Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mopedfan

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)

DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Ice

castrol GTX 3,mineralno.nekako se je to olje obneslo pri vseh dosedanjih motorjih.menjam olje in filter istocasno na 10k km.po 240k km se nobenih problemov z nobenim motorjem; ajd...po 91k je sklopka pri magni malo popuscati zacela .

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krokar

Kot sem že prej omenil, uporabljam isto olje ko ti Onim. Žal pa ne morem posredovati trenutno prav nobenih izkušenj (ga mam komaj pol leta pa še zima vmes). Lahko pa rečem, da po temeljitem čiščenju, zamenjavi potrošnega materjala (zračni, oljni filter, olje, zavorne plošče, ultrazvočno čiščenje uplinjačev, čiščenje rezervoarja + še nekaj malenkosti - želim, da vem kaj inmam) po nabavi motorja (druga roka) zadeva teče kot urca oz. občutno bolje kot ob nakupu. In kot sem že enkrat omenil NI MI ŽAL DA MAM TA MOTOR!!!!

LP!

Krokar

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Popravil/a - krokar dne 12/04/2002 ob 13:36:09

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

Jaz sem se odločil za 300V olje, kljub temu, da mi je serviser dejal, da je to olje namenjeno predvsem za agregate, ki se jih priganja "do konca" - na rdeče. Zaenkrat še nisem opazil razlike od prejšnjega polsintetičnega 5100, ampak nisem prevozil veliko km - beri cca 100(če pogledate čez okno, boste vedeli zakaj).

Sicer pa motorja ne priganjam, vendar boljše olje ne more škoditi ali ne?

Ni važno kaj - važno da je Bandit !!!!!

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onim

... motorju ziher ne škoduje, škoduje pa denarnici.... ah pa spet ni take panike.....

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

quote:

2x VPRAŠANJE:

SBN: na naked Bandita si dal GIVI šipo in je zelo bolje. Si dal veliko šipo ali malo?

IN: BANDIT vs. XJR 1300? Kakšni vtisi...

D.

Šipa je nad lučjo cca 20 cm, pa še to poševno - srednje velika. Sicer pomaga, vendar ne dosega take zaščite kot originalna na S-u. Pri višjih hitrostih pa ne pomaga več dovolj dobro (preveč pritiska v čelado).

Yamaho XJR 1300 sem peljal samo enkrat, pa še to zelo na kratko, tako da bi težko podal kakšno relevantno oceno. Sem pa v nemški reviji pred časom (mislim da v Motoradu 2000) videl in "prečital" primerjalni test (Bandit 1200, XJR 1300, Honda X11 in Kawasaki...).

Po mnenju nemških novinarjev je debelo zmagal - saj veste kdo!

Ni važno kaj - važno da je Bandit !!!!!

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

DA DOPOLNIM ZGODBO O OLJU IN SKLOPKAH >

na starih jajcih so sklopke ves čas drsele ali pa so bile tik pred tem. Avtomobilsko olje (z aditivi) ali dodatki (motor up, scorpion itd.) so stanje pripeljali čez mejo in sklopka je drsela.

Novi in ispravni motorji imajo tako dobre sklopke, da lahko drsenje samo sanjaš neglede na olje in dodatke. Ne drsijo, pa pika.

In to je vse...

D

disident: ce si dal v novega bandita (do letnik ´00) sintetiko ti je sklopka GARANT zacela drseti.pricevanja na US in UK listi to potrjujejo.po 15-10k km pa ni bilo vec problemov.to je z serijskimi lamelami pri B12.

z ´01 letnikom se ni dovolj izkusenj za utemeljeno izjavo.bom pa vseeno pocakal do 30k in potem polsintetiko ali sintetiko probal.

glede B12 vs.XJR 13: masina od yam je bolj "brutalna" (vec navora vsaj v serijski izvedbi),medtem ko je sasija in podvozje od bandita veliko trse in bolj sportno vozno.yam je premehka za resno hooliganiziranje.sedez je na yam boljsi,izgled stvar okusa.yam je tezja in ne tako okretna.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebre

elo!!!

