ki jo predstavljajo presega pozitivne učinke, bi jih nedvomno morali odstraniti. To trdim za vsa področje, kjer je iztek možen na kolikor toliko sprejemljivo okolico.

Seveda pa so področja, kjer so ograje potrebne. Nad strmimi predeli, pri križanjih cest, kjer bi lahko z izletom povzročil novo nezgodo ipd.

In nezgode se lahko zgode. Niso vse kolizije posledica nepremišljenosti in poniglavosti. Tudi nesreča v pravem pomenu besede se lahko dogodi. Nenadna sprememba lastnosti cestišča. Spomni se primera pred letom izven tunela nad Koprsko obvoznico. Nenadoma cestišče polno ledu. Tudi drugo vozilo lahko povzroči, da motorist pade.

In tam nedvomno ustrezne ograje rešujejo življenja. Tudi nedolžna, da se tako izrazim.

Če v nekaterih primerih nastrada nekdo takorekoč po lastni krivdi, ker menja javno cesto z dirkališčem, to še ne pomeni, da mora tam nevarna ograja ostati v opomin drugim. Prav je, da se trudijo naši aktivisti, da se te ograje uredi povsod.

Hvala jim!

Tam niso potrebne,ker njihova vozniška kultura je mal drgačna kot naša balkanska.Sej če se bomo pa več pojavljal na njihovih cestah,bodo pa specjalno za nas postavl dvojne ograje,da jim bomo pokazal kaki racerji smo. :devil: :P

No, no, ni ravno tako. Kje pa piše, da nam morajo biti drugi vedno za zgled? Pa četudi slab.

Dvojne ograje se različno pojavljajo v različnih državah. Zakaj bi morali biti zadnji ki bomo sledili dobremu zgledu?

Tisti ki s svojim načinom vožnje izzivajo po cestah, se bodo pobili tudi z ali brez takih ograj. Ostalim pa marsikomu lahko rešijo življenje.

Dvojna ograja nima ničesar z racerji, temveč z varnostjo.

Še to čakam, da boš za racerje označil tiste, ki imajo enodelne kombinezone. Saj če ne padeš, dvodelni na enostavno zadrgo da ne piha, čisto zadostuje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem, da bo spet vse narobe, a vseeno bom ponovil svoje mnenje:

niso nevarne ograje ali motor, nevarno je precenjevanje lastnih sposobnosti in sposobnosti motorja, pa neizkušenost in (večinoma) mladostna zaletavost.

Treba je ločiti vzrok od posledice: VZROK padca v ovinku je praviloma previsoka hitrost, zlomljena roka ali noga ali glava pa je POSLEDICA. In če odstranimo prvega, bo izginilo tudi vse drugo.

Na misel mi ne pride, da bi šel skakat z Nebotičnika, potem pa bi ves polomljen pizdil na državo, zakaj na pločnik ni postavila varnostnih blazin, ki bi omilile moj padec. In jamranje zaradi pomanjkanja dvojnih ograj je zelo podobna reč.

A dokler imajo nekateri v glavi le toliko pameti, da mislijo, da lahko divjajo in dirkajo povsod, da je to njihova skoraj z ustavo zajamčena pravica, toliko časa se bodo dogajale nesreče.

In kdor gre na vožnjo z mislijo, da je pot npr. na morje in nazaj ena MotoGP dirka, naj se zaradi mene kar ubije. Žal je na cestah toliko mrtvih, da mi je za enega gor ali dol čisto vseeno.

Z mojim podpisom - kolega!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem, da bo spet vse narobe, a vseeno bom ponovil svoje mnenje:

niso nevarne ograje ali motor, nevarno je precenjevanje lastnih sposobnosti in sposobnosti motorja, pa neizkušenost in (večinoma) mladostna zaletavost.

Treba je ločiti vzrok od posledice: VZROK padca v ovinku je praviloma previsoka hitrost, zlomljena roka ali noga ali glava pa je POSLEDICA. In če odstranimo prvega, bo izginilo tudi vse drugo.

Na misel mi ne pride, da bi šel skakat z Nebotičnika, potem pa bi ves polomljen pizdil na državo, zakaj na pločnik ni postavila varnostnih blazin, ki bi omilile moj padec. In jamranje zaradi pomanjkanja dvojnih ograj je zelo podobna reč.

