Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Se prau Dunlopka al pa Metzeler...bo z odgovorom zadovoln. Hvala vsem...

Kupi dražjo in bo boljša ti garantiram !

Ps:ne se dat zavest danes so vse potovalne gume po sredini trše nekatere so celo troslojne !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol bo treba pa tud BMWja kupit, ker je dražje boljše.

Kak smo se nafukali, da vozimo bandita in potem še na cenejših gumah roadsmartkah!!
:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol bo treba pa tud BMWja kupit, ker je dražje boljše.

Kak smo se nafukali, da vozimo bandita in potem še na cenejših gumah roadsmartkah!!

:OK:

Točno tako še sploh, če maš še tastarga zračno hlajenga pa še požrešne vfergazerje ! !

Pa kaj čem ti razlagat vstavi nekje na prometni cesti, še sploh zdaj ko je precej turistov in štej BMW-eje in Suzukije rezultat bi 10 : 1 za dražje BMW-eje ! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer, tako mimogrede, te je Frischfleisch malo namočil. :l_01:

 

Tisto o požrešnih frgazerjih ne rabiš glih pretiravat. Nekje okoli 1/2l (pol litra) na 100 km je v povprečju razlika v dobro ajnšprica. Vem tudi, da marsikateri motor, ki ima ajnšpric in je ekvivalenten s karakteristikami motorju s fergazeri popapca tudi po liter več. Dokaj relativno.

 

Kar se pa vožnje s Banditom 1200 tiče pa se kaj dosti slabše ne pelje kot s BMW-jem K 1200S  :yes: Ta je res nekoliko udobnejši, elektronika in njegovi sklopi so seveda v prid bavarcu. Ampak cena krepko višja in roko na srce tudi precenjena. :grim Amen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer, tako mimogrede, te je Frischfleisch malo namočil. :l_01:

 

Tisto o požrešnih frgazerjih ne rabiš glih pretiravat. Nekje okoli 1/2l (pol litra) na 100 km je v povprečju razlika v dobro ajnšprica. Vem tudi, da marsikateri motor, ki ima ajnšpric in je ekvivalenten s karakteristikami motorju s fergazeri popapca tudi po liter več. Dokaj relativno.

 

Kar se pa vožnje s Banditom 1200 tiče pa se kaj dosti slabše ne pelje kot s BMW-jem K 1200S  :yes: Ta je res nekoliko udobnejši, elektronika in njegovi sklopi so seveda v prid bavarcu. Ampak cena krepko višja in roko na srce tudi precenjena. :grim Amen!

Na žalost ti ne morem  odgovorit ne vozim S-a in ga nikoli ne bom ! Bandita zelo dobro poznam in večkrat greva s kolegom kam dlje po AC in tam nad 220 + Km/h se z banditom neha saj postane ena špura na AC preozka in tu je ta opazna razlika med Banditom in K-ajem ! Moram priznat, ko sem imel še V- maxa sem imel enake probleme + še zelo slabe zavore v primerjavi z sedajšnjim motorjem,da sploh ne omenjam okvirja,porabe goriva,raznih težav z menjalnikom,dif.sklopko itd. !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Par dni nazaj naredil servis prednjih čeljusti (beri: zamenjal vsa tesnila, očistil utore, prezračil zavore), zamenjal prednje ploščice... Vzelo kar precej časa, cca. 10 ur - prvič sem se kaj takega lotil, laik, pomagal pa sem si z "service manual" in youtube-om (delboy`s garage - odličen prikaz).

 

Zdaj pa me zanima, če je kdo slučajno zamenjal nožnike - footrests, ker se nikakor ne morem namestiti na motorju. Osebno so mi nožniki preveč naprej, raje bi jih imel bolj nazaj in malce višje... Sem zasledil, da pašejo od GSX-R 750/1100 l. 1993-1996, z manjšo predelavo - distančnikom in seveda daljšo prestavno paličico.

 

Je tudi kdo spredaj spreminjal lego, razen z krmilom? Mogoče ga spustil na križih za cca. 1cm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par dni nazaj naredil servis prednjih čeljusti (beri: zamenjal vsa tesnila, očistil utore, prezračil zavore), zamenjal prednje ploščice... Vzelo kar precej časa, cca. 10 ur - prvič sem se kaj takega lotil, laik, pomagal pa sem si z "service manual" in youtube-om (delboy`s garage - odličen prikaz).

 

Zdaj pa me zanima, če je kdo slučajno zamenjal nožnike - footrests, ker se nikakor ne morem namestiti na motorju. Osebno so mi nožniki preveč naprej, raje bi jih imel bolj nazaj in malce višje... Sem zasledil, da pašejo od GSX-R 750/1100 l. 1993-1996, z manjšo predelavo - distančnikom in seveda daljšo prestavno paličico.

 

Je tudi kdo spredaj spreminjal lego, razen z krmilom? Mogoče ga spustil na križih za cca. 1cm?

