Skoči na vsebino

Yamaha TDR


race

Priporočene objave

123 za to so "mali oglasi".

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej sem se zadnjič usedu na eno tdr-ko in sem bil kar zaprepaden ko sem ugotovil s kakšnim 'biciklom' sem se jaz učas okol vozu!!!Ampak res so bli lepi cajti!!!!!!!!!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo

Ze 3 leta se vozim z Yamaho TDR125(no zder se tud s kawo KR1000)pa so se mi zacel za zadn poletje pojavlat eni problemi s pregrevanjem..no saj na stevcu kaze tko...motor sem imel ze 2x zaradi tega na servisu pa so rekli da je vse v redu... enkrat sem pa porajtu da mi skos voda stece iz killerja v kantico pod motor...sam ne gre nazaj....killer ostane prazen...zdej ne vem na servisu pravjo da je kao vse v redu....ksn kej loh svetuje kva bi loh blo narobe....pa se to...a je tud mozno da se motor prevec segreva ker sem dal notr sportn filter pa se pol dizo mal prevrtu ...

thanx za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prebito tesnilo med cilindrom in blokom motorja!!!

Takoj menjaj tesnilo, olje, filter! Olje mora biti že zmešano z vodo.

Popravil/a - pegaso dne 29/05/2002 ob 00:47:13

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ufffffffff to bo drago!Ampak še vseen ne tok drago kot če ti vse polomiš!!Zato hitr na servis (sam ne na Šterna v Kranj)!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao, folk, kolk komplicirate...

gpz600R ima tudi expanzijsko pod kilerjem, pa nima povezave nazaj...

Na vsake toliko časa dotoči destilirano vodo v sistem (predvidevam da je vodno hlajen).

Lahko tudi dodaš še eno posodo za vodo vmes... med kiler in mašino... cevko na mašino daš na eno posodo (liter pa pol do 2 maš nejbrž dost), pa cevko iz posode na mašino ne pozabi nataknit.

S tem povečaš količino vode in se zadeva ne pregreje tako hitro.

Če opažaš kakšen sumljiv bel dim iz auspuhov, potem je res kakšno tesnilo. Ampak ne verjamem.

Ko boš dotočil vodo, se lahko zgodi da ko se bo le-ta segrela in "raztegnila", jo bo nekaj odteklo v ekspanzijsko posodo. Ko bo ta polna pa na tla... tako da se zaradi tega ne sekiraj. Enkrat na teden pri bolj redni mestni vožnji pač preglej oz. dotoči hladilno tekočino.

Če se bo zadeva še naprej pregrevala, daj nastavit frgazar pa ventile... če nimaš elektronskega vžiga, pa še platine. Nejprej to probej, predno se spraviš še eno posodo vmes dajat.

Nastavitev frgazarja oz. kolkrkol jih že je, te pride cca 5kSIT, ventili (če ni 2t mašina) pa tud tam nekje. Ventile lahko tud sam naštelaš če znaš kej šraufat, frgazerje pa brez opreme (urc al pa kej tazga) mal teži.

Pregreva se zaradi napačno naštelanega vžiga oz. napačno nastavljene mešanice zraka-bencina.

LP

Popravil/a - strom dne 31/05/2002 ob 18:33:52

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Imaš prebito tesnilo med cilindrom in blokom motorja!!!

Takoj menjaj tesnilo, olje, filter! Olje mora biti že zmešano z vodo.

Popravil/a - pegaso dne 29/05/2002 ob 00:47:13

Kantica pod motorjem je ekspanzijska posoda, ne karter... (no ja, tudi, ampak tu nima veze).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imela kar nekaj TDR pa ni bilo z nobeno problemov,na srečo

sanda LIVE TO RIDE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa sam frgazarje pa vžig naštelat, če nima pick-upov. Pa seveda hladilno tekočino dolivat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:jao, folk, kolk komplicirate...

Ti kompliciraš! Ti bi kar ene posode dodatno montiral, pa vodo vsak teden nalival...ej vodo se samo kontrolira in zamenja na dve leti...to je pa tudi vse kar je potrebno. Je pa tudi smolnikar007 napisal, da mu vodo potegne v ekspanzijsko, kiler ima pa prazen.

quote:Kantica pod motorjem je ekspanzijska posoda, ne karter... (no ja, tudi, ampak tu nima veze).

Lahko bi vedel, da če je prebito tesnilo, potem se voda iz sten, preliva med olje in se meša v mašini! Zato sem napisal da je potrebno zamenjati olje in filter.

Antifriz rulez!

LP pegaso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm, tale Strom ga pa res piha :)

Smolnikar, ce bi rad dobr svojmu motorju, nared kar je rekel/a Pegaso.

Dolivanje vode je zasilni izhod ne pa resitev.

Pegaso, dober nasvet, ni kaj :)

FLAYO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HEY

jah js se zmer neki sumim da je to blo zarad dotoka zraka pa bencina, ko sem menjal filter....gor sem dal namrec sportnga...sem pol mogi it zvrtat dizo...k drgac je moro moril....sam pol sem se pa tud neki zajebavu s stelanujem zraka pa te fore....tko da zdej laufa dobr sam se skos neki segreva.....zdej a mi loh ksn kej svetuje..kam nej js zdej motor pelem...da mi zrihtajo ta prav razmerje bencin-zrak tko da bom mel loh gor se sportn filter ne da bi se pregrevu... k na mojmu servisu -PIZEM to baje ne vejo ....

tesnilo pa pomoje ni vzrok pregrevanja..... ker sem se vozil vec kot eno sezono s pregrevanim motorjem pa ni blo nc tazga nenavadnga...pa tud belga dima ni blo vidt....razn k je bil motor se mrzu-itak ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:jao, folk, kolk komplicirate...

