Skoči na vsebino

Dolomiti


suzuki

Priporočene objave

Zakaj pa rabiš zemljovid? Sej se itak ne morš zgubit. Če gre cesta gor, prideš na vrh prelaza, če gre cesta dol, prideš v dolino/mesto. Simpl k pasulj.

Kaj pa, če se sredi klanca premisliš? - te variante nisi upošteval! :P  No, saj ti je že DAMI 34 razložil, da so še druge variante, hehe.

Jaz pravim tako, da izgubit se ne moreš, če imaš le dovolj benza v kestlu!

 

Drugač pa....zemljovid je še zmeraj zakon! Pri nas na pumpi kupiš avtokarto Italije (ali države, kamor pač hočeš potovat),da te pripelje do približnega cilja, za kakšne bolj lokalne pa pogledaš v "i" (turističnih pisarnah) ali pa kar v hotelih, zasebnih sobah, apartmajih,.....povsod imajo prospektov kolikor hočeš, in ni hudič, da ni vmes tudi kakšen s karto na zadnji strani.

 

 

 

Če pa ti karto veter odnese, pa imej vsaj župco v kestlu...pol ni panike :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Kaj pa je z tem narobe če bi človek šo rad v dolomite in potem proti švici itd.. Pa tak je brezveze o tem govorit, ker če si nekdo nekaj zabije v glavo bo tak kontra govoro... Pač en potrebuje zemljevid drugi ne.. Nekdo gre tudi z kondomom uživat drugi ne... Jeba, sto ljudi sto čudi ;)

Popravljeno . Popravil Matej207
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tankal na črpalkah, kjer je sistem takšen, da z Mastercarda/Maestra (najbrž tudi drugih kartic) "naložiš" na avtomat recimo 20 EUR in potem tankaš toliko, kolikor si plačal.  

Ja več "sistemov" plačevanja poznajo v tujini: slednji pa mi je povzročil kar nekaj slabe volje: lansko poletje sva morala v nedeljo dopoldan tankati v bližini Schladminga: bencinska pumpa self servis (nikjer žive duše) - plačilo samo s kreditno kartico (ni možnosti gotovine): vstaviš kartico, pa tipkaš PIN, pa natipkaš s ketere ročke boš tankal, pa vzameš to ročko in .... ne priteče. Nekaj sva zaje*ala; ponovi vajo (le s to razliko, da sedaj ko opaziva možnost izbire jezika v menuju, gre z angleščino lažje ... zopet isti postopek, a tokrat rata in meni za 15€ in moji 15€ goriva in odložim ročko. Pa me pametni aparat še vpraša: Želite račun? Yes. Po zopet kartica not, pa PIN in še print. In zmaga je tu. Vsaj za ta dan.

Pa grem potem naslednji dan na bankomat po gotovino in mi je stanje na računu nekam sumljivo ... pogledam doma prek spleta svoj račun in :eek: : ko sva prvič probala (neuspešno) je črpalka že naredila nekakšno bančno rezervacijo sredstev v višini 80 € ... in tudi za drugo (uspešno) tankanje so naredili 80 € rezervacije na mojem računu in seveda še 30 € (za toliko pa sva res točila) ... pa pokličem na svojo banko za razlago: ja tako oni poslujejo in sedaj imajo časa 30 dni da vso stvar sprocesirajo. No po 14 dneh se je tistih 160 € le sprostilo.

Je pa tako, da če se le da, najraje tankam na večjih servisih in je potem tudi osebje v bližini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje s tankanjem v Italiji (in Dolomitih): v glavnem gre za avtomastke bencinske črpalke (tudi tista v Canazeiu, ki je včasih imela osebje), nekatere od teh imajo čez dan osebje, kjer je normalno možno plačati z vsemi plačilnimi in kreditnimi karticami. Na avtomaskih pa je najbolj priporočljiva gotovina v manjših apoenih (naprave denarja ne vračajo), saj po mojih izkušnjah kartic, razen italijanskih bankomatskih, ne sprejemajo.

