Skoči na vsebino

Hein Gericke


Roman

Priporočene objave

Ajs se cutis, da si zajet v tej trditvi? ;) oprosti :)

No ja, itaq se nikjer ne spuscam v "vaso" firmo le na to kar si napisal sem odgovoril... po izkusnjah vem, da bo komercialist vedno iskal probleme v ceni, kvaliteti, kolicini, dobavi, itd....

V resnici pa ni sposoben prodat sebe kaj sele robo, ki jo prodaja in je ponavadi niti ne pozna dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne samo Hein Gericke, tudi Dainese ga včasih polomi. Sama znamka in standardi zagotavljajo samo minimum.

post-22-1062138279.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne samo Hein Gericke, tudi Dainese ga včasih polomi. Sama znamka in standardi zagotavljajo samo minimum.

Se pridružujem temu mnenju; predzadnje motoristične rokavice sem nabavil v Trstu (Dianese-cca 100 DEM) in so bile po dveh sezonah fuč (cca 12000 kilometrov; to napišem zato, da ne bo kdo pametoval, da je to normalno ker pač lahko pri 40000+ na sezono porabiš več parov). Zadnje pa so Wintex in jih letos gulim že 5 sezono.

Kar se pa HG - je tiče pa mislim, da vse ni tako slabo, kar tam prodajajo. Prijatelj je tam nabavil SHOEI čelado, ki je bila v razprodaji to pomlad znižana iz 600 na 360 Evrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opremo sem nakupil po različnih trgovinah od Avstrije (Hein Gericke), Italije (Moto Shop Pignolo), Slovenije (HMC... ), Nemčije (IMOT), pa sem večinoma z njo zadovoljen. V Hein Gericke sem nakupil kar precej uporabnih stvari, ki mi dobro služijo (ali pa so mi). So pa tudi nekatere, ki mi ne. Kakor v vseh trgovinah!? Enkrat si rečeš: malo denarja, malo muzike; drugič: ni vse zlato, kar se sveti (in je drago); spet tretjič si rečeš: tole sem pa zelo dobro in poceni dobil...

Ne strinjam se s tistimi, ki vsiljujete nekakšno modo (moda se itak stalno spreminja: danes popolnoma zasterelo ali kičasto je jutri "ful in"). Izjave nekaterih posameznikov so si pa res nasprotujoče in mi nekako ne gredo v "lajšte". Vsak si pač kupi stvari po svojem prepričanju in denarnici.

Kar se pa tistih nalepk z varnostnimi testi tiče ste pa zagotovo že slišali, da so Italijani carji za ponarediti karkoli (nalepkajesenajmanjšiproblem press).

Torej, meni bo žal, če bo Hein Gericke propadel. Pa tudi katerikoli drugi, pri katerem lahko kaj ugodnega kupim. Konkurenca ne škodi potrošnikom (razen, če niso zaposleni pri konkurenci konkurence B).

Popravljeno . Popravil mobilko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tistih nalepk z varnostnimi testi tiče ste pa zagotovo že slišali, da so Italijani carji za ponarediti karkoli (nalepkajesenajmanjšiproblem press).

Kdor neupraiceno oznacuje s CE oz. ponareja, da so bili izdelki narejeni po dolocenih varnostnih standardih, ga v drzavah EU doleti taka kazen, da lahko zapre stacuno.

Je pa cisto mozno, da na nas balkanski trg prihajajo ponaredki.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno se strinajam s tabo Tadej.

Oziroma ti alhk tudi malo iz prakse povem kako to poteka.

Recimo certificiranje nekega izdelka ki ga prodajaš na nemškem trgu, ga moraš tam tudi certificirat. To narediš enkrat letno, vmes pa počneš z izdlekom kar hočeš, sam dobit te ne smejo. Pri nas je pa malo drugače, nič ti takorekoč ni treba certificirat ampak kar zaupajo na CE nalepko, dejansko pa to nalepko lako nalepi kdor hoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vedno je tako, da je nekdo nezadovoljen, ker ga niso prav postregli, drugi pa so veseli, da so dobili kako stvar ceneje. S punco sva bila v Beljaku in si je tam kupila čelado, po moji oceni dobre kvalitete in izdelave in rokavice za polovico cene kot so podobni artikli pri nas. Tako, da sigurno nameravava na IMOT v Munchen, ker sva bila do sedaj zadovoljna z nakupi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In Hein Gericke je za mene nekaj podobnega. V imenu tržne ekonomije diktirat več ali manj šrot.

