Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Novi tip bandita nisem vozil, s tastarim pa imam kar nekaj izkušenj.

-maska je za turing preniska, nad 150 se moraš sklanjat

-s stranskimi kovčki začne nad 160-170 plesat

-poraba lahko pade tudi pod 5l

-ko sem kupoval motor, je bil v ožjem izboru

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:?: Hm .... ma kdo lučke za mojo novoletno jelko tipa: BANDIT?

Zdej pa resno: pregorele so mi osvetlitveni lučki števca, pa me zanima če kdo ve kje dobiti le te. Sam sm že spraševal po avtotrgovinah nekaj malega po moto vendar niso imeli ničesar kar bi ustrezalo (vse nekej mičknga al pa ful preveliko)....

:?: Zavore!!!! V zadnejm času oz. zadnje par dni sem opazil (začutil, slišal), da mi prve zavore nonstop drgnejo po diku in to prekomerno toliko kot bi rahlo tiščal ročko. Prej tega nisem nikoli ne začutil ne opazil niti disk se mi ni grel toliko kot se mi sedaj. Kasneje sem dvignil prvi konc in gumo z roko vrtel ter opazil še naslednje, da na določenem odseku diska močneje drgne ko drugot vendar drgne pa po celem disku. Kolikor se je dalo sm na uč pregledal zavore cca 3mm debeline in nobenega vidnega deffekta. Ima kdo kakšno idejo kaj bi to lahko bilo?

Krokar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žarnice lahko dobiš pri pooblaščenih serviserjih (za svojega vem, da jih ima).

V manualu za motor piše (prevod po SBN iz nemščine):

Preverjanje diska. Debelina diska se preverja z mikrometrom.

Verschleissgrenze: Vordere Bremsscheibe: 4,0 mm

Hintere Bremsscheibe: 4,5 mm

Odstopanje max 0,3 mm. Če je odstopanje večje, piše, da je potrebno disk zamenjati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krokar, a maš ti novga al ta starga bandita? Včeraj sem tudi jaz ponoči preveril števc in ugotovil, da tudi meni lučke na zgornji strani števca ne delajo :cry: . Kje si dobil lučke in koliko stanejo? Mogoče je to kakšna serijska napaka, al kej podobnega?

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Onim..

Lučke k lučke.. Slej ko prej kšna crkne... :(

Ti jest sm jih dobu pr mojmu serviserju ta pa pri Odarju če se ne motim .... Drgač pa po mojem jih boš težko dobu kje drugje kot na kšnm suzuki servisu, ker kodekoli drgot ko sm sprašval, so samo gledal kot tele u nova vrata "Od kje men take lučke, da to pa sploh ne obstaja..." take in podobne slišu... Sicer pa lučke same niso ne vem kaj (po ceni misla). Men jih je dal tako za dober odnos.... Tud zase jih bom še nekaj nabavu tako za rezervo....

Drgač pa tko kot teb mi je najprej crknla zgorna in ko sm zadevo raskopal, da sm vidu kaj da je, mi je crknla še druga.... Mislim pa da so delno podvržene pregorevanju, vsaj sodeč po temu, da so v števcu inštalirane v precej majhen in zaprt prostor in obe k sm potegnu vn sta bile prav lepo počrnene... torej pregrevanje samih žarnic, kar povzroči da je življenska doba le teh krajša... :roll:

A Banditam mam 98l.

Krokar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žarnice niso podvržene pregorevanju, ampak gumijaste podložke - nosilci, ki držijo celoten števec sčasoma otrdijo in pride do večjih vibracij (preverjeno pri serviserju - danes, ko sem delal servis na 12k km). Težavico se da rešiti tako, da se vstavi nova gumi podložka (lahko jo sam narediš - zadeva čisto enostavna)! Ko postanejo števci preveč gibljivi, se zaradi naših dobrih cest pojavijo dodatne vibracije.

Zdej pa gasa :P :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mi lahko kdo pove, na klko je prvi servis za Bandita 1200??Meni so rekli da je na 6k kilometrov, danes pa mi kolega pravi, da je na jurja kilometrov.A je na 1k ali na 6k kilometrov???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi servis je bil pri mojem (nakup '01) na 1000 km (v motorju je bilo olje za vtekavanje) - se ne priporoča več kot 5000 obr/min - zamenja se olje in preveri motor.

