Skoči na vsebino

Tomos SM (SuperMoto) 125


jupiter

Priporočene objave

sam pr tomosu je kur.. zračno hlajenje?

ne :?

ma moj bratec yamaho k ma mislm da podoben motor gor pa ni blema okol segrevanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj pa bo na slovenskem tržišču in ali bo deležen velike promocije in akcij ali pa ga sploh ne bo?????

u sloveniji sploh se obstaja prodajna mreza od tomosa? :? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trgoavto pa še kr nekej prodajalcev motorjev .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trgoavto pa še kr nekej prodajalcev motorjev .)

k prodajajo šterke stare 2 let? :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bi lahko ta test mogoce kdo skeniral/slikal in objavil...?  :)

post-6668-1115286323_thumb.jpg

post-6668-1115286381_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha fino,samo to ni ta primejalni test .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predstavlja vrh Tomosove ponudbe tako po privlačnosti kot po ekskluzivnih komponentah. Radialne disk zavore in upside-down sprednje vilice s premerom 40 mm so v tem razredu prej izjema kot pravilo.

TEHNIČNI PODATKI   

zračno hlajeni 4-taktni agregat (Yamaha YBR 125 E)

neosvinčen 98 oktanski bencin

moč motorja 8 kW

hidravlične disk zavore: spredaj 300 mm; zadaj 220 mm

hidravlične USD sprednje vilice SEBAC, 40 mm

progresivni shock blažilec zadaj nastavljiv na vzmeti

6 prestav, nožni menjalnik

enocevni okvir

električni in nožni zagon

največja hitrost: 95 km/h

posoda za gorivo: 10 l

višina sedeža: 950 mm

dim. gum: 100/80 - 17 spredaj

                  130/70 - 17 zadaj

teža: 107 kg

vir: http://www.tomos-dvokolesa.si/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm zdej bom mau pretiraval ampak kaj ti pomagajo radialne zavore ko pa itak nikamor ne gre :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw sem bil v nedljo v murski soboti in sem jih videl ... kolko vem o njih majo Yamahine mašine (YBR 125E)(ok to sem videl) pa baje je še dosti Derbijevih delov na njem. Saj ql zgledajo sam men se zdi ful slabo zračno hlajenje.. pa po mojem občutku to ne gre nikamor .. sam nevem no .. mam tu en prospekt pa kar napišejo gor da je končna hitrost 95 km/h da ja nebi tak kupoval narod :grim ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 4T masino z 8 kW je tud zracno hlajenje cist ok.

radialno bremzo pa je in ni dobr da ma. ok, ne dosega nekih ultra hitrosti ob stratosfericnem vrtenju in tuljenju neobvladljivo mocnega motorja, ampak dobre bremze vedno prav pridejo. sploh pa v tekmovalne namene. po drugi strani pa dvignejo ceno, medtem ko povprecen 125-kar itak ne cuti razlike med navadno in radialno vpeto celjustjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw sem bil v nedljo v murski soboti in sem jih videl ... kolko vem o njih majo Yamahine mašine (YBR 125E)(ok to sem videl) pa baje je še dosti Derbijevih delov na njem. Saj ql zgledajo sam men se zdi ful slabo zračno hlajenje.. pa po mojem občutku to ne gre nikamor .. sam nevem no .. mam tu en prospekt pa kar napišejo gor da je končna hitrost 95 km/h da ja nebi tak kupoval narod  :grim ..

Če kupuješ tak tip motorja pol verjetno ne pričakuješ nevem kakšne hitrosti !?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jaz tud ne vem kaj bi rad folk od 4T 125ccm enduro motorja??? 200km/h, 2sekundi do 100 in 1l /100km. Mal pretiravam ampak 4T 125ccm motorji niso za divjanje kot 2T 125 cestaki. To je za normalno vožnjo. Nudijo veliko večjo vzdržljivost in poceni furanje. 2T 125ccm požre od 5-7l /100km, če je navita pa še več. 4T 125ccm pa pije 2,5-4l /100km. Hitrost je primerna za navadne ceste (lokalne), pospeški pa so primerljivi z pospeški kakih navitih (70ccm) skuterjev. Kdor bi rad da mu gre 2T al pa 4T 125 čebelca hitro, naj si raje omisli 250+ccm motor pa bo imel hitrost in pospeške in vse... 125ccm razred je namenjen začetnikom da se naučijo obvladat motor, ki ni močan in ne težak. Ko to znajo gredo na večje kubikaže. Nekateri bi pa radi že s "pručko" segali po "oblakih"... Tale Tomos, če bo imel primerno ceno, je prioporočen vsem začetnikom (torej mladim 16+ let) da se furajo s takim kake dve ali štiri leta, potem pa na 500-750ccm.

