Skoči na vsebino

smrtno nevarne odbojne ograje


nedotakljivi

Priporočene objave

zdaj sem šele videl za katero cesto gre ... saj od LJ do vrnike ni niti enega ovinka, ki bi prišel v poštev za postavitev dodatne zaščite ... kje pa so postavljene te ograje ?

V bližini Drenovega Griča pred Vrhniko(smer LJ-PO)...so pa ob cesti in ločijo cesto od "pločnika" oz. makedamske obcestne poti(se stika oz.se je stikala s cesto)...zakaj so jih tam postavili ne vem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj sem šele videl za katero cesto gre ... saj od LJ do vrnike ni niti enega ovinka, ki bi prišel v poštev za postavitev dodatne zaščite ... kje pa so postavljene te ograje ?

lahko bi zaključil tudi takole

saj od LJ do vrnike ni niti enega ovinka.

ne pretiravajte. Slo ima celo goro ovinkov, ki si dvojne ograje zaslužijo. LJ-vrhnika ziher ni ena izmed bistvenih relacij. Ali pa začnemo kar jutri žagat logaški drevored...je nevaren.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, folk, brez panike! A se še vprašat ne sme? Sem pomislil, da bi pri takih nesmiselnih novih postavitvah bilo pač moč vplivati že na začetku na način kakršnega sem opisal.

Pa mi je Hotschko lepo razjasnil s svojim postom. Gracias!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa začnemo kar jutri žagat logaški drevored...je nevaren.

Bi bilo pa res škoda žagat Napoleona :whistle:

Nekam pa je moral it višek buđeta, je potrebno mislit za future :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bilo pa res škoda žagat Napoleona :whistle:

malo :topic:

Na moji zadnji moto furi letos je v logaškem drevoredu dva avta pred mano naj padla veja. Sicer je bila bolj majhna in trhla, si pa ne predstavljam kaj bi bilo, če bi ta veja padla name.

Logaški drevored je po mojem nevaren iz vseh smeri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Danes sm v tejle prometni nesreci izgubil prijatelja.

http://24ur.com/novi...ove-gorice.html

Pisem v tole temo, ker na temle ovinku se ni dvojne, motoristu prijazne ograje.

qf8-sebo.jpg

Bil je dober, izkusen motoristi in ce bi bil na tem delu namescen tudi spodnji del ograje, bi bil zagotovo se vedno med nami.

Glede na to, da je odsek motoristicno zanimiv, me zanima komu bi lahko pisal in prosil za namestitev ograje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je odsek motoristicno zanimiv, me zanima komu bi lahko pisal in prosil za namestitev ograje.

Če je državna cesta potem na direkcijo za ceste (DRSC - al nekak tak je kratica), če je lokalna pa na občino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:BUA: Kot je razvidno se ograje večinoma postavljajo kar nekam..... random!? In to še tako da zastira pogled tistim ki se vključujejo. Tud s prometnimi znaki ni dosti bolje. Ampak važn da se porabi proračunski denar in da ima hlevska uprava fine, neodgovorne in preplačane službice katerih sindikati ne omenjajo! :grim lani npr, so dali cca 1/4 namenskega cekina za ograje ostalo pa za kvazi "raziskave" Krade se na vsakem koraku kjer je le možno. Na koncu lahko ugotovimo da več ko je svetovalcev in raznih diplomiranih kadrov bolj narobe je vse skupaj! :slap:
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je odsek motoristicno zanimiv, me zanima komu bi lahko pisal in prosil za namestitev ograje.

Pozdravljen!

Žal imamo skoraj vsi prijatelja, ki je izgubil življenje zaradi "varnostne" ograje. Zmeraj, ko kaj takega slišim, se mi zdi vse skupaj še bolj grozno, ker to pa je res zadeva, kjer bi se dalo take dogodke preprečit...

Tule je izsek iz pravilnika za postavljanje JVO (jeklenih varnosnih ograj):

Dodatna zašcita za motoriste se na obstojece

varnostne ograje na cestah zunaj naselja

postavlja, ce sta izpolnjena naslednja pogoja:

-ce je procent motornih koles v PDP v obdobju

junij-september na posameznem odseku ceste

zunaj naselja vecji ali enak 2% in

-ce je število prometnih nesrec z udeležbo

motornih koles na odseku ceste iz prejšnje

alinee v obdobju zadnjih petih (5) let vecje ali

enako 5.

V primeru, da sta izpolnjena zgoraj navedena

pogoja, se dodatna zašcita za motoriste

postavlja le na obstojecih VO v cestnih krivinah

z velikostjo krožnega loka R 80m in več. Dodatna

zašcita za motoriste se izvede:

- na celotni dolžini krožnega loka in prikljucnih

prehodnicah oziroma

- najvec do prevoja v naslednjo krivino oziroma

- najdlje do konca ograje.

V serpentinah se dodatna zašcita za motoriste

praviloma ne postavlja.

Dodatna zašcita za motoriste se ne postavlja na

varnostne ograje na cestah v naselju.

