Skoči na vsebino

TOMOS CROSS 50 JUNIOR, SENIOR


Alc

Priporočene objave

OK- vse živo sem že presrfal pa nikjer ne najdem teme ki bi govorila samo o TOMOS CROSS 50 JUNIOR oz. TOMOS CROSS 50 SENIOR.

Glede na zgodovinski pomen teh dveh TOMOSOVIH mopedov (razvoj motocross-a še za časa EX. YU) menim, da si to vsekakor zaslužita.

Prosim vse, ki karkoli vedo o teh dveh mopedih naj nam podajo podatke. Baje obstaja že cela četica zbirateljev, ki imajo te bisere v svojih zbirkah, zato tudi njih naprošam naj nam pošljejo kakšno lepo fotografijo, nekaj stvari sem sicer že našel, toda pod drugimi temami.

Če kdo ve za kakšen primerek, ki bi bil še naprodaj bi bila to več kot koristna informacija, zaželjena je tudi kakršnakoli literatura na to temo. Povem pa lahko tudi to, da obstaja že zelo velik interes zbirateljev iz tujine, ki bi nam te strojčke radi izpeljali izpred oči.

Kolikor sem seznanjen se je JUNIOR prodajal samo na tleh bivših republik EX YU in je pomenil pravo renesanso v dizajnerskem smislu, medtem ko je bil SENIOR čista motocross izpeljanka, sestavljen le v par primerkih pa še ti na svojo nesrečo niso nikoli zablesteli?

Torej naj ta tema pomeni izziv vsem tistim, ki te Tomosove motorje že poznajo in vir imformacij za tiste, ki bi jih tašen tip motorjev lahko zanimal, oz. so kakorkoli navezani na TOMOS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...uuu zanimiva tema :OK: ....

ja kolkor jz vem JUNIOR ima 50 ccm,18 frgazar,kanale še enkrat večje kt BT,konj ima pa 7,5 če se ne motim al jih je 8,5KM :hmm: .....

SENIOR je pa motocross izvedba....ima pa 10,5 KM se mi zdi,pa nastavljive fedre...in drugačen izpuh....

...no naj povem,da sem imel to čast da sem že vozil JUNIOR-ja,...kolega moj ga je imel....to leti ko raketa,glede na to da ima samo 50ccm....1...2...to gre vse v zrak po zadnji :kva2: ....

...sam na žalost ga je on prodal po delih....če te zanima ima edino še ročke za bremzo in sklopko original od Juniorja .) ...ostalo je šlo...

...ja je pa res,da so te mopedi izginil....vse so pokupili zbiratelji...

...ko bom našel prospekt od TOMOS-a iz leta 1977 ga skeniram in sem prilepim .)

zaenkrat pa samo tole :)

post-1406-1117193574_thumb.jpg

post-1406-1117193594.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidš - tud to je že nekaj!

Prvo, hvala za podatke.

Ročke so vsekakor zanimljiva zadeva, koko bi se dalo prit v kontakt s tvojim prijateljem?

Ko govoriš o sklopki od JUNIORJA, do sedaj še nisem zasledil podatka da bi se sklopka od juniorja razlikovala od sklopke npr. 15 SLC-ja - a mi lahko malo natančneje razložiš to zadevo - hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne mal smešno sem napisal....on ima ročki za sklopko in bremzo .) ....ne ne sklopke nima....pa tud a nima od JUNIOR-ja sklopka en fedrček al dva več kt od BT-ja :hmm: ....

Ja če te zanimajo ročke ga jz loh vprašam pa se magar zmenimo nekje.

Ti sporočim na PM ko izvem kej več .)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edin se mi zdi,da si mal rubriko zgrešil....tuki je sam za 125-250ccm motorje....tole bl med skuterje in mopede paše .) ....

...no pa vseeno: TOMOS CROSS 50 JUNIOR

enovaljni,dvotaktni,zračno hlajen motor; gibna prostornina 49ccm

; kompresijsko razmerje 10; največja moč motorja 5,51kW

/7,5KM pri 7500 vrt./min ; največja hitrost pri standardnem

razmerju zobnikov je 80 km/h ; premagovanje vzpona do 80%;

pet nožnih prestav; nožni zaganjač; normalna poraba goriva pri

cestni vožnji ca. 2,8 l/100km ; prostornina rezervoarja 8 l ;

super mešanica v razmerju 1:25 (4%) ;teža vozila brez goriva

65 kg; nosilnost 100kg.

Elektronski vžig s pomočjo magnetne visoko-napetostne

kondenzatorske naprave DUCATI brez prekinjevalca.

