Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

Ha..Puzdrauleni, spt bo Gianni eno prjavu.

Draga druščina, mene pa tole zanima. Večkrat sm že opazil, da dost nadobudnih dirkačev, športnikov..itd, nosi športne motoristične čevlje s stranskimi drsniki, ful majo dobro opremo (hudi športni motorji),drsniki na čevlju pa nedotaknjeni in ravno tako popolnoma brez prask drsniki na kolenu.(Da so jih ravno takrat zamenjali-ta opcija ne pride v poštev)!Smešno mi je, da maš ful nekih drsnikov, ne znaš jih pa uporabit. Ja ja..tut pri men se bo to pojavl, pa upam, da se kmal naučim.

No zdej me zanima, kakšne izkušnje imate z vožnjo na koleno, kako uporabiti drsnik na čevlju, kakšno pozicijo naj stopalo na tački zavzame,..kje ste se učili, na kakšnem motorju,...kdaj,..padci..tehnika, kako ste se tega učili, kdo vam je kaj pokazal...itd.

Nekaj o vožnji na koleno piše tudi na motori.hr-to sm že prebral, mene zanimajo vaše izkušnje in napotki.

Pri motorju mi na prednji gumi Dunlop D 207,zr17,120,na robu ostaja še cca 3,5 milimetra, zadnja je bila sicer preširoka..170 (original je 160),..silim z škornjem na tački dol..asfalta še ni nikjer,..tu naj bi bila pač meja varnega nagiba pred podrsanjem tačke, kajne????..upam, da asfalta kdaj ne bom preveč začutil. Zgleda da je tko: ali tipaš s kolenom, ali pa s škornjem? Nekateri so na vsak način hotli podrsati drsnik na čevlju..ponesrečeni poskusi..čevlji strgani tam kjer ni blo drsnika, al pa kr totalka sebe in motorja.

"No revenge means no satisfaction"

Popravil/a - Ice on 28/02/2002 08:06:40

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na kakem zaprtem ovinku (Crnivec npr.) gres komot do skornja, pa tudi tam kjer se furam je kar nekaj ovinkov, v katerem skorenj podrsa po tleh.

Kar se pa kolena tice: tko nor pa se nism!

Baje pa na Grobniku ni problema za koleno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm.......najprej porabi tiste 3,5 mm do roba gume,potem bo pa vec ali manj vse samo od sebe prislo - drsanje z skornji in koleni; in tukaj ne mislim padca.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni vsi skupaj po daljši odsotnosti, služba pa to :)

moje skromne izkušnje :) pa so takšne: jaz najprej v ovinku rahlo nagnem pol potipam z konico škornja, da dobim rahel občutek višine; v kolikor ne poznam ceste !; pol pa koleno bolj dam vstran in pol samo še gasa :)

zaenkrat padcev še ni bilo, hvala bogu :) , bil pa sem kar sam svoj mojster :)

aja, Gianni glede roba na sprednjih in zadnjih kolesih pa se ne sekiraj prevec, sam imam na hornetu spredaj 130, zadaj 180 pa ostaja tud nekaj roba pa čeprav drsim skoz ovinek tud s fustrasteri !

p.s.: glede same meje nagiba in podrsavanja pa je vselej odvisno od voznika kolko "muda" ima, po domače povedano!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

V glavnem so ostali ze vse povedali, dodal bi le tole: po moje ni toliko pomembno, ali imas kaj podrsanega ali ne, voznja naj ti bo v veselje in uzitek, ne obremenitev. To naj bo "meja". No, vsaj zame je.

Sem pa preprican, da ima kar nekaj "podrsancev" drsnike podrsane le od padcev ali pa so goljufali - jih podrsali "rocno". Itak tisti, ki te poznajo vedo, kako peljes - za tiste, ki te ne, pa itak ni pomembno.

