Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

No, vzel je tistega, ki ga je bilo možno najdit solidno ohranjenega in za pravo ceno. Caponord.

Caponord je proti tigru sigurno bolj ranljiv po terenu. Posodo s hladilno tekočino in oljem ima pred mašino, čez pa je le plastičen ščit.

Pa tastara Caponord nima ščitnikov za roke.

Imam Caponorda, z njim sem več kot zadovoljen, vsakič ko se peljem me znova in znova preseneča-v pozitivnem smislu :OK:

Ščitnik za agregat(Alu) in okvirji(spodnji,zgornji) se dajo dobit za cca 170€

A je zdaj v okolici Žalca še en Capo? :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Caponorda, z njim sem več kot zadovoljen, vsakič ko se peljem me znova in znova preseneča-v pozitivnem smislu :OK:

Ščitnik za agregat(Alu) in okvirji(spodnji,zgornji) se dajo dobit za cca 170€

A je zdaj v okolici Žalca še en Capo? :yea2:

Da dodam, glede odločitve. Vara malo previsoka zame, BMW se mi ne dopade :whistle: , pri Caponordu pa me je navdušila ciklistika in odločitev je padla. Ni mi žal :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da je šel regler, daj zmerit pri električarju. Jaz sem imel isti problem pa mi je crknu regler dobil sem ga na Nemškem e-buyu originalnega za okoli 70€ pri nas na servisu je hotel imeti okoli 120€ se mi zdi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem novi ponosni lastnik varaderota...sicer 99 letnik, 54000 prevoženih, dela zaenkrat k urca....

Velkeeee pohvale pa LETEČEMU in SAJOTU za vse informacije pred nakupom :worship:

Upam da se čimprej dobimo in še kaksno rečemo...seveda :beer1: :beer2: pade oziroma dva trije :yea2:

aja fotko pa kaksno prlimam, sam da mal spucam pa pofotkam :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da še jaz malo pohvalim Varo :wub: . Ta vikend smo s kolegi naredili prvo malo daljšu furo (dobrih 200 km) to leto. Sem jo že težko pričakoval, predvsem zato, da sem lahko mojo Varo malo bolje spoznal na odprti cesti in le par metrom po domači ulici gor in dol. Sicer mi je na motorju delala družbo (oz. težo - gužvo niti ne ker je prostora dovol) boljša polovica, a tega skoraj, da ni bilo čutiti. Motorček zelo lepo vleče, tudi prehitevanja s previsoko prestavo in nakloni niso problematični. Zelo me je navdušila lahkotna vodljivost, ko jo enkrat spravis v tek. Tega sem se pred nakupom najbolj bal zaradi velike mase motorja. Sedaj pa sem ugotovil, da se pelje lepše kot VFR-a! Še posebno v ovinkih Vara kar "pade" v ovinek, dočim VFR-o je bilo potrenbno kar močno "potisniti" v ovinek s celim telesom. Hitro voženi "S" ovinki pa so pravi užitek! Malo zavijem z očmi le, ko je potrebno moje lene kosti dvigniti čez visok sedež, ampak malo telodbe ne škodi. Je pa dokaj težavno manevriranje na mestu. Bo potrebno pred vsakim parkiranjem prej premisliti kako bom najlažje speljal s parkinga in nato ustrezno parkirati. V primerjavi z VFR-o Vara povzroča več tresljajev tako v mirovanju kot med vožnjobolj, kar pa je stvar zasnove agregata in celotnega motorja.

Skratka Vara je zakon, za moje ne preveč športne ambicije (zato sem tudi presedlal z VFR na Varo) saj se sedi "kot car", pelje se zelo lahkotno, roke ne trpijo pri naslanjanju na krmilo... Kakšno pohvalo oz. vtis več pa bom lahko posredoval ob malo daljši vsakodnevni uporabi.

