Skoči na vsebino

Tomos Youngst'r 25


Arne

Priporočene objave

Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj.

Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem:

- zobnik na 20z

- odstranil dihtungo pod kapo

- odrezal cevko v zračnem filtru

- vstavil novo gumijasto koleno brez blokade

Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni:

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

Hmm.... jst nevem kej preveč o tem ..... sam te pospeške ti ful ta nov zobnik poslapša.... kokr jst vem ...

pol elektrike nekej preveč štelat .... k majo baje te motorji ful slabo elektriko ....

drgač sm pa jst meu tak motor .... pa sm sam mal z olfa nožom poveču lukno na unmu kolenu, odrezu cevko v airboxu, pa naredu sm 4 lukne v avspuh .... pa mi je šou mini. 30km/h .... zobnika pa nikol nism hotu menjat k ti pospešk pokvar .... k rab doug cajta da zamenja iz prve v druugo .... tko da če poznaš kšnga k zna švasat.... se sam una blokada na avspuhu odreže, pa daš tja drugo cev ......

k isti tak problem ma moj prjatu ..... ( on je tut menju zobnik ) .....

UM ČE PA KEJ NISI RAZUMEU PA PRAŠI ŠE ENKRT..... (k vem da moja pisava ni glih dobra) hehehe :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj.

Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem:

- zobnik na 20z

- odstranil dihtungo pod kapo

- odrezal cevko v zračnem filtru

- vstavil novo gumijasto koleno brez blokade

Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni:

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

A tazga maš ??? http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...t&id=149099 ( ta na sliki je moj bivši motor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj.

Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem:

- zobnik na 20z

- odstranil dihtungo pod kapo

- odrezal cevko v zračnem filtru

- vstavil novo gumijasto koleno brez blokade

Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni:

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

Ma elektrike raj ne nč prestavljat, kr majo zlo švoh to use skupi :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

jst mam tut youngtrja pa nevem kako ga naj spravim na 40-45km/h...vsi pišete naj si nastavimo elektriko za 1 črtico naprej..sam kje so te črtice točno? pa kao kak je izpuh sam blokada..toraj kaj naj naredim? zamenjam celega ali samo kaj popravim..jst nisem nek človek da bi že tu celo življenje popravljau motore...če meni nekdo reče naj zamaknem elektriko jaz nena vem kak pa kaj..lahko bi mi malo bolj razložo...pa neki trnek v airboxu?...kje/kaj sploh je airbox? hvala že vnaprej če bo gdo meu kaj za povedat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje,najbol,kar se da nardit,je da menjate avspuh.Stem dobite takoj 10-15 kmh.pol pa loh manjši zobnik,pa večji ferg pa tko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Mi lahko kdo pove kateri avspuh paše na Racinga .... ???? ..... :evilgrin:

jaz imam racinga in mi doro gre z masterejem (master racing) ! gre okoli 60-65 !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam racinga in mi doro gre z masterejem (master racing) ! gre okoli 60-65 !

2 leti je čakal na tvoj odgovor. Se ti bom jaz zahvalil v njegovem imenu, ker je on verjetno že v penziji... :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

Oj,

Sicer je stara tema pa vendar!

Tudi jaz sem dobil ta moped za v službo in nazaj in imam natačno ista vprašanja kot uporabnik Laura.

Je kdo tako dober, da bi odgovoril na zg. zastavljena vprašanja?

Lp, David

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

Sicer je stara tema pa vendar!

Tudi jaz sem dobil ta moped za v službo in nazaj in imam natačno ista vprašanja kot uporabnik Laura.

Je kdo tako dober, da bi odgovoril na zg. zastavljena vprašanja?

Lp, David

1- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

2- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

3- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

4- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

5- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

6- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

k1 lahko samo "spuliš" cevko (reducirko) iz kolena (za kaj več moraš menjati vplinjač).

k2 boljše je da menjaš (odvisno od predelav)

k3 s povečanjem kompresije se bolj greje, vendar resno dvomim, da jo lahko toliko zbrusiš, da bi bil to problem (oblika izgorevalnega prostora). Naredi ti praktično vsak, ki ima stružnico (malenkost "roba" mora ostati).

k4 ne

k5 ne pomaga

k6 nisem videl 45 glave (ugibam) verjetno ne, 25 ima alu podložko, ki jo odstraniš.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

2- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

3- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

4- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

5- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

6- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

k1 lahko samo "spuliš" cevko (reducirko) iz kolena (za kaj več moraš menjati vplinjač).

k2 boljše je da menjaš (odvisno od predelav)

k3 s povečanjem kompresije se bolj greje, vendar resno dvomim, da jo lahko toliko zbrusiš, da bi bil to problem (oblika izgorevalnega prostora). Naredi ti praktično vsak, ki ima stružnico (malenkost "roba" mora ostati).

k4 ne

k5 ne pomaga

k6 nisem videl 45 glave (ugibam) verjetno ne, 25 ima alu podložko, ki jo odstraniš.

lp

Franc

Glede vprašanj 4,5,6

4: malo se ga da odpreti, vendar je bolj glasen

5: zamik el. je obvezen, ker drugače motor ne dobi višjih obratov

6: glava od 25 ima večji kompresijski prostor, za podložko ne vem nič, vem pa do so različne

To je to, imaš že kar nekaj napisanega o predelavi tega motorja, samo poišči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

ke se lahko kup mansi zobnik za ta mutor (youngster) :mellow:

Popravljeno . Popravil tomos youngster 25
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 7 let pozneje...
1 hour ago, Gain said:

bmk js bom u moj auspuh naredu lukno pa je

Veliko srece na tehnicnem pa ob policijski kontroli... :D

...pa da ne bos mislil, da bos s tem pridobil kaj glede zmogljivosti. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Zok pravi:

...pa da ne bos mislil, da bos s tem pridobil kaj glede zmogljivosti. ;)

Pridobil?

Ne vem ta tomos....

A kjer jz kaj čaru prej izgubo...

Zato najraje serija...razen v primerih ko se kaj skrajša oz kaksen del skrajsa...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, sesir said:

A kjer jz kaj čaru prej izgubo...

Tako je, lahko potrdim. Sploh dvotaktniki so obcutljivi na razne neoptimalne razmere. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Zok pravi:

Tako je, lahko potrdim. Sploh dvotaktniki so obcutljivi na razne neoptimalne razmere. ;)

Dvotaktne se da lepo zrihtat...zrak,bencin,izpuh,morda kakšen drug zobnik,ampak moraš vedet,kaj delaš,vsekakor pa nesmeš pretiravat,ker je hitro lahko slabše.Tovarniško niso nastavljeni optimalno,ker morajo izpolnjevat zakonske zahteve in so večinoma tako ali drugače zaprti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, revival said:

Dvotaktne se da lepo zrihtat...

Res je. Ampak ce je nivo znanja na "bmk js bom u moj auspuh naredu lukno pa je", bo karkoli uporabnega tezko sproducirati. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!