Skoči na vsebino

Ducati (splošno+čvek)


hotschko

Priporočene objave

Mislim da je krivo tudi to da gre za dva "novorojenca" in porodne težave premierno sezono, vsaj kar se Multistrade tiče. Tudi BMW-jev Scarver je dobil "ostav" prvo sezono, Hondin Fireblade 02 je padal v resonanco na avtobanu, Suzuki TL je bil poglavje zase, da ne pozabim novega Hondinega "zlatega krila".............

Kar se pa Duceja tiče pa je treba te stvari nekako vzeti v zakup. Prav gotovo kvaliteta izdelave ni na ravni Japoncev, tudi vzdržljivost........, pa vseeno imajo poseben čar in karmo ter seveda zvok :yea2: :yea2: in voziti oziroma imeti Ducatija pomeni nekaj več kot samo imeti "motor", tako da se tudi sam zagrevam za "rdeče", čeprav stavim na Hondo!

Je.. ga tudi Ferrari je prvo sezono z Schumacherjem izgubljal kolesa, danes pa.....

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam malce drugače. O tem, da se image lahko kaj hitro preobrne v katastrofo. Ena dobljena tožba zaradi smrtne nesreče ali hudih poškodb, nastalih kot posledica šlamparije tovarne (american way) ali pa kar je preveč, je preveč v razmerju cena/kvaliteta lahko tovarno spravi na kant, ne glede na dosedanji image. In tovrstnih izkušenj v preteklosti je več kot dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni rdeči zasvojenci.

Tudi sam resno razmišljam o nakupu 999. Kar se cene tiče; Ducatiji naj kar imajo visoko ceno, samo naj tako tudi držijo. Čar Ducatija je tudi v tem, da je treba fejst na kupček metat, pol ga pa mal gledaš šele pol se odpelješ.

Prodajam Suzuki, vozim KTM, kupujem Ducati! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Soborec v klubu ima 748-ko (nabavil je novo). Na moje vprašanje o splošni kvaliteti mi odgovori: "Porabiš eno sezono ali cca 7000 km da zadevo spraviš v red potem pa gre." Ko vrtam dalje, izvem: "Ja zaradi treslajev in vibracij (baje se temu reče v novinarskem žargonu "italijanski šarm" ali celo "tradicija") odpusti kar precej vijakov (takih in drugačnih), pa se sname ta cevka, po popusti objemka, itd. - tako da ti nikoli ni dolgčas.

Lahko rečem, da me na splošno pri vseh avto - moto izdelkih italijanov moti to, da imajo naši novinarji skoraj vsi brez izjem v rokavu pripravljenih nešteto "opravičil" za njihove šlamparije: kot sem že rekel: italijanski šarm, ... tradicija, ... to je pa davek na njihov inovativni design (če neka stvar ni funkcionalna), ... to je potrebno pri Italijanih vzeti v zakup, ... to je izraz njihovega temperamenta, itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko rečem, da me na splošno pri vseh avto - moto izdelkih italijanov moti to, da imajo naši novinarji skoraj vsi brez izjem v rokavu pripravljenih nešteto "opravičil" za njihove šlamparije: kot sem že rekel: italijanski šarm, ... tradicija, ... to je pa davek na njihov inovativni design (če neka stvar ni funkcionalna), ... to je potrebno pri Italijanih vzeti v zakup, ... to je izraz njihovega temperamenta, itd.

Glej, evropejci(ne samo italjani) ne morejo-mo tekmovati z japonci glede kvalitete, vzdržljivosti, cene.......To velja tako v avtomobilski( ADAC-ova lestvica vozil-na prvih sedmih mestih japonci, še posebej Toyota) kot tudi moto industriji. Evropski proizvajalci že tako in tako trpijo zaradi vse večjega povpraševanja po "brezhibnih" in cenenih izdelkih z daljnega vzhoda, da se ponovno poraja zahteva o "omejenih kvotah" vozil, kot je že bilo v preteklosti ali povišane carine za neevropske izdelke(mislim da znaša za japonsko 17%). Sam pravim da je treba dati prednost evropskim proizvajalcem, saj nam navsezadnje tudi le oni dajejo delo in zaslužek(Revoz, Prevent, Cimos, TBP,Tomos...........)kolikor pač je.

