Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
flero

Kawasaki ER6 N /F

Recommended Posts

batzajla

prej je bil + pri tem motorju vsaj nizka reigstracija,zdej so še to zajebal :slap:

pa lastniki ER5tk,ne me preveč zares jemat .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

OK, že ER5 je meu mau prešvoh geštel, tole zgleda pa sploh katastrofa, da izgleda niti ne komentiram.

Če bi mal geštel popravl pa dal od GPz500R agregat, pa bi znala bit zadeva kr zanimiva. No ja, če bi bil še podoben zephyrčku pa sploh kul.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
kOdEbLuE

je nekje v skladu z modnimi smernicami... men je všeč na pogled... da bi iz slike lahk reku al je prešvoh geštel al ne pa jst ne morem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
JaRaNe
meni je všeč.... :OK:

men tud, se mogoče že kaj ve, al bo tud blokiran na 25kW tko kot je ER-5

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

:hmm: Zanimiva mesanica razlicnih ze obstojecih motociklov. :)

Kar ni nic slabega, samo luc in stevec ne gresta prevec v oko, ga bo treba videt v zivo.

Upam, da bodo naredili tudi 500 ccm zadevo, da bo ceneje za registrirat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

Hmm ... zgleda bolje kot sedanji ER-5, ampak tista maska ... kaj pa vem, luč bi še šla, ampak oni števček gor kar vabi da se ga dol odbije :devil:

Bo pa s povečavo kubature izgubil pomembno prednost, poleg tega se bo znašel ob neugodno pestri konkurenci.

Edited by cyc

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

Cenej bi jim blo na ER5 namontirat še en disk spredaj... :P Nosilnost po slikah zgleda bl šwoh... hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
vojak25

Kr zanimiva zadeva, bo treba mal počakat da predstavjo še kake tehnične karakteristike :blink:

Drgač je pa dizajn prov v redu če odbiješ števc, k nimam pojma zakaj so ga tam namontirali, zgleda k ena maligna tvorba :SS :slap: pa auspuh bi blo potrebno mal dvignt, da se ga vid :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidra

Allora... motor na slikah ni nokakrsen prototip ali fotoshop... je zakljucna verzija novega kawasakija z imenom ER-6n.

Kawasaki se je nacrtno odlocil vporabit ime ER namesto Z kar kaze na nizji segment in dejstvo da motocikel ne bo konkuriral FZ6, Hornet... saj so za to ze namenili z750 ki kljub vecli kubaturi (strateski marketing) spada prav v to obmocje srednega razreda.

Motocikel je dejansko za enkart "brez konkurence" saj bo po ceni in usmeritvi bolj blizu Hondi CBF 500 vendar bo za podoben denar ponujal zisto drugo (manj klasike in vec stila). cena naj bi se gimala okoli 1000 eurou pod Z750 (to se pravi okrog 6000 eur). Imel naj bi dvovaljni motor z priblizno 650ccm in okvirno 70 konji.

Za ta denar si boste lahko pripeljali v garazo motorcek s prijaznimi 70 konji, ki naj bi se vozil kot bicikel vendar vam ne bo treba gledat staromodno obliko (beri CBF500, gs500... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
decaf

Seveda, da ni prototip ali Photoshop..... amapk ga je Kawasaki že uradno predstavil, kar vam že od včeraj piše tudi v novicah na prvi strani Motosveta! :OK: :OK:

LP, Decaf!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

Če ma ta oznako N, potem najbrž sledi tudi S, s poloklepom.

Bo še zanimivo... :yea1:

Edited by jupiter

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
Seveda, da ni prototip ali Photoshop..... amapk ga je Kawasaki že uradno predstavil, kar vam že od včeraj piše tudi v novicah na prvi strani Motosveta! :OK:  :OK:

In v času 11.-13. julija so v Avstriji prve testne vožnje za novinarje :kva2: :P :whistle: :yes: :naughty: :photo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

ne vem no še vedno me je groza ko pogledam zadnjo švingo, jasno pa da niso vsi motorji narejeni za tak debele motoriste kot sem jaz :blush: , ne vem kaj ga z mašino serjejo, polovička od 10ke pa samo do10.000RPM naj jo pustijo pa bo, auspuh pa zgleda ko na skuteru, kot da so mešali Z1000, tNt, fazerco pa še kako jajco

lp Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagaya

no...lepše povedno...

upamo da bo tehnološko bolj dovršen, poskošnejši in opremljen s sodobnejšo tehnologijo kot njegov 500-kubični, sicer simpatični, a nekoliko zastareli predhodnik....

Edited by Nagaya

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidra

Omenjate Hornete, FZ6 in celo TNT al Brutale.... verjetno se niste razumeli da je to model nizjega razreda od vseh omenjenih.

Bolj se priblizuje (tudi cenovno) motorjem kot so CBF pa razni GS500 in tako naprej.... zdaj pa vi primerjajte.

V glavnem, prvi uradni testi so brez izjeme SAMA HVALA. Ta motor vnasa v segment, kjer je bila filozofija "samo da je prakticno in ne zmenimo se za obliko" (poglej vse modele 500 ali celo nove Hondine modele CBF) nov svez veter, kjer bos za isto ceno lahko vozil "prakticni" motor ki ni potrebno da je tudi staromodno oblikovan.

Kawa se zbuja, trzisce bo sprejelo in ostali proizvajalci bodo sledili... samo dobro za kupce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagaya

tole se pelje... :) ...znotraj segmenta zagovoto eden izmed najboljših :)

odlično....če bodo pri kawasakiju postavili pametno ceno ki bo nizja od fz6 in ce bodo kupci imeli malo soli v glavi se bo er6 prodajal odlično....

:)

post-368-1121327879_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!