LP suzuki

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hoj, Gianni (pa upam, da ne Rijavec),

ko se boš podajal v "globine" ovinkov, je prvo pravilo, ne pretiravaj, ampak, kot pravi Ledeni, pusti času in občutkom čas. Ko boš začutil, da si premagal tisto nevidno oviro, ki te v ovinku še malo drži pokonci, si zrel za treniranje tehnike presedanja. Da se nebi delal po nepotrebnem pametnega, na hrvaškem portalu je tehnika zelo dobro opisana, predvsem bodi pozoren na naravno držo na motorju (visenje z motorja in zadrževanje telesa z zunanjo nogo!). Poišči si en ovinek v svoji okolici, kjer veš, da drugi brez problema to počnejo in začni s trenigom (malo po malo), pred ovinkom nikoli ne glej na števec (če si prehiter ali ne) v ograjo ali na rob ceste, ampak direktno v sredino ovinka in ne sili s kolenom za vsako ceno "ven", kajti "drsanje" ti služi samo za občutek med vožnjo v nagibu in ne kot tretja točka, na katero je naslonjen motor!

Po mojih izkušnjah so za treninge nejbolj primerni uvozi in izvozi na AC.

V moji okolici so to uvoz na AC Slov.Bistrica -jug v smeri Maribor, izvoz iz AC Morje-Fram iz smeri Maribor, uvoz Fram-smer Maribor ter legendarni "rondo" s Pesniškim ovinkom v smeri Šentilj.

Pa en LP in obilo užitkov med ovinki!

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Popravil/a - Sam dePihlja dne 28/02/2002 ob 09:21:00

Sam..ne nism rijavec, pa upam, da nkol ne bom (reinkarnacija pa te zadeve..)Toj sam Jani po makaronarsko.(mmmm..špageti,lazanje,Sicilija..itd)

Drgač pa vsem hvala za pametne napotke,uporabne informacije....no pa to ne pomen da bote nehal pisat..sm prepričan, da se je marsikdo že srečal s temi vprašanji, mišljenji, ugibanji..itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Poišči si en ovinek v svoji okolici, kjer veš, da drugi brez problema to počnejo in začni s trenigom ...

HA HA v naši okolici Gianni (zasavje) si najprej najdi ovinek, ki bo imel vsaj raven asfalt in brez lukenj, da ne bos kolena pustil v prvem ovinku - pa veliko sreče.

Ce pomislim, kako se je vcasih dalo peljat mimo Siporex-a in se tako predstavljam danes, se kvečjemu vidim v eni izmed številnih obcestnih lamp, ki so jih postavili le in samo na tista dva ovinka - zakaj že ?

Po moje je najbolj it na en poligon ali motodrom, ki jih je v Sloveniji na pretek.

... matr sem pameten ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja tu pa bi že lahko kako reko a ne!

Prvič drsniki na škornjih naj te ne obremenjujejo. Definitivno prej koleno pol pa škorenj. Ni mi sicer najbol jasno kako to ostali čohate verjetno pa s podplatom škornja in ne drsnikom, če pa, pol pa po moje nepravilna drža noge na stopalki. Drsenje s kolenom-zakaj? DA veš kje imaš motor, koliko še gre in kdaj več ne, se pravi da imaš občutek kako si nagnjen. Ponavadi pa takoj, ko čohnem s kolenom to dvignem in če se le da, ne drsim več, razen če je to potrebno oz. je motor že toliko nagnjen da drugače ne gre. Takrat pa tudi veš da si blizu meje in je najbolje malo popustit, drugače si hitro v kaki travici (če maš srečo). Ko sem začel drset s kolenom (dobri stari Pesniški ovinek - rondo), sem imel koleno nonstop na asfaltu. SAj je OK samo na sezono sem menjl štiri komplete drsnikov, nato ježeki primli več niso in sem moral menjat tudi kombinizon. Najbolši trening je dirkališče, samo eno malo opozorilo. Glede na to da je Grobnik zaenkrat najbližja in zaenkrat še najboljša varijanta kako prit na dirkališče, te opozarjam da se ne boš vstrašil, ko boš prvič čohno s kolenom, ker je asfalt izredno grob in je kar malo čuden občutek. Lahko pa prideš na Pesniški ovinek ti z veseljem pokažemo in svetujemo. PA to ni doben bau bau samo dost hiter moraš bit, čeprav imamo oz. smo imeli ene modele ko so se peljali skoraj ravno pa so bili s kolenom na tleh. So tolko z motorja zlezli. Definitvno pa se moraš presest, drugače bo to polomija v vseh pomenih besede. Najbolje, da ti en v živo pokaže, res ni nič posebnega. Pa probaš in vsakič dodaš malo zraven. Mate pa v LJ izredo lep rondo, tam boš najprej čohno 100%, prej kot pa v kakem ovinku. Škoda da je zmeri taka gužva. Naš je lepši malo manjši in počasnejši bi ti verjetno bolj ustrezal. Saj pravim kamot prideš v MB pa boš videl da to doben problem ne bo. Samo nič s silo počasi se daleč pride. Bom pa ene opozoril, da kaj s strokovne plati napišejo o tem. Mislim, da je kar nekaj dirkačev oz. ex dirkačev, ki bodo to bolje vedeli.

