Skoči na vsebino

Tomos Youngst'r 25


Arne

Priporočene objave

glede ferga je blokada v krivini (puša)

pol airbox

pa zavit auspuh

ter zobnik (avtomatiki majo 22 zadi)

Hvala. Kako pa odstranim to blokado v krivini oz kje najdem sploh to? Pa airbox mi tudi ni jasno kaj točno je? Nisem ravno motoristične sorte :-) Sem pa odšraufal auspuh pa se kar pozna, je šel malo čez 30, samo ropotalo je k pr norcih :-) Se da dobiti od Tomosa kak auspuh da bi šlo hitreje pa da bi zgledal kot original?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo je kak majster iz Lj, da bi mi dou vn blokade? Mam pa Tomos Funtastic (nekaj takega ko youngster)

Ampak sam tko da bi mi šou ene 40, max 45. Pa a mi lohk en pove kaj je treba narest, da mi gre do prej omenjene hitrosti?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo je kak majster iz Lj, da bi mi dou vn blokade? Mam pa Tomos Funtastic (nekaj takega ko youngster)

Ampak sam tko da bi mi šou ene 40, max 45. Pa a mi lohk en pove kaj je treba narest, da mi gre do prej omenjene hitrosti?

LP

Kokr so mel razlagal je treba zamenjat zadnji zobnik iz 31 na 22, pol neko pušo ven zbit pa auspuh zamenjat. To je men reku tip na Tomos servisu na Viču, pa prau da pol ful lepš laufa, ne cuka pa gre okol 45km/h, sam hoče met cca 130 € zato kar se mi zdi mal preveč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa mi je ratal.

Zamenjal zadnji zobnik Tomos 31 za Tomos 20 (potrebno je bilo skrajšati ketno za 3 člene) in gre k raketa, dobrih 35km/h (prej 25km/h).

Se pa malo pozna ko šalta v drugo, saj nabije s prvo do 20, pol se pa kako sekundo matra pa prešalta v drugo. Ampak sem zadovoljen.

Kolega mi je rekel, naj pri auspuhu še odšvasam krivino spodaj in dam normalno zavito cev pa bo šu slabih 45km/h, tak da bom mogoče še to naredil, če najdem kakega k zna to švasat.

Drugače pa hvala vsem na forumu za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

mimogrede ali morda kdo ve kaj naredijo na prvem rednem servisu za mopede (300km).

Sem klical tle na Vič kjer je uradni serviser pa mi je ženska rekla da menjajo olje pa preverijo stanje motorja... in to košta 100 € !!!!!

Se mi zdi kr mal velik, glede na to da sm dau za 1 servis za avto 120€ (tudi pri uradnem serviserju, pa gre notri 10x več olja kot v Youngsterja:-))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem odpelu v Kamnik k Avto Cerar na redni servis in so mi računal 25€, kao pregled motorja, mal mi je clo bremze naštelu pa olje zamenu, tko da bom kr k njim vozu, k tadva v Lj sta oderuha na kvadrat :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Bom kar tole temo uporabil.

Sem že na nekem drugem forumu pisal ampak je bolj neobljuden očitno pa bom še tu vprašal

V glavnem jaz imam tudi Youngst'rja in sem rekel na servisu, da naj mi vse kar se da popedenajo RAZEN zobnika ali kakršnih koli ostalih večjih predelav (ala auspuh menjava ipd). Tako da kakor sem razumel so glavo neki znižali (kompresija, neke blokade dali ven, nekaj povrtali in še neki mumbojumbo, ki sem ga pozabil) . V glavnem sedaj gre 35kmh. Verjetno bi šel z zobnikom vsaj ene 50 potem ampak kakor sem razumel bi izgubil navor (pospeški) kar pa precej zamori. Pa itak je 35 več kot dovolj za po pločnikih in malo po cesti...

Še par vprašanj, če morda kdo ve :)

Koliko traja, da se ulaufa ta zadeva, sedaj imam šele ene 20km narejenih ?

Koliko kaj vi prevozite z enim tankom ? Upam, da mi sedaj ne bo pil 3x več zaradi predelav :)

Je kdo že zamenjal zic za večjega, tako da se lahko dva peljeta (kakor vidim ima iste navoje in vse kot ostali podobni Tomosi) ?

Kako olje uporabljate, je bolje polsintetično ali sintetično(naj bi imelo neke negativne učinke tudi) ?

Popravljeno . Popravil TTech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Bom kar tole temo uporabil.

Sem že na nekem drugem forumu pisal ampak je bolj neobljuden očitno pa bom še tu vprašal

V glavnem jaz imam tudi Youngst'rja in sem rekel na servisu, da naj mi vse kar se da popedenajo RAZEN zobnika ali kakršnih koli ostalih večjih predelav (ala auspuh menjava ipd). Tako da kakor sem razumel so glavo neki znižali (kompresija, neke blokade dali ven, nekaj povrtali in še neki mumbojumbo, ki sem ga pozabil) . V glavnem sedaj gre 35kmh. Verjetno bi šel z zobnikom vsaj ene 50 potem ampak kakor sem razumel bi izgubil navor (pospeški) kar pa precej zamori. Pa itak je 35 več kot dovolj za po pločnikih in malo po cesti...

Še par vprašanj, če morda kdo ve :)

Koliko traja, da se ulaufa ta zadeva, sedaj imam šele ene 20km narejenih ?

Koliko kaj vi prevozite z enim tankom ? Upam, da mi sedaj ne bo pil 3x več zaradi predelav :)

Je kdo že zamenjal zic za večjega, tako da se lahko dva peljeta (kakor vidim ima iste navoje in vse kot ostali podobni Tomosi) ?

Kako olje uporabljate, je bolje polsintetično ali sintetično(naj bi imelo neke negativne učinke tudi) ?

kje na servisu pa to delajo? naj mi prosim en pove en takšen servis v mariboru

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cau! Mene pa zanima kako se odstrani ta "trnek" v airboxu???

Tuki sm mal posliku kako to zgleda!

post-19868-1211813159_thumb.jpg

post-19868-1211813278_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bi lahko jast doma se sam "predelal" da bi dobil bolse pospeske??? ce kdo ve naj mi pove bolj podrobno kako se to naredi......plz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje na servisu pa to delajo? naj mi prosim en pove en takšen servis v mariboru

a lahko čimprej odgovor, ker mam namen predelovat počasi.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato pa tukaj sprašujem, ker nevem kje v mariboru se kakšen nahaja. klical sem uradnega serviserja, in mu razlozil situacijo, on pa kasneje le odmahnil z glasom, češ da je to proti zakonu(flexer bi naj šel le 25km/h :S )

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Mi lahko kdo pove kateri avspuh paše na Racinga .... ???? ..... :evilgrin:

slomoped.net, mopedforum.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj.

Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem:

- zobnik na 20z

- odstranil dihtungo pod kapo

- odrezal cevko v zračnem filtru

- vstavil novo gumijasto koleno brez blokade

Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni:

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!