Skoči na vsebino

Ducati (splošno+čvek)


hotschko

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem bikerjem. Vceraj sem odkril tale forum in ze dva dni berem sporocila za nazaj. Ugotovil sem, da se precej zanimivega izve in dogaja tukaj, hkrati pa opazam, da o Duce-jih ni ne duha ne sluha razen kakšne osamljene omembe sem in tja. Ali se samo meni zdi ali nas je res tako malo ? Ducatisti vseh dezel zdruzite se.

Hotschko

Ducati Monster 750 Dark + Leo Vinci

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kar zdruzite se, boste lahko skupaj sraufali pa se popust boste na kolicino olja dobli!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ja kar zdruzite se, boste lahko skupaj sraufali pa se popust boste na kolicino olja dobli!

A SE MI SAMO ZDI, AL JE NEKDO ŽLEHT,A???????

Ne se sekirat,bomo pa ostali pomagali šraufat duceta.A olje ma tudi v mašini?

mene zvok bolj spominja na kavni mlincek,kot na kaj drugega(vsaj ko je mrzel).Pa saj tudi moj ni nic boljši.

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so rekl, ko sem kupoval motor, da po tem ko so amerikanci kupil Ducati in zacel vgrajevat Japonske frgazarje in štrom, da samo bencin tocš pa redne servise pa konc... in da se nic vec ne kvari.

Zaenkrat je to tudi moja izkušnja poleg mazanja verige in menjave gum seveda. Ravno danes grem po novo Dunlopko pol pa en krog po Sloveniji. Yeehaa.

Kar se pa glasnosti tice je pa fino, da tociš Motula, ker je tišji in tudi olja ne žre vec. Torej je problem v Shell oljih, al kaj ?

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je zastopnik Ducatijev sam dejal, da to niso motorji za daljse voznje ampak za ljubitelje teh motorjev in da se mora kar dosti sraufat? Stvar posameznika se mi zdi. Je pa res, da bi naj bili tisti z ajnspricom boljsi.

badfreek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shell olje je za en k***c. 4000 km zdrži, pol je pa ko voda in ti ga zacne žret.

Ko sem dal v mašino motula, je bilo zopet vse OK.

Ducati je zakon!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kar se pa glasnosti tice je pa fino, da tociš Motula, ker je tišji in tudi olja ne žre vec. Torej je problem v Shell oljih, al kaj ?

hotschko

Jst tocm sellenio racing. Mal ga pokur, ampak sej ga tud japonci.

Ducati je glasen zaradi suhe sklopke (se ne kopa v olju).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Saj tudi jaz nisem privrženec Ducetov, kaj šele italijanov, ampak tako pac je. Ce hocejo šraufat, pac hocejo šraufat.

Pupa

Ma hec je v tem, da ni treba šraufat. Vsaj meni ne. Pupa tudi tebi lep pozdrav. Kako pa veš kdo sem ? Aja slikca v profilu pa to... Tvoja je tut kar luštna...

Zdej je pa res skarjni cajt, da se na motor spravm. Cau.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Sej se boljšam no...,

Le glej, ker nekih nadutežev (še posebi ne na ducetih) nemarajo tuki.

Pupa

Sej jaz pa res nisem nadutež. Res sem pa na Ducetu. Zakaj pa imajo tolk povedat proti Ducati-ju. Men se pa to ne zdi dobr, da se med sabo bikerji ne bi maral.

Aja, sem dons gumo zamenjal (Dunlop 205 Sport Touring) in drži, drži ... samo šele ko jo ogreješ. Je pa 15000KM zdržala.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olllaa, la, ste se pa razpisal!!

Hmmm, kaj naj recem, da ne bo spet nastal en esej iz tega? (ker bi mela res velik za povedat)

Je ze res, da vsak svojga konja hval!!

* slab sloves se Ducatija pac drzi ze od nekdaj. Za nazaj ne vem, ampak za zadnja leta mislim, da ni vec tako pod kritiko.

