Skoči na vsebino

Yamaha YBR 125


m!cho

Priporočene objave

narobe si zastopu...zmaga, če ga primerjamo:

poraba 2,5-3l/100km

generalnke....kva je tu se vprašaš šele pa 30k kilometrih al pa še kasnej

dns se velik na dnar gleda, ztu je ybr v prednosti za enga mitota kupm dva ybr...

js sm si motor sam financerov in na tu drgač gledam .)

če odštejemo vse to, so pa seveda 2T v prednosti z mitotom na čelu

ja dobr zakaj imamo zdej motorje, da uživamo na njih ali da šparamo z njimi :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k sm reku slučajn d ne uživam na motorju???

vrjem d če ti neb nikol na mitotu sedeu da bi se ti biu tud z ybr-jem užitek pelat, in men se je užitek pelat z mojim motorjem

!!!

sicr pa kulkat si se pa pelov na ybr-ju d lahku poveš kašn je filing a???

če je 4t še ne pomen d ne morš uživat na njem

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na izpitu si ga pa res meu prilko sprobat ja...

sicr pa brezveze debatirat...tema je bla 'obujena' al kku bi reku...z drugim namenom

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no vidš, pa še to d men tastari ne dajejo niti za bencin niti za servise, kr če bi blo po nihovo, motorja neb blo pr bajti...

tud pr men je blo isto.. :D

ahh, taprva se mi zdi ql, ampak ce gledas kolk dnarja je blo vlozenga not, verjem da dobis novo RSko za ta dnar, pa se za registracijo pa komplet gum ti ostane... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YBR je čist super stroj. Sicer bi lohk bi mau bl močn, ampak dobr. Čist super je ;)

ja sej tu se da popravt :OK: , sm za velike pare :wacko: , drgač je pa tud tema o tem, o videzu je brezveze razpravlat k vemo d vsak drgač gleda, ekonomičen je pa bul k marskater .)

tud pr men je blo isto.. :D

ahh, taprva se mi zdi ql, ampak ce gledas kolk dnarja je blo vlozenga not, verjem da dobis novo RSko za ta dnar, pa se za registracijo pa komplet gum ti ostane... :blush:

jah eno veselje pa ja morš met ne :OK: ...luksuz pa vemo d itak košta .)

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz se tudi strinjam da se na štiri taktnih mašincah da uživat, ampak to uživanje se konča ko sprobaš kaj boljšea, zato če bo vse po sreči v naslednji sezoni presedlam na rs 250 :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si trenutnu lastnik 4T, je (tud po besedah izkušenih) bol presedlat na večji 4T (500cc+ z blokado seveda)

pr 2t je dost šraufanja, stroškov že itak, nazadne pa še ko je najlepš vreme, ga maš ti na generalki...

zdej si navajn d ga enkat na let pelš ole zamenat pa pozablaš kdaj morš tankat...mislm d ti bo tu dost mankal, kukr sm reku bol se splača kej večjega kupt pa pol pr 21ih odblokeraš pa maš velik bulši motor

do 125cc je res dobr met 2T, sej če lepo delaš z njim, tud mau dle potrpi, sm kokr sm slišov pa je z rs 250 sama jebnga po domače povedan

ne vem no, ne bom preveč pametn, kr nism meu nkol 2T, vrjamm pa da se pr teh letih da zakonitu bol uživat, sploh k enkat probaš, 4T ni več to k je blo

odločitev je tvoja, sicer je pa tule :topic:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh to so bedarije o nekih poletnih generalkah pa take stvari. Saj ne rečem, da se ne more zgodit ampak ni tako vlka možnost. In čarobna moč, ki jo majo le 2T mašine pa normalno da stane kakšen liter olja pa malo več benza :P Ampak mislim da ti rahlo pretiravaš s temi težavami 2T motorjev pač zato ker maš 4T. Ni vse tak slabo drugač jih sploh ne bi delali ker ne bi šle v promet... Očitno majo neki čar :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm kokr sm slišov pa je z rs 250 sama jebnga po domače povedan

nisi pa slisal, da je RS 250 lahko hitrejsa od kakega starega 600-taka? :blush:

glede vzdrzljivosti pa stroskov pri 2T pa ze "mal" pretiravas. lahk ga mas par let, pa ti ena stvar ne crkne, lahk pa mas 4T eno leto, pa ti masina zaruzi, cist kak delas z motorjem. nazadnje je pod menoj zaribal suzuki GS 500 - pa to brez zajebancije. vtrgalo mu je desno ojnico, pa 3/4 lezajev je blo hin. tolk o 4T. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si trenutnu lastnik 4T, je (tud po besedah izkušenih) bol presedlat na večji 4T (500cc+ z blokado seveda)

pr 2t je dost šraufanja, stroškov že itak, nazadne pa še ko je najlepš vreme, ga maš ti na generalki...