Sam najbrže še najbolje veš, zakaj nosiš Dainese. Just guess, ker je modno-snobovska ali preprosto zato ker je tako vražje uporabna in udobna.

si ga pa oreng usral klele :BUA:

Hein gericke oprema pa res ni šrot <_<

Brat si je kupu usnjen kombinezion za cestaka za 600eur ko odšteješ popust in davek.

Edini ki je bil boljši je bil samo en alpinestars ki je pr nas stal okol 230000sit, in en vanucci ki je v avstriji stal okol 250000sit.

Probal smo pa vse kombinezione v rangu okol 150000sit-250000sit, od ixs,first, dainese, alpinestars, vanucci...

in ne bos verjel vsi pa tud od cloverja, so bli slabsi al pa vsaj niso bli boljsi sorazmerno s ceno.

S tem ko pravim boljsi mislim na kvaliteto in debelino usnja, količino in kvaliteto ščitnikov, udobnost, in celotnim izgledom.

Ocitno si ti v haingericke gledu tisto robo k jo na kile prodajajo al kaj :D ker za vse ostalo pa velja da je cena sorazmerna kvaliteti.

Kar pa za dainese in podobne firme glih nebi mogu trdit, saj v glavnem placas firmo.

V glavnem :D :D :D :D :D in še enkrat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po tem kar sem gledal, H-G, Luis in Polo (saj je vse isto s......) lahko samo rečem da imajo razpon od šrot do solidno (uporabno razen za ekstremne razmere - hitrost, mraz, vročina,...), z redkimi kvalitetnimi izjemami, ki pa se jih ne splača kupovati.

problem je v tem, da ljudje sami hočejo kupovati šrot in edino pravilno je, da jim ga nekdo ponudi. vsak se bo lahko spomnil vsaj enega primera, ko mu je kdo kazal tak šrot izdelek (rokavice, jakno, hlače, čelado,...) in se obenem hvalil kako super ugodno je kupil to. seveda je samo začudeno gledal ko si ti povedal da si sam plačal 3 do 10 krat več za (na pogled) isto stvar. to do neke mere še razumem pri kakšnih čoperjih in ljudeh, ki ne delajo dosti km ali dolgih tur, je pa žalostno ko poslušaš takšne stvari od ljudi od katerih bi pričakoval malo več poznavanja in resnega odnosa.

glede nemcev in avstrijcev - vsi resni motoristi, ki sem jih srečal so imeli 1A opremo, sploh razni turerji z bmw-ji in tipi, ki jim že na daleč vidiš da so prepotovali pol sveta. tisti (navadno spet čoperisti in razne stare naked in streetfighter predelave), ki pa so kupili najcenejšo jakno so bili v to prisiljeni, da so lahko investirali razliko v resice in nete :naughty: :lol1:

torej ni stvar v ponudnikih opreme ampak v povpraševanju in očitno je to manjše kot bi si pri H-G lahko želeli. ali to mogoče nakazuje kakšno višanje zavesti med motoristi pa bo pokazal čas!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej ni stvar v ponudnikih opreme ampak v povpraševanju in očitno je to manjše kot bi si pri H-G lahko želeli. ali to mogoče nakazuje kakšno višanje zavesti med motoristi pa bo pokazal čas!

Saj veš, da povpraševanje in ponudba hodita z roko v roki. Če kateri od trgovcev temu ne more slediti - se prilagoditi, pač "crkne". Če kateri od kupcev ne more (noče) temu slediti - se prilagoditi, gre k drugemu trgovcu.

Višanje zavesti je pa sorazmerno stanju na TR. ;)

Popravljeno . Popravil mobilko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam imam pa zelo dobre izkusnje s HG. vse kupujem tam, ker imajo zelo dobro razmerje kvaliteta/cena! res pa je da rizicnih stvari ne smes kupovati preko neta, moras prej pomerit! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Višanje zavesti je pa sorazmerno stanju na TR. ;)

Ne bo čisto držalo. Odvsino je predvsem od tega, kakšne prioritete ima kdo v življenu in kaj mu je pomembno. Površen, nedosleden in z vsem zadovoljen odnos do motorja in opreme vodi na slabo in ne v dobro. Kaže samo na to, koliko kdo sebe spoštuje, posledično tudi druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam s Hein Gericke zelo dobre izkušnje.

Najprej sem kupil citybar belanco za moj motor. Za 45 EUR sem dobil kvalitetno aluminjasto potitanjeno belanco.

Potem sem obupal nad mojo Clover mestno motoristično jakno (kratko/črno), ker je imela nemogoč kroj (nisi mogel dvignit rok + grba na hrbtu) in ni prepuščala zraka (švicaškotbosancpress) in premalo žepov, ki so bili postavljeni preveč nazaj (si izpahneš roko) in jo prodal. Podobno jakno - ampak zelo funkcionano (z mnogo manj napakami) in ravno tako lepo sem potem kupil pri HG za usranih 100 EUR. Je celo tako uporabna in šminkerska, da hodim okol z njo cele dneve.

