Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

A mogoče kdo ve, če se ob montiranem izpuhu Leovince lahko uporablja stranske kovčke?

Kakšne izkušnje z aftermarket izpuhi in stranskimi kovčki?

Za leovince si ne upam trditi ampak mislem da ni problemov, vem pa za izpuhe Mass, da ni problemov in prav tako akrapovič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sem montiral nosilce za stranske kovčke Givi V35.Pri tem je potrebno "žmigovce" pomakniti nazaj na priložen nosilec. Tukaj pa pridem do problema, namreč pri levemu je kabel prekratek (cca 8cm) da bi prišel do konektoja pod sedežem.

Ali je imel kdo podobne probleme in kako jih je rešil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem montiral nosilce za stranske kovčke Givi V35.Pri tem je potrebno "žmigovce" pomakniti nazaj na priložen nosilec. Tukaj pa pridem do problema, namreč pri levemu je kabel prekratek (cca 8cm) da bi prišel do konektoja pod sedežem.

Ali je imel kdo podobne probleme in kako jih je rešil?

Pojdi k avtoelektrikarju in ti naredi vmesni kabel (podalšek) !

Ps; če se nemotim ima okrogle banance eden je moški in ena je ženska, če mi poslikaš ali narišeš in izmeriš banance ti jaz naredim tak podaljšek in pošljem v pismu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No na sicer "tastarem" Banditu, sem jest omenjeni problem imel takole rešen :

post-18222-127141025981_thumb.jpg

Torej en pleh zakrivljen in pritrjen na zadnjo plato.

Kabli so pa kar pri zadnji luči pršli ven. Je bilo ravno toliko prostora da so vmes pasal. Nevem sicer če je to pri tvojmu Banditu možno.

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni Forumaši.

Imam Suzukija Bandit 1250 SA K7 in imam probleme z vrtičenjem zraka pod čelado. Čelado imam Nolan N85 visok sem 181cm in pod čelado že nad 70km/h tako bobni ko hudič, 120-130 začne še čelado tresti, 200 pa že ztako trese čelado da se mi kar cesta megli. Čelada mi ni prevelika in se mi dobro prilega. Probal sem dvignit sedež za tista 2 cm pa je skoraj isto. Poizkusil bom še kej zabasta v čelado (podkapa, rutka) samo se bojim da bo tresenje čelade isto. Zanimivo je da se vrtinčenje zraka dogaja točno pod čelado v vrat in se potem to bobnenje prenaša v samo čelado. Če se dvignem s sedeža za cca 15cm bobnenje preneha, sliši se samo normalno enakomerno žvižganje-pihanje vetra. Ne razumem ali so nardili tako zanič vizir ali pa imam zanič čelado.

Imam namen menjat prednjo šipo vendar po forumih nisem našel nič kaj konkretnega. Ponudnikov je kar nekaj Powerbronze, MRA, GIVI.. vendar ne vem kaj naj vzamem (SS, Sport Tourig, Touring vario). Sam veter me ne moti- saj si seveda na motorju in ima pač to svoj čar , ampak bobnenje in tresenje čelade pa res ni normalno. Zato se bojim da bom z višjo šipo dosegel samo prenos turbulence v čelado, bobnenje bo pa mogoče izginilo. Zelo bi bil vesel kakšne informacije, če ima kdo montirano kakšno drugo šipo in kako se obnese.

Lp, David

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nižjo šipo namontiraj ali pa odžagaj original. Koliko, pa probaš, za koliko moraš dvignit čelado da neha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi si MRA šipo z dodatnim nastavitvenim vizirjem.

Ps:pa tudi Nolanke niso ravno najboljše za malo večje hitrosti,probaj Schubertko jaz sem z njo zelo zadovoljen!

post-26857-127282735238_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil maco47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo po eksperimentiraj... Probaj rahlo vstajat ali se sklanjat med vožnjo in ugotavljaj kako je s "prepihom"...

Je pa moja iskušnja sledeča.... Tiha čelada je najbolj tiha in najbolj mirna na čistem nakedu - BREZ vsake šipe.... takrat je zračni tok okrog čelade in telesa popolnoma konstanten (zato je vožnja pri višjih hitrostih zaradi upora zraka bolj utrujajoča,... Pri kakršnkoli šipi pa prihaja do aerodinamičnega zračnega toka, ki ti lahko piha direkt v čelado (bučanje), malo nad njo (kar je redko pri teh motorjih razen kak HD ali GW z višjo šipo), ali malo pod njo (verjetno v tvojem primeru ker si razmeroma visok...)