Ti kompliciraš! Ti bi kar ene posode dodatno montiral, pa vodo vsak teden nalival...ej vodo se samo kontrolira in zamenja na dve leti...to je pa tudi vse kar je potrebno. Je pa tudi smolnikar007 napisal, da mu vodo potegne v ekspanzijsko, kiler ima pa prazen.

quote:Kantica pod motorjem je ekspanzijska posoda, ne karter... (no ja, tudi, ampak tu nima veze).

Lahko bi vedel, da če je prebito tesnilo, potem se voda iz sten, preliva med olje in se meša v mašini! Zato sem napisal da je potrebno zamenjati olje in filter.

Antifriz rulez!

LP pegaso

Mogoče se menja na dve leti pri avtu, kjer voda iz expanzijske posode lahko steče nazaj v sistem. Pri tehle motorjih pa ponavadi ni tako.

Si se kdaj vprašal, zakaj je pri avtu ekspanzija nad kilerjem oz. mašino? Pri motorju pa ponavadi ni placa.

Pa halo? Dvotaktna mašina... ni olja okol cilindra? Dobi že z gorivom?

Edino olje je v menjalniku, kjer pa ni okoli nič hlajenja - nič vode - se nima kje mešat.

Če bi že bilo prebito tesnilo, potem bi se videl bel dim... in ker se ne, je tesnilo OK. Sicer se pa tesnilo tudi ne prebije tok hitr.

Ne vem od kje ti ideja, da ni vode v kilerju?

Voda je v kilerju, ampak premalo, zato se zadeva še prej segreje.

Smolnikar, treba je nekak uravnotežit ravnovesje med filtrom (in kolk zraka čez spušča), dizo (frgazarjem), pa izpuhom.

Probej vprašat pri elisi v domžalah. Ne vem pa tud, kolk je bla kej pametna ideja dizo vrtat. No ja, upam da ti bojo v elisi al pa kje kej več znal povedat al pa zrihtat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

yamaha%20tdr%20125.jpg

Vsi lastniki ni tut tisti, ki ste že vidli Yamaho TDR 125 veste, da nima takšen maske. Tale tip/tipica je očitno, dal še nek dodatek gor, ki pokrije spodnji del lučk. Men se zdi mootr tko velik lepši in prou tako koelgu ki je vidu to slikco pa ga zanima, če se da to kje kupit.

Tak, da sm se prej na vas obrnu čene bom pa Delta Team poklical če nebo naben tu nič vedu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmmm... no idea... od kje pa slika?

Lastnika prašat...

sicer pa... od kakšne tdm pa nebi pasal gor?

Sorry, še nikol jih nisem vidu skupej...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slika je čist naključna. Je pa šment, k nevem točno kje sm jo najdu. Vem sam, da sm jo odkril, k sm mal brskal kuk so kaj cene motorjev v polski, nizozemski, belgiji,..

Sicer pa se mi vedno bojl dozdeva, da tole sploh in TDR 125 :roll: ampak TDR 250, ki tudi obstaja..

Hja, TDM 850 ma mal drgačn spredn konc. Čeprav sta si zlo podobna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je tale TDR uvožena pri nas še nikol vidla take,al je pa že v letih tam pod 94,sicer pa na tej sliki mi glih ni najbolj všeč s to masko morda je v živo drugače.Mislim da imajo dol po Trstu tud take maske gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm šol pobrskat po netu. Tole je TDR 250, ki pa ni nikdar ugledal evrpskih salonov. Narjen sam za ameriški trg kuk sem uspel videt. Drgač bi pa bil ziher tut pr nam dost popularen. Ker je zlo solidn motor če že iščeš kaj do 350cc, kot zahtevajo zakoni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm šol pobrskat po netu. Tole je TDR 250, ki pa ni nikdar ugledal evrpskih salonov. Narjen sam za ameriški trg kuk sem uspel videt. Drgač bi pa bil ziher tut pr nam dost popularen. Ker je zlo solidn motor če že iščeš kaj do 350cc, kot zahtevajo zakoni..

Zakoni ne zahtevajo kubature do 350cc. Za primer moja XVS 650 pride v kategorijo, ki je bila vcasih imenovana A-350, zdej pa se ji rece 25kW ali 0.16kW/kg (ker ima moj pujsek 230 kg suhe teze mu razmerje kW/kg pride na 0.13 kW/kg).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Danes sem peljal odstranit blokade ven k ŠTERNu. Odstranil je samo blokado iz izpuha, ker jih drugje menda ni. Vsi ste rekli da so 3 blokade.

motor ima sedaj koncno 120.

Poklical sem se v ELISO in so rekli da ce hocemda bo motor sel 140 moram zamenjati izpuh,vplinjač,in nekaj na elektroniki!

?????????????????????????????????????tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!