Sedaj pa še eno vprašanje za malo bolj izkušene lastnike Var. Na cestnih neravninah mi je motor včasih "zaplaval" pri obremenitvi približno 150 kg. Kako naj nastavim blažilnk, če se večino časa vozim sam z maso cirka 80 kg, da mi motor ne bo "plaval"? Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa še eno vprašanje za malo bolj izkušene lastnike Var. Na cestnih neravninah mi je motor včasih "zaplaval" pri obremenitvi približno 150 kg. Kako naj nastavim blažilnk, če se večino časa vozim sam z maso cirka 80 kg, da mi motor ne bo "plaval"? Hvala za pomoč.

Nastavitev: prav dosti možnosti nastavitev pri vari nimaš :evilgrin: , zadnji blažilnik lahko utrdiš.....koliko pa boš sam najbolj občutil....odvisno od načina vožnje.....lahko pa menjaš vzmetenje :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Whity! Lepo si napisal!

Glede parkiranja in obračanja se ne sekirat! Po parih vožnjah se boš Vare navadu in boš z lahkoto obrčal tudi na mestu, pazi le da bo vselej pokonci, ker drugače ti lahko pade, meni je že. Tu ti pride zelo prav rollball.

Nastavitev blažilnika ti ne more nihče svetovati, ampak moraš sam ugotoviti. Šraufaš lahko tako dolgo da te to ne bo motilo več. Jaz sem ga bolj zašraufal in je bolj trd in ga ne nastavljam tudi ko je moja zraven. Tako mi jpač odgovarja. Seveda pa bom moral spremeniti ko bom imel full naloženo za potovanje. Nekateri nastavljajo kar med vožnjo??

Lepe km! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obračanje na mestu pa res ni problem, obuj čevlje z visokimi podplati :naughty:. Malo heca. Glede na to, da sem imel tudi KLE, ki je višji in TDM 900, skoraj ni bistvene razlike pri manevriranju na mestu. Je bil KLE še bolj neroden zaradi višine sedeža.

Vzmetenje pri Vari (l. 99) je bolj mehko, za novejše letnike ne vem. Jaz ga imam nastavljenega na najbolj trdo, pa je še malo premehko. Rešitev: menjava amortizerja.

Popravljeno . Popravil ton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obračanje na mestu pa res ni problem, obuj čevlje z visokimi podplati :naughty: . Malo heca. Glede na to, da sem imel tudi KLE, ki je višji in TDM 900, skoraj ni bistvene razlike pri manevriranju na mestu. Je bil KLE še bolj neroden zaradi višine sedeža.

Vzmetenje pri Vari (l. 99) je bolj mehko, za novejše letnike ne vem. Jaz ga imam nastavljenega na najbolj trdo, pa je še malo premehko. Rešitev: menjava amortizerja.

Jaz sem imel nastavljeno po knjigi pa je moja bols polovica jamrala da jo boli hrbet in sem spustu skor na minimum !pravi da je boljs jaz pa pri voznji v dvoje skor ne obcutm razlike!Ne vem kako ke z starejsimi letniki moja je model 08.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem lansko pomlad pripeljal novo varo domov sem ugotovil, da je vzmetenje zadaj našponano do konca! Zato mi je med vožnjo domov tako pskakavala, pa še sam sem bil na motorju.

Ko sem kasneje prebral navodila sem preštelal nastavitve na priporočeno vrednost (4klike), kar je bilo zelo udobno za ležerno vožnjo v dvoje brez prtljage. Ko motor malo bolje spoznaš in povečaš tempo vožnje, postane taka nastavitev premehka, posebno, če dodaš še nekaj prtjage v kufr. Sedaj vozim nastavitev 17. klikov, ob polni natovorjenosti pa pojačam na 25 - 30.

Nastavitev povratka vzmeti sem nastavil po tovarniških navodilih in tako tudi pustil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete glede nastavitve vzmetenja. Bom malo sprobaval, da vidim oz. občutim razlike.

Me pa zanima še ena stvar. In sicer če kdo pozna kak "trik" za mazanje ketne in čiščenje zadnjega kolesa, glede na to, da nimam centralnega stojela in je zadnje kolo v vsakem primeru na trdnih tleh. Ali mi ne preostane nič drugega kot, da motor postopno premikam naprej ali nazaj :? ?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete glede nastavitve vzmetenja. Bom malo sprobaval, da vidim oz. občutim razlike.