 

Za razliko od Italije pa tankanje npr. v Švici ali Franciji ni noben problem. Tudi tam so v glavnem avtomatske bencinske črpalke, ki pa sprejemajo vse vrste kartic, avtomati pa te dokaj enostavno vodijo (v Franciji imajo tudi glasovna navodila v različnih jezikih). Je pa res, kot je povedal Fazer03: ko tankaš na avtomastki bencinski črpalki s kartico, ti najprej naredi rezervacijo, šele nato ti sknjiži znesek, za katerega si tankal, rezervacija pa "izgine" (to naj upoštevajo predvsem tisti, ki za plačila s kartico prejemajo SMS-e, saj jih bodo prejeli na čudno visoke zneske).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam s Francijo drugačne izkušnje. Črpalka ni "potegnila" ničesar razen nekih francoskih kartic, pa sem potem 1/2 ure čakal na "dobrotnika" , ki mi je v zameno za gotovino "posodil" kartico (mal me je bedast gledal, pol mu je pa "potegnilo" kaj hočem) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje, ko sem bil prvič.

Italija. S seboj je dobro imeti 5, 10 in 20€ zadeve. Ker je za prvič zapleteno se na 5€ bankovcu naučiš. Če si kaj  naredil narobe, pač gre 5€.

Nato pogruntaš in ves vesel tankaš za 20€.

Švica. Mi ni ostala nobena posebnost v spominu, torej je bilo načeloma vse vredu.

Francija. Preklel njihove bencinske. Na nekaterih sprejemajo njihove kartice, nanekaterih sploh nisem vedel kako začeti, ker ni bilo nobenega, da bi opazoval.

Imeli so še nekaj različnih zadev glede tankanja. Ko sem zbral pogum in špijuniral, kako sesed tanka je zgledalo prav tragikomično.

No pa sem začel s tankanjem, ker mi ni ostalo nič drugega, ker je bil rezervoar prazen.

Pritisnem nekaj in vstavim kartico, izberem angleški jezik DOBRODOŠLI, no ja bo. To pa je tudi bilo vse od angleškega jezika, ostalo v francoščini. Jeba, nekako nama je uspelo. Zanimivo je bilo, da si vstavil kartico in vtipkal številko in si jo moral takoj izvleči, šele nato si tankal.

 

Zmeraj sem se izogibal v tujini transakcij s kartico na nekih mestih, kjer ni bilo ljudi. Če je le možno tankam, kjer niso avtomatske bencinske.

Naše bencinske so zakon, naj si pride razvita evropa malo pogledati, kako se streže bencin.

Nekatere v tujini so že muzejski primerki, ki bi jih pri nas že zdavnaj dali v Tehnični muzej.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo,

 

malo sem izven debate,  sem opazil, da si bil pri jezeru Caldonazzo...Načrtujem eno turo za poleti, ki bo vsebovala tudi to lokacijo...mi lahko kaj svetuješ, okoli kaj je za videt?

 

Hvala lp

Meni je tamkajšnja okolica všeč predvsem zaradi veliko cest, starih vojaških, ki pa so v primerjavi z našimi odlično vzdrževane in asfaltirane, včasih speljane nad prepadi, s tuneli itd. Pa v primerjavi z Dolomiti so prelazi nižji in se tako lahko več kombinira. Ena taka cesta je Kaiserjagerstrasse od Caldonazza proti Asiagu, precej jih je v okolici Monte Grappa ali pa Pasubia. Za Slovence pa je po mojem najbolj interesantna točka severno od Asiaga, ki se imenuje Dolina Slovencev (ostanki 1. vojne), vendar je do tja nekaj makadama in pol ure peš.

 

Sicer je pa tukaj vse zrihtano v nulo in je že zaradi tega lepo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa če se vrnemo nazaj na temo: tukaj imam ene take Dolomite za tri dni:

 

1. dan: Dž. – Kr. gora – Trbiž – Tolmezzo – Ampezzo – Passo della Mauria (1298 m) – Pieve di Cadore – Cortina D' Ampezzo – Passo di Giau (2233 m) – Colle Santa Lucia – Passo di Fedaia (2067 m) – Canazei (hrana in spanje B&B / 2-krat):   cca 330 km

 