* sraufanje: osebno zaenkrat nimam slabih izkusenj (moja masina je ze kr ene par let preizkusena, gluposti odpravljene in mislim, da bo kar v redu).

V vprasanje o sraufanju drugih modelov se niti ne bom spuscala - to naj kdo drug pove, ce mora mogoce velikrat pod motorjem lezat.

Vem pa, da Gasper pri Zorniku, kamor hodim na servise, nima tolk dela, da bi se dotalno pretegnil!!!

Sicer pa: a vi fantje, s suzami, kawli, hondami, jamahami ... motorjev SPLOH NE sraufate??

* sound: eni pa praujo, da gate trga. Meni osebno je hudo vsec. Zagotovo bolj kot navijanje vecine japoncev - iii-iii-iii (kosilnice prodajajo v Merkurju tudi za manj kesa)

Preglasno? sploh ne - ko sem se vozila s kawlom, so me s ceste sklatl.

Naj se slis!!!

* rdec: barvo so pa ujel, kaj?!!

* zmaga na ene par dirkah? ja kva pa!!

* italijan: pa kaj?!! tud pri japoncih se zaplete ...

* za koga? zame YEESSS!!!

tud ce recete, da baba nima pojma!

osebno me je pritegnil (Ducati na sploh!) predvsem z dobro odzivnostjo, vodljivostjo in ce ze hocete ... posebnostjo.

Pozdravcek,

Perla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

osebno me je pritegnil (Ducati na sploh!) predvsem z dobro odzivnostjo, vodljivostjo in ce ze hocete ... posebnostjo.

Pozdravcek,

Perla

Bravo Perla za krasen povzetek Ducatijevih lastnosti. Za vozit je res krasen. Si sploh ne predstavljam, da bi se moral med vožnjo ukvarjat še s tem, a je mašina v pravih obratih, da me bo potegnila iz ovinka...

Vceraj, ko sem se vozu in prebil nekaj casa sam s seboj in poglobljeno razmišljal o tejle temi sem prišel do naslednjega zakljucka: ce kak napihnjenec vozi motor, se to pripiše vozniku, ce pa je na Ducatiju je pa kar naenkrat motor kriv. I don't think so. So pac ljudje, ki se štekajo in tisti, ki se ne. Po mojem pri tem motor ne igra nobene vloge. Hawk, I have Spoken.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ perla: sm mislu,de bo vecji halo ratal,pa ducatisti nekako niste na visini.

hvala konja: res je.suza je moja in je best (zame).

duc letniki: zato sem delil,pre-91 in potem.

sraufanje: ze,samo ce bom se veliko vec sraufov ne vem kam s konji

sound: duc zelo lep,predvsem s termignoni

barva: no siva mi je bolj vsec (duc st4s)

zmage: sej je res,a ni?

zapleti: so pri vseh

zame (glej gor),je pa bandit tudi kar vodljiv.pritegnila sta me pa hooliganizacija (malo denarja,veliki efekt),masina in cena.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V petek sem bil v Kranju na torticah in sem videl prav brutalnega Ducatija 996 in eno Aprilio Falco(?). Matr, je Duce zgledou fejst! Bi ga kar zajahal in odpeljal...

Danes sem pa po Eurosportu gledal superbike kvalifikacije, kjer je bilo Ducetov kot listja. Ampak prvo mesto je pa dobila vseeno Aprilia RSV Mille.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

glede na "zagretost" ducatisitov na forumu sem mislil,da bo malo vec odziva.no,ce nic pa nic.

best

Ice

No pa dajmo.

Sem slišal, da so Ducatijevi konji boljši in mocnejši od ostalih. S svojimi npr. 68KM sem imel celo boljši obcutek kot na tekmovalnih japonskih 90KM. Predvsem mi je všec odlicna odzivnost pri vseh RPM in še dere se ne, ampak elegantno grmi.

hotschko

Edited by - hotschko on 10/06/2001 23:36:46

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pravite na tole ?

