Jump to content

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Message added by DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Recommended Posts

pred 1 uro, Cegi pravi:

lep pozdrav.

Imam problem z banditom 1200 letnik 2004.

Ko je segret trokira od 1500 do 2500 obratov. se pravi ko daš gas pri nizkih obratih kar nekaj cuka.

Nisem ravno nek mehanik (bolj ljubitejlsko šraufam) zato sprašujem. Sem že vzel dol frgazarje in jih očistil, pa ni nekega učinka. Zdaj me zanima, ali so lahko svečke ali kaj na štromu. Če so bile svečke zamenjane oz kdaj nimam ravno ideje. Če slučajno kdo ima idejo oz kakšno če se to večkrat pojavlja pri teh motorjih.

Motor drugače sploh ni veliko vožen oz se z njim nihče ne vozi ravno (ima samo 37000 KM). ampak če ga pa človek ravno mal zapelje, bi blo pa fino, da dela kot je treba.

 

kabli od svečk (tak problem sem imel pri avtu)? Nisem mehanik, se pa splača isto vprašat v temi sam svoj mehanik.

Link to comment
Share on other sites

hvala za odgovor.

 

Sem tudi sam to pomislil. se spomnim, da je to enkrat bil tudi problem na ženinem avtu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zdravo

kupil sem suzuki bandita 1200s letnik 2001. ko se motor segreje, začne pri nizkih obratih cukati. Mogoče kdo ve v čem je problem?

Edited by m-a-t-o
Link to comment
Share on other sites

pred 37 minutami, m-a-t-o pravi:

Zdravo

kupil sem suzuki bandita 1200s letnik 2001. ko se motor segreje, začne pri nizkih obratih cukati. Mogoče kdo ve v čem je problem?

ne rabiš nove teme odpirat, ker obstaja, zato se vprašanje postavi kar tule, komor sem te premaknil. Isto vprašanje lahko postaviš tudi v temi sam svoj mehanik.

Problemov je lahko več, al pa čist nekaj malega. Premalo podatkov si podal. Kdaj je bil kak servis narejen, svečke menjane, vzdrževanje itd..vsekakor ti priporočam da se motor detajlno pregleda in uredi, kar je za urediti (veriga, verižniki, zavore, gume), da te ne bo pustil na cesti ali še kaj hujšega

Link to comment
Share on other sites

Motor je pri prejšnjem lastniku stal cca 1 leto. Kolk sem gledal je v motorju novo olje, zračni filter je čist..., po vožnji so vsi kolektorji iz motorja vroči, se pravi da delujejo vsi cilindri..., pri vžigu motor vgasne če dodam čok..., ko sem ga kupil je bil ventil za dotok goriva obrnjen na rezervo, kar mi je bilo malo čudno..., verižni set je v dobrem stanju, ketno sem očistil in namazal..., gume sem kupil nove..., podatkov o servisih nimam...

ko je motor hladen dela normalno. Trokirati začne po približno 40 km vožnje pod 2000 obrati...

opazil sem še, da med vožnjo slišim nekakšen zvok, kot da bi bil kakšen ležaj fuč, še posebej v 3. prestavi...

Link to comment
Share on other sites

pred 31 minutami, m-a-t-o pravi:

Motor je pri prejšnjem lastniku stal cca 1 leto. Kolk sem gledal je v motorju novo olje, zračni filter je čist..., po vožnji so vsi kolektorji iz motorja vroči, se pravi da delujejo vsi cilindri..., pri vžigu motor vgasne če dodam čok..., ko sem ga kupil je bil ventil za dotok goriva obrnjen na rezervo, kar mi je bilo malo čudno..., verižni set je v dobrem stanju, ketno sem očistil in namazal..., gume sem kupil nove..., podatkov o servisih nimam...

ko je motor hladen dela normalno. Trokirati začne po približno 40 km vožnje pod 2000 obrati...

opazil sem še, da med vožnjo slišim nekakšen zvok, kot da bi bil kakšen ležaj fuč, še posebej v 3. prestavi...

to bo težko reševat po internetu. Bi bilo vseeno fajn do kakega servisa ali do @marincspeedshopa

kar se tiče trokiranja je lahko čist banalno minimum za nastavit, al kak večji problem.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 months later...

Pozdravljeni! Po dolgem casu se odlocam za nakup motorja in sicer se najbolj nagibam k nakupu 1250 SA 2008 , mi je vsec klasicn izgled in okrogla luc :) 

Zdaj me pa zanima kako je s tem motorjem , ker se nisem imel moznosti se vsest na njega ali se zapeljat , me zanima, ce bo mojih 189cm prevec za udobno voznjo.

Prej sem imel v lasti ss raketi in mi je bila voznja dokaj neudobna, zato se zdaj odlocam za motor z visjo belanco in malo udobnejso voznjo. Aja , pa glede na moj budget bom moral kupit nekaj s cca 40k ali vec prevozenih in me zanima kako trpezne so te masine. 

Se za vnaprej zahvaljujem za odgovore.

Edited by Vucko
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, Vucko pravi:

Pozdravljeni! Po dolgem casu se odlocam za nakup motorja in sicer se najbolj nagibam k nakupu 1250 SA.

Zdaj me pa zanima kako je s tem motorjem , ker se nisem imel moznosti se vsest na njega ali se zapeljat , me zanima, ce bo mojih 189cm prevec za udobno voznjo.