2. dan: Canazei - Vigo di Fassa – Passo di Costalunga (1752 m) - Nova Levante – Cornedo all'Isarco – Prato all'Isarco - Fiè allo Sciliar – Castelrotto – Ortisei – Selva di Val Gardena – Passo di Gardena (2137 m) – Corvara – La Villa – Passo Valparola (2192 m) – Passo Falzarego (2117 m) – Livinallongo – Arabba – Passo di Pordoi (2239 m) – Canazei: cca 175 km

 

3. dan: Canazei -  Passo Pordoi (2239 m) – Arabba - Passo di Falzarego (2117 m) - Cortina d'Amezzo -  Passo tre Croci (1809 m) – Laggo di Misurina (1754 m) – Dobiaco – Lienz – Oberdrauburg - Gailbergsattel (981 m) – Kotschach Mauthen – Hermagor - Villach – Korensko sedlo (1077 m) – Kr. Gora – Dž. : cca 345 km

 

http://www.belledolomiti.it/en/index.htm

post-1569-0-83861800-1395738446_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Fazer03
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa če se vrnemo nazaj na temo: tukaj imam ene take Dolomite za tri dni:

 

1. dan: Dž. – Kr. gora – Trbiž – Tolmezzo – Ampezzo – Passo della Mauria (1298 m) – Pieve di Cadore – Cortina D' Ampezzo – Passo di Giau (2233 m) – Colle Santa Lucia – Passo di Fedaia (2067 m) – Canazei (hrana in spanje B&B / 2-krat):   cca 330 km

 

2. dan: Canazei - Vigo di Fassa – Passo di Costalunga (1752 m) - Nova Levante – Cornedo all'Isarco – Prato all'Isarco - Fiè allo Sciliar – Castelrotto – Ortisei – Selva di Val Gardena – Passo di Gardena (2137 m) – Corvara – La Villa – Passo Valparola (2192 m) – Passo Falzarego (2117 m) – Livinallongo – Arabba – Passo di Pordoi (2239 m) – Canazei: cca 175 km

 

3. dan: Canazei -  Passo Pordoi (2239 m) – Arabba - Passo di Falzarego (2117 m) - Cortina d'Amezzo -  Passo tre Croci (1809 m) – Laggo di Misurina (1754 m) – Dobiaco – Lienz – Oberdrauburg - Gailbergsattel (981 m) – Kotschach Mauthen – Hermagor - Villach – Korensko sedlo (1077 m) – Kr. Gora – Dž. : cca 345 km

 

http://www.belledolomiti.it/en/index.htm

 

 

Zelo lično. men je mal planiranja nujno. Kaj pa če mi letos uspe? :D

 

 

Bedak se klati, pametni potuje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo lično. men je mal planiranja nujno. Kaj pa če mi letos uspe? :D

 

 

Bedak se klati, pametni potuje. 

Alo, a nismo mi trije zmenjeni še od lani? (Lani nam je načrte prekrižalo 30cm snega na prelazih.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem NAČRTNO vzel s seboj samo klasični zemljovid Italije in si NAČRTNO pokvaril uro na armaturki. Ker ko uživaš, je tudi čas nepomemben.

Zakaj pa si pol ti rabo zemljevid z sabo? Jaz sem pač pristaš tega da ko se nekam zapelam, rad pogledam kje sem, pa da vidim če je kje v bližini kaj znanega za videt... Ker cestne table tud ne pokažejo vsega, celo nazaj po forumu sem zasledil da so dolomiti slabo označeni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matej, pusti Jakata... on je poseben tip človeka :)

 

Tudi jaz si rad pred potovanjem pogledam pot, ceste, prečekiram kje je kaj za prespati, itd.  S seboj mam tudi zemljevid in se mi zdi najboljša zadeva. Nekaterim pa pač paše se usest na motor in odkruzat in se vozit in lovit.... 