Vario screen naj bi imel to prednost , da zaradi nastavljivega ščitnika to turbolenco zmanjša. Sam sem imel na XJR, ko sem montiral šipo PUIG RANGER, ki je pri njih največja univerzal naked šipa podoben problem - pihalo, bučalo mi je direkt v zgornji, čelni del čelade (Xlite 601- ki je sicer dokaj tiha)... Če sem se malenkost sklonil je bila zadeva OK in ker imam rad vse pošlihatano in BP sem za 5 cm podaljal šipo... In to v predelu nad lučjo, kjer sem "štukanje" tudi povsem uspešno "zablindiral" - po želji objavim slikice... Zdaj imam glavni zračni tok speljan tik nad čelado, je pa res, da vso turbolenco "faše" sopotnica...

Skratka, zadevo lahko rešiš samo na dva načina - da popolnoma "odrežeš" del ali celo šipo, ali namontiraš višjo, pomožnosti z "vario deflectorjem". Žal boš drugi način težko kje dobil "na probo" cena pa je nad 100€...:closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni Forumaši.

Imam Suzukija Bandit 1250 SA K7 in imam probleme z vrtičenjem zraka pod čelado. Čelado imam Nolan N85 visok sem 181cm in pod čelado že nad 70km/h tako bobni ko hudič, 120-130 začne še čelado tresti, 200 pa že ztako trese čelado da se mi kar cesta megli. Čelada mi ni prevelika in se mi dobro prilega. Probal sem dvignit sedež za tista 2 cm pa je skoraj isto. Poizkusil bom še kej zabasta v čelado (podkapa, rutka) samo se bojim da bo tresenje čelade isto. Zanimivo je da se vrtinčenje zraka dogaja točno pod čelado v vrat in se potem to bobnenje prenaša v samo čelado. Če se dvignem s sedeža za cca 15cm bobnenje preneha, sliši se samo normalno enakomerno žvižganje-pihanje vetra. Ne razumem ali so nardili tako zanič vizir ali pa imam zanič čelado.

Imam namen menjat prednjo šipo vendar po forumih nisem našel nič kaj konkretnega. Ponudnikov je kar nekaj Powerbronze, MRA, GIVI.. vendar ne vem kaj naj vzamem (SS, Sport Tourig, Touring vario). Sam veter me ne moti- saj si seveda na motorju in ima pač to svoj čar , ampak bobnenje in tresenje čelade pa res ni normalno. Zato se bojim da bom z višjo šipo dosegel samo prenos turbulence v čelado, bobnenje bo pa mogoče izginilo. Zelo bi bil vesel kakšne informacije, če ima kdo montirano kakšno drugo šipo in kako se obnese.

Lp, David

motorin enak. sem 2 cm višji. čelada n- 84, pa brez problemov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim XJR, pa pri majhni Kappa šipci tud dobim vse turbulence v glavo, v Nolan N102 precej buči. Če snamem šipco ne buči, je pa zračni upor močan ko hudič (pri 160km/h že daljša roke) :glare: Večje šipce nočem montirat ker kvari izgled (ko poštar si potem).

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim XJR, pa pri majhni Kappa šipci tud dobim vse turbulence v glavo, v Nolan N102 precej buči. Če snamem šipco ne buči, je pa zračni upor močan ko hudič (pri 160km/h že daljša roke) :glare: Večje šipce nočem montirat ker kvari izgled (ko poštar si potem).

LP!

Moral se boš odločit ali trpet nad 150 + Km/h in vozit NE poštarski moped ali pa pravo šipco in se peljat ležerno tudi pri 200 + Km/h jaz imam pravo šipco(MRA) in mi še noben ni rekel,da vozim poštarski moped! :whistle:

post-26857-127299022063_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moral se boš odločit ali trpet nad 150 + Km/h in vozit NE poštarski moped ali pa pravo šipco in se peljat ležerno tudi pri 200 + Km/h jaz imam pravo šipco(MRA) in mi še noben ni rekel,da vozim poštarski moped! :whistle:

A to maš MRA vario touring šipo.

