Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

kje pa ti teče olje ven? ti je blok motorja poknil?:?: :?: :?: :?:

al ti ga "meče" ven na vijaku za dolivanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olja ne meče ven, šprica ga! Nekje na glavi iz odprtine 4. svečke. Motor ima 22k km, zato verjetno(upam) generalka ne bo potrebna. Serviser mi je rekel, da je verjetno dihtunga šla ali pa one okrogle dihtunge na glavi (6 obročkov)..........al pa kej drugega. Motor laufa dobro, brez problema, ne kadi, je po moji oceni v dobrem stanju (ali se pač motim)??!

Hvala in prosim še predlogov.

Lp, Onim

potem pa verjetno tesnilo na pokrovu ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da smo problem rešili:

Vijak med 3. in 4. svečko se je losal. Zakaj se je zgodil ta "Italjanski" sindrom na banditu ne vem, zato prosim mnenja? Mehanik zamenjal kovinsko podložko, pritdil šrauf nazaj preveril še ostale štiri in zadeva deluje. Šrauf ima luknjico skozi, tako da je verjetno oljni kanal spodaj, zato je pa 2l olja v 5 sekundah ven vrgl (200km/h).

Torej a kdo ve, zakaj bi se lahko ta vijak odtegnil (popustil)?

Hvala in lp,

Onim

Hvala Bogu smo vse zrihtal, zdej sledi test.

p.s. ventili in glava še niso bili šraufani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ne spada sem ampak vseeno, Ice (vem da bos ta index bral) kaj mi lahko das nekaj nasvetov za SB lenkerco. Ali morajo biti tudi druga nosila, kaksna je vodljivost po namestitvi in katera sirina je najbolj primerna?

Thanx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najenostavneje je,da pogledas HP od kaksnih,ki te stvari predelujejo (moko,metisse,renthal,banditmania,mizu,hesa,LSL itd..) in tam narocis komplet.videl sem pa ze vse od samo zamnejave riserjev (kar drzi krmilo na gornjem krizu) do zamenjave gornjega kriza in kompletnega krmila.

po moje (in zame) je najboljsa sirina nekje 80-85 cm (prej 80).vodljivost je pa odvisna koliko je balanca ukrivljena - manj kot je bolj trpijo zapestja.ravni drag-bar bi ti odsvetoval.veliko jih poznam,ki so montirali renthal.kot receno,preglej HPs.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eden problem, ki izvira iz prejšnjega (losan šrauf, razlitje olja po celi desni strani). Zadnja zavora ne prime kot bi morala. Problem se je zgodil pred Lendavo, pa sem mislil, da bom z daljšo vožnjo zadevo spravil v red. Ampak sem se očitno zmotil. Zadnja zavora še vedno ne prime, kot bi morala. Disk sem očistil z bencinom, pa nič bolje, kaj naj naredim? Saj ne da bi ravno nujno potreboval zadnjo zavoro, samo dostikrat se vozim v dvoje in tam je potrebna. Nasveti?

Hvala in lp, Onim

Če so se zavorne ploščice napojile olja, ti ne preostane nic drugega kot da kupis nove. Ko bos namestil nove plosčice, pa disk razmasti se enkrat. :wink:

Zadnja zavora je ravno tako zelo pomembna, zato ti svetujem, da to cim prej urediš. :!: :!: :!:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si pri "strokovni" pripravi motorja na zimo pošprical diske z WD40 in mi prav tako bremze malo čudno (neenakomerno) prijemajo... Priporočeno mi je bilo, da zamenjem ploščice, ker naj bi se sranje vpilo v zavorni material.

BTW: Si že ugotovil komu ni delal moment ključ, ko ti je zategoval vijak na glavi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

onim,kaj mislis z "zavora mi deluje dobro"? da ne vlece kot pricakovano,ali sploh ne prime? zadja zavora na banditu je namrec bolj milde sorte - obcutek,da ne grabi je vedno prisoten,kot podpora prednjim diskom je pa ucinkovita.to je tako in ni napaka.ce ti pa sploh ne prime .....zamenjaj ploscice,razmasti disk ......zamenjaj disk.... kaj pa vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si že ugotovil komu ni delal moment ključ, ko ti je zategoval vijak na glavi?

ja zgleda, da mehanik prejšnega lastnika moment ključa ni poznal in zadevo na roke zategoval :evil:

Bremza pa prijema vedno bolje, samo še vedno ne tako, kot je prej. Ali se bo stanje izboljšalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eden problem, ki izvira iz prejšnjega (losan šrauf, razlitje olja po celi desni strani). Zadnja zavora ne prime kot bi morala. Nasveti?

