Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mamomu

ČZ verige

Recommended Posts

mamomu

Sem zaposlen pri M. Trade, ampak smo del prodajnega programa prenesli na moj s.p. zaradi bolj transparentnega in ažurnega poslovanja.

Thomas: Najbolj sem vesel, če je stranka zadovoljna! HVALA

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Naj še napišem par besed o proizvajalcu ČZ Retezy in njihovih verigah.

ČZ je eden izmed večjih evropskih proizvajalcev verig. Verige so začeli proizvajati že leta 1929.

Proizvajajo vse vrste verig od 3/8 cole do 1 cole.

Že kar nekaj časa pa proizvajajo odlične motorske verige in se lahko pohvalijo s tem, da z njihovimi verigami vozijo v prvenstvu MX2 in to Team Champ KTM ki so svetovni prvaki z Ben Townley-om.

Njihove verige kot prvovgradnjo uporabljajo pri proizvajalcu KTM in MZ.

V njihovem programu so verige brez tesnil, verige z O tesnili in verige z X tesnili. Cene so zelo konkurenčne, vi samo poveste za kateri motor rabite verigo in mi jo spojimo.

Vem, da boste z verigami zelo zadovoljni, kajti, njihove verige prodajam že 14 let in praktično reklamacij ni bilo!

ps.) Seveda je na mojem "doktorju" tudi veriga 520ORH z x-ringi!

Ajd!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
yamaha

cuj me zanima sam to ce je treba v g. radgono al se da kje blizje to zrihtat??itaq bi prej mel namontirane nove zobnike,recimo kje v mb??in kolk dolgo ta proces traja-od oka??ce sem prav prebral potem je top klasa x ringi??glede cene je pa za ene 100% cenej od ostalih :OK: :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Prevzem verige je lahko v Gornji Radgoni, Mariboru ali Ljubljani. V teh krajih imamo svoja predstavništva in trgovine. Rabim samo podatke o motorju (model, letnik).

Zmontirati pa si jo res morate sami. Pošljem jo lahko odprto ali že spojeno. Če je odprta vam priložim spojni člen in si jo na verižnikih spojite sami. Če pa je že spojena pa ponavadi morate odmontirati zadnje kolo.

Ja, veriga z X ringi pa je res najboljša oz. najzmoglivejša.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

a pa so dobavljivi vsi predstavljeni tipi verig, ker bi poleg ORH tut mogoče malo poexperimentiral, recimo 520 RD

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Verige tipa RD in RDZ so namenjene predvsem za motocross zaradi lažjega odvajanja blata (RDZ - ravne ploščice z luknjami, RD - ovalne ploščice). Ta model mislim da ni na zalogi na skladišču. Rok dobave je cca. 2-3 tedne.

Če imaš "specijalko" za cross, se mislim splača sprobat! Cena pa je tudi zelo nizka : RD cca. 2700 sit/m ; RDZ cca. 2800 sit/m.

Model RDO pa je ista veriga ampak z dodanimi o tesnili. cca. 4500 sit/m.

Ajd!

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

kokr sem prebral na tvoji strani sta obe RD in RDZ iz ovalnih ploščic z luknjami, sta pa res namenski glih za to kar jaz rabim, edino RD je močnejša od RDZ

dozdej sem fural ORH in sem res zadovoljen, me pa zanima kako se obnese RD, ker daje manj upora, pa tut s pritiskom jo komot pereš

a maš pol kake probleme zarad rezanja, ker so koluti 5 m kokrvem al so se končno spomnl, da se za motor ponavadi ne rabi taka dolžina

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

D.J: Danes jih pošljem na naše predstavništvo. Jutri lahko po 9h greš na Brnčičevo 13 in jih prevzameš pri g. Daretu ali g. Sreču (podjetje M. Trade doo, tel: 01 5613652).

Pošljem 3 kose!

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

the man :worship:

jim bom moral sporočit, da kar pod predpražnik vržejo, ker se mi delovnik ne izide, kvečjem v petek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tamav

Kaksen je ta spojni clen? Ali je narejen, da se ga spresa (stisne, zakuje), ali tko kot pri mopedih z varovalko zataknjeno. Ali ima tudi spojni clen O-ringe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Pri spojnem členu se ploščica stisne in se zavaruje z varovalko. Spojni člen seveda tudi vsebuje tesnilo (o ali x).

