Jump to content

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Recommended Posts

Motor je kul sam je malo prevelik zame!Ta motor je primeren za določen tip voznikov!Jst ne pašam zraven!

Thundercat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hojla,

mene pa zanima če je že kdo menjal ketno z zobniki? Kakšno si dal gor in kako se je obnesla?

Sam sem jo menjal ta teden. Ketna in zobniki so že bili precej glasni, ketna še ok, ampak prvi zobnik, oster in malce ukrivljen. Kupil sem kit D.I.D. za Varadera, ko je bil zmontiran opazim, da je ketna manj močnejša od prejšne. Po knjižici bi morala imeti oznako HV(prejšna ketna jo je imela), sedaj ima oznako VM. Na D.I.D. sajtu piše da bi moral imeti HV a oni prodajajo v kitu VM.......

Čisto nič več ne razumem... :roll: :roll:

Link to comment
Share on other sites

quote: Ja ja izjemno lep motor!!!Sam je pa to čisti potovalnik in ni več za na teren!!Škoda!!!!!!!!!!

Matr, Africa s tem agregatom, to bi blo fajn - sej sm gledov na internetu, da so bli že narjeni osnutki, pa nikol izpeljani.

Africa z agregatom od Varaderota, pa Transalp z agregatom od Africe. To bi bili sanjski motorji. Pol pa Varaderota sploh ne rabiš.

Ja, pa kača z zobmi od merjasca :P :wink:

Link to comment
Share on other sites

... pa Transalp z agregatom od Africe.

Ja, Mačica, sem že pred časom to napisal. O tej "želji" se piše na mednarodni TA mailing listi že veliko let. Nekateri so zadevo kar sami uresničili - agregat od AT so "zmašili" na TA...

Glede Varadera so bila pa pričakovanja takšna, da bo to "Africa Twin 1000", glej npr.:

http://www.atic.org/database/new-model.html

Vsaj za lastnike AT in TA je bil Varadero potem rahlo razočaranje. Sicer se pa že nekaj časa "šuška" tudi o novem modelu AT...

Link to comment
Share on other sites

Glede Varadera so bila pa pričakovanja takšna, da bo to "Africa Twin 1000", glej npr.:http://www.atic.org/database/new-model.html

Cool 8) :shock: 8) zverca in pol pa se mal...

Sam moje skromno mnenje je, da je teza zelo pomemben dejavnik pri terenski voznji in ta je pri TA ze na skrajnih mejah. AT pa ze vec ne sodi v ta spas :cry:

Link to comment
Share on other sites

Ja, saj ko je Varadero pršu ven, je bilo izrecno rečeno, da nikakor ni niti naslednik niti nadomestilo za AT.

Ampak bi pa že res bil čas, da AT mičk posodobijo. Vsaj oblikovno. Kubatura pa, hm. Mislim, da nima več nobene konkurence v tem segmentu, odkar so nehali delat Super tenerejko. Vsaj jaz ne vem za enduro, ki ga še vedno delajo in ima 750 ccm. Pa za naše registracijske razmere tut ne bi bilo ugodno, če bi ji spremenili kubaturo navzgor. Čeprav ji pri tej teži kar manjkajo kavali.

Lojzi, zakaj pa sem rekla, da bi bila TA z agregatom od AT ful fajn? Ker je moč in navor od TA še zelo sprejemljiva če se voziš sam, čeprav včasih v klanec malo zmanjka in morš kr ornk dol šaltat, če hočeš dinamično čez ovinke pelat. Vse to se pa še toliko bolj pozna, če imaš sopotnika.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Mačica, sem že pred časom to napisal. O tej "želji" se piše na mednarodni TA mailing listi že veliko let. Nekateri so zadevo kar sami uresničili - agregat od AT so "zmašili" na TA...

In kako se je reč obnesla?
Link to comment
Share on other sites

Primerjalni test Tourenfahrer 9/00

teža s polnim rezerv : GS 1150 - 262 kg, Navigator 245 kg, Varadero 250 kg, Tiger 245 kg

50 - 120 km/h ( + sospotnik) GS- 7.0 ( 9.1) s, Navigator 7.6 ( 9.4 ) s, Varadero 7.9 ( 9.4 ) s, Tiger 8.5 ( 10,8 ) s

0 - 100 km/h : GS- 3.7, Navigator 3.6 , Varadero 3.5 , Tiger 3.8

najvišja hitrost ( + sopotnik ) GS- 197 (187 ), Navigator 216 ( 199 ), Varadero 201 ( 190 ), Tiger 198 ( 189 )

poraba :povp. ( AC 130 km/h ) GS- 7.1 ( 6.3 ), Navig. 7.1 ( 6.6 ) Varadero 8.2 ( 7.5 ) , Tiger 6.0 ( 5.9 )

Link to comment
Share on other sites

Vara in VTR lastniki boste verjetno vedeli o čemu govorim. O zoprnem žvižgajočem zvoku ki ga proizvajata te dve mašine. Očitno mi je uspelo rešiti problem.