Probaj zavorne ploščice malo pobrusit na brusnem papirju, toliko da bodo spremenile barvo, saj se ponavadi olje ali kakšna druga nečistoča vpije le na površini, če to dovolj hitro opaziš.

Ko boš to naredil pa je ponovno potrebno nekaj kilometrov, da se ploščice spet točno naležejo na zavorni disk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj imam 1000 prevoženih kilometrov z banditom 1200 s. :D  :D V ovinku mi nekaj poplesuje. :( Spredne vilce sem že privil(na trše,2 črtica).Zakaj avspuh tako dolgo ostane vroč,kolektorji (avspuha)od motorja dol so že mrzli lonec pa še je vroč.Če lonec zamenjam, bo boljše?Z WINGSOM. :lol: Prosim za nasvet.

si nastavil tudi zadnji amortizer? preload in damping!

aaaammmm....tega pa se nisem opazil,oz. nisem niti bil pozoren na to.in kaj te mopti,ce je lonec dalj casa vroc,kot krivine?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnjega še nisem nastavljal. :shock: Če je zadnji lonec dalj časa vroč ,preveč zadržuje pline. :? (mislim)Treba jim je odprt pot. 8) Mislim ,da bi tudi nekaj pridobil na moči.UGIBAM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem sicer suguren, vendar domnevam da je orig. auspuh dalj časa vroč zaradi materiala iz katerega je lonec narejen in izvedbe (prekati). Celoten lonec je v povprečju cca. 1 kg težji od nadomestnih (alu, karbon, titan...). Krivine se hitro ohladijo, ker so dokaj tanke, brez polnila kot ga ima lonec. Jaz imam drug auspuh, pa se ga takoj po vožnji lahko mirne volje dotaknem, no držati ga ravno ne morem. Po pribl. 3-5 min. je pa takorekoč hladen.

Glede poplesavanja ne vem, ker imaš nov tip bandita. Tvoj model naj bi imel stabilnejši in bolj tog okvir kot moj, tako da tu ne vidim problemov. Če ti odnaša zadnje kolo poskusi nastaviti zadnji amortizer (jaz ga imam: preload:5, damphing:3), sam poiskusi. Sicer se pa tudi moja nastavitev bolje vozi v dvoje, ko sem sam, bi moral malo "popustiti" nastavitve. Nastavitve pa so seveda odvisne od teže in načina vožnje ter koliko si pripravljen izgubiti pri konfortu.

Lp, Onim

p.s. če želiš ti lahko po mailu pošljem primerjavo izpuhov za bandita objavljeno v reviji PS nekaj let nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce imas stari model (MK.I) potem ti bo primerjalni test pomagal,ce imas novejso verzijo (Mk.II) je pa le napotek do tvrdk,ki izdelujejo izpuhe.Mk.i je bil namrec zadusen izkljucno samo cez izpuh,medtem ko je Mk.II omejen se v fergazerjih in (delno) elektroniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, ko smo že pri tem, kako bi poleg auspuha dodatno "optimiral" moj Mk I. bandita, seveda čim ceneje. S tem izpuhom ima cca 117 PS (testirano v reviji), rad pa bi dodal še kakšnega, bolj mi gre za navor. Imaš kakšen predlog? Dynojet? Kateri stage?... Podatkov na internetu je veliko, a predvsem gre za dražje predelave - ni pretiranega viška denarja :cry: . Koliko ki se menjava filtra z K&N filtrom poznala? Ali bi bilo potrebno dodatno nastaviti frgazerje?...

Lp, Onim

p.s. Johan pošljem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nihče ne ve(klical 3 serviserje) ,če imajo banditi letniki 2002 omejene konje na 100(približno) z elektroniko ali kako drugače. :(To bom ugotovil jutri na prvem servisu.Če ima kake mehanske zadavce bom kar vse ven zmetal.Če pa ne, :cry: bom menjal avspuh ,pol pa naprej.Bomo vidli,če se bo kaj poznalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

onim: obstaja ena zadeva,t.i. 2" modification,kjer zrezes v airbox dodatno 2 colsko luknjo in ustrezno nastavis uplinjace (igle,dize).pri tej zadevi so strosek samo dize,mogoce igle (odvisno).je pa airbox potem "fiksen" (nazaj zalimat ne gre :lol: ).http://members.accesstoledo.com/portpct/ tole je net-naslov ene najboljsih strani za bandite.