1: a maste klele usi bandiat 1200S, a ma kdo tud brez tistga S-a(1200), kaka je razlika, a bi se dal da bi kupu 1200S,pol bi pa dau masko dol a bi biu tak kot 1200 a je kej drgač(mašina,luči..)

2: do kok pa bi se dal vozt bandita 1200(brez S-a)k je brez maske, ne da bi te dobesedno odnesl z nega, tista znosna hitrost

by gebre

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onim

.... odgovor na 1. vprašanje:

ta star bandit 1200s (Mk.I) ima spredaj pod masko samo nosilec, ki se z lahkoto dostrani in dva nosilčka na straneh na okvirju. Vse to se da odstraniti v cca 15 min. in bandit je tak kot N varianta (samo okroglo luč še montiraš). Za bandite od letnika 2001 naprej ne vem. ICE?

2. Tu nimajo vsi S banditov.... bojo že sami povedal glede hitrosti, sam imam S varianto, pa povem, da do 150 še kar gre (pokončen položaj) pol pa tudi original vizir ne pomaga kej dost (se je treba pod njega skrit). Vetra v glavo je pri S varianti kar precej, ker maska ni zelo visoka... Pomaga pa kak povišan vizir(MRA...mogoče ga montiram.... al pa ne, sej mal tak mora pihat, če ne bom pa GoldWinga rajš kupil.) Pelat se da pa tudi 200+ brez problema kr neki cajta.

Lp, Onim

p.s. men je osebno bolj všeč naked varianta (N - brez maske), sam jaz sem rablenga kupil, pa nisem mogel izbirati. Prej mel naked motor, pa se da 140-150 kar solidno pelat, več pa tak policaji ne dovolijo. (preživiš pa tudi kratkotrajno vožnjo nad 200+)

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

Mk.II (´01-) S ima nosilec,na katerem je montiran celoten sprednji del (plastika,luc,armature) in dva vijaka na vsaki strani.do 160 je ok,preko se moram malo skriti za sipo.se razmisljam,ali bi kupil MRA touring sipo.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krokar

... uprašanje ....

• Kaj pa zavore oz. zavorne plošče pri Banditu? Kako jih preverjaš (mislim na obrabo le teh - neki gledu pa bl mal vidu), moraš zmerom mehanika zraven met al se da to prevert s kakšno simpl varjanto ne da bi mogu pol prvega konca motorja razdret; in pri preverjanju koliko je tista kritična meja debeline ploščic?

Hvala

LP!

Krokar

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

med diskom in celjustmi je nekaj prostora.v celjustih vidis ploscice,ce pogledas paralelno z diskom opazis debelino ploscic.ce je ta debelina manjsa kot 3 mm ti priporocam,da jih vzames ven in jih pregledas podrobneje (neenakomerna opbraba ali podobno).po potrebi uamenjaj.jaz jih vecinoma menjam ko je debelina nekje 1-2 mm,ali indikator (utor med povrsinama,ki lezita na disku) ze bolj plitek.

na vsak nacin pa pred vecjo turo (2000 km plus).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krokar

No pa smo spet pr Banditu!

Glede zavor.... cca 3-4 mm sam se mi zdi da je na eni strani manj kot na drugi čeprav je nekako na "uč" vidt, da so enakomero obrabljene.

• Zanim me pa tud... Pri pranju motorja sm pretekli vikend na svojo veliko grozo in na dodatno obremenitev denarnice (nic ne bo letos s Korziko, Grcijo ali cem podobnim), ugotovil, da imam na zadnji gumi samo se neke sledi - baje da je bil tam nekdaj profil in da ta prva guma tud ni kaj dosti bolša, pa me zanima kašne gume uporabljate za motor torej na kaj prisegate?

p.s.: Ce se da URGENT, ker dokler ne zamenjam se tud na kofe ne peljem z njim - nima smisla tvegat po neumnosti!!!

Ups, pa še, če ma kdo popolno el. shemo od bandita 1200s, bi želel, ce bi se jo dalo dobiti na kak način! HVALA VSEM!!!

LP!

