Skoči na vsebino

Tomos SM (SuperMoto) 125


jupiter

Priporočene objave

Še par uprašanj...

Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom?

 

Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven?

Popravljeno . Popravil Fzuur
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še par uprašanj...

Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom?

 

Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven?

 

V glavi lahko popraviš kanale pobrusiš ostre prehode,.. disk je pa za v smeti. Ker če ga boš brusil bo pretanek.

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno. Če se pravilno pofrzenka in če je bil disk dost nov...pa če ga spet ni treba dost snet dol...ga lahko neseš nekomu, ki to dela! (pazi, da bo rezal iz obeh strani hkrati, ker drugače pride do odstopanja)

Nesi h kšnemu mojstru, ti bo takoj povedal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo. Imam motor Tomos sm 125 replica cup in imam sledeč problem. V petek se peljem, vozim se za enim vozilom ki vozi max. 40km/h. Ker je bilo malo doline dam v LER.. Motor kar na enkrat crkne. Probam užgat pa ni šlo, vžgem z zauhom pa lepo v prvo zalaufa.. Prej teh problemov ni nikoli bilo in tudi v petek sem prej naredil kar nekaj KM. Sepravi.. sedaj z zauhom užge v prvo.. ga fajn segrejem zaprem zauh in crkne. pelje se normalno moč je enaka.. vendar če se ne drži vsaj malo gasa crkne. to se je nrdil kar na enkrat in nevem kaj bi bilo lahko. Forgazor je bil spucan v nulo, bencin zamenjan(za vsak slučaj).. ddrugo pa nevem kaj bi bilo lahko. Tudi z štelanjem forgazorja sem se malo igral vendar nič ne pomaga.
Hvala za odgovore in pomoč!
LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svečko zamenjat, zračni filter ščistit pa vplinjač nastavit. Težko je tako na uč rečt. Lahko, da dobiva preveč zraka, glede na to, da z čokom pa dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Še par uprašanj...

Kako je pa s tem če bi dal brusit glavo mašine? Kolk to kej doda moči? Za kolk se da to pobrust? A je kompatibilno s powerkitom?

 

Motor sem imel zaklenjen z klučavnico na disku in mi ga je en šou premikat, zdej je pa skriuljen disk... Odstopa za 1mm in mi škriplje ker se drgne ob ploščice... Je vredu če se to tolk pobrusi, da bo spet raven?

Živjo, meni je diske ravnal jerman iz depale vasi. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vsaki trgovini z hidravliko. Vzemi tastare dol pa nesi tam, da ti zmer in je to to. Sej to rabiš semeringe za vilice, je tk?

Cena je pa par €.

Hvala..... sem jih dobil....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem sm-u se bodo številke kmalu obrnile na 28000 km...in me zanima če bi bilo fajn pred sezono narediti kakšen večji servis...kaj se pri teh kilometrih zamenja in kakšna je kaj cena takega servisa...lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor je bil motor redno vzdrževan, pri teh kilometrih ni večjih izrednih opravil. Sicer pa je poleg ostalih rednih opravil dobro podmazati ležaje na križu, ter ležaj zadnje nihajke, nastaviti ventile, zamenjati zavorno tekočino ter po potrebi sčistiti ter nastaviti vplinjač. Priporočljivo je tudi pomeriti kompresijo. Ostalo po potrebi(veriga, ploščice, vzmetenje..itd)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

ampak strom tomosovega motorja je ukurcu 

hahaha nevem zakaj je u kurcu...je itak use tok enostavno narejen da loh vecina stvari sam popravis....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Men učasih naprimer na semaforju (k je mašina že ogreta) noče u ler prestaut... zlo na trdo gre iz prve in skoč direkt v drugo... je možno da je kriv olje (prejšn lastnik je toču motul 5100 15w50) tukej na forumu pa vidm da večinoma točte 10w40?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni. Mene zanima kaj je narobe z mojim motorjem. Kadar se mi baterija izprazni mi motor začne trokirati in ne deluje pravilno. Če napolnim baterijo pa deluje normalno dokler se ponovno ne izprazni. Zanima me če se mi je pokvaril regulator baterija ali CDI oziroma kako naj ugotovim napako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok nisem elektrotehnik, sam pomojem je baterija fuč :D

 

Če ne če imaš manual poglej kakšne napetosti morjo bit in potem preveri :)

 

Moje skromno mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pozabil napisati da je baterija nova in deluje pravilno. Še kdo kakšno mnenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap:

 

1. pomeri napetost baterije, ko motor miruje.....

2. pomeri napetost baterije, ko motor obratuje....

 

...ko motor miruje, je napetost nižja (cca 12-12,5V) kot med obratovanjem.... (cca13,5-14V)

... če ni tko... je verjetno najverjetneje crknila diodna plošča....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sori... prekmalu pritisnil ENTER....

 

tisto zgoraj sem napisal, da ti je to prvi korak.....

 

...pod drugi korak pa narediš še tako, kot je napisal LudiLuka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pozabil napisati da je baterija nova in deluje pravilno. Še kdo kakšno mnenje?

 

Kot so omenili že pred mano, je prva stvar merjenje napetosti akumulatorja pred in ob polnjenju akumulatorja, predpisana napetost polnjenja za ta motor je cca 14V pri 5000obr/min. Če je napetost prenizka, ali se sploh ne poveča, je lahko v okvari regulator napetosti(regler) ali "alternator" -navitje ob magnetu. Z uporabo multimetra lahko testiraš tudi navitje - upornost tuljav za napajanje - na konektorju iz alternatorja, mora bit upornost med belima kabloma(ne me držat za besedo glede barve) cca. 0,6-1 Ohm. Če boš meril napetost pred regulatorjem pa nastavi na izmenično napetost ter pričakuj v primeru da je vse OK cca 75V.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!