A dokler imajo nekateri v glavi le toliko pameti, da mislijo, da lahko divjajo in dirkajo povsod, da je to njihova skoraj z ustavo zajamčena pravica, toliko časa se bodo dogajale nesreče.

In kdor gre na vožnjo z mislijo, da je pot npr. na morje in nazaj ena MotoGP dirka, naj se zaradi mene kar ubije. Žal je na cestah toliko mrtvih, da mi je za enega gor ali dol čisto vseeno.

Zdej si povedal to da si nezmotljiv in da so ograje nevarne le za druge ki so norci, zate pa ne ker se vozis po predpisih. Sam zakaj pa je sploh tam ograja? sej po tvoji teoriji je tud avtomobilisti ne rabjo, ker ne morjo zletet s ceste ce le niso kreteni...teh pa itak ni skoda...ane :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka stvar, ki lahko reši življenje kogarkoli JE smiselna.

Vsakomur se lahko zgodi trenutek nepazljivosti, slabost ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Norci so vedno bili in bodo, med avtomobilisti, motoristi, kamionarji celo med gliserji-sti itd.itd. Tukaj mora vsak razčistit sam s sabo. Vsi smo vedno pametni za deliti nasvete in vsak začetek sezone sklenemo: "Fantje treba bo vozit bolj počasi." Potem smo pa na furi, pa so pred nami lepi ovinki, ki se jim ne moremo upreti. Ne zagovarjam hitrosti, da ne bo kdo takoj skočil v luft, saj mi fali še mnogo izkušenj, poleg tega me je pa vedno "strah", ko pripeljem v ovinek in zagledam ograjo, ki nam je pobrala že mnogo kolegov. Ta ograja se vsekakor imenuje varnostna ograja, je pa dostikrat nevarnostna. V glavnem služi za zaščito prometa, kar pomeni, da ščiti od kolesarja do kamionarja, zato mora biti varna za vse. Razlogov za bližnje srečanje z ograjo je pa veliko in ni vedno problem hitrost. Zato pa vsak čast Hotscko-tu in kompaniji, ki si prizadeva za ureditev motoristom, skuteristom, pa tudi kolesarjem, ureditev varnih ograj. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej si povedal to da si nezmotljiv ...

Zakaj na tem presnetem Motosvetu nekateri ne znajo brati in takoj ko nekdo pove svoje mnenje začno nanj lepiti etikete? :angry:

Kaj to ne izgine po preboleli puberteti? :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Včeraj sem se peljal iz Delnic proti Kočevju in na Slovenski strani sem bil prijetno presenečenen :worship: .

Skoraj vsi ovinki od Brod-a do Kočevja so že opremljeni z varno zaščitno ograjo (dvojna), nekatere ograje pa so še ravno delali....

Vsaka čast pobudnikom te akcije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se peljal iz Delnic proti Kočevju in na Slovenski strani sem bil prijetno presenečenen :worship: .

Skoraj vsi ovinki od Brod-a do Kočevja so že opremljeni z varno zaščitno ograjo (dvojna), nekatere ograje pa so še ravno delali....

Vsaka čast pobudnikom te akcije.

Začelo se je... Da bi le dokončali zastavljeno delo. Na začetku pač najnevarnejše odseke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se peljal iz Delnic proti Kočevju in na Slovenski strani sem bil prijetno presenečenen :worship: .

Skoraj vsi ovinki od Brod-a do Kočevja so že opremljeni z varno zaščitno ograjo (dvojna), nekatere ograje pa so še ravno delali....

Vsaka čast pobudnikom te akcije.

To je že od pomladi. Zelo pohvalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu je na formalni ravni že vse urejeno ... Tehnična specifikacija za pogoje in način postavitev varnoatnih ograj je popravljena in dopolnjena tudi z dodatno zaščito za motoriste. Dokument čaka le še na podpise treh pristojnih ministrstev in pregled v Bruslju.

Trenutno in konkretno pa potrebujemo nekoga, ki bi šel po stari cesti od LJ do KP in popisal in fotografiral točne lokacije vseh ograj primernih za dopolnitev ali menjavo, če je obstoječa ograja v slabem stanju. No potem pridejo na vrsto še ostale ceste ... recimo na štajerskem Dravograd - MB .... itd

Več info na www.MotoristiPredParlament.com.

:worship: :worship: :worship:

V kolikor je pri omenjenem ali sličnem še potrebna kakšna pomoč, sem makimalno na razpolago in normalno, na svoje stroške.