zdej si navajn d ga enkat na let pelš ole zamenat pa pozablaš kdaj morš tankat...mislm d ti bo tu dost mankal, kukr sm reku bol se splača kej večjega kupt pa pol pr 21ih odblokeraš pa maš velik bulši motor

do 125cc je res dobr met 2T, sej če lepo delaš z njim, tud mau dle potrpi, sm kokr sm slišov pa je z rs 250 sama jebnga po domače povedan

ne vem no, ne bom preveč pametn, kr nism meu nkol 2T, vrjamm pa da se pr teh letih da zakonitu bol uživat, sploh k enkat probaš, 4T ni več to k je blo

odločitev je tvoja, sicer je pa tule :topic:

lp

nisi pa slisal, da je RS 250 lahko hitrejsa od kakega starega 600-taka? :blush:

tu pa zihr .)

Sej veš kko je, vsak berač svojo mavho hval :P

drgač se pa strinjam, čar je seveda v doživetju in ponosu ;)

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisi pa slisal, da je RS 250 lahko hitrejsa od kakega starega 600-taka? :blush:

glede vzdrzljivosti pa stroskov pri 2T pa ze "mal" pretiravas. lahk ga mas par let, pa ti ena stvar ne crkne, lahk pa mas 4T eno leto, pa ti masina zaruzi, cist kak delas z motorjem. nazadnje je pod menoj zaribal suzuki GS 500 - pa to brez zajebancije. vtrgalo mu je desno ojnico, pa 3/4 lezajev je blo hin. tolk o 4T. ;)

zok pol pa pod tabo radi motorji zaribajo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sma se z lubiko sam dva kilometra pelala z njim, ga prej lepo zagrela, pa max do 8k rpm prvila.. ...sou je pa itak 2x majn ko moja bivsa lubica! :grim

ah ja, to je ta GS, in to je ta lubika.. :wub:

post-1466-1163439369_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sej če smo realni...nč ni za večnu ne..., tud mi ne bomo za seme ostal :P

:topic:

k je sploh gdu pogledov slike pa link... :blink:

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sma se z lubiko sam dva kilometra pelala z njim, ga prej lepo zagrela, pa max do 8k rpm prvila.. ...sou je pa itak 2x majn ko moja bivsa lubica! :grim

ah ja, to je ta GS, in to je ta lubika.. :wub:

GS ima vseeno nekje blizu 50KM, ki jih aprilia 125 nima nikol. Tko da 2x manj zagotovo ni šel.. Sem vozil odprto RS125 in GSa, pa se mi ni zdelo da bi 125 kaj bolj šlo, kvečjemu manj, ker ni nobenega navora <_<

Aja, slikce so pa hude :) Sam kaj ko taka predelava fullllllllllllllll stane :)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS ima vseeno nekje blizu 50KM, ki jih aprilia 125 nima nikol. Tko da 2x manj zagotovo ni šel.. Sem vozil odprto RS125 in GSa, pa se mi ni zdelo da bi 125 kaj bolj šlo, kvečjemu manj, ker ni nobenega navora <_<

ah, ah, ah... :blush:

GS je bil blokiran na 25 kW, bil je uvozen iz nemcije, in tam delajo na splosno kar konkretne kilometre. pa se za 25 kW je hudicevo pocasn bil, verjetno tud zarad tega kr je bil tik pred tem da spusti duso. ah, pa se 2 sma bla gor, mojih 100, pa zeninih 46 kil.. :D

hm, moja aprilia je mela pa mickeno vecjo moc ko 25 kW... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skačm mau z isto temo iz ene v drugo, pa qrc, zdej je že tku... :wacko:

torej, lastniki ybr-jev, v temi frizura za 125ccm 4T sm biu kr dejavn in se nekaku pozanimov kku je s tem, pa je tud en problem omenjen, tud pr xt-jkah sm vidu d ga majo, in sicr d ko hočš pospešt obrati padejo na nulo, motor čist zamori, ku d je crknu, pol pa spet dobi obrate in potegne, men je serviser reku sicr d je problem v tem d forgazer ni narjen taku in cela mašina in d je treba bul polahku delat, sm on me vrjetn ni zastopu čist, tku d tud lastniki xt-jk če ste kej zvedl bi prosu za info

pa še to...če je gdu mislu d ne gre širša guma gor (men so povedal d je nemogoče), se mot, js bom dau namreč zdej gor 100/90-18 (prej 90/90-18), tolk d veste... :grim

a...pa še tule, zdej se je v parih temah kr nabralu nekej od ybr, pa če sm slučajnu kje preveč smetiu :P pol naj moderatorji premestijo oz. združjo vse v tej temi :D