Če tvoj odsek ustreza zahtevam pravilnika, bi imela tvoja prošnja trdnejšo podlago in morda celo uspe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:BUA: Kot je razvidno se ograje večinoma postavljajo kar nekam..... random!? In to še tako da zastira pogled tistim ki se vključujejo. Tud s prometnimi znaki ni dosti bolje. Ampak važn da se porabi proračunski denar in da ima hlevska uprava fine, neodgovorne in preplačane službice katerih sindikati ne omenjajo! :grim lani npr, so dali cca 1/4 namenskega cekina za ograje ostalo pa za kvazi "raziskave" Krade se na vsakem koraku kjer je le možno. Na koncu lahko ugotovimo da več ko je svetovalcev in raznih diplomiranih kadrov bolj narobe je vse skupaj! :slap:

Če se ti ljubi.......za hec......preveri, koliko so dali za svetovanja........pa mimogrede.......poglej še DARS-ovo razpredelnico........umreš od smeha....ne od ograj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sm v tejle prometni nesreci izgubil prijatelja.

http://24ur.com/novi...ove-gorice.html

Pisem v tole temo, ker na temle ovinku se ni dvojne, motoristu prijazne ograje.

qf8-sebo.jpg

Bil je dober, izkusen motoristi in ce bi bil na tem delu namescen tudi spodnji del ograje, bi bil zagotovo se vedno med nami.

Glede na to, da je odsek motoristicno zanimiv, me zanima komu bi lahko pisal in prosil za namestitev ograje.

Hudo je vedno ko nekdo nastrada pa naj bo smrtno ali pa kakšne druge hude trajne poškodbe. In vedno se pojavi tisti vsem znani ČE bi bila ograja če bi pripeljal mal bolj počasi, če bi še eno rundo spili, če bi šli drugo pot, če če če če če v ničkoliko primerih in različnih situacijah. Za svoje življenje smo največ odgovorni sami in največ lahko naredimo sami, zato po pameti pa naj bo na motorju, v avtu, na kolesu, v hribih ali na domači češni.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo me je presenetilo,ko sem se v soboto peljal na relaciji Dvor - Kočevje so skoraj na vse ovinke namontirali te dodatne ograje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Žal imamo skoraj vsi prijatelja, ki je izgubil življenje zaradi "varnostne" ograje. Zmeraj, ko kaj takega slišim, se mi zdi vse skupaj še bolj grozno, ker to pa je res zadeva, kjer bi se dalo take dogodke preprečit...

Tule je izsek iz pravilnika za postavljanje JVO (jeklenih varnosnih ograj):

Dodatna zašcita za motoriste se na obstojece

varnostne ograje na cestah zunaj naselja

postavlja, ce sta izpolnjena naslednja pogoja:

-ce je procent motornih koles v PDP v obdobju

junij-september na posameznem odseku ceste

zunaj naselja vecji ali enak 2% in

[b]-ce je število prometnih nesrec z udeležbo

motornih koles na odseku ceste iz prejšnje

alinee v obdobju zadnjih petih (5) let vecje ali

enako 5.[/b]

V primeru, da sta izpolnjena zgoraj navedena

pogoja, se dodatna zašcita za motoriste

postavlja le na obstojecih VO v cestnih krivinah

z velikostjo krožnega loka R 80m in več. Dodatna

zašcita za motoriste se izvede:

- na celotni dolžini krožnega loka in prikljucnih

prehodnicah oziroma

- najvec do prevoja v naslednjo krivino oziroma

- najdlje do konca ograje.

V serpentinah se dodatna zašcita za motoriste

praviloma ne postavlja.

Dodatna zašcita za motoriste se ne postavlja na

varnostne ograje na cestah v naselju.

Če tvoj odsek ustreza zahtevam pravilnika, bi imela tvoja prošnja trdnejšo podlago in morda celo uspe.

super tale drugi pogoj ... če pa se na enem ovinku - zaradi recimo novih grbin , lukenj , zalivk ali pa tistih , ki veselo vozijo prek polne črte - v dveh letih skantajo 4-je motoristi pa to ne izpolnjuje pogoja ... keri butli ...

veliko lažje bi jim bilo vprašati motoriste ( veliko kompetentnih z veliko izkušnjami in dolgim stažem se jih pelje po sloveniji že pred "uradnim" začetkom sezone kar seveda pomeni nižjo hitrost a obenem lažje opažanje in ocenitev kritičnih točk ) kje bi si mogoče želeli več varnosti - in še enkrat poudarjam da v ovinku NI ZMERAJ KRIVDA MOTORISTA !!! a je velikokrat trenutek brez prič in se ugotavlja samo "MOŽNE" vzroke za nesrečo ne pa dejanskih ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je velikokrat trenutek brez prič in se ugotavlja samo "MOŽNE" vzroke za nesrečo ne pa dejanskih ....

takrat se napise da je udelezenec "zaradi neprilagojene hitrosti izgubil oblast nad vozilom".
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...

Tema je v arhivu, ampak mislim, da je za nas motoriste vseeno zelo življenjska. Mislim, da je treba malo podebatirati. Zakaj gre:

Postavlja se mi vprašanje ali morajo res vse ceste pri nas (predvsem na ravnini) imeti odbojne ograje?

Mislim na npr. obvoznico mimo letališča Brnik, Mengeško obvoznico itn... Te ograje so zelo nevarne za motoriste in povsem nepotrebne za avtomobiliste, saj so na ravninah, sredi polja...

So pa kot kaže zelo prikladne za višanje predračunov in dražitev del (podobno kot javna razsvetljava, tudi na teh cestah, izven naselij). Kje je tu kakšna agencija za varnost prometa? in mogoče še zdrava pamet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!