Take vrhunske in plodne akcije z vsem srcem podpiram in sem pripravljen vedno sodelovati. LP :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: :worship: :worship:

V kolikor je pri omenjenem ali sličnem še potrebna kakšna pomoč, sem makimalno na razpolago in normalno, na svoje stroške.

Take vrhunske in plodne akcije z vsem srcem podpiram in sem pripravljen vedno sodelovati. LP :yea2:

Čez teden bo že leto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez teden bo že leto...

Se pravi, vse in vsa potrebna dela opravljena? Akcija zaključena? Na datume se, zaenkrat še spoznam. Član od letošnjega leta.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sem to napisal?

No, potem mi pa razloži, kaj pomeni:"Čez teden bo že leto........"

Jaz sem pač razumel kot ......,kje si pa dosedaj bil? In sem odgovoril. Pikra pripomba, korekten odgovor. Zakaj pripomba? Ponudil sem pomoč, vesel da se je dogajalo nekaj v dobrobit vseh in pričakujem nekaj takega tudi v prihodnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, potem mi pa razloži, kaj pomeni:"Čez teden bo že leto........"

Jaz sem pač razumel kot ......,kje si pa dosedaj bil? In sem odgovoril. Pikra pripomba, korekten odgovor. Zakaj pripomba? Ponudil sem pomoč, vesel da se je dogajalo nekaj v dobrobit vseh in pričakujem nekaj takega tudi v prihodnje.

Ma jao si zajc :D

Odgovoru si na post izpred enega leta

POglej tvoj post, kjer imaš citiranega hočkota, piše tam Nov 2006 ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je že od pomladi. Zelo pohvalno.

kak misliš od pomladi? Ko sem peljal mimo, je bil del ceste zaprt, ker so montirali "dodatek" na ograji.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

nekaj je bilo narejeno že spomladi, nekaj se je naredilo sedaj ... Kočevje-Dvor je fertik ... zdaj gremo pa naprej ...

Prosim vse prostovoljce, da se mi oglasijo na MAIL !!! ne PM ... da se enkrat dobimo in vam pojasnim pravila za popisovanje ovinkov, saj bomo potrebovali podatke za prihodnje leto, ko nas spet čaka 100k € za dodatno zaščito za motoriste.

LP

h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo kot informacija in vprašanje.

Regionalka proti Vrhniki iz smeri LJ je po novem oklepljena s temi ograjami. Seveda enojnimi. Sicer dobrodošlo proti nenadnim izpadom na cesto, a vseeno mi je neprijetno ko se tam peljem. Mogoče bi se dalo vplivati tudi na to, da bi take ograje bile nizke in bi poleg tega, da bi ograjevale, če že res morajo tam biti, še ščitile motoriste pred naletom v stebriček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je človek na DDC-ju (BTW: bivši motorist), ki skrbi na splošno za ograje, zadolžen tudi za motoristične dodatke, bodo načeloma vse novozgrajene ograje dopolnjene z enoletnim zamikom, ker sicer, gre izgranja celotne ograje iz "našega" denarja.

Tako je trenutno optimalnejša varinata, da se zadeva dela tako, da je ograja postavljena/obnovljena/zamenjana... iz denarja za avtomobilistične ograje, naknadno pa je dodana še zaščita za motoriste. Na tak način lahko optimiramo porabo denarja in je učinkovitost "našega" budžeta lahko bistveno večja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo kot informacija in vprašanje.

Regionalka proti Vrhniki iz smeri LJ je po novem oklepljena s temi ograjami. Seveda enojnimi. Sicer dobrodošlo proti nenadnim izpadom na cesto, a vseeno mi je neprijetno ko se tam peljem. Mogoče bi se dalo vplivati tudi na to, da bi take ograje bile nizke in bi poleg tega, da bi ograjevale, če že res morajo tam biti, še ščitile motoriste pred naletom v stebriček.

Te ograje so prav smotane, samo zakrivajo pogled in se je mnogo teze in nevarneje vkljucevati v promet. Nerazumljiva postavitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regionalka proti Vrhniki iz smeri LJ je po novem oklepljena s temi ograjami.

zdaj sem šele videl za katero cesto gre ... saj od LJ do vrnike ni niti enega ovinka, ki bi prišel v poštev za postavitev dodatne zaščite ... kje pa so postavljene te ograje ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!