 

Jaka, ne more imeti vedno ti prav, nauči se :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oglasu se je prikoličar :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prikoličar se vozi in ne jamra kot nekateri, da ga že na začetku sezone mineva volja do motorizma ane Jaka? :P  :jezik:

 

 

ps. ajde nazaj na temo Dolomiti, smetimo  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. dan: Canazei - Vigo di Fassa – Passo di Costalunga (1752 m) - Nova Levante – Cornedo all'Isarco – Prato all'Isarco - Fiè allo Sciliar – Castelrotto – Ortisei – Selva di Val Gardena – Passo di Gardena (2137 m) – Corvara – La Villa – Passo Valparola (2192 m) – Passo Falzarego (2117 m) – Livinallongo – Arabba – Passo di Pordoi (2239 m) – Canazei: cca 175 km

 

tole je za kolo....za motor hit še kak prelaz dodat :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si pa tak zmagovalec tu gor .... Tvojo pot v Lefkado , kapa dol... Si najbolše pokazal da vedno niso ravno izkušnje potrebne za načrtovanje oz.dosego cilja.. Tudi jaz imam kaj podobnega v mislih ampak za začetek bi šel res rad poleti v dolomite, ker sem do morja postal malo sovražen ....

In potem sem lani oktobra začel prebirat forum o dolomitah.. In me je na čase kar rahlo zaskrbelo ko sem bral temo... Kakšne so pa bile kaj lansko leto cene na nočitev - recimo povprečno?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Bedak se klati, pametni potuje. 

 

Ta pregovor mi je zelo všeč in dejansko je tako. Sicer ga še nisem slišal, sem pa se iz srca nasmejal.

oglasu se je prikoličar :P

 

Ko sem se smejal zgornjemu pregovoru in sem prebral tvojo izjavo, sem pa poknil od smeha. Takoj se mi je naredila scena iz videnih slik z Mamutplaca.

MZ, brez zamere. Yamaha je itak najboljši motor ne glede, kje se vozi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si pa tak zmagovalec tu gor .... Tvojo pot v Lefkado , kapa dol... Si najbolše pokazal da vedno niso ravno izkušnje potrebne za načrtovanje oz.dosego cilja.. Tudi jaz imam kaj podobnega v mislih ampak za začetek bi šel res rad poleti v dolomite, ker sem do morja postal malo sovražen ....

In potem sem lani oktobra začel prebirat forum o dolomitah.. In me je na čase kar rahlo zaskrbelo ko sem bral temo... Kakšne so pa bile kaj lansko leto cene na nočitev - recimo povprečno?

Matej,

Nebi mogel rečt ravno zmagovalec, ker so tukaj fantje in dekleta ki so prepotovali mnogo več.... Izkušnje so drgač priporočljive, vendar če jih nimaš, jih moraš enkrat začeti nabirati ;)

Tudi jaz sem veliko spraševal po MSju in lahko ti rečem, da razen par osebkov ki vedno znova in znova podjebavajo, so ostali pripravljeni priskočit na pomoč in svetovati-izkušenj imajo pa ogromno!!

Tako da, ti kar sledi sanjam in se odpravo v dolomite in ne pozabi na kak potopis, to je vedno zanimivo prebirati!

Ps. Breitner, nikakršna zamera :) Bilo kuda Fazerca svuda :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolomiti so mondena smučarska središča, ki imajo sorazmerno visoke cene. Bencin je v Italiji itak drag ko pes, tudi če se zunaj hraniš ni poceni ....

Mi smo v Colfoscu imeli bazo, od koder smo delali kroge. V štirih dneh prevozili 1620km in 23 prelazov. Obiskali smo Tre Cime, dolina Rifugio Peder`u (izredno lepo, kot Logarska), ter z nihalko smo se zapeljali na vrh ledenika Marmolada 3265m, kjer vidiš Sella Rondo, ki ga sestavljajo Passo Sella, Campolongo, Pordoi in Gardena.

 

Na Marmolado se ob lepem vremenu vidi že iz prelaza, ki pa je meni eden najlepših in sicer GIAU PASS. Ko stojiš pri tabli, ki označuje prelaz (iz smeri Cortine in Pocol-a), pogledaš v daljavo in vidiš ledenik.

 

Predlagam, da se doma lepo organiziraš, uporabiš navigacijo + karto, si rezerviraš apartma in greš. Tam pa potem vsakodnevno kruzaš po prelazih za katere si tudi doma narediš načrt.

