Skoči na vsebino

Galerija avtomobilov


bassko

Priporočene objave

Tista Brera je pa :worship: :worship: :worship:

Glede kvalitete; časi, ko so se lastniki Alf vsi poznali med sabo, ker so se vsak ponedeljek srečali na servisu, so minili.

Kot je rekel kađiva: Nemška (kao) kvaliteta ne odtehta Italijanske (Alfine) duše, ki je del avta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alfisti?

Avtomobili s kratkotrajno lepim dizajnom (po par letih izgledajo kot konzerva) in kvaliteti, pri kateri si lahko srecen, ce se ti ne odvije kolo v naslednjem ovinku.

Zdravo,vidim , da še verjetno nisi sedel ali imel boljše alfe od 33-ke let 88 n in da ne veš dejstva ,da ima alfa trenutno najboljši dizel na trgu ,ki ga vgrajujjejo v nove astre in saab-e, če pa bi rad šel na testno vožjo pa se lahko zmeniva.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista Brera je pa :worship: :worship: :worship:

Glede kvalitete; časi, ko so se lastniki Alf vsi poznali med sabo, ker so se vsak ponedeljek srečali na servisu, so minili.

Kot je rekel kađiva: Nemška (kao) kvaliteta ne odtehta Italijanske (Alfine) duše, ki je del avta.

hvala :D

pa se nekaj, ko smo ze pri nemskih avtih...moja sesra je nekaj casa delala na sprejemnem salterju pri mercedes servisu, od takrat dalje ve, da v zivljenju nebo imela tega avta. Ljudje so hodli z avti starimi po en teden in je enostavno vse pocrkalo - pa tukaj ni govora o raznih A klasah, ampak o avtih nad 60k€.

Nekaj let nazaj so nemski taxisti celo grozili z bojkotom, ce mercedes nebo vzel vseh avtov nazaj in jih porihtal, ker so jim avtomobili skos crkovali, itd.

Tak da, kot je rekel Tedybear, casi, ko si res lahko rekel, da je nemski avto 1A, so zal mimo ;)

Pa pozabo sem napisat ko je blo govora o dizajnu - nekaj bol bednega se v zivljenju nisem cul. Ce dam ponovno enako primerjavo, ce ti postavim starega ducatija, bos pa ziher rekel, da je to "vecna" oblika... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"LIFE IS TO SHORT TO DRIVE A GOLF DIESEL"

ni lep, je pa počasen B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,vidim , da še verjetno nisi sedel ali imel boljše alfe od 33-ke let 88 n in da ne veš dejstva ,da ima alfa trenutno najboljši dizel na trgu ,ki ga vgrajujjejo v nove astre in saab-e, če pa bi rad šel na testno vožjo pa se lahko zmeniva.

LP

Da te popravim. V Astre so vgrajevali Fiatov/Alfin 1,9JTD . Z modelskim letom 2008 namesto tega agregata v Astre vgrajujejo 1,7 CDTI, (110 KM in 125 KM) ki pa je Isuzujev izdelek. Že od prej pa Astro poganjata še 1,3 CDTI in 1,7 CDTI 100 KM, tudi Isuzujeva.

Je pa res, da je Fiatov 1,9 JTD med boljšimi dizli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da te popravim. V Astre so vgrajevali Fiatov/Alfin 1,9JTD . Z modelskim letom 2008 namesto tega agregata v Astre vgrajujejo 1,7 CDTI, (110 KM in 125 KM) ki pa je Isuzujev izdelek. Že od prej pa Astro poganjata še 1,3 CDTI in 1,7 CDTI 100 KM, tudi Isuzujeva.

Je pa res, da je Fiatov 1,9 JTD med boljšimi dizli.

Hvala , za popravek in za koristne podatke.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala , za popravek in za koristne podatke.

LP

..sem vedel, da bom nekaj pozabil.....še vedno vgrajujejo Fiatov 1,9 ampak 150 KM. Sem izkoristil testno vožnjo z tako Astro...leti ko sneta skira.

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slicajno pozznam tri cloveka, ki so jim pri 159 pocili bati; tovarna ni hotela priznati krivse za slab material, so se morali prepirati na mrtvo (noben avto ni imel vec kot 35.000 km).

Nemska statistika je alfe uvrstila dalec za korejskimi avtomobili.

Italijani is tovarne kjer alfe delajo se kljub popustom praviloma niso zeleli odlociti za njih nakup.