Kupi tip Ducatija, ga po dveh dneh en pijanc sesuje z avtom. Po dveh tednih, ko se mu poškodbe na pol zacelijo, gre po novega mocnejšega Ducatija, za katerega dobi ful dobro ceno (redna stranka pa to ) in se odpelje novim dogodivšcinam naproti.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Ducatijih me najbolj moti cena. Sploh je neumno, da moraš za vzdrževanje preproste zracno hlajene zwin mašine zdevati vec denarja kot za štirivaljnega vodno hlajenega in z vso elektroniko našopanega japonca iz druge strani sveta.

Mi pa je zelo všec(za plasticarja) novi model 750/900 SS (polni oklep), pa me zanima, ce se za ta model kje izdeluje tudi kak nosilec za kufre. Res da ima Ducati za potovalne namere ST2/4, vendar mi je grd. Sicer me pa ne moti športna drža (za enkrat še )

Glede okvar Italjanov pa ne bi. Nekaterim se ful kvar (sploh tistim,ki jih še imeli niso), nekaterim pa niti prskne ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno je Monster (sploh dark al black al kva je ze) edini motor, ki bi ga takoj imel, ce ne bi imel mojega predelanca :).

Dejansko mi je "u iber" vsec pa tudi zvok, kot sem slisal se da spremenit v grmenje.

Einherjer

-------------

Fighting For Odin And Glory!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Pri Ducatijih me najbolj moti cena.

Cena, cena. Monster Dark, ko sem ga jaz kupoval, je bil tocno tolk kot recimo Yamaha Dragstar. Trenutno nisem prav na tekocem vem pa da Monsterji sploh niso tako prekleto dragi. Druga zgodba so 996, 748 ipd...

quote:

Glede okvar Italjanov pa ne bi. Nekaterim se ful kvar (sploh tistim,ki jih še imeli niso), nekaterim pa niti prskne ne.

100% agree.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Sem slišal, da so Ducatijevi konji boljši in mocnejši od ostalih. S svojimi npr. 68KM sem imel celo boljši obcutek kot na tekmovalnih japonskih 90KM. Predvsem mi je všec odlicna odzivnost pri vseh RPM in še dere se ne, ampak elegantno grmi.

hotschko

ducatijevi konji niso nic "boljsi ali slabsi"od drugih,edina razlika je,da ducati navaja moc na zadnjem kolesu,medtem ko ostali to navajajo ali na izhodni gredi ali na sklopki.razlika je med 8-15%,odvisno od modela in prenosa.

best

Ice

Edited by - Ice on 11/06/2001 09:04:37

Edited by - Ice on 11/06/2001 09:05:03

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ducatijevi konji niso nic "boljsi ali slabsi"od drugih,edina razlika je,da ducati navaja moc na zadnjem kolesu,medtem ko ostali to navajajo ali na izhodni gredi ali na sklopki.razlika je med 8-15%,odvisno od modela in prenosa.

best

Ice

Koristen podatek. Se mi je zdelo, da bo nekaj na tem. Tnank You = Thanks = tnx = 10x

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz osebno zmeraj govorim o RWHP (rear wheel horse power),ker je to podatek,koliko moci bi lahko "efektivno" spravil na cesto.pri 120 rwhp je to sicer ze vec kot vprasanje,a kaj ko je sooooo much fun slide-at po ovinkih (hote je fun,nehote je pa bolj adrenalinsko).

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame ga je Ducati mal posral, ko je na klasicno dvoventilsko zracno hlajeno mašino (od M900 in SS900) postavu ajnšpric namesto fargazarjev. Mašina bi morala biti cista klasika.

hate ajnšpric

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ice: o "konjih" na zadnjem kolesu je tezko govorit, saj ves da so redki ki majo prave masine za to zmerit. mojemu kolegu je leta 98 pri wilfingu v lipnici na ninji 9 kazalo 143 konjev brez predlav. po so mu pokazali diagram istega motorja z akrapovicem in je mel 150 KM (seveda z namenom da ga bi kupil)!?! pri akrapovicu zmerjen (in z njegovim avspugom) novi gsr-r 1000 je letos spomladi kazal 154 KM. torej mislim da je wilfing krepko pretiraval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!