Krokar

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speedo

quote:

gume: MEZ4 ze druga garnitura.zdrzi cca.9000 km,prime zmeraj in vedno (razen na olju in pesku ne prevec),tudi v dezju v redu.

shemo elekrtike bi pa moral imeti v servisni knjizici ali prirocniku,ki si ga dobil zraven motorja na zadnji strani.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Pri MEZ4 gumi me zanima, kako se kaj obnese pri voznji skozi ovinke. Kaksen je obcutek pri malo vecjem nagibu (v primerjavi z bolj sportnimi gumami).

Ali so te gume na robovih mehkejse? Se jo da peljat do roba?

Ko si jih zamenjal: ali si menjal obe hkrati oz. katera se ti je prej zrabila?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

Trenutno imam zadaj še originalno Michelin Makadam (7000 km) in bo po moji oceni zdržala še cca. 2 - 3000 km. Sem pa že razmišljal o zamenjavi in bom glede na vsa priporočila različnih motoristov in vulkanizerjev vrjetno v prihodnje posegel po Mez4.

Spredaj pa imam Michelin Pilot Sport, ker nisem bil zadovoljen s makadamnko (preveč trda).

Krokar

Če imaš model MkI (GV75) imam komleten manual, skupaj s ele. shemo. Če te zanima, mi pošlji e-mail, pa se dogovoriva!

Ice

Prosim, če malo bolj podrobno opišeš razlike med pnevmatikami, ki si jih do sedaj vozil na Banditu.

Ni važno kaj - važno da je Bandit !!!!!

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

SBN razlike sem ze opisal nekje na zacetku.v glavnem (takrat) serijske mac 90 so za stran vrzti - zdrzijo enako kot MEZ4 z bistveno slabsim obcutkom za cesto.od takrat 2x MEZ4-komplet.

MEZ4: polozil bandita na stopalko,dva gor,kofer montiran,pa gasa in.....nic.originalno se ni zgodilo nic,razen da je motor vlekel iz ovinka,ko strgan; so pa bile gume v redu ogrete.ne pricakovati oprijema kot pri M1 ali D207RR,ampak za touring gumo fantastika.zadnja zdrzi cca.9k km,sprednja pa cca.10-12k km.v DU sem imel ze nove gor in mi roly,nearrain in bladzo niso v ovinkih pobegnili.kot kompromis med zdrzljivostjo in oprijemom vec kot zadovoljen; mogoce bi lahko zadnja malo vec zdrzala.

bi enkrat probal M1,samo zadnjic niso imeli teh na zalogi.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krokar

Torej pprobam MEZ4.

Da vprašam, še preden začnem težit vulkanizerjem - kaj pa cena le teh.

Krokar

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

60k? tam nekje.motorjet ma cenik na strani.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onim

.... tole o gumah:

sam imam dunlopke D205 sporttuoring in so za moje potrebe čisto o.k. Niso pa ziher ne najboljše. Na motorradovi strani je test gum mislim, da celo na banditu 1200 in splača se pogledat rezultate. Po voznih lastnostih je zmagala prevmatika Metzeler MEZ4 (Avon AV 35/36 3. mesto), pri ekonomiji pa prednjači Avon AV 35/36 (Metzeler MEZ4 3. mesto). Poglejte si zadevo:

http://www.motorradonline.de/ReifenSpezial...entest2002.html

... Aja pa še neki: A kdo ve kje bi se v Slo dobile Avon moto gume?

Lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

quote:

... Aja pa še neki: A kdo ve kje bi se v Slo dobile Avon moto gume?

Lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

prodaja jih Hyunday AT.

ravno zadnjic sem dobil cenik v roke. ce te zanima...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

Zadnja guma bo izdihnila. Je originalna Michelin makadam in je vzdržala 10k km. Z njo bo mogoče napraviti še nekaj km, potem pa v smeti.

Spredaj imam Michelin pilot sport (makadamsko sem vrgel proč, ker je bila pretrda). Po moji oceni (želji) bo vzdržala še kar nekaj km, upam, da še eno zadnjo, potem pa Mez4 obe (definitivno)!

Pojavlja se mi dilema:

1. Ali dati na zadnje kolo nazaj Michelin makadam (glede na proizvajalca prve pnevmatike - kljub temu da je trda)?

2. Ali dati zadaj Mez4 in imeti dve popolnoma različni pnevmatiki?

3. Možne alternative in iskušnje.

Denar ni pomemben, ker gre za vprašanje moje varnosti!