Prvi pravi servis pa je potem na 6000 km (komplet zamenjava olja, filtrov .....) in zatem vsakih 6000 km (glej servisno knjigo).

Sicer pa bi to moralo pisati v navodilih za uporabo motorja (vsaj pri meni je) pa še serviser mi je to posebaj povedal in poudaril. Kje pa si ga kupil :x :? :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem: :( Na banditu 1200 (pri 2400 prevoženih kilometrih) mi je začelo zginjat olje(žret).Nemorem verjet,kot, :? da bi kupo yamaho.

Jaz sem bil včeraj na servisu na 12000 km. Kolikor olja je bilo na 6000 km dano noter (marec '02), toliko ga je šlo pri menjavi ven :P :!: :P :!: (brez vmesnega dolivanja). V razgovoru s serviserjem le-ta zatrdil, da Banditi ne pijejo olja :lol: :lol: :lol: .

Me pa tvoja izjava zelo čudi :!: :shock: :roll: Kakšno olje pa imaš v motorju :?: V mojem je Motul 300 V (sintetika).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pove, kaka je priblizna cena levega dela maske in zmigavca za Bandita 1200S??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SBN

Moj suzuki kuri mineralno olje.Ne vem če mu glih to paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno je, da mineralno olje ne trpi tvojega načina vožnje. Visoki obrati, visoka temperatura motorja in mineralna olja ne gredo najbolje skupaj. Če pa vse skupaj deluje še v dolgih intervalih pa sploh. Moj prejšni motor (zračno hlajena klasika GSX 1100E) je ful žrl olje pri hitrosti 200+, olje je bilo mineralno. Ko sem olje menjal za polsintetiko, se je poraba zmanjšala skoraj na 0 (5000 km brez dolivanja). Kakšno olje pa imaš v mašini? Ali se motor ni pravilno ulavfal? (malo verjetno). Mogoče je žeja samo začasna. Olje so te mašine sicer žrle v izvedbi GSX-R 1100 (navita mašina, sukal se je precej bolj kot bandit), ampak samo, ko so bile precej zlaufane (iztrošene).

Lp in upam, da je problem samo začasen,

Onim

p.s. Ali si siguren, si olje preveril na istem placu (nagib terena), enako segretega (hladnega), mogoče je napaka samo v meritvi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje preveril že par krat.Na servisu je bilo malo pod max. sedaj je čist malo nad min. :( Tako ,da ga je kar nekaj zmanjkalo.Motor sem dobro ulaufal.( do 1500 km samo do 7000 obratov).Res pa je da ga vozim kar

hitro.Ampak do meje (10500 obratov) normalnega.Do zaj sem vse suze vozil približno enako pa nobena (razen rf600)ni trošla olja. NE MOREM VERJET.Bom ga kuj prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Johan!

Ali zmeraj "tiščiš" Bandita tako kot si napisal v temi "maksimalna hitrost" :?:

Če si to počel pred prevoženimi 2400 km (pogosto), pol se pa sploh ne čudim da ti kuri olje :!: :idea: :idea: :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem: :( Na banditu 1200 (pri 2400 prevoženih kilometrih) mi je začelo zginjat olje(žret).Nemorem verjet,kot, :? da bi kupo yamaho.

To se ti dogaja zato ker nisi kupo YAMAHE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

STARI

Če bi vedo ,da bom moral dolivat olje ,bi si res kupo yamaho. :( Bi že naprej vedo ,da moram imet liter olja pod sicom.(za dolivat) :oops:

Kar se pa hitrosti tiče ga do 1500 kilometrov nisem gono.Če pa 1200 ccm ne prenese ,da ga parkrat pritisnem do konca, pol pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zakaj bi pa 1200 ccm lahko parkrat pritisnil do konca, 600 ccm pa ne? Če je motor neulaufan, je treba vsakega ahtat (600 al pa 1500...). Dolij olje in se vozi, naslednjo sezono pa tankaj bolj kvalitetno olje, nekaj polsintetičnega (Motul kar hvalijo, pa tudi cena ni prehuda). Al pa če olje že sedaj menjaš, pa ugotoviš ali je to posledica olja. Sicer pa a nisi enkrat že imel v motorju neko čudno olje (panadrija?)?

lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Onim

Motor sem lepo ulaufal.Tako kot vse.Z nobenim drugim problema.Zdaj za enkrat sem res dolil olje,kot so mi svetovali na servisu.Po prevoženih 1000 km pa bom videl,če bo spet zmanjkalo bom ga zamenjal(motul-polsintetika).Če ravno na servisu vstrajajo pri mineralnem olju.Čudno olje so mi res nalili v panadrii.Ampak sem ga po 40 km zamenjal z pravim(mineralnim) oljem (motomario).