Pri menjavi olja ti na AS-u vedno dajo sintetično olje, katero se je pa nenormalno podražilo(3500sit/l), tako da sem prešaltal na pol sintetično, ki je tudi pol cenejše.

Epilog: Motor mi še ni delal tako tiho, kot mi dela sedaj. Žvižgajoči zvok je izginil.

Po pregledu neta sem ugotovil, da nisem izumil tople vode. saj se večina lastnikov strinja da je za Varo najboljše mineralno oziroma polsintetično olje.

Sedaj me pa zanima zakaj se puščamo tako nategovati, da nam na servisih pri menjavi olja dajejo dražje olje, ki ga pa sploh ne potrebuješ. Zakaj nam menjavajo olje na 6000km, če je recimo v Angliji za isti motor predpisana menjava na 10.000km, zakaj nam menjavajo svečke na 12.000km, če je v resnici potrebno na 24.000km........ Pa še kakšna cvetka bi se našla.

Vse v stilu Halo Bing kako brat. :shock: :roll:

Link to comment
Share on other sites

quote:

]

: Ne bos verjel, ampak moja @ je ze pod stengam. Do spomladi ne bo nic!!

Kako moreš motor pospravit, ko pa je letos še štiri mesece sezona.

Link to comment
Share on other sites

quote:

Sam bi ti priporočal M.Tourance, lahko pa pogledaš spodnja dva linka kjer so testi teh gum:

http://users.bart.nl/~stikfort/

http://www.varadero.de/

Ojla!

Glede Tourance: Ali se se pojavlja tresenje balance pri teh gumah? Baje je blo ful problemov. Tudi na gornjem linku, ki si ga dal, so jo po vecini spljuvali??!!?!

Glede servisov in olja: sam sem se tudi odlocil za polsinteticno in sicer Motorex. Kaksni bodo rezultati se ne vem, ker ga od servisa (ki sem ga naredil sam :oops: ) se nisem peljal :cry: Ne bos verjel, ampak moja @ je ze pod stengam. Do spomladi ne bo nic!!

Drugace je pa v moji knjigi menjava olja predvidena na 12000km, pa svecke tudi, ceprav ti na servisu tisijo menjavo na 6K km. No to je za @, kako je z Varo... sorry, mal sem zasel :)

Pozdrav!

M@to

Tudi sam imam z drugim kompletom M-Tourance probleme, ampak o tem je že napisano v drugi temi.

Kaj si pa počel, da si jo moral po servisu pospraviti pod štenge - pošlji privatno, mogoče ti lahko pomagam.

Ne uporabljaj znaka @ za Africo twin, ker ima Honda skuter s to oznako :evil: .

Link to comment
Share on other sites

Tudi sam imam z drugim kompletom M-Tourance probleme, ampak o tem je že napisano v drugi temi.

Kaj si pa počel, da si jo moral po servisu pospraviti pod štenge - pošlji privatno, mogoče ti lahko pomagam.

Ne uporabljaj znaka @ za Africo twin, ker ima Honda skuter s to oznako :evil: .

Link to comment
Share on other sites

quote:

Sam bi ti priporočal M.Tourance, lahko pa pogledaš spodnja dva linka kjer so testi teh gum:

http://users.bart.nl/~stikfort/

http://www.varadero.de/

Ojla!

Glede Tourance: Ali se se pojavlja tresenje balance pri teh gumah? Baje je blo ful problemov. Tudi na gornjem linku, ki si ga dal, so jo po vecini spljuvali??!!?!

Glede servisov in olja: sam sem se tudi odlocil za polsinteticno in sicer Motorex. Kaksni bodo rezultati se ne vem, ker ga od servisa (ki sem ga naredil sam :oops: ) se nisem peljal :cry: Ne bos verjel, ampak moja @ je ze pod stengam. Do spomladi ne bo nic!!

Drugace je pa v moji knjigi menjava olja predvidena na 12000km, pa svecke tudi, ceprav ti na servisu tisijo menjavo na 6K km. No to je za @, kako je z Varo... sorry, mal sem zasel :)

Pozdrav!