 

Dve sliki iz arhiva:

 

IMG_2873_resize_zps1e67ada8.jpg

 

IMG_2859_resize_zpsa692345e.jpg

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v terminih ko ni ferragosta ne rabiš rezervacij....pelješ...ko se začne nočit se ustaviš, vprašaš, dobiš brez problema.....spiš komot za 25-30€....razen če bi rad hotel višjega ranga :-)  V ferragosti pa zelo težko najdeš frej, cene zasoljene, gužva na cesti.....lani žal ni šlo v drugem terminu kot le takrat.....vseeno našli za prespat, plačevali od 35-45€

Akcija......jest letos spet vsaj 2x po min 5 dni....enkrat s kolesom pa 1x z motorjem :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že pisal .... lepo si je ogledat Tre Cime. Cesta je prav fajna za kruzat proti vrhu. Ko prideš na vrh, pa na drugi strani na travniku vidiš, kako so ljudje pisali razna sporočila z kamni. Zanimivo!

 

Seveda si moraš vzet uro časa, saj ti je to dejansko na poti in sicer, da si ogledaš muzej WWI, na prelazu Valparola, kjer vojak na sliki vabi goste na ogled. Cena vstopnice je 7€, če se ne motim.

Vojaka smo celo nagovorili in je prišel dol, ter se z nami slikal ... faca je in zelo zanimiv v uniformi.

 

IMG_3015_resize_zpsb3499d3c.jpg

 

IMG_2971_resize_zpsc67d78b3.jpg

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si pa tak zmagovalec tu gor .... Tvojo pot v Lefkado , kapa dol... Si najbolše pokazal da vedno niso ravno izkušnje potrebne za načrtovanje oz.dosego cilja.. Tudi jaz imam kaj podobnega v mislih ampak za začetek bi šel res rad poleti v dolomite, ker sem do morja postal malo sovražen ....

In potem sem lani oktobra začel prebirat forum o dolomitah.. In me je na čase kar rahlo zaskrbelo ko sem bral temo... Kakšne so pa bile kaj lansko leto cene na nočitev - recimo povprečno?

 

Na tem forumu, v sorodni temi, sem pred leti prebral kako sta se dva (en par) odpravila po "domače" v Dolomite, z motorjem seveda. Seveda je to visokogorje.

Ujela ju je noč, spanja v špici nista dobila, ali pa je bilo astronomsko, kamp opreme itak nista vozila, če se ne motim. In sta prezebla "bivakirala" na neki klopi.

 

Kakšne so temperature v hribih tudi poleti, ni potrebno posebej izgubljati besed.

 

Jaz tu priporočam, da greš v tale hotel.

 

http://www.garni-reutlingen.com/dobrodosli.html

 

Solastnica Slovenka, cene smešno ugodne, garaža, super izhodišče za dnevne izlete. V salonu imaš cel kup literature in map, predlogi za dnevne izlete.

 

Greš za par dni in v miru odvoziš pentljo, brez cirkusa.

 

Breitner pa je že malo pokazal, kaj se da videti.

Za mamute seveda izlet po "domače" ni problem, ker lahko spijo zunaj.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Matej:

Spodaj imaš link, kjer si lahko pogledaš, kako se organizira vožnja po Dolomitih. Na SnecerBlogu si lahko pogledaš, kaj smo vse prevozli, točno po dnevih.

Tukaj pa imaš res krožne ture "na pladnju", tako da organiziraš si samo spanje, ter v katerem terminu in gasaaaaaa

 

LINK: http://snecer-poi.blogspot.com/2010/01/dolomiti-poi-2010.html

Popravljeno . Popravil BREITNER
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Matej:

Spodaj imaš link, kjer si lahko pogledaš, kako se organizira vožnja po Dolomitih. Na SnecerBlogu si lahko pogledaš, kaj smo vse prevozli, točno po dnevih.

Tukaj pa imaš res krožne ture "na pladnju", tako da organiziraš si samo spanje, ter v katerem terminu in gasaaaaaa

 

LINK: http://snecer-poi.blogspot.com/2010/01/dolomiti-poi-2010.html

 

Link o katerem sem ti govoril Matej, poglej si ga ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!