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si trenutnu lastnik 4T, je (tud po besedah izkušenih) bol presedlat na večji 4T (500cc+ z blokado seveda)

pr 2t je dost šraufanja, stroškov že itak, nazadne pa še ko je najlepš vreme, ga maš ti na generalki...

zdej si navajn d ga enkat na let pelš ole zamenat pa pozablaš kdaj morš tankat...mislm d ti bo tu dost mankal, kukr sm reku bol se splača kej večjega kupt pa pol pr 21ih odblokeraš pa maš velik bulši motor

do 125cc je res dobr met 2T, sej če lepo delaš z njim, tud mau dle potrpi, sm kokr sm slišov pa je z rs 250 sama jebnga po domače povedan

ne vem no, ne bom preveč pametn, kr nism meu nkol 2T, vrjamm pa da se pr teh letih da zakonitu bol uživat, sploh k enkat probaš, 4T ni več to k je blo

odločitev je tvoja, sicer je pa tule :topic:

lp

ja sej, to vse vem kaj pravijo pa da je res nekaj na tem, ampak jaz bi rs 250 kupo predvsem zato ker še lep cajt nebom mel dnarja za 600 ko, pa sn že malo neučakan bi se temu reklo, pa še 100% sn da meni ta blokado 25 kw ne bi zdržala dolgo, ker bi me vedno rajcalo kak gre motor brez blokad, to pa bi blo po 2 letih furanja z 4 taktnim 125ccm malo riskantno... tak da vseeno raje vzamem rs 250 in pač sprejmem vse težave ki so z njo povezane, saj mi je drugače zelo všeč, pa še nek prehod je treba met iz 4t 125 na 600, tak da pač upam da ne bom imel prevelikih težav z njo.... dobro dovolj zdaj o tem :topic: :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej, to vse vem kaj pravijo pa da je res nekaj na tem, ampak jaz bi rs 250 kupo predvsem zato ker še lep cajt nebom mel dnarja za 600 ko, pa sn že malo neučakan bi se temu reklo, pa še 100% sn da meni ta blokado 25 kw ne bi zdržala dolgo, ker bi me vedno rajcalo kak gre motor brez blokad, to pa bi blo po 2 letih furanja z 4 taktnim 125ccm malo riskantno... tak da vseeno raje vzamem rs 250 in pač sprejmem vse težave ki so z njo povezane, saj mi je drugače zelo všeč, pa še nek prehod je treba met iz 4t 125 na 600, tak da pač upam da ne bom imel prevelikih težav z njo.... dobro dovolj zdaj o tem :topic: :topic:

to je pa totalno skregano z vsako logiko :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je pa totalno skregano z vsako logiko :eek:

logiko??? vsak ma svoje mišljenje, nevem pa kaj bi bilo tukaj skreganega z logiko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

logiko??? vsak ma svoje mišljenje, nevem pa kaj bi bilo tukaj skreganega z logiko

- no sicer pa mi je že vsak podal svoje mnenje in nestrinjanja v zvezi s tem v temi nakup 250 ke, tam sem tudi odgovoril na vse nejasnosti in mojega pogleda na to zadevo, tak da če se ti bilokaj zdi skregano z logiko, lahko tja pogledaš, kjer sem svoje "čudne" poteze razložo, da ne bomo več tukaj nonstop :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da še jaz povem mnenje.

Nakup RS250 je popolnoma nelogičen, če nimaš ravno $$ na pretek :) 600 je v tem primeru veliko bolj smiselna izbira, v vseh pogledih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

$$$ nimam na pretek ampak še vseeno lažje sproti nekak rihtam pač če nekaj crkne ko pa v enem kosu dat minimalno milijon pa pol ali več za 600 ko... te še lahko čakam tri leta da si kupim motor, mogoče sem res malo neučakan pa rinem z glavo skoz zid, ampak jebiga, tak je ko si mlad pa nor, pa ko maš stare ki se resnega motorja pri hiši branijo kot hudič križa, in v njih ni neke finančne podpore. zaj pa res dovolj o tem :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!