Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Evo, dans opravil prvi servis. Zdej pa gasaaa :!: :D

Matr ma drago olje tale Panigaz. Dva jurja liter :shock:

to pa res ni drago ... (3600zamotul300vpress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pa res ni drago ... (3600zamotul300vpress)

Sem šel preverit. My mistake :oops: Ne vem, kdaj sem ga nazadnje kupoval, ampak se mi je zdelo, da je bil krepko pod dvema tisočakom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pa res ni drago ... (3600zamotul300vpress)

Sem šel preverit. My mistake :oops: Ne vem, kdaj sem ga nazadnje kupoval, ampak se mi je zdelo, da je bil krepko pod dvema tisočakom.

bogi motor :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vceraj dal montirati metzeler sportec M1 spredaj.... prvi obcutki: cista fantastika! 8) za moj stil voznje in bandita dosedaj naj naj guma.

menjal tudi zavorne ploscice (thanx again ike in simon)...... stare so bile ze res "unterhunt".... nove so znamke goldfren,stanejo 1/3 originalnih (SIT 5.000.- za 2 ploscici,komplet SIT 10k) in vcerajsnjih 500 km sem tudi prezivel,torej delujejo kot objavljeno na embalazi.kako bo z obrabo in diski napisem drugic.

oroginalne ploscice so zdrzale nekaj cez 30k spredaj in vzadaj bo tudi treba menjati se letos enkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

A se je na tem stroju že komu zvil okvir, seveda če ga je ful divje vozil? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se je na tem stroju že komu zvil okvir, seveda če ga je ful divje vozil? ;)

zvil ne,ga pa zvija (motor) pod dolocenimi pogoji.kaj je tocno vzrok nisem se gledal,mozna je tudi kombinacija vec faktorjev; okvir,amortizer,vilice,gume,drza na motorju itd.mene niti ne moti toliko,ko ga zacne zvijati,vsaj ves kdaj se priblizujes meji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam sam eno vprašanje:

Bandit 1200 - kuplinga (sklopka) - včasih se prestavlja kot "po maslu",.... toda včasih bolj trdo in je tudi glasna.... kaj je to OK - je to normalno ali pa je treba kaj "poštelat"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam sam eno vprašanje:

Bandit 1200 - kuplinga (sklopka) - včasih se prestavlja kot "po maslu",.... toda včasih bolj trdo in je tudi glasna.... kaj je to OK - je to normalno ali pa je treba kaj "poštelat"?

ce se tezje prestavlja,ko je olje v masini hladno je to normalno.menjalnik (vsaj moj) je vedno vec ali manj slisen; predvsem neutral-prva in prva-druga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj se prestavlja zelo dobro :rolleyes: , občasno se ga sliši pri prestavljanju iz neutrala v prvo.

Probja zamenjati olje. Sklopka je hidravljična. Jaz sem olje zamenjal letos, po dveh sezonah uporabe (16,5 kkm), razlika je očitna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z Ice-om okoli ugotovitev pri zvijanju okvirja. Sicer se to pojavi pri ekstremnih obremenitvah. Do sedaj še nisem slišal da bi komerkoli počil okvir zaradi vožnje (karamboli tu ne štejejo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče kumplinge - hvala za odgovore....

Me pa itak čaka sedaj servis na 12k in bo to Barborič preveril in poštimal....

Sam mislim, da je to ok, je le malo glasno 0-1, 1-0-2,.... verjetno gre za specifiko motorja.... :huh:

Ker pa sem lastnik od letos in se šele uvajam, se ob takih stvareh porajajo "nesmiselna" vprašanja.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nekje na forumu bral, da Bandit veliko pokuri. E, moj je pa prav šparoven. Danes nameril 5,1 l/100 km. Stil vožnje LS/ST. Po moje bi šel pod 5 pa sem se včeri po mestu vozu. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že napisal, se motorja trenutno še navajam... zato vozim bolj previdno in s tem z rezervo...