Kar se pa gume tiče, pa samo to, ko boš dost hiter in boš v ovinku moral motor bolj nagnit bo tudi guma do roba pobrana. Pa se s tem nima smisla obremenjevat, nikar pa s silo nič ne delaj. So tudi taki bli, pa so slej ko prej kje obtičali. Sicer zgodi se lahko vsakemu.

Kakšen motor pa voziš? Jaz ti to o cestakih vse ostale zvrsti so mi neznanka, čeprav je vse skupaj tu neki.

Pa v kolikor imaš v stopalkah na robovih še privite tiste male železne špice jih čimprej odmontiraj (spet moje mnenje).

No ni pa nujno, da imam prav, pač moje razmišljanje.

Če pa maš kako bolj konkretno vprašanje pa kr reč.

Go in peace!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

No ja tu pa bi že lahko kako reko a ne!

<snip>

Go in peace!

Ghostek puzdraulen!

Hvala za mnenje, izkušnje in napotke. Vozim ZZR 600, verjetno bi bil kak super sportak boljši. Se strinjam s tabo in ostalimi, da na silo ne gre, počasi in z občutkom, dati času čas.

Ja, da se kdaj dobimo(dejmo prej na kakem piru!),z užitkom bi prisluhnil, kakšnim teoretičnim in praktičnim napotkom, pa mislim, da še marsikdo.

Pol ko bodo gume in asfalt ogrete, gremo pa na kako furco. Te dirkaške vožnje mi je želja enkrat se je naučit, ker je izziv in me vleče...seveda času čas, če ne pa naslednje leto. Najverjetneje jo bom letos kej na Grobnik mahnu.

..vprašanje: Ta prvo s kolenom, a pol ko si pa že tako nizko, pa še škorenj podrsa?

..spodbudi malce še druge dirkače in ex dirkače, da še kej napišejo..

-----------

op.mod.: vcasih ni treba celotnega prispevka citirati.

Popravil/a - Ice dne 01/03/2002 ob 08:44:17

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gianni: ne se sekirat zaradi popraskanih drsnikov, dosti si jih da na podplat in med vozno coha, da pol boljsi zgledajo.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš odločil da probaš, pojdi na rondo kakšno nedeljsko popoldne, ko je malo prometa. Prednost rondoja pred ovinki je v tem, da imaš ovinek, ki se ne konča. Tako lahko postopoma povečuješ hitrost ter nagib in "tipaš" z koleno. Ne poskušaj prvi dan "nasest". Privajaj se na večje nagibe in naj ti postanejo "domači".

Ne samo, da je svojevrsten občutek ko prvič podrsaš.....ker poznaš večje nagibe, ti to morda še kdaj reši kožo.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

..vprašanje: Ta prvo s kolenom, a pol ko si pa že tako nizko, pa še škorenj podrsa?

..spodbudi malce še druge dirkače in ex dirkače, da še kej napišejo..