Prej sem imel v lasti ss raketi in mi je bila voznja dokaj neudobna, zato se zdaj odlocam za motor z visjo belanco in malo udobnejso voznjo. Aja , pa glede na moj budget bom moral kupit nekaj s cca 40k ali vec prevozenih in me zanima kako trpezne so te masine. 

Se za vnaprej zahvaljujem za odgovore.

Imel gsx1250FA vse je bil brez problema raz to da so me konstantno bolela kolena pa sem 183cm velik... Na koncu se ga nism mogu znebit to noben noce kupt ocitno.... Drugace pa motor brez kakrsnega koli problema.

Link to comment
Share on other sites

Imam gsf1250, 2007. Kolega, kateri ima 190 cm, obožuje vožnjo z njim. Pa imam 2 cm dvignjene stopalke. Če te še kaj zanima, prileti mimo Postojne, pa ti ga z veseljem razkažem.

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, Pajk pravi:

Imam gsf1250, 2007. Kolega, kateri ima 190 cm, obožuje vožnjo z njim. Pa imam 2 cm dvignjene stopalke. Če te še kaj zanima, prileti mimo Postojne, pa ti ga z veseljem razkažem.

Sej ce bi bil blizje in ne bi zivel v avstriji  bi prisel pogledat haha .

Sem pa malo zmeden zaradi oznake , namrec enega gledam je letnik 2008 in pise da je SA , ampak ko vnesem ta model v google mi mece ven druge modele. 

Link

Link to comment
Share on other sites

SA je bandit z masko in ABS. Ta, na tvoji povezavi, je bil predelan v nakeda. 

To je pa moj, brez maske in z ABS-om

 

20200626_145805.jpg

20210619_162235.jpg

20200701_222934.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zdaj ce vpisem v googla 1250 N 2008, mi vrze ven taksne modele kot je v mojem prejsnem linku

To pa pravi wikipedia Link

 

 

Link to comment
Share on other sites

Brez oklepa je N

na poloklepu pise Bandit S

če ima ABS je pa SA , na oklepu pa še vedno piše  S 

če se še prav spomnim.

Potem nabavil navadnega GSX inazuma

Link to comment
Share on other sites

Tocn tko k so fantje napisali.... Moj je bil tale na sliki kupil 2015 in ga decembra 2019 z 28kkm prodal.... Na willhaben.at skoraj ogledov ni imel ocitno je zanimanje za take motorje hudicevo malo tako da sem ga prodal na koncu za nekaj vec kot 4jurje. 

Zandje dve leti se je na njem samo prah nabiral odkar sem prvega KTM-a kupil....tako da sem se ga na vsak nacin zelel znebit.... 

11232173_10206816269303187_5638881566380497792_o.jpg

Pravkar, gasperX pravi:

Tocn tko k so fantje napisali.... Moj je bil tale na sliki kupil 2015 in ga decembra 2019 z 28kkm prodal.... Na willhaben.at skoraj ogledov ni imel ocitno je zanimanje za take motorje hudicevo malo tako da sem ga prodal na koncu za nekaj vec kot 4jurje. 

Zandje dve leti se je na njem samo prah nabiral odkar sem prvega KTM-a kupil....tako da sem se ga na vsak nacin zelel znebit.... Pod ceno je sel ker je bil preliknjan haldilnik... sm ga dal popravljat pa ni drzalo... nov pa skoraj jurja ker od navadnega bandita ne pase ki pa ne stane niti 200

11232173_10206816269303187_5638881566380497792_o.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Katero motorno olje uporabljate na svojem banditu , ter katere pnevmatike bi ble primerne za mene (vecinoma se sam vozim) , rabim novo zadnjo pnevmatiko , ki se ne obrabijo prehitro in ki bodo zdrzale vsaj 5k km , pri stilu voznje nisem glih neki divji , nedeljski voznik pa tud ne :)  aja , pa zanima me se na kolko barov imate napihjene. 

Sorry za taksen post ampak sem bil nekaj let brez motorja in so mi nekatere stvari usle iz glave 

Link to comment
Share on other sites

Motul 5100 10w40, Pirelli Diablo Rosso 3(fuknu dol, ker je rabila dooooooosti časa, da se ogreje, feedback nikakav). Mitas ToF(OK za LS, za kaj več zdrsuje). Mitas SF+ (OK za vse, razen kilometrine in belih črt na dežju). Pumpam 2,9 bar pozimi,spomladi, jeseni. Poleti 2,6-2,7. Naslednja gre gor Conti SA3, pa potem poročam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sem nabavil mitas fs , tako da bom videl kolk zdrzijo. Zdaj pa rabim nov akomulator ker me je ta ze 2x pustil na cedilu. Ima mogoce kdo dimenzije od akumulatorja in kaksen predlog , da je baterija ok in da je neka normalna cena. 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 urami, Pajk pravi:

Jaz sem kupil to 2 leti nazaj. Za zdaj nimam pripomb. Je bila malo dražja (se mi zdi okoli 90€), ampak tudi nisem hotel najcenejše vzet.

 

yuasa-yt12a-bs.jpg

narocen iz nemcije , cena 76€ s postnino vred , pa hvala za nasvet 🍻

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!