Pa nekje sem tudi bral, da se zna zgodit da bodo države proizvajalke 2T motornih koles sprejele "zakone" o omejevanju proizvodnje 2T motorjev zaradi prevelikega onesnaževanja. Tomos temu trendu zgleda že sledi... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm zdej bom mau pretiraval ampak kaj ti pomagajo radialne zavore ko pa itak nikamor ne gre :D

Prepričan?

V AM testu so mu namerli največjo hitrost 115 km/h <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam (na AM) so meritve zelo podobne staremu vicu iz JNA: druže kapetane pogodio sam metu! Sa koliko pogodaka, druže vojniče mladi? Sa osam, druže kapetane! Kapetan odgovarja: Kako, budalo jedna, zar ti nisam dao samo pet metaka!? Mimogrede, ker dobro poznam razmere tam notri. Merilna naprava je na nivoju mobilnih telefonov iz osemdesetih let. Toliko je tudi točna! In še nekaj: tisti testni Tomos je bil nafriziran in pripeljan direktno iz fabrke tako da je objektivnost vprašljiva. Tapravi podatek je iz prospekta, ker kupljen Tomos mora imeti katalizator, ta pa požre do 2 konja. Če hočete biti res hitri vam preostane sam tanovi MZ.

Prepričan?

V AM testu so mu namerli največjo hitrost 115 km/h  <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in to gangsta barvna replika :OK: :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam (na AM) so meritve zelo podobne staremu vicu iz JNA: druže kapetane pogodio sam metu! Sa koliko pogodaka, druže vojniče mladi? Sa osam, druže kapetane! Kapetan odgovarja: Kako, budalo jedna, zar ti nisam dao samo pet metaka!? Mimogrede, ker dobro poznam razmere tam notri. Merilna naprava je na nivoju mobilnih telefonov iz osemdesetih let. Toliko je tudi točna! In še nekaj: tisti testni Tomos je bil nafriziran in pripeljan direktno iz fabrke tako da je objektivnost vprašljiva. Tapravi podatek je iz prospekta, ker kupljen Tomos mora imeti katalizator, ta pa požre do 2 konja. Če hočete biti res hitri vam preostane sam tanovi MZ.

Natolcovanja glede Tomosovega cup testnega vozila so milo rečeno neokusna in popolnoma neresnična. Ta model - Tomos SM 125 cup - bo v prodaji v letu 2006 in prospekt s podatki NE OBSTAJA. Podatki pa bodo v bodočem prospektu, mimogrede, enaki kot na testu. Torej drugič malo več pozornosti pri prebiranju prospektov. Kot sem že rekel, vozilo ni bilo sfrizirano, zato bi bilo dobro, da se išče druge argumente, s katerimi bi se dalo deskriditirati pač to kar deskreditirati želite.

:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Dej ne prbiji, če že ti neki delaš tam dol, pol ne prbiji da bojo komaj 2006leta! Kr itak bojo menda avgusta na prodajnih "policah", in tist kar si reku glede Romana Sanaborja si tudi neki čist mim useku, mislm da si navaden ritoliznik, in soliš pamet drugim... Sploh ne delaš v Tomosu, sm izvedel iz zanesljivih virov(ne ni mi Roman povedu) in nehi s takmi gor hodt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam (na AM) so meritve zelo podobne staremu vicu iz JNA: druže kapetane pogodio sam metu! Sa koliko pogodaka, druže vojniče mladi? Sa osam, druže kapetane! Kapetan odgovarja: Kako, budalo jedna, zar ti nisam dao samo pet metaka!? Mimogrede, ker dobro poznam razmere tam notri. Merilna naprava je na nivoju mobilnih telefonov iz osemdesetih let. Toliko je tudi točna! In še nekaj: tisti testni Tomos je bil nafriziran in pripeljan direktno iz fabrke tako da je objektivnost vprašljiva. Tapravi podatek je iz prospekta, ker kupljen Tomos mora imeti katalizator, ta pa požre do 2 konja. Če hočete biti res hitri vam preostane sam tanovi MZ.

Res problem ga je stran vzet <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

A ga ma kdo od tuki iz foruma sploh? Ker me mal zanima ker bom kupu ta motor. Če kdo karkoli ve nej napiše. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!