johan: Mk.II je "zadusen" preko fergazerjev in auspuha.blokado ima samo v 2. in 3. prestavi zaradi wheely-ziranja in zaradi glasnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello! Kolega mi je ze pred nekaj casa razlagal, da obstaja dolocena celada za Bandita. Zanima me, ce je to res, in ce je, kdo je izdelovalec te celade, kje se jo da dobit, in kaka je cena?Sicer pa dobim mojega bandita cez natanko 14 dni:)!!

aja :?: mogoce mislis craftove RX7 in podobne - kao streefighter-celade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej hvala Ice, res dobra povezava. Glede čelade pa takole: v DE prodajajo čelado z imenom Bandit (oblika pa je kopija simson, z rilcem), vendar ta čelada nima ECE norme in je dejansko nelegalna za uporabo. Cena mislim, da je cca. 150 EUR (ne vem, preverte v Motorradu v oglasih). Sicer pa je zdaj trg t.i. streetfighter čelad precej širok, skor vsaka firma že ima kakšno takšno helmo na izbiro.

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj bil na servisu. :cry: POLOMIJA. :evil: :evil: Niso imeli pojma o servisiranju.(rajši ne bovem kje sem bil).Še motorja niso mogli postavit na dvigalo brez moje pomoči.Servis na 1000 km.Bil je gratis.Dali so mi olje (motorju) regips 10-50w sintetica.Po končanem servisu sem se odpeljal do starega serviserja v velenje(za suzuki).Ko sem mu povedal kakšno olje so mi dali se je držal za glavo.Takoj mi je zamenjal olje in filter(nevem kdo bo to plačo).On mi je dal silkolene olje(mineralno).Pokazal mi je papirje ,da morajo vsi suzukijih do 6000 km imet strogo mineralno olje.(če hočeš da ti ne žre olja).Zdaj pa ne vem komu naj verjamem. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjemi staremu serviserju.....za bandita 12,letnik ´01 je predpisano mineralno olje iz dveh razlogov:

a) da se bati (oz.obrocki na batih) dobro "ulezejo" na stene cilindrov in

B) da se sklopka (lamele) napoji mineralnega olja,ker drugace pricne zdrsavati.

jaz bom sele pri cca.25-30k km menjal na polsintetiko ali sintetiko.in povej ime serviserja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki uporablja do 6k km mineralno olje,katero naj bi bilo bolj "grobo" (da se ne vsede v vsako mikroskopsko spranjo) in s tem pogojuje,da je zacetna "obraba" obrockov in sten cilindra vecja.to pogojuje boljse vsedanje obrockov v cilinder in potem boljse tesnenje in manjso porabo olja.to se dogaja v mikroskopskih dimenzijah.

priporoceno je pac,da se do 6k km uporablja mineralno olje in sele potem sintetika ali polsintetika.pri visokih obratih pomaga samo prezenca olja na mestih za mazanje - pri mrzli masini olje se ni povsod prisotno oz. ne v dovolj velilki kolicini - in kvalitetnejse olje med ostalim prej pride do teh mest,ker je viskoznost enega hladnega olja boljsa od drugega (del kvalitete),pri visokih temperaturah pa se ne "uvodeni" - ne rata prevec tekoce in ohranja mazivne lastnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da gre za pooblaščenega Suzuki serviserja iz Velenja, predvidevam, da je to Moto Mario. Tudi sam namreč svojo Suziko servisiram tam. In tudi meni je za prvih 6k km predpisal mineralno olje, sedaj pa imam notri polsintetiko. Ko sem ga vprasal, ce ne bi raje menjal za sintetiko, mi je svetoval naj pri taksnem tipu motorja (GSX 750F - sporttouring) ostanem raje kar na polsintetiki (sintetika bi lahko bila celo skodljiva - vecja obraba sklopke, drsenje...).

Dobil sem obcutek, da se clovek res spozna na zadevo in mu je dosti mar za to, da ti dobro "popedene" tvoj motorin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis,kjer so "strokovno" :twisted: opravili servis je PANADRIA V CELJU.

Z oljem ,ki so mi ga nalili (v panadriji) sem naredil cirka 40 km.Mario mi je svetoval naj zamenjam olje (še enkrat)čez cirka 500 km.A je možno ,da je v teh 40 km olje pustilo kake posledice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!