Če jih boš iskal jih imam jZ od gsxr 1100 1996 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par dni nazaj naredil servis prednjih čeljusti (beri: zamenjal vsa tesnila, očistil utore, prezračil zavore), zamenjal prednje ploščice... Vzelo kar precej časa, cca. 10 ur - prvič sem se kaj takega lotil, laik, pomagal pa sem si z "service manual" in youtube-om (delboy`s garage - odličen prikaz).

 

Zdaj pa me zanima, če je kdo slučajno zamenjal nožnike - footrests, ker se nikakor ne morem namestiti na motorju. Osebno so mi nožniki preveč naprej, raje bi jih imel bolj nazaj in malce višje... Sem zasledil, da pašejo od GSX-R 750/1100 l. 1993-1996, z manjšo predelavo - distančnikom in seveda daljšo prestavno paličico.

 

Je tudi kdo spredaj spreminjal lego, razen z krmilom? Mogoče ga spustil na križih za cca. 1cm?

Na križih nesmeš spuščat ker spremaniš ciklistiko (spremeniš dolžino in iztekanje),nastavljiva pedala dobiš celo v Lyisu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Tisto o požrešnih frgazerjih ne rabiš glih pretiravat. Nekje okoli 1/2l (pol litra) na 100 km je v povprečju razlika v dobro ajnšprica. Vem tudi, da marsikateri motor, ki ima ajnšpric in je ekvivalenten s karakteristikami motorju s fergazeri popapca tudi po liter več. Dokaj relativno.

 

 

Joj, tu sem ga pa usral. :slap:  Videl komaj sedaj. Pravilno bi bilo okoli 1/2 litra več na  povprečen  cca. 20 literski tank goriva. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sem tudi sam prišel do tega zaključka.  :wallbash:

 

Na križih nesmeš spuščat ker spremaniš ciklistiko (spremeniš dolžino in iztekanje),nastavljiva pedala dobiš celo v Lyisu !

 

 

 

 

Bom pa zamenjal krmilo, verjetno z superbike low... Mnenja, izkušnje??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, tu sem ga pa usral. :slap:  Videl komaj sedaj. Pravilno bi bilo okoli 1/2 litra več na  povprečen  cca. 20 literski tank goriva. 

Res je da jaz nepoznam angleža vem samo, da od kar postojijo einšpricerji imajo ravno Angleži še posebno z Lukasovim vbrizgom neznosno porabo. Jaz pišem iz lastnih izkušenj npr: z V-maxom( 4X vergazer +V- buster) 140 Ps sem brez problemov na 100 Km porabil tudi do 13l goriva pri normalni vožnji po CPP točno 7 litrov zdaj z einšpritzerjem imam 174 Ps (163 Ps + komp. Akrapovič 11 Ps) zdajšnja poraba max. na 100 Km 7,5l vožnja po CPP pa max. 4,9-5,2l  in nepozabit na + 34 Ps.

 

Ps: je pa logično, da nemoreš primerjat einšpritzer z 1200 ccm in suho težo 220 Kg  z nekim  600 ccm na fergazerje in z samo 160 Kg suhe teže !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zdej sm prou pogledu v servisno knjižico oz priročnik in tam lepo piše da je hladilno tekočino potrebno menjati vsake 2 leti (jst menjam na 12000 km kot sem omenil)!!! če tako predpiše proizvajalec se jst tega držim in si ti lahko 100 let mehanik pa me ne boš prepričal da imaš prau! jst mojemu motorju nudim 100% servis in nism polovičarski v smislu ah sej tega mi ni treba menjat ker kolega ki je kao mehanik tako reče! če bi zamenjal hladilno po 80000km bi imel priložnost videt o kakem pesku govorim. ko si prodajal motor si vrjetno napisal da je redno bil servisiran ne? pa je bil res? LP

Nargoth, vse lepo in prav, da se trudiš po najboljših močeh in tako pridno skrbiš za svoj motor. To je za pozdravit in pohvalit. Da bi večina skrbela tako za svoje motorine bi bilo še lepše. Ampak kar se hladilne tekočine tiče pa pretiravaš. Verjemi, da je menjava hladilne tekoćine cca. na 5 let čisto dovolj in se ne rabiš bat, da bi bilo kaj narobe. Jo pa redno kontroliraš in po potrebi doliješ.Tisto o pesku ne bom komentiral. (bla, bla, bla). Seveda pa priporočam menjavo zavorne tekočine in olja v vilicah na vsaki 2 leti kot je to zapisal tudi Suzuki. To dvoje je bolj pomembno!

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky   B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Lep pozdrav vsem Banditom.

 

Sem ponosni lastnik 2009 Suzuki Bandita 1250 s (prešel nanj po Aprilii Caponord ETV 1000) in po le nekaj prevoženih km lahko rečem, da sem zelo navdušen nad enostavno vodljivostjo in motorjem. Seveda bom šele po par 100 km lahko imel pravo mnenje, a zaenkrat super občutki. Zanima pa me, ali ima kdo visoko šipo za prodati ali pa morda vsaj "posoditi", koliko bolje je od navadne? Sem namreč 188 cm visok in se bojim, da mi bo serijska premajhna...