Na mojem bi pa tole zgledalo takole

gsf_650_1200_06_vt1.jpg

ali pa takole, pa ne vem z akatero se naj odločim???

gsf_650_1200_1250_06_t1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to maš MRA vario touring šipo.

Na mojem bi pa tole zgledalo takole

gsf_650_1200_06_vt1.jpg

Ja MR vario imam in tako(zgornjo) bi tudi tebi svetoval, je res zelo uporabna,namreč večkrat moraš celo med vožnjo nastavljat .Ne samo zaradi hitrosti, tudi zaradi čelnega vetra! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo banditosi!

Eno neumestno vprašanje!

Kaj pravite na enega modela(MENE), da si kot začetnik(zdaj delam izpit,imam 34 let in razčiščeno podstrešje, pa tud žensko, ki bo z mano 50% časa na motroju) omisli nekaj takega za prvi motor?

Me je nekaj skupaj, tako, da, mi teža motorja na mestu nebi smela delat težav.

sva pa skupaj z žensko bolj turistično usmerjena, seveda pa bi bil tudi za vsakdanje kruzanje.

Sem pa tudi bolj len voznik in nimam preveč tistega športnega v sebi, da bi skoz šaltal.V takem primeru bi si omislil kakšnega 600taka :)...

Kaj priporočate?

S ali N verzijo?

Poraba kot vidim je nekje 6 litrov povprečje, če sem prav razumel...

Kako pa je z rednim vzdrževanjem, kakšne so kaj cene servisov, oziroma delov(kakšno olje, filtre in svečke bi sam menjal, pa tud veriga in takšne reči)...

BTW z mojo skupaj s prtljago in opremo dosegava 180 - 200 kg...

lp in hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo banditosi!

Eno neumestno vprašanje!

Kaj pravite na enega modela(MENE), da si kot začetnik(zdaj delam izpit,imam 34 let in razčiščeno podstrešje, pa tud žensko, ki bo z mano 50% časa na motroju) omisli nekaj takega za prvi motor?

Me je nekaj skupaj, tako, da, mi teža motorja na mestu nebi smela delat težav.

sva pa skupaj z žensko bolj turistično usmerjena, seveda pa bi bil tudi za vsakdanje kruzanje.

Sem pa tudi bolj len voznik in nimam preveč tistega športnega v sebi, da bi skoz šaltal.V takem primeru bi si omislil kakšnega 600taka :)...

Kaj priporočate?

S ali N verzijo?

Poraba kot vidim je nekje 6 litrov povprečje, če sem prav razumel...

Kako pa je z rednim vzdrževanjem, kakšne so kaj cene servisov, oziroma delov(kakšno olje, filtre in svečke bi sam menjal, pa tud veriga in takšne reči)...

BTW z mojo skupaj s prtljago in opremo dosegava 180 - 200 kg...

lp in hvala!

Ti lahko povem iz izkušenj z GSF 600, da je vzdrževanja zelo malo in tudi v primerjavi z drugimi 600taki ( še posebaj sport ) je ugodno. Servisov od Suzukita je dovolj vsepovsod. Če si klasik si omisli 600 ( zračno hlajenje ) če hočeš nekaj novejšega potem 650 ( vodno, po možnosti z ABSom ) in to je to. Motor ne razočara! Po našem domačem Banditu so se v našm kraju s 3500 prebivalci pojavli še 4 banditi, sicer razlićnih kubikatur. :) Zanesljiv moped!

Če pa misliš, da ti bo čez kakšno leto prešvohna zadeva pa 1200 ali pa 1250 :) Navora tok, da drevo iz gozda potegneš hehe :D

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako raje pripeljem k hiši 1200 kot 600...

Registracija je itak ista, a ne?

Par konjev več bom pa že kontroliral ? :blush:

Sem tip, ki fajn premisli in nato kupi za nekaj časa, torej, ko bo motor pri hiši, kateri že bo, bo pri hiši kar nekaj časa...

Zato raje močnejšo varianto, kot pa menjavo po enem letu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako raje pripeljem k hiši 1200 kot 600...

Registracija je itak ista, a ne?

Par konjev več bom pa že kontroliral ? :blush:

Sem tip, ki fajn premisli in nato kupi za nekaj časa, torej, ko bo motor pri hiši, kateri že bo, bo pri hiši kar nekaj časa...

