Skoči na vsebino

MZ, ČZ, JAWA


simonsi

Priporočene objave

Jawa... nostalgija. Kolega ima (mojo bivšo) še sedaj nekje pod kozolcem - brez mašine (zaribala). A se še da kje dobiti komplet mašino s papirji? Letnik, če se ne motim - 1976...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jst mel JAWAsakita. 350 ccm Twin Sport model - črno. Super motor za takrat mi je bil. Sicer se mi je sfu*** vse kar se je sfu*** dalo, sam za 16 let starga bimbota je blo takrat tako fajn :cry: . Kar pogrešam tisti trum tum tum tum trum t...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

evo moje, dobim jo v petek. Kako bi jo u izi predelal, kaksna ideja(izpuh,maska,luči..)

Tale Jawa se men zdi d je - As good as it gets... - Pust jo tako kt je sej je prou lepa ...

Popravljeno . Popravil Incubation
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

l.88

Motor nima originalne barve. Motor ima svasan auspuh. Kaki bi lahko bli zapleti na tehnicnem? Kaj sploh tam pregledajo?

Motor bi z manjsim vlozkom v popravilo dobil zastonj (za eno sezono). Koliko priblizno bi me prisla registracija?

Kaksne imate oz. ste imeli izkusnje s tem motorjem? Predvsem me zanimajo okvare na daljsih turah (500km in gor), za take stvari bi ga mel. Kako je s kovcki?

Je prvi motor po 5ih letih in se mi zdi lih taprav za zacetek, da se kupi oprema pol pa, ko zagrabi, drugo sezono u shopping. Kaj pravte?

Hvala za odgovore in lp,

landlord.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule si lahko izračunaš stroške registracije:

http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5

Estetika jih na tehničnem ne zanima pretirano, če na motorju ni preveč "čudnih" delov (delavci vedo, kako je videti "normalen"motor). Bistvene so še zavore in hrup, mogoče še zračnost v vilicah.

Če je motor normalno vzdrževan, naj ne bi bilo problemov narediti 500 km. Okvare pa se dogajajo vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okvare pa se dogajajo vsem.

Sploh pa MZ-jom. Sicer mam etz 125, vendar več klejem pa šraufam kot pa se vozim.

:wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi MZ-ji so imel en velik problem z elektriko in sicer regulator je rad crkaval, pa platine je treba nonstop štelat. Pa menjalnik tud ni nek biser.

Za 500km+ ture ga jaz niti pod razno nebi uporabljal. Ampak z nekaj znanja šraufanja se pa da kar daleč pridet. Samo nazaj domov je pa druga pesem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh... najdu par let nazaj na netu dva švaba k sta šla po komplet ameriki pa aljaski z MZ... en je meu 250 ETZ en pa mislm da 150 ETZ. Da se svašta.

Sicer se mi pa nekje doma valjajo še nove lamele za sklopko za ETZja... pa še kej bi se našlo.

Če je manjša okvara obrnjena sklopka... pozabi. 3 dni dela pa vsaj dve šajbi od fleksarce gresta. Poglej raje po ebayu, kaj vse se dobi.

Npr: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WDVW

Če dobiš še certifikat (kar za tegale nejbrž bi), je registracija okol 20kSIT.

Čeprov bi za tak dnar raj v italiji poiskal guzzija V35 al pa V50.

LP

PS: Izkušnje.... tretja brzina šla po gobe, regler nikoli delal, platine naštelaš v dveh minutah če vsaj prbližn veš kaj delaš, zlo dobr zgleda s plastiko od GSXR. Vsaj tist k sm ga jest vidu. Tud za enga s kufri pa masko vem, je blazno fino zgledal. Lastnik je reku da ga je mel za na hrvaško obalo mal se fjakat. Če me zdej prašaš... ni vredno cajta pa dnarja. Sej je fletkan motor za pelat pa vse, ampak 4T je pa le 4T.

Popravljeno . Popravil strom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U sej res, moj bratec je imel ETZ-ja 250 s plastikami od cestnega, nevemkerga motorja in je res hudo zgledal. Je bil tiste čase glavna atrakcija kamor se je pripeljal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Davno nazaj, ko so prišli ven sem ga imel. Še z bobnasto zavoro. Se spomnim, da je na daljših turah (to je bilo takrat recimo 200km) rad ribal. Od takrat naprej imam ravno zaradi njega še vedno dva prsta na sklopki :)

Če me spomin ne vara, sem ga takrat naštudiral, da sem poznal zvok, kdaj se bo to zgodilo in ga malce ohladil, pa je bilo. Vendar vprašanje kakšna olja so nam takrat uturavali v mešanici. Morda sedaj ne bi bilo več teh težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a no , imel sem MZ 250 pred 9 leti. Takrat imel še dosti drugih motorjev (Jawa 350, MZ125). Na MZ-ju sem se počutil kot car. MZ mi je bil najboljši :OK: . Najboljši v voznih lastnostih, zanesljivosti, zavorah in udobju. Z elektriko nisem imel nobenih problemov (mogoče sreča?). Da ne omenjam tu Jawe :slap: .

Crknil mi je samo dvakrat in še to sem ga popravil za hec (očistil dize in fergazer). Kakšen filter za gorivo bi bil priporočljiv. Kar se tiče olja za mešanico, sem redko uporabljal cenena olja, ampak večinoma boljša (takrat Motul). Izgorevanje je tako bilo dooosti boljše. Malo sem ga tudi predelal (dodal plastike, zamenjal luči, predelal izpuh) -je bil prav frajerski :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

evo z jawo sm naredil moje prve kilometre, kr hvaležen motorček sicer mal ritast ko se gre za vzmetenje.

sicer mi je zaribala vendar po menjavi batov ( sm se sam zajebu--švoh mešnca) ki sm jih dobil od enga strica iz prekmurja (sm dal za 1 mm večja notr) mi je delala brezhibno se pravi več kot 5000 Km, in še sedanjemu lastniku lepo "kleple"

PS če kdo rabi elektronski vžig mu šenkam "črno škatlco"

Popravljeno . Popravil lukec 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!