 

 

Lep pozdrav,

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se od mene lep pozdrav vsem banditom.

 

Sicer ga se nimam, ampak v planu pa je. Precital sem ze precej o banditih in priznam, moj bo. Navelical sem se BMW RT-jev ki so zelo plasticni in "komplicirani" in, ja ta zadnji me je kar precej razocaral - sel je modulator ABS zavor.

Se pa opravicujem ker ne morem izpisati sumnikov - sem namrec v Svici - kjer sem zaposlen.

LP

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem Banditom.

 

Sem ponosni lastnik 2009 Suzuki Bandita 1250 s (prešel nanj po Aprilii Caponord ETV 1000) in po le nekaj prevoženih km lahko rečem, da sem zelo navdušen nad enostavno vodljivostjo in motorjem. Seveda bom šele po par 100 km lahko imel pravo mnenje, a zaenkrat super občutki. Zanima pa me, ali ima kdo visoko šipo za prodati ali pa morda vsaj "posoditi", koliko bolje je od navadne? Sem namreč 188 cm visok in se bojim, da mi bo serijska premajhna...

 

 

Lep pozdrav,

Andrej

Sam imam MRA vario screen, obnese se mi ok, piha niti ne, malo sapice dobiš v čelado ampak je ok. Če jo dam dol in je samo original šipa mi piha direkt v vrat, sem pa 2 cm nižji od tebe. Glede vodljivosti ko si omenjal mi serijsko ni bilo najbolj všeč.. sem malo spremenil pa je ok :P

Če boš menjal izpuh, se na tem jajcu precej pozna  B) 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam MRA vario screen, obnese se mi ok, piha niti ne, malo sapice dobiš v čelado ampak je ok. Če jo dam dol in je samo original šipa mi piha direkt v vrat, sem pa 2 cm nižji od tebe. Glede vodljivosti ko si omenjal mi serijsko ni bilo najbolj všeč.. sem malo spremenil pa je ok :P

Če boš menjal izpuh, se na tem jajcu precej pozna  B)

Hvala za odgovor. :) Na mopedu je že Akrapovič, tako da ta stvar je rešena, kako je pa z vzmetenjem, kako si si ga "priredil"? Kje pa se dobi ta MRA vario screen? Gledal sem na netu za 45,7 cm visoke šipe, ali bi bilo to dovolj zame? Nočem nekaj kupit pa ugotovit, da je "isti šmorn"... ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. :) Na mopedu je že Akrapovič, tako da ta stvar je rešena, kako je pa z vzmetenjem, kako si si ga "priredil"? Kje pa se dobi ta MRA vario screen? Gledal sem na netu za 45,7 cm visoke šipe, ali bi bilo to dovolj zame? Nočem nekaj kupit pa ugotovit, da je "isti šmorn"... ;-)

Ne vem kako je glede velih šip... jaz imam odpor do njih, jih nočem :P  MRA imaš ali na ebayu ali pa tc v lj ga je imel...

Vzmetenje pa moraš pač po svojih željah, meni odgovarja na trdo nastavljeno, kako pa tebi pa nevem... S pretoki in napetostjo vzmeti se poigraj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visok sem 180 in imam visoko šipo.Pozitivno je ker sem v zavetrju in kakšno mušico dobim samo v čelado nad vizirjem.Je pa več hrupa v čeladi.Me pa zanima za tale MRA,ali se to zadevo montira na originalno šipo ali pride tudi ta nova v kompletu.Koliko še prideš umazan od mušic,ker meni je šlo to pri originalni kar na živce,ker sem imel stalno zapackano jakno na ramenih da o čeladi sploh ne govorim.Na daljših vožnjah je to kar neprijetno,pa še upor zraka zraven.

 

LP

Popravljeno . Popravil JoeFZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si naročil povišano steklo Kappa 45,7 višine in po potrebi bom namestil še MRA gor, sem se spomnil da mi je ostal še od prejšnjega motorja, kaj več pa ne morem narediti. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep pozdrav.

 

Ali kdo ve, kaj vse je potrebno narediti/sneti iz motorja, da se zamenja zadnja luč? Kupil sem namreč LED zadnjo luč pa bi jo rad zamenjal in sem odstrani 4 zatiče na spodnji plastiki, a se nič ne premakne, vijakov pa ni nikjer videti...je kdo že morda menjal zadnjo luč v celoti?

 

Hvala,

Andrej


Lep pozdrav.

 

Ali kdo ve, kaj vse je potrebno narediti/sneti iz motorja, da se zamenja zadnja luč? Kupil sem namreč LED zadnjo luč pa bi jo rad zamenjal in sem odstrani 4 zatiče na spodnji plastiki, a se nič ne premakne, vijakov pa ni nikjer videti...je kdo že morda menjal zadnjo luč v celoti?

 

Hvala,

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda moraš prvo sneti sedež motorja, da prideš z notranje strani do luči. Tako je pri mojem motorinu. Za Suzo ne vem, a rad pomagam.  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!