Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
hotschko

Ducati (splošno+čvek)

Recommended Posts

Roger G. Jagger
12 minutes ago, abcč said:

bom videl, kolk se bom upal to sam delat. Je pa verjetno treba ven vzet luči in odlepit izolacijsko obrobo, da potegneš vlago ven, ne bi šlo samo s fenom direkt na luč par minut pihat? nism še nič probal, sedaj samo ''zbiram'' ideje 😀

Ce se bos lotil, naredil 1x in to ornk. Samo s fenom bos bolj falus resil. Itak pa, ce bos unicil luc, bos tako ali kupil drugo....! Jaz, ko sem delal zase pri GTjki (avto) sem za ziher kupil se en par luci.....

lp

Edited by Roger G. Jagger

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Če sta steklo in parabola čista ne rabiš razdirat luči. V kolikor imaš problem samo z vlago odstrani luč, poberi žarnice proč, dovolj, če samo eno in daj nekam na toplo tako, da bo odprtina obrnjena navzgor, da gre vlaga lahko vn. Sicer je vprašanje kako je vlaga prišla v luč ampak lahko, da je bil zgolj slučaj in bo to dovol.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger

Pogosto vlaga v zarometu ni slucaj in se bo ta “slucaj” hitro ponovil. Nekje vrjetno slabo tesni....

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

včasih (še sedaj občasno na kakem kombiju) smo te probleme reševali po principu:

če pride not, naj gre še ven in zvrtali drobno luknjico v plastiko spodaj, da zadeva zadiha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
abcč

Nisem še nič razdiral, ker me omejuje čas in bo to res 'projekt' za čez zimo. Imam pa občutek, da kar tako z običajnim 'feniranjem' ne bom odpravil problema. Če se bom odločil, da če uničim luč in bom pripravljen investirat v novo luč, pol bom zadevo razdrl do drobovja, pa tud če jo potem vržem v smeti. Preden se lotim problema, bi se rad posvetoval tudi s kakšnim 'domačim' mojstrom. Hvala za predloge!

Edited by abcč

Share this post


Link to post
Share on other sites
abcč

Danes sem prišel do dejstva, da se vlaga v lučeh (v špici na obeh straneh luči) nabere po tem, ko se mašina segreje oz. ko je motor vroč. Lahko vlago potem takoj odpravim s fenom oz. izgine naslednji dan. Torej bo očitno treba vzet ven (itak) ter dodatno zatesnit s silikonom...

Opazil sem tudi, da imam na displayu oz. LCD zaslonu en črn madež(na sredini v spodnjem delu), ko je motor prižgan (torej, ko je zaslon pod napetostjo). Podnevi je komaj kaj opazno, zvečer ob močneje osvetljenem zaslonu pa je ta madež izraziteje viden. Mogoče kdo ve, kaj bi to blo, je mogoče imel kako podobno izkušnjo s tem? Verjetno se to ne da odpravit, želje po novem zaslonu pa tudi nimam 😆... Je pa motor zadnje čase bil bolj malo vožen pri prejšnjem lastniku, bolj al manj v hibernaciji... Sem šele kupil motor in sedaj odkrivam radosti in težave 🤣

Edited by abcč

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sebulba

Ima kdo izkušnje z drsenjem sklopke na Monstru?

Problem je v tem, da ne znam določit ali drsi ali ne....zdi se pa mi da ja...malo...🤷‍♂️🙄

Obstaja kakšna finta oz. enostavna štih proba za preverbo? 

Vnaprej hvala za info!

Edited by Sebulba

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Gas polne bombe v vseh prestavah do blokade pa bos zacutil. Ponavadi najrajsi v 3prestavi zadrsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Sej ne morem verjet, ko tole berem... Lej ti razložil... Sej ne pričakujem, da boš razumel.. Samo... Preberi še 1x moj prejšnji post, pa potem razlago... Pa spet prejšnji post, pa razlago... Mogoče pa enkrat dojameš...  Lorenzo od poškodbe dalje nw vozi na polno. To nam je jasno vsem. Zato je nekje med 13. in 17... Če bi vozil na polno, dal vse od sebe, tvegal nove padce, bi bil verjetno kakšno mesto višje ne? Ampak glede na to, da motorja vseeno ni čutil, kot bi ga moral, vsaj na začetku zmagoval vseeno nebi... Zato sem napisal za 8. mesto... Ker predvidevam, da bi v primeru 100% pristopa bil to nekje njegov maksimalni domet... Torej... Povzetek mojega posta... Nima smisla, da tvega vse in se pretrga na pol, če višje kot 8. tako ali tako verjetno nebi mogel biti. Zdej pa začni z branjem, kot sem predlagal... Držim pesti... 
    • jskrablin
      Zarco je odigral zadeve čisto pošteno, če nekoliko francosko. Pogruntal je da s KTM ekipo ne bo šlo in sporazumno so našli rešitev za letos. Če bi bile zadaj kake zamere, bi se konec sezone gonil po sodiščih ne po stezi z LCR Hondo. Kaj si kdo zasluži al kaj ne je brezvezna debata. Aleix pa Pol se lahko ven mečeta da sta huda borca in jima to pomaga nič, oba vozita relativen skret od motorja in nista v igri za vrhunske rezultate. Važno je, kar si si sposoben izpogajati/iztržiti. In ta igra ni vedno za nežne dušice. Če ima človek ambicijo, ji mora slediti. Če ne se zadovoljiš z manj in čakaš na boljše čase. Sam tako prvak ne rataš. Zarco to očitno razume, marsikdo drug pa ne.
    • Lipstick
      WSBK test in MotorLand Aragon:     Best times on Day One: 1.    Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’50.416 – 27 laps 2.    Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.868 – 51 laps 3.    Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’50.941 – 39 laps 4.    Chaz Davies (Aruba.it Racing – Ducati) 1’51.176 – 37 laps 5.    Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’51.313 – 47 laps 6.    Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’51.567 – 37 laps 7.    Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’51.867 – 52 laps 8.    Leon Camier (BARNI Racing Team) 1’52.902 – 37 laps 9.    Federico Caricasulo (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’53.514 – 57 laps   Hongde ?????
    • Snečer
      to je pri applu tak, android ponastaviš in bi moralo iti
    • Grut
      a svojmu praviš ginko ... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!