Zato raje močnejšo varianto, kot pa menjavo po enem letu.

Ravno to sem ti tudi svetoval. Potem zdaj samo še ugotovit koliko denarja je na izbiro in pregledat kaj lahko s tem kupiš, it pogledat in kupit. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupoval bom za drugo sezono, se pravi tam nekje v začetku leta 11' ...

Takrat bo verjetno 2006 letnik malo zgubil na ceni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alora

Evo, pri meni je bla dve leti nazaj ista zgodba kot pri tebi..

Nisem ravno športaš, rad se vozim dlje, včasih mi ni za heblat.. sem tudi večje postave, 30 plus, to je bil moj prvi motor takoj po opravljenem izpitu..

Moram rečt, da sem res zelo zadovoljen z banditom.. ga ne menjam:)

Tudi s punco, prtljago in mano vseeno skoči, ko je treba..

Če si bolj za potovanja, priporočam verzijo z oklepom, je bolj udobno.. sploh na kaki avtocesti na daljše fure

Po moje ne boš zgrešil, sploh, ker se ga da tud hitro vozit, in imaš vse v enem paketu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa ti bo zapestje bolj živčne sorte, pa računaj na večjo obrabo gum, motor ma dost navora, veliko težo, pa še sebe priračunaj, neki se gumi mora potemtakem poznat, če boš agresivno speljeval..

S prvo gumo sem nardil slabih 5000 km:)

En servis me pride okol 100-120€ z oljem, filtrom, itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bom kupoval bandita, bom verjetno naked verzijo vzel, saj se tudi z nakedom da 150 - 160 peljat, da je še vzdržno, a ne?

Nimam rad avtoceste, če se le da, grem po stranskih cestah - si rad še kaj pogledam, ne sam zletim iz A na B :)

So kakšne razlike med letniki 2000 do 2006?

So enaki ali kakšne spremembe?

Kaj naj gledam pri nakupu?

Se splača vzet, recimo 2000 letnik, če ga dobiš z malo km in lepo ohranjenega ali se naj gleda čim mlajši?

Gledal sem nekaj, da nekateri naredijo 10000 z gumo, drugi 5000 - kako takšna razlika?

Preveč gasa?

Poraba na umirjeno vožnjo cca 6 litrov?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist ok se pelješ 170 z nakedom. Kar bo več, boš pač malo utrdil vrat in bo ok tudi naprej.

Glej od 2001, ko imajo že tanove okvirje, obnovljen model. Potem kakih omembe vrednih sprememb ni nilo.

Pri nakupu pazi da ne vzameš kakega steranega, ker bo potem preveč pil olje, malo ga pa 1200 tko al tko pije.

Pazi da najdeš res ohranjenega in z malo km. Če je lastnik lepo skrbel za motor, potem je pri cca 30 000-40000 kilometrih na števcu in npr 8 let starosti motor še vedno videti resnično kot nov. Če boš kaj tagea našel potem je to super.

Jaz bi gledal da bi dobil čimbolj ohranjenega za čimmanj denarja, letnik je lahko manj pomemben, glede na to da ni nekih razlik.

No eni pa precej dajo na to kaj piše v prometni,....

Z gumami je pa tako, jaz sem naredil najmanj 3500 km, potem je bla fuč, lahko jih narediš 12000, vse je odvisno od zapestja.

Bandit 1200 ima nor navor in če želiš lahko "cufaš" gumo iz vsakega ovinka naprej, pa tudi na ravninah seveda....

Kar se porabe tiče sem ga jaz uspel spravit na 5.5 po Črni gori, turistična vožnja in brez naglega pospeševanja, ker je tam zelo gladek asfalt.

Ga pa spraviš na 9 litrov če so pogoji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo banditosi!

Eno neumestno vprašanje!

Kaj pravite na enega modela(MENE), da si kot začetnik(zdaj delam izpit,imam 34 let in razčiščeno podstrešje, pa tud žensko, ki bo z mano 50% časa na motroju) omisli nekaj takega za prvi motor?

Motor je ok (če se znaš res brzdati).

NI pa ok, da boš takoj prvo sezono "z žensko 50% časa na motorju". Motor ni čigumi, da se ga takoj naučiš žvakat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!