Oprema: enokrako stojalo za postavljanje vozila in električna

troblja.

TOMOS CROSS 50 SENIOR

enovaljni,dvotaktni,zračno hlajen motor; gibna prostornina 49ccm

; kompresijsko razmerje 12; največja moč motorja 7,8kW

/10,6KM pri 9800 vrt./min ;največja hitrost pri standardnem

razmerju zobnikov je ca.65 km/h. Za prilagajanje hitrosti oz.

vlečne sile glede na potrebo optimalnega izkoriščanja moči

motorja je potrebna sprememba prestavnega razmerja,ki ga

narekuje karakter tekmovalne proge.

Prostornina rezervoarja za gorivo 8l ;super mešanica v razmerju

1:25 (4%) ;teža vozila brez goriva 72kg. Elektronski vžig s

pomočjo visokonapetostne thyristorske naprave DUCATI brez

prekinjevalca. Močno ojačano vzmetenje in kolesa ter specialni

cross plašči zadostujejo potrebam športnega udejstvovanja.

...no to je to... :afro1:

post-1406-1117196568_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edin se mi zdi,da si mal rubriko zgrešil....tuki je sam za 125-250ccm motorje....tole bl med skuterje in mopede paše .) ....

...no pa vseeno: TOMOS CROSS 50 JUNIOR

                        enovaljni,dvotaktni,zračno hlajen motor; gibna prostornina 49ccm

                        ; kompresijsko razmerje 10; največja moč motorja 5,51kW

                          /7,5KM  pri 7500 vrt./min ; največja hitrost pri standardnem

                          razmerju zobnikov je 80 km/h ; premagovanje vzpona do 80%;

                          pet nožnih prestav; nožni zaganjač; normalna poraba goriva pri

                          cestni vožnji ca. 2,8 l/100km ; prostornina rezervoarja 8 l ;

                          super mešanica v razmerju 1:25 (4%) ;teža vozila brez goriva

                          65 kg; nosilnost 100kg.

                          Elektronski vžig s pomočjo magnetne visoko-napetostne

                          kondenzatorske naprave DUCATI brez prekinjevalca.

                          Oprema: enokrako stojalo za postavljanje vozila in električna

                                        troblja.

                        TOMOS CROSS 50 SENIOR

                        enovaljni,dvotaktni,zračno hlajen motor; gibna prostornina 49ccm

                        ; kompresijsko razmerje 12; največja moč motorja 7,8kW

                        /10,6KM pri 9800 vrt./min ;največja hitrost pri standardnem

                        razmerju zobnikov je ca.65 km/h. Za prilagajanje hitrosti oz.

                        vlečne sile glede na potrebo optimalnega izkoriščanja moči

                        motorja je potrebna sprememba prestavnega razmerja,ki ga

                        narekuje karakter tekmovalne proge.

                        Prostornina rezervoarja za gorivo 8l ;super mešanica v razmerju

                        1:25 (4%) ;teža vozila brez goriva 72kg. Elektronski vžig s

                        pomočjo visokonapetostne thyristorske naprave DUCATI brez

                        prekinjevalca. Močno ojačano vzmetenje in kolesa ter specialni

                        cross plašči zadostujejo potrebam športnega udejstvovanja.

...no to je to... :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr se tiče rubrike se popolnoma strinjam s teboj, tvoj predlog je utemeljen, se vidi, da nimam prakse na tem forumu, oz. sm predimenzioniral zadevo - je pa res da pod isto rubriko šiba tema ELEKTRONIK 90,...

Morm reč da podatke kr stresaš iz rokakava - HVALA!

Za ročke velje - naredi povezavo in mi pošlji podatke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no evo jst dodajam še slike seniorja in juniorja od zbiratelja ki ima doma skoraj vse take zgodovinske primerke (junior,senior,E90,...)oba motorja sta bila obnovlena.za več slik povej :)

senior:

22767DSCN2800_resize-med.JPG

22767DSCN2799_resize.JPG

junior:

18168gtggz_054-med.jpg

poj je dobu še nalepke

227674-med.JPG

tukej je pa še en junior od še enga ki ima doma tut 3 electronice (tut na forumu so nekje)

28236xJUN064-med.JPG

28236xJUN063-med.JPG

drgač pa juniorja boš težko dobu če pa že ga boš mogu obnovit.če rabiš podatke cilindra mi tudi povej (mere kanalov za junior in senior).seniorja pa ne boš dobu po moje nikjer ker jih je blo narjenih 50 primerkov.juniorjov pa recimo 320.

Popravljeno . Popravil icerider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!