Če bi novinarji odkrito spregovorili da je katera roba zanič in da je bolje kupovati japonske izdelke lahko nekatere firme kar dol zaprejo!!!!! :devil:

V vsakem primeru pa morajo biti izdelki brezhibni in kvalitetno izdelani, morebitni izgovori(šarm.....) pa lahko služijo le kot opomin, da je treba stvari bolje dodelati!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaterim tole sraufanje mogoce pase, ampak dejstvo je da se motor kupi da se uziva v voznji ne pa doma v garazi z gedorami v roki!! Pa se cene :lol: zivela yamaha, ziveli "posevnooki"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam pravim da je treba dati prednost evropskim proizvajalcem, saj nam navsezadnje tudi le oni dajejo delo in zaslužek(Revoz, Prevent, Cimos, TBP,Tomos...........)kolikor pač je.

To ni res marsikatera slovenska podjetja imajo podpisane pogodbe da delajo za Japonske proizvajalce, recimo Unitech dela za Toyoto. Saj če je avto japonskega porekla pomeni da je bil sicer konstruiran na Japonskem kot celotna proizvodnja,ampak tovarne majo pa raztresene po vsem svetu v konkretnem primeru v Turčiji in potem se tudi razdalje manjšajo ko iščejo kooperante pri nas.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa jebo vas "šraufanje" prav radi mečete to frazo na ducatiste...če prav pomislim je to lahko le foušija!!! jas to bo to...

DUCATIJA je treba prej imet, če ne imet pa vsaj prej vozit, po vsem tem pa lahko prihajate na plan z vašimi pikrimi pripombami!!!!

W ducati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne me narobe razumet. Meni so Ducatiji neizmerno všeč. Še vedno sanjam, da bom kupil rabljenega 916 (če/ko bo Mačka dala soglasje). To, da moram dajati prednost evropskim proizvajalcem - ah, no way. Ducati lepo živi v svetu nepopolno izdelanih motorjev, ker imajo očitno nekaj v sebi. Tako kot je imel npr. znameniti Kawasaki KH 500 in 750. Dvotaktni stroj za samopobijanje, pa še danes vsi pravijo - oh kakšen motor je pa to bil!

Ampak več kot bodo motorjev izdelali, več je možnosti, da bodo padli pod režim cena/kvaliteta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampa kvseeno, Ceco - tudi Brrrmu je recimo na BMW R1150RT odpadla zadnja luč ... :P in marsikomu je na japoncu ali v prvih 2000 km ribnil agregat, ali kaj podobnega ... se mi zdi, da se prepogosto poslužujemo tehnike "na podlagi enega, dveh, treh ali petih primerov že posplošimo na celo fabriko/blagovno_znamko". To ni dobr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampa kvseeno, Ceco - tudi Brrrmu je recimo na BMW R1150RT odpadla zadnja luč ... :P in marsikomu je na japoncu ali v prvih 2000 km ribnil agregat, ali kaj podobnega ... se mi zdi, da se prepogosto poslužujemo tehnike "na podlagi enega, dveh, treh ali petih primerov že posplošimo na celo fabriko/blagovno_znamko". To ni dobr...

Verjetno je tisto kar v resnici lahko (osebno) ocitam Ducatiju, je preprosto to da bi moral malo prevec placati ime tovarne. Sej je jasno, da vsako ime placas, tudi japonce (npr. Hyosung Comet 650 vs. Suzuki SV 650, razlika v ceni okrog 500.000 SIT, performanse Hyosunga podobne, v nekaterih pogledih boljse kot Suzuki).

Glede na to, da od cene odpade tudi davek na izdelke, ki niso v evropski uniji, se mi zdi, da je situacija podobna (se zdalec pa ne tako ekstremna) kot pri HD vs. metricni coperji.

Hocem reci, da se npr. monster zelo lepo pelje in da cist solidno povlece itn, ampak cena je pa precej nerealna glede na to kar ponuja. Da ne bo kdo zdej skocu in reku, da hocem met kej zastonj, naj nahitro navrzem cenovno primerjavo med mojim motorjem in najblizjim monstrom. Ker, bodimo realni, vecinoma cena igra pomembno vlogo pri izbiri motorja.