Ni važno kaj - važno da je Bandit !!!!!

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ne vem ce ti bo pilot sport zdrzala se eno zadnjo (cca.10k km),je bolj malo verjetno oz. nemogoce.pa daj se zadaj gor pilot sport in ko sta obe bolj bogi zamenjaj za MEZ4 ali kaj drugega.pilot sport bi ti po pricanjih sodec zdrzala nekje 3-6k km,odvisno od zapestja.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

Za lastnike Banditov: v zadnjem Motorradu (st.12/2002, str. 136) firma Topham (http://www.mikuni-topham.de/) ponuja za Bandita 1200 kit za uplinjace, ki naj bi v kombinaciji z bolj odprtim izpuhom prinesel okoli 10% povecanje moci. Kit obsega sobe za uplinjace, alu vstopnike za zracni filter in zracni filter, ki ga lahko ocistimo/umijemo. Cena je 179 EUR.

LP suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krokar

Že nazaj...

No ja smola pa taka... Prvič in zadnjič pelou u pralnco!!!!

Rabim nekaj malega info

• Cena za obratomir oz. če se da dobit samo ohišje (se je strlo pa šrauf odtrgalo)

• Cena za desno bočno masko (preveč počena pa še orajsana - mislm da je nima smisla popravljat)

• In pa še cena za ročko - bremza

In mim grede :? kaj nardit z avtopralnico - nej kej težim al ne, čeprav me je nekaj opozoru?

LP & VV!

Krokar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

rocka te pride cca.EUR 15.- pri gericke.

plastiko lahko probas lepit z kompletom od gericke (odvisno koliko je strta)

za ohisje: naredi sam iz starega materiala (aluminij,plastika itd.)

avtopralnica: kaj pa vem.....po eni strani lahko mogoce naredis ovadbo na policiji; saj so te opozorili,samo tisto,da kao drsi kot pri novih gumah - no way jose.nove gume NE drsijo tako! (BTDT).dobi vzorec tistega,s cim ti je gume namazal.mogoce mu lahko dokazes vsaj grobo malomarnost.

po drugi strani pa odlozi pod "izkusnje v zivljenju".

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki
PROBLEM!!!

Peljem se po AC iz smeri arja vas proti mb, pa mi pri cca 200 km/h prične olje iz mašine ven metat???! Zakaj, kaj je razlog, a ima kdo rešitev. Prosim samo konkretni odgovori. Ali je možno, da je dihtungo na glavi razneslo, če je bilo v motorju preveč olja? Aja spuša pa na glavi ni ne spodaj temveč in četrte svečke (izpšod pokrova 4. svečke)? Kaj je narobe. Olje je skoraj vso ven zmetal, motor deluje normalno. Koliko je cena popravila (predvidavanja).

Hvala lepa in lp,

Onim

p.s. mater sem jezen, nikoli več ne bom dukatijev šimfal!!!

pejd zmerit kompresijo. Tvoji simptomi kažejo na povečan tlak v karterju, zato pa ti je olje ven metalo. Do povečanega tlaka pride zaradi netesnenja batnih obročkov. Seveda so lahko tudi drugi problemi, vse pa diši na generalko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Dihaj dihaj. Lorenza Savadorija   https://www.gpone.com/it/2020/02/23/motogp/lorenzo-savadori-ha-deciso-tester-aprilia-per-la-nuova-rs-gp.html   Upam de mas prav. Lanski wild cardi niso bli nek briljantni, tud letos, je po defaultu bogato zadnji.... Mozno tud de je zakljucil kariero?
    • thumper
      kaj ???
    • KennyJR
      Jah no... Podpisal kej dosti takrat ni... Kaj pa vem, kaj se smatra pod zares uradno... Kakorkoli Apriliji podpisala Lorenza za testnega voznika, tako da predvidevam, da Bradley ne bo več v penziji... 
    • Fadil
    • Kugelschreiber
      https://www.crash.net/motogp/news/231293/1/johann-zarco-makes-suzuki-motogp-debut   men se zdi to kar uradno. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!