Skoči na vsebino

Skuter tuning!


x8r-x

Priporočene objave

jas sem vprašal tomosakija ki pa na tretji strani ni rekel nič.

Ja, to se vsakomur zgodi. Ni panike. To lahko skalibriraš z valjčki. Katerekoli valjčke boš dal noter, končna bo ista, samo pospeške lahko izboljšaš. Veliko pa pripomore tale fedra. Tiste z kaveljčki so za sklopko, bi pa tudi znale pripomoči k pospešku, saj mehkejše kot so, prej zagrabijo. Tale velika fedra pa se nahaja v zadnjem delu za sklopko. Velika je okol 12-15cm. Trenutno vem samo za polinijev set dveh feder, ki stane okol 4.000 sit. Razlika pa je očitna. V originalni in polinijevi fedri. Slednja para gate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne probate SHELL Avance .Je olje namenjeno za visoke obrate nedela saj in zagotavlja brezhibno delovanje z 2% mešanico.Uporabljajo ga tekmovalci z skuterji in gokardi. Preverjeno na minimotu cela sezona 2000 Km 15700 obratov z enim obročkom nikoli ribnu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki, a je vredno menjat vmzet za Polinijevo? Koliko pride vzmet, koliko pride delo, kje se to naredi in ali je potrebno se kaj drugega dodati?

Lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki, a je vredno menjat vmzet za Polinijevo? Koliko pride vzmet, koliko pride delo, kje se to naredi in ali je potrebno se kaj drugega dodati?

Seveda je vredno. Jast sem od začetka mislu, da je vseskupaj en velik drek pa se je izkazalo, da sem se motu. Kolko pride delo nevem, ker sem delal sam. Ampak mislim, da več kot 2 Prešerna nebi smel dat. Fedre pa so 3250 sit. Dodat je treba samo še ustrezne valjčke v kolkor so lukne pri pospeševanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, pol moram tudi jaz nabavit te fedre. Pa jermen tudi, ne? Pa bi moglo it več kot 90km/h.

V teoriji je pri skuterjih tako preprosto, v praksi pa čisto drugače. LAhko ti povem samo to, da škodovalo ti nebo. Nabavi, pa če te bo zafrkavalo me počaki za enim vogalom pa mi jih naloži z kijem po meloni. :D Ne ne, res so spremembe. In mislim, da jih boš tudi ti opazu. Pozitivne spremembe seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo provali tudi s tem. :D Kaj pa misliš glede tega? ds.jpg To naj bi blo neki v zvezi z ventilji. Al se motim? Bi se opazla kakšna razlika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Temu se reče lamela. Toje neke vrstni sesalni (povratni) ventil.

Če jo boš menjel samo lamelo za karbonsko se ti nob poznalo nič. Če pa boš motiral večjo, se ti pa bo verjetno nekaj poznalo, pot pogojem da imaš na skuterini uplinjač 22.

Fora karbonske je samo, da je manjša verjetnost da se ti zlomi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me pa še kaj naj dam noter v mojega speedfighta2 da bi imel bolje pospeške pa boljšo končno hitrost ne da bi dal noter 70ccm. Kaj mi priporočate.

Prosim naj pišejo tisti kateri se na to ful dobro spoznajo.

hvala!!! :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje da vprašaš Tomosakija...

Po mojem mnenju - za pospeške kupi Polinijevo sklopko, v bistvu je dovolj komplet vzmeti. Potem boš moral malo kalibrirati z valjčki...

Za končno hitrost pa Tomosaki omenja nekakšen par milimetrov širši jermen, jest pa ne vem... Gume imej lepo napumpane, 5 km/h se hitro pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš to delal v Kopru ti lahko takoj povem, drugače pa ne. :D Ok, v glavnem kadar zrihtaš mi povej kakšen je efekt. Če se bo opazlo bodi siguren da bom v roku par dni si to montiral noter. :silly:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej tomosaki kolko vzmeti si ti zamenjal? ker v kompletu sta baje 2 menja pa se samo ena. tak mi je reko serviser zaj pa upam da me ni najebo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kje je na Typhoonu ta omejevalec obratov. Dobil sm vse podatke kk zvezat kable pa vse, ne vem pa kje tocn se ta zadeva nahaja :x.

A ima mogoc keri kaksne izkusnje, kak se motor po tem posegu obnasa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nop, nisem te najebal :D Res je, da dobiš dve vzmeti, ampak samo eno daš noter. Ena je srebrna in ti da okol 8% moči, druga je zlate barve in ti da 15% moči zraven. Slednja malo bolj obrablja jermen, vendar so pospeški boljši. Končna bi se pa dala zregulirat z jermenom, ampak omisli si 70ccm, ker mislim, da drugače je vseskupaj brezveze, da delaš luknje v 50ccm. Teh 50ccm je zdaj najboljše uravnoteženih z vsem. Brezveze, da podereš ravnovesje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma saj mam jas 70ccm. kiro vzmet pa maš ti? zlato al srebrno? kire firme si ti sploh kupo te fedre? jas bom kupo polini.

p.s. nisem reko da bi me ti najebo ampak serviser.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, se opravičujem, zgodnje ure pa se človek zmoti :) Jast mam zlato vzmet, ker je manj prožna oz bolj trda. Vzmet ti da praviloma pospešek, končne pa ne. Treba jo je pa zregulirat z jermenom, ker ko daš širši jermen noter pospešek navadno pade. Vzmet ne vpliva na končno hitrost. Imam firmo Polini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mare, še men.

Čeprav resno razmišljam, da ne bi dal v skuterja več niti fičnika... razen za bencin in olje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!