M@to

Hojla back. :D

Takoj sem šel preverjati na zgornji naslov, glede gum.:

1: Metzeler Tourance

2: Michelin T 66 X

3: Metzeler Enduro 4

4: Dunlop Trailmax D 604

5: Pirelli MT 90

6: Bridgestone Trailwing 101/152

7: Bridgestone Trailwing 101/152G

8: Conti TKC 80 M&S Twinduro

to je rezultat testa: German MOTORRAD Magazine (6/2000, 3.3.2000)

Gume mi ne tresejo, razen če vozim brez rok(tata miško to može vezanih oči), pa še takrat samo pri brzini okoli 40 -50 km. Kar so mi pa tresle tudi Dunlop na Seven fifty.

Jaz tudi mislim, da je metanje denarja čez okno z kakšnimi sintetičnimi olji na vseh motorjih razen sportiv.

Vsaj bo hitro pomlad in sonček mlad. :D Ali si poizkusil z bilo.... ?

Z Varo je isto, in z ostalimi Hondami tudi. Sam bom začel delati servise na 10.000 km pa bo.

Link to comment
Share on other sites

Tudi sam imam z drugim kompletom M-Tourance probleme, ampak o tem je že napisano v drugi temi.

Poglej kje je bila narejena. Jaz sem tut imela brazilske in so BLJAK, za drek. Dobesedno. Drsi kot hudič. Zadnjič pa je nekdo rekel, da je z njimi izredno zadovoljen in smo pogledali kje so bile narejene: Made in Germany. No, zdaj vemo.

:shock:

Takoj sem letel v garažo.... Ah ta ljuba Nemčija. Ja z gumami sem tudi sam ZELO zadovoljen. :D :D

Kje si pa kupila te gume? Piši uvozniku , če je guma res tako slaba ti jo mora zamenjati.

Imaš pač srečo - kot jaz s prvim kompletom (obe made in Germany). Ker za drugi komlet pri nas nisem dobil sprednje gume, sem jo naročil pri Reifen Wadel v Celovcu - ta je žal made in Brazil. Pri nizki hitrosti mi začne opletati krmilo - če ga spustim (tega ni bilo ne pri Mic-66, ne pri D-Trailmax, ne pri prvem kompletu M-Tourance), kar sicer ni problem, ker bika ponavadi držimo za roge. Problem pa nastane, ko motor pošteno nagnem v desno - takrat pride do efekta, kakor da bi guma imela "bulo" (vizuelno ni vidna). Ker verjamem bratu (ki je testni voznik pri slovenskem proizvajalcu gum), je to čista šlamparija pri izdelavi. Kljub pomislekom bom glede na izkušnje kolegov preizkusil Mitas-ke.

Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz sem dal Tourace gor, pa mi trese krmilo pri nižji hitrosti. V počasni koloni (do 20km/h) je kar težko držati ravno smer, pri večjih pa ni težav, omogoča tudi skrajne nagibe, tudi z dvema.

Link to comment
Share on other sites

Imaš pač srečo - kot jaz s prvim kompletom (obe made in Germany). Ker za drugi komlet pri nas nisem dobil sprednje gume, sem jo naročil pri Reifen Wadel v Celovcu - ta je žal made in Brazil. Pri nizki hitrosti mi začne opletati krmilo - če ga spustim (tega ni bilo ne pri Mic-66, ne pri D-Trailmax, ne pri prvem kompletu M-Tourance), kar sicer ni problem, ker bika ponavadi držimo za roge. Problem pa nastane, ko motor pošteno nagnem v desno - takrat pride do efekta, kakor da bi guma imela "bulo" (vizuelno ni vidna). Ker verjamem bratu (ki je testni voznik pri slovenskem proizvajalcu gum), je to čista šlamparija pri izdelavi. Kljub pomislekom bom glede na izkušnje kolegov preizkusil Mitas-ke.

Mogoče pa samo avstrijci dobavljajo take gume. Sam imam par prijateljev z Tourance gumami(letos kupljene), vse so bp.

Potem ko jih boš kupil in stestiral povej izkušnje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Da ima malo dosti prevoženih, pa da jaz motorja z tolko km ne bi kupil nikoli. Pa čeprav se je vozu samo relacijsko.

Link to comment
Share on other sites

Mislim, da ima Vara mašino poštelano tako, da ima kar nekaj rezerve tako da ne bi smela biti preveč zgonjena, če je bila vožena na dolgih turah. Če je vse ostalo videti OK je tudi cena OK. Habe gesagt.

Link to comment
Share on other sites

LP.

Za svojo KM masina dela zelo vredu, samo ketno in bremze bos moral pocasi zamenjati, ter seveda gume. Drugace motor OK, sem ga probal malo peljati ker je bil eden od kanndidatov za moj nakup.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!