Popravil/a - Ice dne 01/03/2002 ob 08:44:17

Ja če pravilno držiš nogo na stopalki se pravi na stopalki ima špic škornja, celi škorenj pa je pomaknjen čimbolj not se pravi proti motorju. Definitivno pa bo prej koleno na tleh kot pa škoren.

Pa pazi ko boš čohno da se ne boš vstrašo in trzno ali po bremzi stisno. To ti ravno ne bi priporočo. Samo brez panike. Dobro bi ti bilo dejansko pokazat v živo, bi si najbolj zapomnil. Pa ti garantiram, če prideš v MB boš šel domov s podrsanim čohecom. Opa pa brez padca. No pri vsej zadevi je hitrost tudi pomembna, ker če si prepočasen spet ni vredu. No skratka boš dobil vse informacije, ti se samo oglasi.

Na pivo pa po vožnji, drugače se lahko zgodi da bo pivo v SBM, to pa glih ne bi bilo OK ne.

Go in peace!

Hvala za odgovor Ghost, bom upošteval tvoje napotke, se srečamo ko bo malce topleje, da vidim v živo.

Ja absolutno po vožnji na pivo, SBM mi nč glih ne diši, motor pa pravi, da me fenta, če ga podrem na novo štrihane plastike.

Srrrbbbbuuussssss...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Drsenje po kolenu skozi ovinek je želja vsakega motorista, ki vozi motor športne zasnove. Tehnologija napreduje iz dneva v dan tako da motorji postajajo vedno hitrjši in lažji, s tem tudi okretnejši, gume pa se že krepko lepijo na asfalt.

sam sem motor prvič položil na koleno na Grobniku in občutek je bil ta pravi. Ob prvem dotiku sem se najprej rahlo prestrašil in z nogo trznil nazaj, nato je bilo vedno lažje. Po nekaj krogih sem pisto bolje spoznal in iskal takoimenovano idealno linijo. Dobil sem še boljši občutek za motor, se še bolj sprostil in se posvetil samo tehniki vožnje, drsniki pa so se brusili in brusili.

Tako je bilo na dirkališču, na cesti pa veljajo druga pravila. Paziti moramo na vse mogoče stvari, spremljati promet v obe smeri, paziti na vključujoče se vpromet, izogibati se moramo pesku in luknjam na cesti, tako da o sproščeni vožnji težko govorimo. Če ni pogojev ni možnosti učenja in odkrivanja zmožnosti motorja in voznika.

Bistvo vožnje na koleno ima po moje povsem drugačno vlogo. Zakaj ? Ko se enkrat navadimo motorja se pred vsakim ovinkom presedemo v točno določen položaj ( odvisno od posameznika ) in se tekoče zapeljemo v ovinek, nam drsnik služi kot tipalo meje varnosti. Tu pa ne smemo pozabiti, da je oprijemljivost - hrapavost in čistost asfalta različna, da je važna tudi dnevna temperatura, zato moramo to mejo varnosti prilagajati iz dneva v dan oziroma večkrat med vožnjo.

Vrnimo se na dirkališče. Ko se z drsnikom dotaknemo asfalta, pomeni da smo na limitu, pa to ne drži. Tu se šele začenja pravi boj s časom, kjer ne drži pravilo da so bolj nagnjeni hitrejši. Položaj voznika, odvzemanje plina ali zaviranje pred in na vstopu v ovinek, dodajanje plina, prenašanje teže in in sama linija v ovinku je splet okoliščin ki jih je potrebno dobro sinhronizirati, da postanemo res hitri in sigurni vase.

Pa da ne politiziram preveč, vabim vse željne vožnje po kolenu, da se konec meseca maja, ko motoklub savinja organizira srečanje in vožnjo na Grobniku, tam tudi javite, pa bomo rekli še kako v živo ali pa se par krogov tudi skupaj zapeljali.

Kdor maže, ta vozi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ike zahvaljujem se ti za tako podroben opis, mislim da ga bo marsikdo, ki vozi motor športne zasnove z veseljem prebral, upam, da se zberemo konec maja in se srečamo na Grobniku.