Mimogrede sem tam kupil še olagumo (podloženo z inletom) za dež za čez jakno (49 EUR) in dežno zaščito za rokavice (5 EUR).

Videl sem tudi moto kavbojke po 50 EUR - pri nas so 20 KSIT, pa orenk moto hlače iz cordure po (mislim da) 100 EUR itd.

Razmerje cena/kvaliteta se mi zdi odlično, za firmo (če bi propadla) bi mi bilo pa zelo žal. Odnos do stranke je dober, kupujem pa osebno v Beljaku. Imajo tudi odlično izbiro stvari, ki jih kle še poznajo ne (dežne zaščite za rokavice, za čevlje itd.)

Nakupi po katalogih in po netu pa so po mojem (pa brez zamere) za bedake, vsaj če gre za obleke, ki jih moraš probat in se v njih videt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No, pa se je zgodilo:

Fairchild Corporation to Buy Intersport Fashions West and Hein Gericke Motorcycle Apparel Companies

Aircraft parts company acquires leading motorcycle apparel maker from ailing German parent. Move likely to reinvigorate Firstgear and Gericke apparel brands in the U.S.

IFW started in the 1970s as the U.S. distributor for Germany's Hein Gericke, but soon expanded, adding its own products and brands.

Fairchild Corporation, best known as an aircraft firm, will purchase IFW, one of the largest U.S. motorcycle apparel companies.

Eurobike, the German-based parent of Intersport Fashions West, has agreed to sell its IFW, Hein Gericke and PoloExpress brands of motorcycle apparel and gear to Fairchild. IFW is a leading maker and agent for motorcycle apparel in the U.S. market. Its Firstgear and Gericke (formerly Hein Gericke, but now just "Gericke" in the U.S. market)) brands are well known to American motorcycle enthusiasts. It also manages Held Gloves, Oxtar boots, and Schuberth helmets. In addition it supplies much of the custom-designed branded apparel sold by motorcycle companies, including Honda, Suzuki and Harley-Davidson.

Fairchild no longer manufacturers aircraft, though it continues to supply aerospace components. Its core business include fasteners, parts distribution to the aviation after market, power transmission products, telecommunication and other industrial products. Farchild's announcement of the acquisition, which is expected to be final by the end of October, may be found here:

Fairchild.com news page.

The acquisition should be good news for IFW, which appears to be the jewel of the deal. Eurobike was on a roll when it acquired IFW and Hein Gericke a few years ago, but it summarily made some acquisitions that turned sour. Though IFW continued to thrive and turn a nice profit, mounting financial problems at its new parent meant that investments like needed facility expansion had to be postponed. Presumably the new owners will be in a position to capitalize that expansion and benefit from IFW's enviable position in the motorcycle business.

For details of Intersport Fashion Wests's brands and products see the IFW website: www.intersportfashions.com

Nemško gospodarstvo je očitno in res v krizi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto mimogrede - Fairchild je naredil znamenitega ubijalca tankov A 10 Thunderbolt. To je tisti spak od letala z dvema motorjema zadaj (kot pri DC 9) in Gatlingovim topom spredaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ker so jih glih Americani kupil upam, da se bodo

od sedaj naprej naucili vsaj polomljeno anglescino :hmm: :xx: :P

zakaj pa ti ne znas nemsko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Icesan,

hvala za pituro. Kaj pravite na takele modne smernice Hein Gericke oblačil?

In še en BTW: ali ste opazili, koliko zadev evropske moto industrije so že lastniki onstran luže? Ducati, Rotax ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora združevanja je zaradi trga, ne zaradi take prevlade ameriškega kapitala.

MB je tudi kupil Chryslerja.

:grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Stormbringer - ne bo držalo. Nekaj je združevanje, drugo pa akvizicija (nakup).

@Hanzi - HD je solo zgodba in mimogrede, v 3. kvartalu letošnjega leta imajo hudo velik dobiček.

Lastnik Rotaxa je Bombardier, proizvajalec nam dobro znanih letal AA - Canadierjev. In še nekaj je povezano z letalstvom (malce off topic a zanimivo) - konec leta bo vzletel!!! prvi Hondin dvomotorni reaktivec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik Rotaxa je Bombardier, proizvajalec nam dobro znanih letal AA - Canadierjev.

se mi zdi, da sem nekaj bral v smislu prodaje bombardierjevih delezev rotaxa neki familiji ali konzorciju. tako da rotax ni vec v lasti bombardier-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!