Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Arne

Tomos Youngst'r 25

Recommended Posts

dadovejzo
Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj.

Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem:

- zobnik na 20z

- odstranil dihtungo pod kapo

- odrezal cevko v zračnem filtru

- vstavil novo gumijasto koleno brez blokade

Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni:

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

Hmm.... jst nevem kej preveč o tem ..... sam te pospeške ti ful ta nov zobnik poslapša.... kokr jst vem ...

pol elektrike nekej preveč štelat .... k majo baje te motorji ful slabo elektriko ....

drgač sm pa jst meu tak motor .... pa sm sam mal z olfa nožom poveču lukno na unmu kolenu, odrezu cevko v airboxu, pa naredu sm 4 lukne v avspuh .... pa mi je šou mini. 30km/h .... zobnika pa nikol nism hotu menjat k ti pospešk pokvar .... k rab doug cajta da zamenja iz prve v druugo .... tko da če poznaš kšnga k zna švasat.... se sam una blokada na avspuhu odreže, pa daš tja drugo cev ......

k isti tak problem ma moj prjatu ..... ( on je tut menju zobnik ) .....

UM ČE PA KEJ NISI RAZUMEU PA PRAŠI ŠE ENKRT..... (k vem da moja pisava ni glih dobra) hehehe :alien1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dadovejzo
Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj.

Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem:

- zobnik na 20z

- odstranil dihtungo pod kapo

- odrezal cevko v zračnem filtru

- vstavil novo gumijasto koleno brez blokade

Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni:

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

A tazga maš ??? http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...t&id=149099 ( ta na sliki je moj bivši motor)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laura

Tega ja...

Kako kaže z mojimi odgovori :winkiss:

Aja....kje se v tej godlji nastavlja elektrika: moto0085.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
dadovejzo
Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj.

Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem:

- zobnik na 20z

- odstranil dihtungo pod kapo

- odrezal cevko v zračnem filtru

- vstavil novo gumijasto koleno brez blokade

Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni:

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

Ma elektrike raj ne nč prestavljat, kr majo zlo švoh to use skupi :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
kermat28

jst mam tut youngtrja pa nevem kako ga naj spravim na 40-45km/h...vsi pišete naj si nastavimo elektriko za 1 črtico naprej..sam kje so te črtice točno? pa kao kak je izpuh sam blokada..toraj kaj naj naredim? zamenjam celega ali samo kaj popravim..jst nisem nek človek da bi že tu celo življenje popravljau motore...če meni nekdo reče naj zamaknem elektriko jaz nena vem kak pa kaj..lahko bi mi malo bolj razložo...pa neki trnek v airboxu?...kje/kaj sploh je airbox? hvala že vnaprej če bo gdo meu kaj za povedat..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pristavc

Fantje,najbol,kar se da nardit,je da menjate avspuh.Stem dobite takoj 10-15 kmh.pol pa loh manjši zobnik,pa večji ferg pa tko...

Share this post


Link to post
Share on other sites
JaniBaj

Mi lahko kdo pove kateri avspuh paše na Racinga .... ???? ..... :evilgrin:

jaz imam racinga in mi doro gre z masterejem (master racing) ! gre okoli 60-65 !

Share this post


Link to post
Share on other sites
drjanez

jaz imam racinga in mi doro gre z masterejem (master racing) ! gre okoli 60-65 !

2 leti je čakal na tvoj odgovor. Se ti bom jaz zahvalil v njegovem imenu, ker je on verjetno že v penziji... :notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Strah

- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

Pa bodi zaenkrat dovolj :)

Oj,

Sicer je stara tema pa vendar!

Tudi jaz sem dobil ta moped za v službo in nazaj in imam natačno ista vprašanja kot uporabnik Laura.

Je kdo tako dober, da bi odgovoril na zg. zastavljena vprašanja?

Lp, David

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Oj,

Sicer je stara tema pa vendar!

Tudi jaz sem dobil ta moped za v službo in nazaj in imam natačno ista vprašanja kot uporabnik Laura.

Je kdo tako dober, da bi odgovoril na zg. zastavljena vprašanja?

Lp, David

1- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

2- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

3- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

4- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

5- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

6- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

k1 lahko samo "spuliš" cevko (reducirko) iz kolena (za kaj več moraš menjati vplinjač).

k2 boljše je da menjaš (odvisno od predelav)

k3 s povečanjem kompresije se bolj greje, vendar resno dvomim, da jo lahko toliko zbrusiš, da bi bil to problem (oblika izgorevalnega prostora). Naredi ti praktično vsak, ki ima stružnico (malenkost "roba" mora ostati).

k4 ne

k5 ne pomaga

k6 nisem videl 45 glave (ugibam) verjetno ne, 25 ima alu podložko, ki jo odstraniš.

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
drjanez

1- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€.

2- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj?

3- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+

to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil?

4- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€?

5- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil?

6- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25?

k1 lahko samo "spuliš" cevko (reducirko) iz kolena (za kaj več moraš menjati vplinjač).

k2 boljše je da menjaš (odvisno od predelav)

k3 s povečanjem kompresije se bolj greje, vendar resno dvomim, da jo lahko toliko zbrusiš, da bi bil to problem (oblika izgorevalnega prostora). Naredi ti praktično vsak, ki ima stružnico (malenkost "roba" mora ostati).

k4 ne

k5 ne pomaga

k6 nisem videl 45 glave (ugibam) verjetno ne, 25 ima alu podložko, ki jo odstraniš.

lp

Franc

Glede vprašanj 4,5,6

4: malo se ga da odpreti, vendar je bolj glasen

5: zamik el. je obvezen, ker drugače motor ne dobi višjih obratov

6: glava od 25 ima večji kompresijski prostor, za podložko ne vem nič, vem pa do so različne

To je to, imaš že kar nekaj napisanega o predelavi tega motorja, samo poišči.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomos youngster 25

ke se lahko kup mansi zobnik za ta mutor (youngster) :mellow:

Edited by tomos youngster 25

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gain

bmk js bom u moj auspuh naredu lukno pa je

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
1 hour ago, Gain said:

bmk js bom u moj auspuh naredu lukno pa je

Veliko srece na tehnicnem pa ob policijski kontroli... :D

...pa da ne bos mislil, da bos s tem pridobil kaj glede zmogljivosti. ;)

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 13 urami, Zok pravi:

...pa da ne bos mislil, da bos s tem pridobil kaj glede zmogljivosti. ;)

Pridobil?

Ne vem ta tomos....

A kjer jz kaj čaru prej izgubo...

Zato najraje serija...razen v primerih ko se kaj skrajša oz kaksen del skrajsa...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
21 minutes ago, sesir said:

A kjer jz kaj čaru prej izgubo...

Tako je, lahko potrdim. Sploh dvotaktniki so obcutljivi na razne neoptimalne razmere. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
revival
pred 5 urami, Zok pravi:

Tako je, lahko potrdim. Sploh dvotaktniki so obcutljivi na razne neoptimalne razmere. ;)

Dvotaktne se da lepo zrihtat...zrak,bencin,izpuh,morda kakšen drug zobnik,ampak moraš vedet,kaj delaš,vsekakor pa nesmeš pretiravat,ker je hitro lahko slabše.Tovarniško niso nastavljeni optimalno,ker morajo izpolnjevat zakonske zahteve in so večinoma tako ali drugače zaprti...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
2 hours ago, revival said:

Dvotaktne se da lepo zrihtat...

Res je. Ampak ce je nivo znanja na "bmk js bom u moj auspuh naredu lukno pa je", bo karkoli uporabnega tezko sproducirati. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!