Vprašal bi te glede drsnika(na strani škornja tik pred špicem) na škornju?..Če odpelemo na koleno, je kontrola nagiba drsnik na kolenu..in če gre še nižje..se podrsa drsnik na škornju (na strani škornja)?

Nekateri pa v ovinku (navadna cesta in ne dirkališče) kontrolirajo nagib (naked,sport tourer motorji), tako da s špicem škornja-tam kjer je drsnik, v ovinku "potipajo" potegnejo po tleh...škorenj je na stopalki in se špic škornja prej dotakne asfalta kot stopalka. So rahlo presedeni in koleno ven..ampak ne po kolenu. Verjetno zato ker je to bolj varno in obenem daje občutek kota nagiba?

A je to napačna drža škornja na stopalki?(stopalka je nekje bolj proti peti škornja, prednji del škornja(špic) pa rahlo navzven v smeri stopalke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lojzi: jaz pustim,da se stopalka dotakne asfalta - je nihajno vpeta is se ob dotiku lahko premakne "navzgor",ko naredi "hhhrrrssssskkkkk" .

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

... imamo oz. smo imeli ene modele ko so se peljali skoraj ravno pa so bili s kolenom na tleh. So tolko z motorja zlezli. Definitvno pa se moraš presest, drugače bo to polomija v vseh pomenih besede.

Pa da dokumentiram zgornje navedbe iz mojega foto-arhiva. Isti ovinek, različna voznika, različni motorji, različna tehnika... Razlika je očitna.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Popravil/a - Furioso dne 14/03/2002 ob 09:36:41

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojjjjj..no tole je pa profii,norooo..adijooo pamet. Svetovne slike, jst bi naredu plakat in jih dal na steno!!!!!

Ha ldeee, poglejte si kakšne virtuoze imamo med motosvetovimi forumaši!!

(Furioso):

Gornji je Ghost-po motorju in kombinezonu sodeč, spodnji-nimam pojma....KATERI JE BOLJ PRAVILNO ODPELJAL ???? Spodni je vrejetno preveč dol zlezu..čeprav laik bi reku, da oba ful obvladata?

Gre za vožnjo na koleno, verjetno, ko gre za super sport motorje, ki imajo stopalke dokaj visoko postavljene, je prej na tleh koleno in pol škorenj(ostrejši kot med kolenom..dol in stopalko).

Če imamo pa sport tourerja ima pa dokaj nizko stopalke in ne vem kako bo prej koleno na telh? Verjetno je pol treba dost bolj dol z motorja zlezt, kot pri super sportaku ??????????????????? Če pa preveč dol zlezemo..je pa narobe.???????????????????????????????????

(Lojzi):

Nimam pojma a je ta tehnika(kar se tiče podrsavanja s škornjem) prav ali ni. To me zanima? (Sam jo uporabljam).

(Ice):

A je boljš, da je kontrola ta prvo na škornju in pol na stopalki, al obratno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[:D[:D ]A ja pa še to...pri katermu je drža telesa in položaj glave pravilnejši ????????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

(Ice):

A je boljš, da je kontrola ta prvo na škornju in pol na stopalki, al obratno?

hmmm....bi rekel,da je boljse najprej stopalka in nic skornja... skornji so ponavadi drazji od stopalke

sta pa na sliki dva razlicna stila:

1. voznik "tisci" motor k tlem,sedi vec ali manj normalno na motorju (ni presedel,upam da se ne motim; ghost daj glas!) in s kolenom "otipava" tla

2. je pa klasicni hang-off,rit samo na pol na sedezu,koleno ven na tla.

upam,da se ne motim prevec.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem skromnem mnenju je zgornji voznik bolj prepričljiv. Nekako bolj suvereno deluje kot spodnji (matr sm dobr argumentiral).

Zgornji: Skozi ovinek se želi peljati z maksimalno možno hitrostjo, motor ima bolj ob sebi, bolj pod kontrolo in ga tišči v ovinek...