Me pa zanima še ena stvar. In sicer če kdo pozna kak "trik" za mazanje ketne in čiščenje zadnjega kolesa, glede na to, da nimam centralnega stojela in je zadnje kolo v vsakem primeru na trdnih tleh. Ali mi ne preostane nič drugega kot, da motor postopno premikam naprej ali nazaj :? ?

Hvala.

odlična zadeva......pa gumico al pa vezico na spredn žlajf

http://www.louis.de/_307fab6038f454587e049...tnr_gr=10003338

post-12239-1204117371_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete glede nastavitve vzmetenja. Bom malo sprobaval, da vidim oz. občutim razlike.

Me pa zanima še ena stvar. In sicer če kdo pozna kak "trik" za mazanje ketne in čiščenje zadnjega kolesa, glede na to, da nimam centralnega stojela in je zadnje kolo v vsakem primeru na trdnih tleh. Ali mi ne preostane nič drugega kot, da motor postopno premikam naprej ali nazaj :? ?

Hvala.

Priporočal bi ti kaj takšnega, bolj stabilno in še pozimi ti prav pride, ko ga pod sprednje vilce še podložiš in ga imaš komplet v zraku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekej bi prašou glede olja v motorju......a je najboljš kr motul 5100 :unsure: , seveda za varaderota mislm

Sam uporabljam Motul 5100, sem zadovoljen, ni kaj. :winkiss:

P.S.,

Welcome in the family! :OK:

Popravljeno . Popravil Vanga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete glede nastavitve vzmetenja. Bom malo sprobaval, da vidim oz. občutim razlike.

Me pa zanima še ena stvar. In sicer če kdo pozna kak "trik" za mazanje ketne in čiščenje zadnjega kolesa, glede na to, da nimam centralnega stojela in je zadnje kolo v vsakem primeru na trdnih tleh. Ali mi ne preostane nič drugega kot, da motor postopno premikam naprej ali nazaj :? ?

Hvala.

Centralno mazanje!

Kar je na feltni obrišeš z cunjo.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da še jaz malo pohvalim Varo :wub: . Ta vikend smo s kolegi naredili prvo malo daljšu furo (dobrih 200 km) to leto. Sem jo že težko pričakoval, predvsem zato, da sem lahko mojo Varo malo bolje spoznal na odprti cesti in le par metrom po domači ulici gor in dol. Sicer mi je na motorju delala družbo (oz. težo - gužvo niti ne ker je prostora dovol) boljša polovica, a tega skoraj, da ni bilo čutiti. Motorček zelo lepo vleče, tudi prehitevanja s previsoko prestavo in nakloni niso problematični. Zelo me je navdušila lahkotna vodljivost, ko jo enkrat spravis v tek. Tega sem se pred nakupom najbolj bal zaradi velike mase motorja. Sedaj pa sem ugotovil, da se pelje lepše kot VFR-a! Še posebno v ovinkih Vara kar "pade" v ovinek, dočim VFR-o je bilo potrenbno kar močno "potisniti" v ovinek s celim telesom. Hitro voženi "S" ovinki pa so pravi užitek! Malo zavijem z očmi le, ko je potrebno moje lene kosti dvigniti čez visok sedež, ampak malo telodbe ne škodi. Je pa dokaj težavno manevriranje na mestu. Bo potrebno pred vsakim parkiranjem prej premisliti kako bom najlažje speljal s parkinga in nato ustrezno parkirati. V primerjavi z VFR-o Vara povzroča več tresljajev tako v mirovanju kot med vožnjobolj, kar pa je stvar zasnove agregata in celotnega motorja.

Skratka Vara je zakon, za moje ne preveč športne ambicije (zato sem tudi presedlal z VFR na Varo) saj se sedi "kot car", pelje se zelo lahkotno, roke ne trpijo pri naslanjanju na krmilo... Kakšno pohvalo oz. vtis več pa bom lahko posredoval ob malo daljši vsakodnevni uporabi.