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Se opravičujem, ampak na moji internetni strani sem nekoliko spremenil cene ČZ verig. Od sedaj je razlika le cena verige (ista veriga za vse modele motorjev - ista CENA).

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

Se opravičujem, ampak na moji internetni strani sem nekoliko spremenil cene ČZ verig. Od sedaj je razlika le cena verige (ista veriga za vse modele motorjev - ista CENA).

kako pa je naslov int. strani ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
no_name

Sem imel ČZ verigo. Bil sem zelo zadovolen, dokler mi jo ni strgalo in stolklo pokrov ritzlna :angry: .

Zgodilo se je pri ene 80km/h, pa samo po cesti se je ketna odvila, tko da ni bilo nč hudega :hmm:

Strgala se mi je na veznem členu; le-ta je bil raztavljiv, ne za zakernat.

Za dogodek je zagotovo kriv ta vezni člen, veriga je bila po ~8000km+ kot nova kljub m ontaži na stare verižnike.

Veriga je sama po sebi OK in po kvaliteti primerljiva z "priznanimi" proizvajalci pog. verig.

Vedno pa je potrebno zamenjat verigo z verižniki skupaj... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Zadnjic: omenjanje Honde in Ducatija ima smisel, ker sem zelel pokazati da dolocen dirkac potrebuje dolocen motor. In pri Ducatiju in Hondi se je pokazalo, da imajo mnogi, tudi odlicni dirkaci (tudi Zarco na KTMu) s tem probleme. To, da Fabiu lezi motor, ne pomeni da mora tudi Vinalesu ali Rossiju ali komerkoli. Z nasim znanjem z kavca tud priblzno ne vemo ali ima Vinales mogoce pa prav. In japonske firme so tradicionalno znane kot zelo zelo trmaste. Velikost ni vedno prednost. KTM par let nazaj sploh ni imel motorja za GP, pa ze ima zmago in to v res nori konkurenci. KTM ima cevni okvir, cez noc lahko naredijo novega, poceni. Ima svoje vzmetenje, velja enako, ne gre cez posrednike ipd. Zato napredujejo hitro. To je moj pogled na to. Ne maram Rossija, ampak to nima veze, ker govorimo o tem, ali naj firma poslusa dirkaca. Zadnji dokaz za to je KTM: prisel je Dani, nikoli prvak, upokojenec z veliko izkusnjami in po pol leta je tu zmaga... in Rossi ima izkusnje. In na koncu: yamaha dela po svoje in kam gre zadnjih par let? In reakcija nas, vseznalcev: rossi je zanic, vinales samo jamra... bi opozoril se na tretjo moznost: pri yamahi so butli. Se en skok drugam: ducati je trmasto vztrajal pri L polozaju motorja, kao tradicija. Rezultat je bil, da je samo Stoner se nekako vozil to rec, drugi pa ne. Ducati kljub Stonerju ni bil dober motor v tistih letih.   
    • Shillien
      še enkrat, delat tako kot zahteva rossi in spreminjat neki kar deluje je numno. rossi ima sedež pri yamahi samo še zaradi imena, problem pa je vinales ki bi moral zmagovat pa je vedno kriv motor on pa nikol, čeprav je quartararo lani lepo pokazal da ni bila problem sezone 2018 yamaha kot sta jokala ross in vinales ampak omenjena dirkača, nihče ne more zanikat da je rossi bil vrhunski dirkač ampak čas dohiti vsakega in tudi njega je. Omenjanje honde in dukatija tule pa nima nobenega smisla ker noben ni govoril o njima. Je pa dejstvo da samo zato ker dirkač zahteva nemorejo spremeniti celega motorja čez noč, verjetno niti v eni sezoni.
    • car_freak
      Imaš verjetno prav, obrabljen ležaj na križu vilic oz. na vpetju vilic. 
    • ftp
      Saj je v penziji, pa si tudi karanteno lahko privošči 😋
    • dr.looney
      Piflar .... 😁😁😁😁😜😜
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!