Tudi sam se slišal o "veliki" porabi :huh:

Moja izkušnja... sam na motorju ali v dvoje, odvisno od načina vožnje in vrste vožnje (bolj flikarija ali turca...), poraba od 5,5 l do dobrih 6 na 100km.... :)

Pa sem bi rajši pred tem tiho o porabi.... :unsure: , da mogoče res nisem "prepočasnež"..... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na banditforum.de imajo nekateri clani povprecno porabo 8-9 litrov. :blink: mislim,saj nisem med ravno pocasnimi (kljub 6,5 l/100 km),samo ti zgleda stalno vrtijo nad 6000/min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje pa začne ta vaš bantireraj trgat, do koliko se realno vrti ( v višjih prestavah) in kje je rdeče polje, ker pri vožnji nad 6.000 se pri mnogih motorjih, sevede manj kubičnih, zabava šele pričenja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje pa začne ta vaš bantireraj trgat, do koliko se realno vrti ( v višjih prestavah) in kje je rdeče polje, ker pri vožnji nad 6.000 se pri mnogih motorjih, sevede manj kubičnih, zabava šele pričenja

Zabava se pri banditu 1200 začne že pri 1500 obratih.Trga pa skoz do blokade(prib.12500 obr.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

blokada Mk.I bandita je pri 10.900/min, Mk.II ima nekaj nizje (10.800/min) po izjavah ljudi,ki imajo dynamometer doma.

moj ima pri cca. 6.750/min 120 Nm in pri 8.250/min 120 KM na zadnjem kolesu; ce se se pravilno spomnim izpisa (ga bo treba zopet poiskati,se mi zdi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker moj Bandit rabi novo zadnjo gumo, me zanima kaj mi svetujete.Prednja guma ostaja ista, Michelin Macadam X90, za zadnjo pa se nekak najbolj ogrevam za Dunlop SPORTMAX Touring D 205 ali pa SPORTMAX D 207. Vsak nasvet dobrodosel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker moj Bandit rabi novo zadnjo gumo, me zanima kaj mi svetujete.Prednja guma ostaja ista, Michelin Macadam X90, za zadnjo pa se nekak najbolj ogrevam za Dunlop SPORTMAX Touring D 205 ali pa SPORTMAX D 207. Vsak nasvet dobrodosel.

Njaprej sem imel na zadnjem kolesu Michelin makadam 90 (vzdržala 10500 km), zatem Mez 4 (vzdržala 8000 km), sedaj Dunlup 207. Če bi se odločal definitivno spet Mez 4, vendar cena :o :huh: :angry: !

Makadamka je za v smeti (vzdržljiva, vendar trda kot kamen), Mez 4 :rolleyes: :D , Dunlop 207 - se še nisem privadil, vendar mi ne daje preveč zaupanja. Je pa cenovno nabolj sprejemljiva. Odsvetujem Daunlop 205, je pretrda - vzdržala pa bo vrjetno največ.

Odločiti se boš moral pa sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nekje na forumu bral, da Bandit veliko pokuri. E, moj je pa prav šparoven. Danes nameril 5,1 l/100 km. Stil vožnje LS/ST. Po moje bi šel pod 5 pa sem se včeri po mestu vozu. :)

5,1?????

Kako ti je to ratalo! Moj nikoli ne pokuri pod 6 litrov (no ja, enkrat mi je ratal 5,8).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nekje na forumu bral, da Bandit veliko pokuri. E, moj je pa prav šparoven. Danes nameril 5,1 l/100 km. Stil vožnje LS/ST. Po moje bi šel pod 5 pa sem se včeri po mestu vozu. :)

5,1?????

Kako ti je to ratalo! Moj nikoli ne pokuri pod 6 litrov (no ja, enkrat mi je ratal 5,8).

Sej pravim, normalna vožnja. Za primerjavo, v soboto, ko smo naredili eno lepo furco čez Kočevje v Krško, mi je žrl 5,3. Dave-vova Hornetka pa baje samo 5. Ravno po polžje pa vse skupaj ni šlo. (R6, Hornet 900, Thundercat, Bandit 1200S) Mogoče je pa razlika, če imaš masko ali ne.

Moram priznati, da mi je čez šest žrl samo enkrat, ko sem večino tanka pokuru samo po mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucky!

kateri model pa imaš Mk1 ali Mk2?

Mk2, letnik 2003.

a pri Maksiju vsi vozite Bandita ?? ;) :D :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucky!

kateri model pa imaš Mk1 ali Mk2?

Mk2, letnik 2003.

a pri Maksiju vsi vozite Bandita ?? ;) :D :ph34r:

Pa kje si me ti našel? :o :blink: sem takoj po objavi spregledal, da nisem prijavljen pod pravim nickom.

Evo ponavljam, Mk2, letnik 2003

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!