Spodnji: Želi se s kolenom dotakniti asfalta, motor je precej bolj stran od voznika, ni toliko kontrole nad motorjem...

Ajde, zdej pa strokovnjaki replike, izkušnje, praksa, stili ....

Pjotr.

" Samo brez panike, pa dol z moje žene! "

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Furry, svaka čast za tele slike, res so dobre. Sicer sem ugotovil, da sta slikani na različnih ovinkih, ampak, stvar se da res primerjat. Kar se tiče, kdo ma lepši (boljši) stil, se strinjam s Pjotrom, mislim, da ima Duhec boljši kontakt z motorjem in kot tak več možnosti za manevriranje. Kdo je drugi?

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definitivno je bolj "in" duhec, vendar je druga slika tudi slikana iz malo drugacnega kota. Kar se pa tice hitrosti pa verjetno ni zaradi teh "stilskih" razlik kake velike razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je prvi pod večjim naklonom in če bi bil drugi pod takim naklonom tudi nebi tako kolen brusu. Prvi ima tudi večjo hitrostjo po mojem skromnem nestrokovnem mnenju.

FS 8 preživeli dobrodošel FS 9 pri štajercih in FS 10 pri primorcih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še malo o otipavanju ceste s škornjem ali drsniki na njih.

Ganni in Lojzi : kot je omenil Ice je boljše prej čohnit s stopalko kot pa tiščat prste noge k podnu, saj se kaj hitro lahko zgodi, da se motor zaradi luknje ali vdolbine na cesti nenadoma posede in ti potegne nogo - prste pod stopalko in padec je pred tabo. V boljšem primeru ti nogo potegne iz stopalke nazaj, izgubi se ravnotežje in smer vožnje, vendar z dosti sreče in z nekaj vratolomnimi gibi lahko ostaneš na ceti ali pa tudi ne.

Drsniki podrsajo pri večini vozniko ravno v primeru velikih in nenadnih obremenitev amortizacije, ko se motor trenutno posede za nekaj centimetrov. Te obremenitve so pogoste v šikanah ali v ovinkih kjer se začne cesta ali pista iz spusta ravnati ali celo dvigati v hrib ali pa pri sunkovitem rezanje linije in vstopu v ovinek.

Pravilna drža noge oziroma škornja na stopalki je ta, da z blazinico za prsti stojiš na stopalki saj s tem delom bolje zaznavaš in amortiziraš določeno nihanje celotnega motorja kot pa z peto, ki ti trdo in sunkoviti prenašah vso nihanje in tresljaje v koleno.

Sam položaj noge je odvisen tudi od vrste stopalk. Serijske stopalke pri ekstremnih nagibih kaj hitri zadenejo z drsnimi vijaki na spodnji strani ob tla, vendar se lahko zato podajo navzgor. Prirejene stopalke za tekmovanja pa se pomaknjene malenkostno nazaj in tudi navzgor, so krajše in togo vpete.

Sam držim nogo tako, da mi stopalka gleda na vsaki strani škornja ven in se uprem na notranji ščitnik ( originalne ) stopalke, nekateri pa držijo nogo na zunanji konici stopalke ( v glavnem na prirejenih tekmovalnih stopalkah ) in imajo večjo možnost podrsavanja s ščitnikom na škornju.

Kdor maže, ta vozi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slikce so res lepe in občudovanja vredne,prav tako fantje.Jaz se vozim že leta pa mi to še ne rata,pa nisem ravno počasen na cesti,prej obratno.Me pa zanima eno:kolkrat se morš razsut da ti uspe kaj takega?

Za take stvari se ni treba razsipavat po cesti, s padanjem se ne da pridobt znanja o polaganju

Športaka pod tazadno, dobre gume, lep pregleden in ne prehiter poznan ovinek pol pa stokrat gor in dol pa se bo že vidlo.

Še bolš varianta pa je dirkališče.

Kdor maže, ta vozi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!