Če ga pritisnem do konca to pomeni,da se motor vrti na 8000 - 9000 obr/min.Kje zdaj bol trpi ;v peti do konca (8000 - 9000)ali v drugi do konca(10500 - 11000)obr/min.

Verjetno v drugi(če ravno kratek čas)!Tako,da zaradi tega ,če ga tiščim do konca ne bi smel žret olja.(ga ne gonim v 1,2,3 ampak v 4,5).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa na porabo olja na servisu pravijo? Me zanima. Obremenitev olja ni največja le pri najvišjih obratih, temveč pri visoki temperaturi. Le to se doseže z dolgotrajnim tiščanjem motorja (npr. po avto cesti...) Moj bivši serviser je imel gsxf1100 suzukija (identična mašina kot bandit), pa mu je olje skoz žrl, sploh ko je v DE šel (AC, visoka konstantna hitrost 190km/h+) . Aja pa še to, tankal je pa vedno mineralno olje, je trdil, da se bolj splača v mašino naliti poceni mineralno olje, kot pa kupovati drago polsintetiko (sintetiko), pa če ravno je moral olje dolivati. Ko sem nazadnje govoril z njim, je njegov motor imel preko 75.000 km, tako da neke hude škode tudi mineralno olje ne povzroča.

Po mojem mnenju mineralno olje ne ustreza tvojemu načinu vožnje. Dolivaj mineralno olje, da dosežeš predpisane kilometre, potem pa poskusi z polsintetiko (jaz tankam Motul 5100 51w50). Splošno znano je, da mineralno olje ni tako temperaturno obstojno, kot polsintetika ali sintetika. Bandit pa je nenazadnje zračno oljno hlajen in je olje v mašini (pri velikih obremenitvah) ziher bolj obremenjeno, kot v vodno hlajenem stroju. Zato tudi sam tankam olje, ki ima višjo zadnjo številko (50) in ni pretirano drago.

lp, Onim

p.s. Prepričan sem, da so tvoji problemi samo začasni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu niso mogli verjet.Baje sem prvi taki problem(ne jaz motor).Naj bi bilo samo začasno.

Do 6000 km bom dolival olje (mineralno),če bo potrebno potem pa bom šel na motula (polsintetiko).Do zdaj sem naredil 600 km(odkar sem dolil olje)in ga nič ne manjka.

Kar se tiče vožnje po avtocesti je res kar praviš.Ampak jaz nisem bil sploh blizu avtoceste.Se mi zdi brez veze tiščat motor do konca po ravnini dalj časa.Se rajši peljem čez ovinke do stopalk.So že kar zbrušene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Johan, če je vse to res, ti vsaka čast. V 4. in 5. 8000 obratov in to ne na AC, verjamem, da imaš stopalke zbrušene. Pohvale. Ko bi imel tudi jaz tolk jajc.... Aja kake gume pa imaš na motorju? Jaz imam popolnoma nove Avon AV45/46 ST, so sport tuoring in se zaenkrat dobro obnesejo. Prej imel Dunlop D205. Po moje so Avonke malo boljše, ali pa je posledica samo to, da so Avonke nove :lol: ?:

Lp, Onim

p.s. Sej sem ti rekel, da je verjetno poraba olja bolj začasne narave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič imam na motorju gume michelin macatam 90x.In moram reč,da sem zelo navdušen nad temi gumami.Sicer se že kar pozna na gumi (3000 km).Tako,da nevem ,če bojo zdržale 6000 km.Zelo dobro se držijo.Nekje sem prebral test gum(motopuls-nevem točno) so zasedle prvo mesto.Do zdaj sem imel na drugih motorjih vedno metzeler gume(Z1-Z4),zelo dobre.So zdržale od 4000 km do 8000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!