CB 900 F Hornet … 2.099.000 SIT

M800 … 2.324.000 SIT

Lufta imam torej se 225.000 SIT, ce hocem izenacit cene (npr. lahko kupim boljse fedre ali aftermarket izpuh, ampak pustimo to).

Cena: Honda +

Honda (vir)

Max. Power Output 109 bhp at 9,000 rpm

Max. Torque 92Nm at 6,500 rpm

Ducati Monster (vir):

Power: 73 HP @ 8250 rpm

Torque: 69 Nm @ 6500 rpm

Krivulja navora pri monstru je dejansko bolj neenakomerna kot pri Hondi (vir za narocnike na motorcycle.com), pri cemer ne omenjam tega, da je navora povsod mal vec pri Hondi, poglejte krivulje, ce ne verjamete.

Moc + Honda

Navor + Honda

OK, poglejmo vzmetenje. Oba imata nenastavljive sprednje vilice, s tem, da so Ducatijeve verjetno malo boljse. Zadnji feder isto sranje (verjetno je odvec omenit da bi lahko surplus denarja pri Hondi vlozil tudi v boljse vzmetenje), ampak evo

Vzmetenje Ducati +

Okvir je boljsi pri Ducatiju, hands down. Tukej ni kej mutit.

Okvir Ducati +

Teza (vse tekocine, poln tank)

Honda na cesto postavljena: 220 kg

Ducati na cesto postavljen: 195 kg

teza Ducati +

Bremze:

Ducati - brembo 320mm

Honda - nissin 296 mm

O tem raje ne bi nic rekel. Na papirju se brembo slisi bolje kot Nissin, v praksi so me bremze na Monstru kar malo razocarale, zdelo se mi je, da primejo bistveno bolj neenakomerno kot na Hondi (monster: nic, nic, nic, FUL; Honda: malo, malo bolj, se bolj, ful bolj, maksimalno).

Ducati: +++

Honda: +++ (ce bi porabil kes za vzmetenje Ducati: ++ Honda +++).

V glavnem, upam, da ne izpade kot da ful hvalim svoj motor. Sem resno razmisljal o Monstru ko sem kupoval.

In ker je ze Tema Ducati nasplosno in ne monster - gotov sem, da se da delat podobne primerjave med Ducati litrskimi supersportniki in kakim japonskim litrskim supersportnikom. Tam bi bil izzid verjetno se bolj neizenacen, sploh glede na to, da je Hornet precej drag, glede na to kar ponuja.

Sumim, da gre v globalu za vprasanje, ki si ga mora odgovorit vsak sam: "Ali hocem imet bistveno mocnejsi motor v vseh pogledih, ali pa hocem imeti motor, ki lezi na cesti lepse (ker itak vsi v tem razredu lezijo lepo) in ima skupaj z zvenecim, legendarnim imenom tudi zajeten price-tag".

Gotov sem tudi, da te na Ducatiju ostali motoristi bolj opazijo. Nakljucnim mimoidocim bejbam je pa itak vseen (al so jim kul motorji nasplosno, al pa ne).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil si napisat, da je tista nalepka Ducati vredna za mnoge več kot tistih 200k pa še nekaj. Honda je motor za množice, Ducatija pa ne kupi vsak čičo, ki se spomne da bo imel motor.Ta motor ma dušo, pa če se še tolk klišejsko sliši.

BTW primerjava s hornetko se mi ne zdi najbolj umestna, razen če gledaš finančno in racionalno plat :)

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta motor ma dušo, pa če se še tolk klišejsko sliši.