Med italijani so afle poznane kot nekaj, za kar nikdar ne ves koliko tisocakov (euro) bo prislo popravilo (ker zivim tik ob meji in imam z italijano precej opravka, bom gotovo vedel, kaj si ti mislijo o lastni alfi).

Mimogrede; VW ni premium; Alfa je premium znamka, kot Lancia, Mercedes, BMW,...

Glede na to, da je trzno poziocioniranje znamke za tukajsnji forum ze prevec se ve vse ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slicajno pozznam tri cloveka, ki so jim pri 159 pocili bati; tovarna ni hotela priznati krivse za slab material, so se morali prepirati na mrtvo (noben avto ni imel vec kot 35.000 km).

Nemska statistika je alfe uvrstila dalec za korejskimi avtomobili.

Italijani is tovarne kjer alfe delajo se kljub popustom praviloma niso zeleli odlociti za njih nakup.

Med italijani so afle poznane kot nekaj, za kar nikdar ne ves koliko tisocakov (euro) bo prislo popravilo (ker zivim tik ob meji in imam z italijano precej opravka, bom gotovo vedel, kaj si ti mislijo o lastni alfi).

Mimogrede; VW ni premium; Alfa je premium znamka, kot Lancia, Mercedes, BMW,...

Glede na to, da je trzno poziocioniranje znamke za tukajsnji forum ze prevec se ve vse ostalo.

Zdravo

povem,da imam na svoji 156 2,4 jtd več kot 200000km , zadnjih 40000 je tudi sčipana in nikoli nisem imel problemov, res pa je da je imel znanec 33(deset let nazaj)tako v k.... ,da mu je še na servisu niso mogli popraviti.

Je pač tako vsepvsod se najde črna ovca, kdor ne rizkira pa tudi profitira ne.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

povem,da imam na svoji 156 2,4 jtd več kot 200000km , zadnjih 40000 je tudi sčipana in nikoli nisem imel problemov, res pa je da je imel znanec 33(deset let nazaj)tako v k.... ,da mu je še na servisu niso mogli popraviti.

Je pač tako vsepvsod se najde črna ovca, kdor ne rizkira pa tudi profitira ne.

LP

Raje reci, da si imel sreco kot malokateri (sodec po statistiki).

Zaradi tezav s kvaliteto morajo v Nemciji nove Alfe prodajati s do 50% rabatom glede na cenik, in se to gre tezko iz trgovine.

LP

Girox

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raje reci, da si imel sreco kot malokateri (sodec po statistiki).

Zaradi tezav s kvaliteto morajo v Nemciji nove Alfe prodajati s do 50% rabatom glede na cenik, in se to gre tezko iz trgovine.

LP

Girox

Dej mi prosim link, če dobiš 159 za 50% cene :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni lep, je pa počasen B)

Nekateri ga vozijo iz praktičnih razlogov, ker je poceni za vožnjo in vzdrževanje

Obstaja pa še druga kategorija voznikov , ki jim je to stanje duha in življenska filozofija ! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

statistike pa tud ves kak so...ampak ok, vsak pac s5 svoje hvali :D

Nemci so dalec prvi na svetu glede tehnicnih inovacij in elektronike (japonski avtomobili, celo Lexus, so skoraj deset let za nemsko industrijo). poleg tehnicnega napredka je pri nemskih premium znamkah noter tudi ogromno najbolj sodobne elektronike, ki je po vseh statisticnih podatkih tista, ki se pri Nemcih pokvari oziroma odpove.

Ogromno elektronike je nemce spravilo na slab glas (sedaj so zaceli vgrajevati malo manj neumnosti in zadeve so sle hitro navzgor, kar se tice zmanjsanja stevila okvar in vecjega zadovoljstva strank).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U mater!

Še malo pa boš imel trdga že štiri ure!

Tema je sicer Galerija, ampak ne pusti se motiti.

Rad berem takele poste, ko kar vidim kako je človek za tipkovnico ves napihnjen in rdeč ko kdorkoli omeni kaj kar ni Švaba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej mi prosim link, če dobiš 159 za 50% cene :krneki:

Beri malo bolje, govorim DO ( se pravi ne za vse modele in letnike).

Zadeve so sle tako dalec, da pogodbeni trgovci kaksno leto nazaj niso vec zeleli kupovati prek nemskega uvoznika, ampak so v uradne salone vozili nove avte iz "sivega" trga (vzporeden uvoz).