Sedaj pa še eno vprašanje za malo bolj izkušene lastnike Var. Na cestnih neravninah mi je motor včasih "zaplaval" pri obremenitvi približno 150 kg. Kako naj nastavim blažilnk, če se večino časa vozim sam z maso cirka 80 kg, da mi motor ne bo "plaval"? Hvala za pomoč.

Ne vem kateri model si lastiš. Pri novih modelih 2003 in naprej ne bi smelo biti težav z vzmetenjem. Večje sranje je pri staremu modelu MK1 saj zadnji blažilec ni ravno najboljši kar se pozna predvsem ko je motor obremenjen še z sopotnikom in prtljago.

Rešitev je menjava vzmeti na blažilcu (strošek cca. 200EUR) ali pa menjaš celotni amortizer kar te stane od 600EUR za najcenejši model do cca. 1100 EUR za malo boljše izpeljanke.

Sam sem menjal najprej samo vzmet sedaj pa sem naročil nov amortizer proizvajalca Technoflex. Amortizer pa ti izdelajo glede na težo voznika, sopotnika in prtljage.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kateri model si lastiš. Pri novih modelih 2003 in naprej ne bi smelo biti težav z vzmetenjem. Večje sranje je pri staremu modelu MK1 saj zadnji blažilec ni ravno najboljši kar se pozna predvsem ko je motor obremenjen še z sopotnikom in prtljago.

Rešitev je menjava vzmeti na blažilcu (strošek cca. 200EUR) ali pa menjaš celotni amortizer kar te stane od 600EUR za najcenejši model do cca. 1100 EUR za malo boljše izpeljanke.

Sam sem menjal najprej samo vzmet sedaj pa sem naročil nov amortizer proizvajalca Technoflex. Amortizer pa ti izdelajo glede na težo voznika, sopotnika in prtljage.

Fa. Grobmotorik Helmut Zocher

Am Vogelherd 28

51467 Bergisch Gladbach

Tel: 02202/243449

Fax: 02202/243456

Steuernr.: 204 5402 0984

USt-IdNr.: DE 210853859

E-Mail: shop@grobmotorik.de

cena 329€ ...izdelana na idividulano željo, 5 let garancije, dobava 14 dni,

post-10071-1204164836.jpg

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fa. Grobmotorik Helmut Zocher

Am Vogelherd 28

51467 Bergisch Gladbach

Tel: 02202/243449

Fax: 02202/243456

Steuernr.: 204 5402 0984

USt-IdNr.: DE 210853859

E-Mail: shop@grobmotorik.de

cena 329€ ...izdelana na idividulano željo, 5 let garancije, dobava 14 dni,

Ja to je model brez nastavitev. Edino nastavljivo imaš prednapetost vzmeti pa še ta je izvedljiva le z maticami kar ti vzame precej časa in živcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kateri model si lastiš. Pri novih modelih 2003 in naprej ne bi smelo biti težav z vzmetenjem. Večje sranje je pri staremu modelu MK1 saj zadnji blažilec ni ravno najboljši kar se pozna predvsem ko je motor obremenjen še z sopotnikom in prtljago.

Rešitev je menjava vzmeti na blažilcu (strošek cca. 200EUR) ali pa menjaš celotni amortizer kar te stane od 600EUR za najcenejši model do cca. 1100 EUR za malo boljše izpeljanke.

Sam sem menjal najprej samo vzmet sedaj pa sem naročil nov amortizer proizvajalca Technoflex. Amortizer pa ti izdelajo glede na težo voznika, sopotnika in prtljage.

Ima model 07. Se bom najprej malo poigral z različnimi nastavitvami. O kaki menjavi vzmeti ali blažilcev pa trenutno še ne razmišljem, ker imam s tem motorjem narejenih premalo kilometrov za natančnejšo objektivno oceno. Pa tudi kakšne velike obremenitve moja Vara verjetno ne bo deležna. Večinoma bo služila za vsakodnevno solo vožnjo v službo, čez vikend pa kaka izlet v dvoje. Sicer se pripravlja eno potovanje v Dalmacijo, a je vse še zelo visoko v oblakih.

Hvala za odgovore :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!