SF je imel dobro razlago, kaj to pomeni "imeti duso" :P

Ampak se strinjam da je Ducati "nekaj posebnega".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fatje moram vam povedat. Da je nekaj na tem Ducati. Ga sam vozim in prvo leto ko sem ga kupil me je pre...bal, da bi ga z macolo predelal (upam, da me ne slisi O:-) ). Ampak vsakic ko sem ga spravil skupaj in se vsedel me je preletel občutek (zvok, vibracije...), ki ga ne znam opisat in vse sem mu odpustil (mogoče je to duša motorja). Še vedno ga vozim 4 sezono - uboga brez problemov. Je pa res, da preveliko krat na osnovi enega ali dveh primerov posplošujemo. Mene je moj Duce, kot sem že rekel prezezal prvo sezono, da raje sploh ne govorim. Poznam se pa kar nekaj Ducatistov, kateri pa niso imeli nobenih problemov. Vedno pri vseh (BMW, HONDA, YAMAHA, HD....) se najdejo črni rački ampak to še ne pomeni, da je cela jata zanič.

gec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Honda je motor za množice ...

... kot npr. GoldWing, Valkyrie, VTR SP-2 ... Ne trabunjaj.

In to bo najbrž to. Ko bo Ducati nehal biti butični izdelek, bodo tudi merila drugačna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to bo najbrž to. Ko bo Ducati nehal biti butični izdelek, bodo tudi merila drugačna.

Ne še tako hitro, pravkar potrjena inf.-Ducati bo dal na tržišče limitirane serije "Ducati SportClassic", predstavljene na Tokijskem salonu kot "študije"!

Prvi prihaja novembra 2005 model "Paul Smart" v lim.seriji 1000 motorjev, sledita v začetku 2006 še modela "Sport" in legendarni "GT". Cene-"sitnica", 14-15KEur model "Paul S.", 11-12KEur model "Sport" in 10000-12000 za model "GT". Kaj hočemo klasika ima svojo ceno :P !!.

OK_presentazclassic.jpg

OK_Presen30.jpg

OK_Presen25.jpg

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi prihaja novembra 2005 model "Paul Smart" v lim.seriji 1000 motorjev.

Če koga zanima povezava Paul Smart in Ducati imam obširen članek na to temo iz decemberske številke angleške revije Bike.

Ah, kako Angleži peglajo svojo in tujo zgodovino in iz tega črpajo za sedanjost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res škoda ker tako dolgo traja, da prototipi pridejo v serijsko proizvodnjo in potem na naše ceste! :(

Pravrad bi jih videl v živo in se peljal par krogov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hocem reci, da se npr. monster zelo lepo pelje in da cist solidno povlece itn, ampak cena je pa precej nerealna glede na to kar ponuja. Da ne bo kdo zdej skocu in reku, da hocem met kej zastonj, naj nahitro navrzem cenovno primerjavo med mojim motorjem in najblizjim monstrom. Ker, bodimo realni, vecinoma cena igra pomembno vlogo pri izbiri motorja.

CB 900 F Hornet … 2.099.000 SIT

M800 … 2.324.000 SIT

Dave,

bolj primerljiva sta M1000 in tvoja Horneta 900. M1000 bi te utrgal iz balance takoj, ko bi obrnil gas, saj vleče še enkrat bolj kot moj M750 ... B) ... cena za Monstra pa je kar taprava in sploh ne razmišljam o tem kako so drugi motorji cenejši.

P.S. za bremze sem ti pa povedal, da imam lajtnge skrivljene zarad druge balance in je bolj beden občutek, ko jih žvečiš (bo pa zrihtano, ko pride motorček iz servisa in bojo lajtnge druge ... :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo mogoče ve od koga je tisti Monster 620 i.e.ki se prodaja pri Habatu za 1.480.000. Tudi podatek o vzdrževanju oziroma lastniku ne bi škodoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je ful razlika med temi monstri: 620, 800, pa 1000? Recimo glede na to kulk ma ker konjev, pa kulk majo porabe me zanima-v bistvu kerga se najbolj splača kupit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je ful razlika med temi monstri: 620, 800, pa 1000? Recimo glede na to kulk ma ker konjev, pa kulk majo porabe me zanima-v bistvu kerga se najbolj splača kupit?

najcenejši je m620, najboljši pa m1000, po možnosti celo S4R.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot začetni motor je 620 odličen. Lahek, okreten in dovolj živahen. Seveda je pa tisočka taprava stvar. Nej te ne moti navidezni primanjklaj konjev v primerjavi z japonci. Ducatijevi konjički so modre, plemenite krvi in poskrbijo za dovolj zabave in adrenalina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!