Primer cene:

Preis: EUR 23.990

(MwSt. ausw. - 19%) Kilometerstand: 0 km

Leistung: 136 kW / 185 PS

Kraftstoffart: Benzin

Kraftstoffverbr. kombiniert: ca. 9,4 l/100km

Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 13,0 l/100km

Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7,3 l/100km

CO2-Emissionen kombiniert: ca. 221 g/km

Ausstattung:

ABS, El. Fensterheber, El. Wegfahrsperre, Garantie, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung, Stabilitätskontrolle, Tempomat, Xenonscheinwerfer, Zentralverriegelung

Fahrzeugbeschreibung:

--ehem. UPE 36.695 EUR zzgl. Überführung---ALFA 159 2.2 JTS Distinctive- 3-Zonen Klimaautomatik, XENONscheinwerfer, Alfatex schwarz mit Sitzheizung vorn, elektr. Sitzverstellung vorn mit Memoryfunktion, 6, 5" NAVIGATION mit Kartendarstellung, Telefon mit Freisprechfunkt. und Sprachsteuerung, Airbags, Starterknopf, Tempomat, Sichtpaket1/2: Regensensor, Dämmerungssensor, Innenspiegel automatisch abblendend usw. , Lederlenkrad und Schaltknauf, Multifunktionslenkrad, Multifunktionsdisplay und Trip- Computer, elektr. Fensterheber vorn+ hinten, Zentralverriegelung mit FB, elektr. verstellbare beheizte, anklappbare Außenspiegel mit Memoryfunktion, Ski- Durchreiche, Nebelscheinwerfer, 17 Zoll Leichtmetallräder SUPERSPORT-EU IMPORT-Finanzierung+ Inzahlungnahme+ Anlieferung vor Ihre Haustür möglich- Alle Angaben ohne Gewähr, Irrtümer vorbehalten--24 Monate Garantie!!

Se peravi vec kot 10.000 euro rabata (in se pred vrata ti pripeljejo, pa stari avto noter vzamejo in ovrednotijo par tisocakov vec, itd.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemci so dalec prvi na svetu glede tehnicnih inovacij in elektronike (japonski avtomobili, celo Lexus, so skoraj deset let za nemsko industrijo). poleg tehnicnega napredka je pri nemskih premium znamkah noter tudi ogromno najbolj sodobne elektronike, ki je po vseh statisticnih podatkih tista, ki se pri Nemcih pokvari oziroma odpove.

Ogromno elektronike je nemce spravilo na slab glas (sedaj so zaceli vgrajevati malo manj neumnosti in zadeve so sle hitro navzgor, kar se tice zmanjsanja stevila okvar in vecjega zadovoljstva strank).

s tem obarvanim delom si se pomojem kr osmesil, oz. v napisano mocno dvomim

glede drugega dela se pa popolnoma strinjam, da je nemce unicila elektronika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s tem obarvanim delom si se pomojem kr osmesil, oz. v napisano mocno dvomim

Edini, ki se je osmesil si ti, ker si dokazal, da ne beres tujih publikacij, ki so v svetovnem merilu na vrhu.

Zadevo je izjavil celo v Auto motor und sport predsednik Volkswagna.

Zakaj pa mislis, da VW ni zelel prodati niti Seata, ampak je bil pripravljen prodati samo znamko? Da aziati ne pridejo do evropske tehnologije.

Za novega fiat Bravo so platformo razvili v magni v gradcu v avstriji, ki tudi nadzira proizvodni proces v sami Italiji; ista tovarna je nato dodelala platformo Bravo za Lancio Delta in bodoco Alfo 149 (se pravi, da bosta premium znamki imeli tehnicno osnovo Fiata Bravo).

Hitro kupiti!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ljubitelj nemskih avtov, ce mi to, da so nemci 10 let pred japonci in drugim svetom konkretno dokazes z nekim clankom ali kaj drugega, ne bom nic vec rekel. Dokler pa vidim to napisano samo od tebe, pa ne vrjamem

drgac pa glede oblikovanja so pa novi audiji res zelo lepi :)

Popravljeno . Popravil Gixxer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zdaj že lista po najbljižjem Auto Bildu! :rolleyes:

Sicer pa saj za audi veš kako gre moto:

Vorsprung durchfall technik ali nekaj podobnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...new models and its style of leadership and hybrid vehicles. With improved quality and more attractive models he wants to bring VOLKSWAGEN again in front...

Se pravi da ni lih neki naj naj, če morajo izboljsati kakovost in modele, da bodo spet prisli na vrh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da ni lih neki naj naj, če morajo izboljsati kakovost in modele, da bodo spet prisli na vrh.

Mogoce bi si prej prebral zgornji clanek, kjer je pricej primerjav z japonskimi proizvajalci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!